דף 33 מתוך 41
Re: מיציץ׳
נשלח: 03 מאי 2026, 08:01
על ידי גביזון
אדום כתב: ↑02 מאי 2026, 11:45
שודד בטרנינג. הקטע שהכתובת הייתה על הקיר איתו
אני לא ראיתי שום כתובת, אם כבר הכתובת באותיות קידוש לבנה היתה על הייז דייויס, אי אפשר באמת לדעת.
Re: מיציץ׳
נשלח: 03 מאי 2026, 10:03
על ידי קפטן ג'ק
אין טעם שגם איטודיס וגם מיצ'יץ' ימשיכו בשנה הבאה. אחד מהם חייב לעזוב, ואז השני אולי ישתפר.
בחלומי עופר מארגן לנו טרייד של מיצ'יץ' על קמפאסו לעונה הבאה.
Re: מיציץ׳
נשלח: 03 מאי 2026, 10:59
על ידי רדנקו
שניהם צריכים לעזוב.
Re: מיציץ׳
נשלח: 05 מאי 2026, 19:08
על ידי גביזון
הגיע הזמן להפרד.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: מיציץ׳
נשלח: 05 מאי 2026, 19:10
על ידי פומפה
רדנקו כתב: ↑03 מאי 2026, 10:59
שניהם צריכים לעזוב.
שיקחו איתם בעסקת חבילה את איש
Re: מיציץ׳
נשלח: 05 מאי 2026, 21:25
על ידי בז'רנו
מיציץ לא יוותר על דולר אחד מהחוזה.הבחור קיבל מצנח זהב לפנסיה.
הוא אשכרה לא מספיק טוב להפןעל חולון
Re: מיציץ׳
נשלח: 05 מאי 2026, 21:50
על ידי MichaelWright
היום הוא היה לא פחות ממצוין
Re: מיציץ׳
נשלח: 05 מאי 2026, 21:54
על ידי פרימו לוי
רחוק מאוד ממצוין. לא גרוע כמו בשני המשחקים הקודמים ותרם מעט בסקורינג, אבל לא סתם בדקות החשובות הוא לא היה על המגרש.
אשכרה מסר 0 אסיסטים ב23 דקות בעמדה 1. החוליה החלשה בהגנה כרגיל
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 06:01
על ידי MichaelWright
היה בסדר גמור בהגנה
מסר יותר מתמיד, לא הכל זו שורת האסיסטים בבוקס סקור
דווקא הפעם סיים עם פחות אסיסטים כי הניע את הכדור נפלא
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 08:18
על ידי 7even
שוב איטודיס הוציא אותו שניה לפני שחירב את המשחק הלא רע בכלל שלו.
שאפו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 08:34
על ידי מילפורד
הוא הוציא את עצמו עם עבירה רביעית…
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 10:46
על ידי 7even
במאני טיים זה כבר לא ממש משנה אם יש לך 4 עבירות.
אם צריך אותך ואתה טוב מספיק אתה תהיה לך המגרש.
והוא לא ענה על 2 הקטגוריות.
העבירות הן רק תירוץ.
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 11:22
על ידי מילפורד
זה לא לגמרי מדוייק כמובן, הוא עשה עבירה רביעית בערך 7:30 דקות לסיום, איטודיס לא רצה לאבד אותו בשלב מוקדם, דוקא בניגוד למה שאתה טוען, והוציא אותו.
זה שהוא לא חזר ב3-4 דקות האחרונות, זה כי המאמן הרגיש שזה עובד יותר טוב בלעדיו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 12:08
על ידי 7even
יכול להיות שיצא בגלל העבירות או בגלל שהחל לחרב קצת.
לא היה לו משחק רע כאמור.
כפי שרשמתי, אם היה צריך אותו הוא היה חוזר. אבל לא היה צריך. היו טובים ממנו לאותו רגע.
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 13:32
על ידי אדום ותיק
כשהוא משחק, הוא זוכה לשמירה הרבה יותר אגרסיבית והדוקה וברוב המקרים שחקן נוסף עוזר לשומר.
חבל שאין להפועל תרגיל מתוקתק שבמקרה כזה הוא מוסר כדור לשחקן שבא באופן מתוכנן והולך פנימה. מעט הפעמים שעשו את זה אתמול (לא כתרגיל מובנה) זה הסתיים בסל לנו או בעבירה לטובתנו.
אתמול היה משחק ראשון מולם שהם היו כבר ב 5 עבירות דקות משמעותיות לפני סוף הרבע
Re: מיציץ׳
נשלח: 06 מאי 2026, 18:57
על ידי רועי גווארה
הוא חזר בערך דקה לסיום
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:04
על ידי Adom500
איפה היה השחקן הזה כל העונה?
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:24
על ידי פרימו לוי
מיציץ׳ אם תשחק ככה בליגה ותביא לנו אליפות אני מקעקע אותך על המצח
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:27
על ידי Red_man
הבעיה עם הבן אדם הזה היא שאי אפשר לדעת אם אלו סימני חיים או שירת הברבור
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:31
על ידי purvis short
בעיני יש פה שני דברים מרכזיים:
1. כולם צריכים להכיר בכך שוואסה הגדול ההוא כבר לא ישוב.
2. כשמיציץ' חושב מסירה הוא משחק טוב מאוד. רוב העונה. כשהוא חושב על הנקודות של עצמו הוא רע ומזיק לקבוצה.
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:34
על ידי Kanta
מקווה שייתן הכל עד סוף העונה ולא יחזור לשחק בזלזול.
על עונות הבאות אין מה לדבר בכלל.
תביא אליפות כל השאר לא חשוב.
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:39
על ידי Red_man
purvis short כתב: ↑07 מאי 2026, 23:31
בעיני יש פה שני דברים מרכזיים:
1. כולם צריכים להכיר בכך שוואסה הגדול ההוא כבר לא ישוב.
2. כשמיציץ' חושב מסירה הוא משחק טוב מאוד. רוב העונה. כשהוא חושב על הנקודות של עצמו הוא רע ומזיק לקבוצה.
וואסה הגדול ששלט במפעל באנדולו הוא כבר לא יהיה זה ברור. הבעיה שהוא אפילו לא 75 אחוז מהוואסה ההוא. אם הוא היה אפילו 75 ממה שהיה מצבנו היה אחר וטוב הרבה יותר
Re: מיציץ׳
נשלח: 07 מאי 2026, 23:47
על ידי Money
אוטורו התייחס לזה כמו משחק רגיל ונתן משחק גדול
מיציץ היחיד שבאמת טרף את הפרקט
Re: מיציץ׳
נשלח: 08 מאי 2026, 00:52
על ידי מילפורד
אם הרווחנו את מיציץ בסדרה הזאת לקראת סיום העונה ולקראת שנה הבאה, דיינו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 08 מאי 2026, 11:33
על ידי Red_man
דל״פ(?) למרות שהוא כבר לא יחזור להיות וואסה הגדול של אנדולו אני חושב שתחת מאמן אחר עם שיטה אחרת אפשר להוציא ממנו הרבה אבל הרבה יותר. איטודיס משחק על יכולות אישיות ובידודים בגלל זה שחקנים כמו בלייקני ובראיינט מצליחים. מיציץ׳ שחקן של שיטה, תנועה ותרגילים פחות להקפיץ 20 שניות וליצור מכלום. ראו כל פעם העונה שהוא מסר והניע את המשחק הוא היה טוב, אתמול זה כבר כמעט היה וואסה הגדול של פעם. עוד משהו בקבוצות כמו ריאל וולנסיה הוא לא יטחן 8-9 דקות ברבע עד שיגמר לו האוויר לגמרי אלא הוא ירד כשהוא עדיין עם חמצן ובממונטום.
Re: מיציץ׳
נשלח: 08 מאי 2026, 12:45
על ידי avi123
הוא לא כוס התה שלי בלשון המעטה. אבל הוא ווינר ובמאני טיים הוא מעלה הרמה שלו ואת האינטנסיביות שלו בכמה ברמות, הוא הוכיח את זה אינספור פעמים בעבר וגם בסדרה הזאת. הווינריות הזאת היא משהו שמאוד חסר בDNA של הקבוצה לאורך ההיסטוריה. האם הוא שווה את החוזה שעליו הוא חתם? ממש לא, אף אחד באירופה לא שווה את החוזה הזה. אבל כל קבוצה שרוצה לקטוף תארים חייבת שחקן מהסוג הזה, בטח ובטח הפועל.
Re: מיציץ׳
נשלח: 08 מאי 2026, 17:55
על ידי 7even
avi123 כתב: ↑08 מאי 2026, 12:45
הוא לא כוס התה שלי בלשון המעטה. אבל הוא ווינר ובמאני טיים הוא מעלה הרמה שלו ואת האינטנסיביות שלו בכמה ברמות, הוא הוכיח את זה אינספור פעמים בעבר וגם בסדרה הזאת. הווינריות הזאת היא משהו שמאוד חסר בDNA של הקבוצה לאורך ההיסטוריה. האם הוא שווה את החוזה שעליו הוא חתם? ממש לא, אף אחד באירופה לא שווה את החוזה הזה. אבל כל קבוצה שרוצה לקטוף תארים חייבת שחקן מהסוג הזה, בטח ובטח הפועל.
אם הוא היה מעלה את הרמה במאני טיים לא היינו פוגשים את ריאל במאני טיים
צחוק בצד, מיצ'יץ' לטעמי נע בין גרוע לבסדר רוב העונה.
זו הבעיה איתו, שגם כשהוא היה טוב, ברוב המקרים הוא היה רק בסדר וזה דפק אותנו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 08 מאי 2026, 23:13
על ידי Nati
קודם כל צריך להעריך אותו שהוא כל פעם מגיע לארץ.
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 09:26
על ידי Flamengo
הוא סרבי. הם לא מתרגשים מאזעקות.
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 11:05
על ידי purvis short
Flamengo כתב: ↑09 מאי 2026, 09:26
הוא סרבי. הם לא מתרגשים מאזעקות.
גם דז'יקיץ' סרבי. לא ראיתי שהוא נשאר פה.
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 11:19
על ידי Flamengo
אז טוב שיש לנו סרבי קשוח.
הלוואי שישחק כמו במשחק האחרון .
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 12:26
על ידי אדום ותיק
7even כתב: ↑08 מאי 2026, 17:55
avi123 כתב: ↑08 מאי 2026, 12:45
הוא לא כוס התה שלי בלשון המעטה. אבל הוא ווינר ובמאני טיים הוא מעלה הרמה שלו ואת האינטנסיביות שלו בכמה ברמות, הוא הוכיח את זה אינספור פעמים בעבר וגם בסדרה הזאת. הווינריות הזאת היא משהו שמאוד חסר בDNA של הקבוצה לאורך ההיסטוריה. האם הוא שווה את החוזה שעליו הוא חתם? ממש לא, אף אחד באירופה לא שווה את החוזה הזה. אבל כל קבוצה שרוצה לקטוף תארים חייבת שחקן מהסוג הזה, בטח ובטח הפועל.
אם הוא היה מעלה את הרמה במאני טיים לא היינו פוגשים את ריאל במאני טיים
צחוק בצד, מיצ'יץ' לטעמי נע בין גרוע לבסדר רוב העונה.
זו הבעיה איתו, שגם כשהוא היה טוב, ברוב המקרים הוא היה רק בסדר וזה דפק אותנו.
לדעתי צרוף של מיציץ, ותג המחיר שנלווה לכך, נעוץ לא רק ביכולותיו ככדורסלן. זה נועד לשדר ליורוליג, יחד עם איטודיס וחוזים אחרים, שיש כאן קבוצה שרוצה ומוכנה להשקיע מה שנדרש כדי להיות חלק מהליגה הזאת. זאת עונה ראשונה ואני רואה בשכר שלו חלק מ"סעיף פירסום".
כמובן שחיפשו גם שחקן עם יכולות כדורסל טובות מאד, שיכול לתת את האקסטרה פאקטור במשחק צמוד.
מיציץ במשחק האחרון נתן טעימה של מה שהיה יכול להיות ביורוליג אם הינו מקבלים את זה ממנו בעוד מספר משחקים (בחלק מהמשחקים קיבלנו משהו דומה - המשחק הראשון עם מונקו)).
כל הזמן הסתכלנו, והושפענו מכל הפרשנים וידענים למיניהם, מתג המחיר שצמוד אליו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 23:42
על ידי DavidSheriff9
לא היה אמור לשחק היום או לכל הפחות להיות בסגל?
הוא אחד מחמשת הזרים שחזרו לארץ, למה הוא לא שיחק?
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 23:43
על ידי יותם שירן הלא מקורי
DavidSheriff9 כתב: ↑09 מאי 2026, 23:42
לא היה אמור לשחק היום או לכל הפחות להיות בסגל?
הוא אחד מחמשת הזרים שחזרו לארץ, למה הוא לא שיחק?
נפצע בברך
Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 23:45
על ידי DavidSheriff9
יותם שירן הלא מקורי כתב: ↑09 מאי 2026, 23:43
DavidSheriff9 כתב: ↑09 מאי 2026, 23:42
לא היה אמור לשחק היום או לכל הפחות להיות בסגל?
הוא אחד מחמשת הזרים שחזרו לארץ, למה הוא לא שיחק?
נפצע בברך
איך כבר הספיק.. רק אתמול נחת

Re: מיציץ׳
נשלח: 09 מאי 2026, 23:47
על ידי Niro
DavidSheriff9 כתב: ↑09 מאי 2026, 23:45
יותם שירן הלא מקורי כתב: ↑09 מאי 2026, 23:43
DavidSheriff9 כתב: ↑09 מאי 2026, 23:42
לא היה אמור לשחק היום או לכל הפחות להיות בסגל?
הוא אחד מחמשת הזרים שחזרו לארץ, למה הוא לא שיחק?
נפצע בברך
איך כבר הספיק.. רק אתמול נחת
אני חושב שיש לו בעיית סחוס כרונית בברך, לא משהו חדש.
Re: מיציץ׳
נשלח: 10 מאי 2026, 12:37
על ידי redead
שיחק כמו דקות משמעותית ביותר בסדרה אינטנסיבית מול ריאל
לא היית לי שום ציפיה שיתנו לו לשחק, עם כל הכבוד לחשיבות המשחק הקריטית...
מבחינתי, הוא כמו אלה שלא הגיעו אמורים להיות לראשות המאמן במשחק הבא נגד הרצליה.
Re: מיציץ׳
נשלח: 25 מאי 2026, 19:06
על ידי RedDrifter
לך
לא סובל אותך
Re: מיציץ׳
נשלח: 25 מאי 2026, 19:09
על ידי רדנקו
אם יש ספק לגבי מי לא אמור להירשם יותר, היום זה כבר ברור.
סוציומט עלוב שחושב רק על עצמו.
Re: מיציץ׳
נשלח: 25 מאי 2026, 19:16
על ידי איש גדול
שחקן שמשתלב יופי עם האווירה המתה שיש סביב הקבוצה.
אי אפשר לראות אותו