הכל טוב.אסון למכבי כתב: ↑27 יוני 2026, 20:40וואו אשכרה 20 יום ומשהו ועוד לא הגיע רכש? איזה עולם אנחנו חיים ריבונו של עולם טאטא תרחםםם איך איבדנו את נועם מוצ'ה.צ'ימבויקה כתב: ↑27 יוני 2026, 20:37העובדה היא שעוד 20 וקצת ימים משחקים באירופה משחק ראשון.RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:30 יש כאן שלושה אנשים שלא משנה מה תגיד ולא משנה איך תסביר הם ימשיכו עם המנטרה הקבועה מבלי להתייחס לעובדות ואח״כ יקראו פה לאנשים שוטרים
עוד עובדה זה שהשחקן הטוב בהפועל לא פה.
עוד עובדה זה שכרגע יש פה 0 זרים חדשים.
עוד עובדה זה שביתר הביאה לצערנו 2 ישראלים ממש סבבה, וחיפה הביאה את ירין לוי ויאיר מרדכי.
אני יודע שמקורב זרק פה שיגיע לא זר אחד במקום מי שעזב אלא שלושה אבל לצערך זו דווקא לא עובדה.
אני חושב שבסוף יהיה בסדר וסומך על ההנהלה!!.
ואני גם שמח שטוענים שמחפשים שלושה שחקנים זרים חדשים.
אבל תפסיקו להתעלם מהבעיות המקצועיות שלנו ותפסיקו להקטין את היריבות שלנו.
להגיד שאנחנו עומדים מול 3 הגדולות רק כי נצחנו משחק נתון זה גניבת דעת.
ולהגיד שאל ים כקשר אחורי מחליף זה איכותי למטרות שלנו שהן 3-5 זה גם גניבת דעת.
אני מבין שנורא טרנדי לכנות אותנו בשמות גנאי ולהגיד שאנחנו פסימיים.
אבל אתה הזוי גם בדרכך החיננית.
מדבר איתי על עובדות בזמן שכל ניסיון שלך להסביר את המציאות המקצועית שלנו נשענת על ספקולציה שבסוף יגיעו 3 זרים.
אני גם חושב שיהיה בסדר בסוף.
לצערך יש לנו משחק באירופה.
לא צריך זר במקום לויזו, לא צריך שיעשה מחנה אימונים.
הכל טוב.
