דף 35 מתוך 37
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:01
על ידי עד המ!!ת הפועל
אפילו לא פעולה אחת טובה.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:01
על ידי ההוא שאמרו לו
חירב היום
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:02
על ידי talb55
מבאס שעונה שלמה עברה והוא עדין בגישה של שחקן ליגה לאומית, לצערי בעל כורחו. היה צריך להשתפשף נגד הקבוצות הקטנות יותר אבל הפציעה פגעה בו מאוד.
היה רע מאוד
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:22
על ידי לירון האדום
אין טעם שיהיה בפלייאוף, הוא לא מתאים.
יותר דקות לרויקו וללמקין
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:23
על ידי shaolin232
נכנס למחצית שהגרמנים ויתרו
במקום לעשות פעולות טובות הכל התחרבן לו
גם המצב עם הבעיטה של ליינדר לא היה בדיוק מסירה וזה רק מראה כמה הוא לא מספיק חיי טת המשחק
אני לא מאשים אותו הוא חייב עוד להשתפשף
אהל היום היה מממש גרוע
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:23
על ידי Spiderman
איך נכנס לפני למקין וקורין ?
מה עשה העונה שהצדיק את זה ?
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:26
על ידי בן לוז
הבן אדם לא שיחק שנה וגם ככה זה עונה ראשונה שלו בליגת העל
איך אפשר לזרוק אותו לדרבי דקה 80 ולצפות שייצא מזה משהו?
למקין או דאפפה היו צריכים להיכנס
בוסקילה צריך דקות משחק, אולי בהשאלה
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:33
על ידי היידה הפועל
אני חושב שזה היה מקבץ הדקות הכי גרוע שראיתי מזה הרבה זמן.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:46
על ידי דולימנגה99
לצערי היום הוכיח שאין סיבה שיראה דשא עד סוף העונה..
דאפה, קורין, למקין, אלטמן - כולם מהספסל וכולם עדיפים עליו ב2 רמות
נקווה שיש קבוצת ליגת על שתסכים לקחת אותו בהשאלה עונה הבאה
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:50
על ידי דוגיס
מאכזב העונה שלי הבחור. במחנה אימון היה מצויין נתן הרגשה שיש בו משהו. יכול להיות שיש אבל בגדול לא נתן כלום העונה
Re: מור בוסקילה
נשלח: 19 אפריל 2026, 23:51
על ידי Mario
איזה עצבים הוא הביא לי.
ראש בקיר !!! אין מילה אחרת.
לא תרם בכלום והיה חלש, אם לואיזו היה נשאר על הדשא במקומו היה סיכוי גבוהה יותר לשיוויון .
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 09:44
על ידי Josh
מאוד לא מתחבר אליו כשחקן
אתמול זה היה השיא של כל ההיבטים הרעים שלו
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 10:36
על ידי אסון למכבי
תנו לו זמן בחייאת רבאק הבנאדם בקושי משחק שלם במצבטר כל העונה עבר פציעה מטורפת. הוא באובר מוטיבציה ובגלל זה גם כל הפעולות שלו לא היו טובות מה גם שנכנס להציל את המולדת במשחק הכי חשוב.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 10:36
על ידי סומך
היה מפוזר אתמול באופן קיצוני. אם ימשיך ככה יתאים בעיקר לשכונה.
אבל הוא צעיר והראש עוד יכול להסתדר לו ואז יהיה טוב
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 16:39
על ידי כרובית
קודם כל קורין חייב להיות לפניו, לא ברור איך הוא עולה לפני קורין
דבר שני היה מזעזע אתמול, פעולה אחת טובה לא עשה
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 16:44
על ידי adom4
כרובית כתב: ↑20 אפריל 2026, 16:39
קודם כל קורין חייב להיות לפניו, לא ברור איך הוא עולה לפני קורין
דבר שני היה מזעזע אתמול, פעולה אחת טובה לא עשה
הבעיה שגם קורין מתחת לכל ביקורת כבר כמה זמן
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 16:46
על ידי טכנית לארז
היה צפוי.
חן עזרא 2.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 16:47
על ידי סומך
הוא בעיקר צריך מאמן מנטלי שיגיד לו "פאס פאס איטס אה קם"
הוא לא צריך להציל את המולדת ולנסות לעשות את המהלך של המשחק כל פעם שהכדור אצלו.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 16:49
על ידי כרובית
adom4 כתב: ↑20 אפריל 2026, 16:44
כרובית כתב: ↑20 אפריל 2026, 16:39
קודם כל קורין חייב להיות לפניו, לא ברור איך הוא עולה לפני קורין
דבר שני היה מזעזע אתמול, פעולה אחת טובה לא עשה
הבעיה שגם קורין מתחת לכל ביקורת כבר כמה זמן
מסכימה אבל לפחות ראינו ממנו משהו ובפעולה אחת הוא אכן יכול לעשות משהו
אתמול בוסקילה פשוט חירב
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 17:02
על ידי OrCohen
לא מתאים
שחקן שכונה
יכול להיות שיש לו יכולת, אבל הוא חייב לעשות שינוי בראש, אי אפשר לעשות מה שבא לך על המגרש.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 17:35
על ידי fankrashkin
עודף מוטיבציה. יעבור
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 18:23
על ידי בז'רנו
DC comics המציאו את הדמות של סופרמן.
בהמשך הם המציאו את סופרמן הרע- bizaro סופרמן.
ככה בוסקילה.מזכיר לי בסגנון את רביבו- אבל רק גרוע ולא טוב
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 18:49
על ידי ונרקומן
החלטה לא פחות ממזעזעת להכניס אותו. אבל מפה ועד התגובות האלה, יא הזויים.
בקושי שיחק העונה וכבר שלחתם אותו ללאומית?
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 18:51
על ידי רדפוקס
ונרקומן כתב: ↑20 אפריל 2026, 18:49
החלטה לא פחות ממזעזעת להכניס אותו. אבל מפה ועד התגובות האלה, יא הזויים.
בקושי שיחק העונה וכבר שלחתם אותו ללאומית?
זה מדהים כמה הפורום הזה חסר סבלנות לשחקני רכש צעירים (דאפה, בוסקילה) ומנגד כל ילד שעלה מהנוער מאתרגים פה כאילו הוא היהלום הכי גדול בעולם.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 20 אפריל 2026, 18:57
על ידי ונרקומן
רדפוקס כתב: ↑20 אפריל 2026, 18:51
ונרקומן כתב: ↑20 אפריל 2026, 18:49
החלטה לא פחות ממזעזעת להכניס אותו. אבל מפה ועד התגובות האלה, יא הזויים.
בקושי שיחק העונה וכבר שלחתם אותו ללאומית?
זה מדהים כמה הפורום הזה חסר סבלנות לשחקני רכש צעירים (דאפה, בוסקילה) ומנגד כל ילד שעלה מהנוער מאתרגים פה כאילו הוא היהלום הכי גדול בעולם.
הפורום הזה חסר סבלנות לכולם אחרי הפסדים כואבים כמו אתמול וזה די מובן, אבל אפשר גם להגיד שהוא שיחק חרא מבלי לגמור לו את הקריירה ולשלוח אותו ללאומית. אין דוגמא טובה לזה כמו הדיון על פלקאו במחזורים הראשונים..
לא מתיימר ללמד אף אחד על פרופורציות, אבל להרבה אנשים פה ולאוהדי כדורגל ככלל אין כאלה ואני רק יכול לקוות שהשחקנים יודעים לסנן את הרעשים האלה.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 30 אפריל 2026, 21:26
על ידי OrCohen
מאכזב מאוד
אולי עניין של ביטחון
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 09:49
על ידי ספרא טבא
מאוד לא אוהב מה שרואים ממנו
מאוד
שיתחיל לשחק כדורגל וישחרר מהמניירות של שחקן קטרגל כי בינתיים הוא לא מצליח להעביר פס
נקווה שעונה הבאה יהיה מאמן נורמלי שירביץ בו תורה, הוא הראה פוטנציאל ברמת גן וחבל שיתפספס, אין כמעט שחקנים ישראלים בעמדה שלו
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 09:51
על ידי RedDrifter
הפציעה שלו די גמרה לו את העונה
יש לו כדורגל והוא יודע לעשות דברים יפים עם הכדור, זה עניין של השתפשפות וקבלת דקות משחק - השאלה מה עושים עם זה שנה הבאה
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 10:06
על ידי Mendelson
דווקא לא היה רע בדקות שקיבל אתמול, ולא היה מפוזר ואימפולסיבי כמו בפעמיים הקודמות שזרקו אותו לדשא לקראת סיומו של משחק שבו הלחץ עלינו.
אני עדיין מאמין בו, ותולה בו תקוות לעונה הבאה. זו עונה שבה הכל היה נגדו - הסאגה המשפטית מול ר"ג, העובדה שלא עשה איתנו הכנה, ושישב בבית תקופה, ואז פציעה ואחריה פציעה ארוכה למדי. ועדיין אני כן רוצה לראות את ברדה גם פותח איתו משחק בפלייאוף, בטח במסגרת הרוטציה המתבקשת. יש לי תחושה שהוא יכנס יותר טוב למשחק שהוא פותח בו מאשר כשמנסים להשתמש בו כג'וקר מהספסל, כי עדיין אין לו את הבגרות והנסיון לדעת איך להכנס בדקות לחוצות ולשנות משחק.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 10:12
על ידי Red Wolf
עונה שלמה של כלום ושום דבר
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:20
על ידי Adam
מאמינים בך ועומדים מאחורייך ילד, קדימה.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:31
על ידי רדפוקס
לא יודע מה אתם רוצים ממנו הוא היה בסדר אתמול.
אחרי הדרבי אפשר לתת לו את כל הדקות של שאנדה עד סוף העונה ונראה מה הוא שווה כרגע.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:32
על ידי cholo
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:31
לא יודע מה אתם רוצים ממנו הוא היה בסדר אתמול.
אחרי הדרבי אפשר לתת לו את כל הדקות של שאנדה עד סוף העונה ונראה מה הוא שווה כרגע.
אם אתה חושב שבוסקילה ושאנדה כרגע על אותה סקאלה יש לך בעיה בהבנה של המשחק.
וזה לא ששאנדה כזה גדול.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:34
על ידי OrCohen
אתמול היה בסדר.
אבל זה לא שהיו לו הרבה דקות משחק.
עדיין לא קיבל צאנס אמיתי.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:35
על ידי רדפוקס
cholo כתב: ↑07 מאי 2026, 11:32
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:31
לא יודע מה אתם רוצים ממנו הוא היה בסדר אתמול.
אחרי הדרבי אפשר לתת לו את כל הדקות של שאנדה עד סוף העונה ונראה מה הוא שווה כרגע.
אם אתה חושב שבוסקילה ושאנדה כרגע על אותה סקאלה יש לך בעיה בהבנה של המשחק.
וזה לא ששאנדה כזה גדול.
לא יודע מאיפה הסקת את זה אני אסביר למה התכוונתי עם בדידים למקרה שזה לא היה ברור:
שאנדה סילבה לא צריך להישאר בעונה הבאה, בוסקילה הוא פרוספקט לעתיד, אחרי הדרבי פחות או יותר הלכנו לים ולכן שווה לתת את הדקות של שאנדה לבוסקילה.
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:35
על ידי בן לוז
קלאסי להשאלה עונה באה
Re: מור בוסקילה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:38
על ידי cholo
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:35
cholo כתב: ↑07 מאי 2026, 11:32
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:31
לא יודע מה אתם רוצים ממנו הוא היה בסדר אתמול.
אחרי הדרבי אפשר לתת לו את כל הדקות של שאנדה עד סוף העונה ונראה מה הוא שווה כרגע.
אם אתה חושב שבוסקילה ושאנדה כרגע על אותה סקאלה יש לך בעיה בהבנה של המשחק.
וזה לא ששאנדה כזה גדול.
לא יודע מאיפה הסקת את זה אני אסביר למה התכוונתע עם בדידים למקרה שזה לא היה ברור:
שאנדה סילבה לא צריך להישאר בעונה הבאה, בוסקילה הוא פרוספקט לעתיד, אחרי הדרבי פחות או יותר הלכנו לים ולכן שווה לתת את הדקות של שאנדה לבוסקילה.
אתה מניח שננצח בדרבי וחיפה יפסידו לביתר?
אם היית אומר משהו כמו ״ברגע שנבטיח את אירופה אז אפשר לתת לבוסקילה את הבמה״ או משהו בסגנון אפשר היה להסכים.
במקום להסביר בבדידים, תנסה להתנסח בבירור

Re: מור בוסקילה
נשלח: 09 מאי 2026, 22:43
על ידי צ'ימבויקה
הופעה בושה
לא חזר להגנה
חיפש לבעוט
איכס
Re: מור בוסקילה
נשלח: 09 מאי 2026, 22:51
על ידי פומפה
לא זוכר משחק שעלה והיה חיובי
אם רוצים להשאיר אותו זה חייב להיות בהשאלה לדעתי
Re: מור בוסקילה
נשלח: 09 מאי 2026, 22:55
על ידי CouchPotato
המון כישרון וקבלת החלטות של שחקן צעיר ובוסרי. רק דקות משחק ישנו את זה.