דף 4 מתוך 4

Re: מורגן

נשלח: 10 ינואר 2026, 18:28
על ידי Red Ghost
זה מטורף איך שחקן שהתחיל לא טוב אבל לא כל כך גרוע פשוט איבד את הבטחון ככל שהמעמד שלו ירד ועכשיו הוא מסוגל לתת תפוקה ברמה של לאומית ומטה.
להפרד בהקדם...

Re: מורגן

נשלח: 10 ינואר 2026, 18:43
על ידי עד המ!!ת הפועל
RedDrifter כתב:איזה מזל שאחרי ה14 לא נראה אותך יותר
איך אנשים פה אוהבים להתגרות בגורל.

Re: מורגן

נשלח: 10 ינואר 2026, 21:11
על ידי לירון האדום
לא שייך לרמה הזאת

Re: מורגן

נשלח: 15 ינואר 2026, 00:08
על ידי RedDrifter
היה סביר בתור מגן הבעיה שהוא גם כמו יאזן, מוגבל מאוד בתנועה שלו ולא בא לקבל כדורים מלואיזו/קורין וזה פשוט השאיר אותם תמיד במצב של 2 על 1

Re: מורגן

נשלח: 15 ינואר 2026, 00:09
על ידי Adom_Adom
הייתי אומר להפרד אבל נביא מורגן גנרי אחר
ובשוק בלמים ישראלי רע מאוד הייתי משאיר

Re: מורגן

נשלח: 15 ינואר 2026, 01:27
על ידי Mario
וואלה הוא לא מגן ובטח שהוא מוגבל מאוד אבל נתן את כל הלב והנשמה היום במשחק.

Re: מורגן

נשלח: 20 ינואר 2026, 00:06
על ידי רדפוקס
הוא בחור טוב מאוד ואוהב את הפועל אבל מגן שמאלי הוא לא, בלם מחליף וזהו.
הוא גרם לי להתגעגע ליזן במחצית הראשונה וזה לא קל בכלל (וכנראה שגם לברדה הוא גרם להתגעגע ליזן).

Re: מורגן

נשלח: 20 ינואר 2026, 00:09
על ידי אסון למכבי
בתור בלם רביעי חי איתו בסבבה בתור מגן בא לי לקפוץ מצוק

Re: מורגן

נשלח: 20 ינואר 2026, 01:05
על ידי uriazu
מהשחקני סגל רחב שאפשר לסמוך עליהם שכל דקה על המגרש הוא ייתן הכל , עושה רושם של בחור אהוב בתוך הסגל, בלי יומרות ועם הרבה אהבה למקום
שימשיך לעשות עבודה לא רעה שנוא נקרא לדגל

Re: מורגן

נשלח: 27 ינואר 2026, 07:08
על ידי Mendelson
מישהו מוכן לעשות סרטון ביצועים שלו מהמשחק עם הסאונד של ״זה בכוונה, זה בכוונה, זה בשביל הפייר פליי״?

לא בא אליו בטענות, רק לברדה, זו הייתה בחירה הזויה שהתבררה כפשע גדול, עם כל כך הרבה רבדים. להציב את הבלם הבינוני הזה בתור מגן שמאל, לתת לו לרוץ על הקו בזמן שמבקש מקוקו להשאר בלם שלישי.

והוא גם קיבל את סרט הקפטן, מה בינו ובין קפטן? אפשר היה לתת לקרייב ואולי להחזיר לו את החיוך לפנים. ברדה הזה פשוט מנותק לפעמים.

Re: מורגן

נשלח: 27 ינואר 2026, 07:41
על ידי shaolin232
מסכים איתך שהוא לא מגן שמאל
יתרה מכך הוא ממש פגע בנו
הוא בלם פרופר, ואם כבר הוא היה צריך להישאר מאחור
בשיטה הבעייתית של ברדה

מצד שני הוא באמת נותן את הכל, סהכ אני מבסוט עליו
ושחקן ישראלי כמותו כגיבוי מהספסל אין לי בעיה

Re: מורגן

נשלח: 27 ינואר 2026, 09:47
על ידי RedDrifter
חירב לנו את משחק ההתקפה

לא יודע מה אני חושב עליו

אולי בתור שחקן סגל בסוף הרוטציה הוא סביר

Re: מורגן

נשלח: 27 ינואר 2026, 13:33
על ידי זיטו
הוא בלם בסדר גמור ובחור נהדר.
אין לו מקום בהרכב של הפועל - בטח ובטח לא כמגן.
העיקר שהיה שותף

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:26
על ידי RedDrifter
הראשון לעזוב הקיץ

בהצלחה זיו תודה על הכל

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:30
על ידי אונישנקו
אונישנקו כתב: 24 מאי 2026, 21:28 https://www.sport5.co.il/NewsRoom?FolderId=890#nr290555

זיו מורגן עוזב את הפועל ת"א, אחרי שהמועדון בחר לא לממש את האופציה
תודה על הכל!
הקפטן בדרבי הבלתי נשכח

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:30
על ידי טכנית לארז
חייב להגיד שהוא לא היה רע כמגן שמאלי בקצת ששיחק שם בינואר.

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:34
על ידי הצבי ישראל
סיים חוזה או שוחרר?

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:40
על ידי בונדר
הצבי ישראל כתב: 24 מאי 2026, 21:34 סיים חוזה או שוחרר?
סיים חוזה, הפועל לא מימשה אופציה להארכה.

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:40
על ידי RedDrifter
תמונה

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:43
על ידי רדפוקס
אחלה זיו מורגן, שיהיה לו בהצלחה בהמשך אבל לא נגדנו.

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:44
על ידי עומרי דראגס
אחלה זיו שיהיה בהצלחה!!

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:46
על ידי ההוא שאמרו לו
תודה על הכל, שיהיה בהצלחה בהמשך

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:48
על ידי כרובית
אחלה מורגן, גם בתור בנאדם
בהצלחה

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:53
על ידי Mario
לב גדול ונשמה .
באמת מחוץ למגרש גם עושה כל כך הרבה טוב,
חושב שבתור שחקן סגל הוא סביר אבל אם לא מביאים שחקן אחר במקומו או מביאים מישהו שברמה שלו היה עדיף להשאיר אותו אבל סומך על ברדה והצוות המקצועי.
בהצלחה בהמשך זיו היקר ותודה על הכל

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:55
על ידי בן לוז
אחלה מורגן
שיהיה המון בהצלחה!

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 21:56
על ידי Niro
אחלה זיו מורגן, מאחל לו הצלחה מכל הלב

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 22:25
על ידי D&3
אוהב אותו

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 22:38
על ידי אוגוסטוס היל
אחלה מורגן.
מקווה שימצא קבוצה שתתן לו לשחק.
היה מגן שמאלי לא כזה רע

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 22:48
על ידי לירון האדום
אחלה מורגן, נתן את הכל בשביל המועדון.
שיהיה לו הרבה בהצלחה, מגיע לו

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 23:00
על ידי Adom_Adom
אחלה מורגן הרבה בהצלחה

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 23:04
על ידי דולימנגה99
RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 21:40 תמונה
לא רק קיים, גם פתח כקפטן במשחק הזה
אחלה מורגן

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 23:10
על ידי קפבלנקה
אחלה מורגן ובהצלחה,
אבל צריך להביא בלם ישראלי עם רגל שמאל למקרה שצ'יקו נפצע או מורחק.

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 23:15
על ידי Niro
קפבלנקה כתב: 24 מאי 2026, 23:10 אחלה מורגן ובהצלחה,
אבל צריך להביא בלם ישראלי עם רגל שמאל למקרה שצ'יקו נפצע או מורחק.
ישראלוב עונה על התיאור הזה ב2-3 משחקים בשנה שהוא כשיר

Re: מורגן

נשלח: 24 מאי 2026, 23:26
על ידי וינסנט
לא השחקן הכי וואו אבל שחקן נשמה שנתן הכל, חבל שהוא עוזב ולא ליידנר

Re: מורגן

נשלח: 25 מאי 2026, 00:17
על ידי עד המ!!ת הפועל
אחלה גוטן מורגן. תודה על הכל

Re: מורגן

נשלח: 25 מאי 2026, 11:23
על ידי ונרקומן
לא ייאמן שהוא עלה לנו כל כך הרבה ובסוף משתחרר בחינם.
איזה מטומטמים עבדו פה בשנים האחרונות..

ובכל זאת - תודה על העלייה. אחלה מורגן