דף 4 מתוך 4

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:01
על ידי Red_man
אחד הלא יציבים

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:05
על ידי פרימו לוי
היה פנטסטי. אם יצליח להביא את היכולת הזאת גם במשחק הבא ולתת דקות איכותיות בעמדה 4, זה שדרוג משמעותי

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:07
על ידי Flamengo
רצון רצון ורצון

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:20
על ידי Brilliant
איזה רגע מטורף להופיע לעונה

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:24
על ידי Xavi
הוא כל מה שווינרייט היה צריך להיות
ענק ענק ענק
רק חסר לו ביטחון בהתקפה

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:27
על ידי Kanta
הצדיק את ההבאה שלו בערב אחד.
אבל במקביל, לא בונה על זה שיהיה לו עוד משחק כזה מושלם הגנתית.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:39
על ידי Adam
יש לי חלום, והוא סרטון של כל החטיפות והמהלכים ההגנתיים שלו היום.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:57
על ידי פומפה
משחק ענק שלו

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 21:59
על ידי redead
אז ככה אמור להיראות שחקן הגנה טוב..

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 22:03
על ידי Red_man
בוא נראה בחמישי איך זה ילך.
אם הוא יצליח לשחזר את ההגנה של היום זה יהיה שיחוק אדיר

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 22:05
על ידי 7even
לפנתאון.
ביכולת כזו שווה לרשום אותו בישראל כ-4

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 22:18
על ידי Money
הנה מצאתי דרך לחסוך לפחות חצי מיליון דולר על איש

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 22:36
על ידי מילפורד
האמת, ברבע השני כשהוא עלה, היו איזה 2-3 הגנות שהוא היה נראה אבוד ושמר על אויר, אמרתי לעצמי אוי ואבוי.
ואז זה השתנה

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 22:41
על ידי ranjef
אז ככה נראה 4 שהוא לא אוויר?
אם היה לנו עוד 4 נוסף חוץ ממנו, אנחנו בפיינל פור ומעלה

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 22:54
על ידי הוקיץ'
נתן משחק ענק די משום מקום. כל הפעמים הקודמות שקיבל דקות היה נראה לא קשור לרמה, ופתאום נתן הגנה וריבאונד מהסרטים.
הלוואי ותהיה המשכיות בחמישי.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 מאי 2026, 23:38
על ידי its-sick
החוזה שלו רק לעונה הזאת?

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 06 מאי 2026, 08:32
על ידי shaar7_12
הוקיץ' כתב: 05 מאי 2026, 22:54 נתן משחק ענק די משום מקום. כל הפעמים הקודמות שקיבל דקות היה נראה לא קשור לרמה, ופתאום נתן הגנה וריבאונד מהסרטים.
הלוואי ותהיה המשכיות בחמישי.
הוא ריבאונדר הגנתי ברמה מאד גבוה, מנתר גבוה וקוטף את הכדןד בשיא הגובה , גם עושה בלוקאוט מצויין . הבעיה שלו שהוא לא מספיק פיזי ואז יש לו בעיה לשמור על הגבוהה השני בזמן חילוף ( משהוא שאיש עושה בצורה מצויינת ) . העדר הפיזיות מונעת ממנו ריבאונד התקפי .
דווקא מול ריאל במצבה הנוכחי יכול להיות פאקטור משמעותי מאד , אכן משחק אדיר שלו

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 06 מאי 2026, 14:48
על ידי רדנקו
הוקיץ' כתב: 05 מאי 2026, 22:54 נתן משחק ענק די משום מקום. כל הפעמים הקודמות שקיבל דקות היה נראה לא קשור לרמה, ופתאום נתן הגנה וריבאונד מהסרטים.
הלוואי ותהיה המשכיות בחמישי.
היה משחק אחד נוסף שהיה בו טוב מאוד. אבל לא קיבל כזו כמות של דקות.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 יוני 2026, 12:10
על ידי יותם שירן הלא מקורי
איזה ביזיון שהחליטו לוותר עליו.
אם הוא היה משחק במקום איש הייתי הרבה יותר רגוע.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 יוני 2026, 14:38
על ידי Adam
יותם שירן הלא מקורי כתב: 05 יוני 2026, 12:10 איזה ביזיון שהחליטו לוותר עליו.
אם הוא היה משחק במקום איש הייתי הרבה יותר רגוע.
אולי אתה צודק, אך עדיין אני מותיר לעצמי את הזכות להציע לך משחק.
על כל דבר שלילי וביזיוני שאתה מעוניין להגיד שהפועל עשו, אתה צריך גם להזכר ולתת דבר חיובי.
לא לרמות ולתת את אותו חיובי כל פעם :sh-wink:

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 05 יוני 2026, 16:50
על ידי אדום ותיק
יותם שירן הלא מקורי כתב: 05 יוני 2026, 12:10 איזה ביזיון שהחליטו לוותר עליו.
אם הוא היה משחק במקום איש הייתי הרבה יותר רגוע.
לפי הדווחים בעיתונות הוא לא רצה לחזור לארץ , וכנראה היה קל יחסית לסיים את החוזה.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 06 יוני 2026, 21:55
על ידי omersa
פרסמו פרידה ממנו
שיהיה בהצלחה

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 06 יוני 2026, 22:08
על ידי יותם שירן הלא מקורי
בהצלחה. יש לו פוטנציאל

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 06 יוני 2026, 22:21
על ידי Charlie
הגיע בתור סותם חורים אחרי שהייז דייויס סיכם והבריז. די ברור שהפועל מכוונת ל-4 בכיר מהטופ של היורוליג ואין לקסלר מקום. הוא יכול היה להיות שיחוק בעידן שלפני ינאי, כמו שהיה הורד הבוגד, אבל בעידן היורוליג והכסף הגדול - ברור שיעדיפו שחקן אחר.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 06 יוני 2026, 23:17
על ידי רדנקו
היה נהדר אם היו משאירים אותו במקום איש.
אבל הצוות המקצועי חשב אחרת.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk


Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 10:06
על ידי Red_man
רדנקו כתב: 06 יוני 2026, 23:17 היה נהדר אם היו משאירים אותו במקום איש.
אבל הצוות המקצועי חשב אחרת.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
אני לא בטוח שזה היה מקצועי נטו. לדעתי פשוט הוא לא מוכן להגיע לארץ ואיש מוכן להגיע וזה הכל.
הייתי שמח לשחרר את איש להשאיר אותו ולהביא 4 בכיר. אבל אלו החיים

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 11:00
על ידי רדנקו
אני לא מדבר על העונה הנוכחית אלא על הבאה.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 11:31
על ידי Niro
פוטנציאל ל4 טופ יורוליג, עדיף על איש בכל אלמנט של המשחק.

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 12:22
על ידי Red_man
רדנקו כתב: 07 יוני 2026, 11:00 אני לא מדבר על העונה הנוכחית אלא על הבאה.
גם אני מדבר על העונה הבאה. לא נראלי שלבן אדם מתחשק הרפתקאות בקבוצות ישראליות שחיות במדינה עם הרגשה של מלחמת נצח שאף אחד כבר לא יודע איך ומתי לגמור אותה

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 13:02
על ידי מילפורד
הוא רואה את עצמו שחקן לגיטימי בnba, לא מעניין אותו להיות שחקן קצה רוטציה ביורוליג

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 13:49
על ידי MichaelWright
הוא לחלוטין שחקן nba לגיטימי
אבל הוא טווינר ולכן זה בעיקר תלוי סיטואציה במקרה שלו

Re: קסלר אדוורדס

נשלח: 07 יוני 2026, 14:11
על ידי Niro
MichaelWright כתב: 07 יוני 2026, 13:49 הוא לחלוטין שחקן nba לגיטימי
אבל הוא טווינר ולכן זה בעיקר תלוי סיטואציה במקרה שלו
לא יודע לגבי שחקן אנביאיי לגיטימי, איזה אפסייד יש לו? הוא יכול לשמור על גארדים? הוא קלע שלשות טוב?
מצד שני גם איש היה שחקן אנביאיי לגיטימי ככה שמה אני מבין