שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

קנסו דחוף, עכשיו יותר מתמיד! פתוח 24 שעות! משקה ראשון חינם! הנחה לפוחדים מ-5G!
שליחת תגובה
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  603 לייקים

שלום לכולם.
לא יודע אם תקחו את זה ברצינות, אבל באמת צריך את עזרתכם.
חבר קרוב ולא חשוב שמות, הכניס את אשתו להריון בדרבי צ׳יקו.
כן כן, אחרי הדרבי התרגשות מטורפת, חוואו שוואו ובום היריון. מאומת ודי וודאי מבחינת החישוב של הזמנים שזה קרה אחרי הדרבי.

התינוקת תיוולד בעוד כמה חודשים. הבקשה שלי ליצורים פה בפורום כי לחבר אין פה יוזר-
תעזרו למצוא שם לתינוקת שקשור למה שקרה בדרבי. (מדגיש שוב - בת)

אם זה היה בן זה היה צ׳יקו, אבל וואלה זו בת ויש פה פלונטר. :bang:
הם חשבו על אלכס (שזה סוג של שאנדה), עומרי שזה קצת מוזר לבת, פרנצ׳סקה שזה חלק מהשם של צ׳יקו ועוד אבל לא התחברו כרגע.

כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה, אין תשובות לא נכונות :rofl:
יאללה הפועל :hammersickle:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  443 לייקים

המחלה
אדריאנה

ועכשיו ברצינות אני מקווה שהם לא יעשו דבר כזה, מילא אם זה היה בן והיו קוראים לו עומרי. חבל לדפוק את הילדה, גם ככה זה לא קל להיוולד למשפחה אדומה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

זה מזכיר לי שהבת שלי נולדה במהלך "צוק איתן" ומאחר ולבן הבכור שלי קוראים איתן התלוצצנו עם המיילדת שנקרה לילדה צוק כדי שביחד הם יהיו צוק איתן.
המיילדת כמעט התעלפה עד שהרגעתי אותה שזה בצחוק.

סיפור נוסף , כשנולד הבן הבכור שלי , הלכנו לבנק ואמרנו לפקידה שאנחנו רוצים לפתוח חיסכון על שמו שנפקיד אליו פעם בחודש שיהיה זמין לילד בגיל 18 , היא ישר אמרה לנו "שבו רגע" וסיפרה לנו על לקוחה שהיתה לה פעם , שעשתה משהו כזה וכשהילד הגיע לגיל 18 באה לבנק והתחננה שלא יתנו לו כסף כי הילד נהיה עבריין נורקמן והיא יודעת שהוא יבזבז את כל הכסף על סמים.
אמרנו לפקידה , "תודה, לא רוצים לשמוע יותר" ופתחנו את החיסכון על שמנו כך שתהיה לנו שליטה עליו בעתיד.
איך זה קשור לעניינו , תאר לך הם יקראו לילדה על שם דרבי צ'יקו , ורחמנא ליצלן הילדה תגדל להיות אוהדת מכבי? איזה סטירה לפרצוף של כל המוערבים בנושא זה יהיה?

באופן כללי , בהינתן שקראו לי על שם סבא שלי ז"ל , אני לא ממליץ לקרוא לילדים על שם אנשים/אירועים , שיבחרו שם שמוצא חן בעיניהם בלי שיש לו סנטימנטים כלשהם , שהילדה לא תצטרך לסחוב את הנטל הזה לכל חייה.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3253 לייקים

עומצ׳יקה
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  443 לייקים

אפשר גם לקרוא לה נגיחה
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

פאלש, דרדל'ה
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1588 לייקים

צ'יקיטיטה
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

מואיזה
OMG עווופררר
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3064 לייקים

ארז שדה כתב: 28 יוני 2026, 18:23 אודם
זה מבטח אותם מהסיפור של מילפורד שהיא תגדל להיות אוהדת מכבי
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1708 לייקים

ארז שדה כתב: 28 יוני 2026, 17:49 צ'יקיטיטה
שזה משמעותו ילדונת. יותר פשוט צ'יקה, כלומר ילדה.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3064 לייקים

עינב (עמרי נתן בראש)
אבישג (אלבס בעט - יופי של גול)
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  469 לייקים

מילפורד כתב: 28 יוני 2026, 14:18 זה מזכיר לי שהבת שלי נולדה במהלך "צוק איתן" ומאחר ולבן הבכור שלי קוראים איתן התלוצצנו עם המיילדת שנקרה לילדה צוק כדי שביחד הם יהיו צוק איתן.
המיילדת כמעט התעלפה עד שהרגעתי אותה שזה בצחוק.

סיפור נוסף , כשנולד הבן הבכור שלי , הלכנו לבנק ואמרנו לפקידה שאנחנו רוצים לפתוח חיסכון על שמו שנפקיד אליו פעם בחודש שיהיה זמין לילד בגיל 18 , היא ישר אמרה לנו "שבו רגע" וסיפרה לנו על לקוחה שהיתה לה פעם , שעשתה משהו כזה וכשהילד הגיע לגיל 18 באה לבנק והתחננה שלא יתנו לו כסף כי הילד נהיה עבריין נורקמן והיא יודעת שהוא יבזבז את כל הכסף על סמים.
אמרנו לפקידה , "תודה, לא רוצים לשמוע יותר" ופתחנו את החיסכון על שמנו כך שתהיה לנו שליטה עליו בעתיד.
איך זה קשור לעניינו , תאר לך הם יקראו לילדה על שם דרבי צ'יקו , ורחמנא ליצלן הילדה תגדל להיות אוהדת מכבי? איזה סטירה לפרצוף של כל המוערבים בנושא זה יהיה?

באופן כללי , בהינתן שקראו לי על שם סבא שלי ז"ל , אני לא ממליץ לקרוא לילדים על שם אנשים/אירועים , שיבחרו שם שמוצא חן בעיניהם בלי שיש לו סנטימנטים כלשהם , שהילדה לא תצטרך לסחוב את הנטל הזה לכל חייה.
אם הילדה גדלה להיות אוהדת מכבי, אז הם נכשלו בהורות, וכל השאר לא חשוב יותר.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3253 לייקים

בני12 כתב: 28 יוני 2026, 20:31 עינב (עמרי נתן בראש)
אבישג (אלבס בעט - יופי של גול)
יפה
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  169 לייקים

dino כתב: 28 יוני 2026, 20:56
בני12 כתב: 28 יוני 2026, 20:31 עינב (עמרי נתן בראש)
אבישג (אלבס בעט - יופי של גול)
יפה
יש פה נסיון להיכנס לנישה של האיש שעל שמו קרוי הפורום
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1795 לייקים

בהשארת הראשי תיבות ואם הם רוסים, אתל
אדומה תל אביב
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  603 לייקים

תרגישו חופשי להמשיך להציע שמות
ראשי תיבות זה כיוון מעניין.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2073 לייקים

מן הסתם, חובה לעשות הפלה
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1939 לייקים

רוחה
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
שליחת תגובה