איזו התנהגות? מה הוא כבר עשה, קיבל אדום נגד בית"ר?
חלון העברות 2026
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8941 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 443 לייקים
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:43אתה שוב פעם מתחמקצ'ימבויקה כתב: ↑27 יוני 2026, 11:34אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:29 אבל אתה חוזר על המנטרה בלי לענות על השאלה ששאלתי
המצב הנוכחי במדינה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להחתים זרים. האם אתה כאוהד שמבין שאין להפועל כסף להביא לפה את דיא סבע, ספורי, דין דוד ושות בגלל עלויות שכר מטורפות, יכול רגע לעצור ולהגיד ״וואלה הגיוני לי שהפועל מחכה להזדמנות״? ״הגיוני לי שהפועל לא רוצה את אנסה, יוספי ושות׳ כשחקני הרכב ומעדיפה לחכות לשחקנים טובים יותר״?
יש לנו תקציב מוגבל, הפועל רוצה למקסם את מה שיש על שחקנים שישדרגו את הקבוצה.. להביא את יוספי להרכב זה באמת היה מספק אותך כאוהד? תראה אני לא סקאוטר אבל אפשר וצריך להביא יותר טוב ממנו…
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2980 לייקים
שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעתדוגיס כתב: ↑27 יוני 2026, 21:02ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:43אתה שוב פעם מתחמקצ'ימבויקה כתב: ↑27 יוני 2026, 11:34
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר
חלוץ יהיה את בואטנג ודאפה
אירופה זה בונוס
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1108 לייקים
כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:56 עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
רדיוס לבית"ר!
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
אז בוא נוותר מראש על להביא לפה שחקנים שמעל הרמה ונחתים את יוספי ושות׳ להרכב.. זה שדברים יכולים להשתבש ויכול להיות שניפול זה אובייס אף אחד לא מבטיח לך כלום גם כשהבאת את לויזו שחקן שנכשל כשיצא מקפריסין לפני הפועל אף אחד לא הבטיח לך שיהיה טוב כמו שהיה אבל לפחות מנסים להביא לנו שחקנים שאפשר לשאוף איתם ליותרדוגיס כתב: ↑27 יוני 2026, 21:02ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:43אתה שוב פעם מתחמקצ'ימבויקה כתב: ↑27 יוני 2026, 11:34
אני עניתי, קודם כל אני אוהד ולא מוציא את הכסף. בעיניי קבוצה צריכה שחקנים טובים.
מועדון רוצה להגיע להישגים ולהתקדם ואם הקבוצות שסביבו מתחזקות הוא יכול להגיב גם. ולא להיות בתוך האי הירוק שלו ולספר לעצמו סיפורים של חממות פיתוח ע״ש אל ים מחליף ראשון לקשר האחורי.
אני חושב שנוח לך לנהל את הדיון דרך הקבוצות האחרות ולא דרך איכות המוצר שלנו.
בוא ננסה למקד את הדיון בשאלה האם ולמה הפועל חושבת שהשחקנים האלה יעשו קפיצת מדרגה.
אין ספק שיוספי יקר, אבל אני בכלל לא בטוח שבמונחי Roi אלקוקין עדיף.
בטח בהנחה שאני לא רואה פה זרים ב-400 או 500 אלף יורו ושקשה להביא זרים לארץ.
מצד אחד קשה להביא זרים טובים ויש מלחמה מצד שני לא נכון להביא ישראלים יקרים מדי ומצד שלישי בטוחים שנעמוד ונשחק טוב יותר מול ביתר ומכבי למרות שאתה לא מתחזק כרגע והם כן . לא מסתדר לי.
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
אף לא צעד לאחור 
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
עדיין ללא תשובהHapolo כתב: ↑27 יוני 2026, 22:13כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:56 עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל
אף לא צעד לאחור 
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1108 לייקים
אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקייRedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 22:29עדיין ללא תשובהHapolo כתב: ↑27 יוני 2026, 22:13כדאי שתחדד את הבנת הנקרא שלך, מה השאלה שהעליתי ומה אתה יורה עלי פה..RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 18:56 עצם העובדה שאתה ממשיך להשמיט את העניין שעדיין צריכים להגיע לפה שלושה שחקנים מרכזיים (שני זרים ומגן שמאל בכיר) אולי? אולי העובדה שאתה וצ'ימבויקה ממשיכים להתחמק מהשאלה ששאלתי כבר שלוש פעמים כי זה לא תואם את הנרטיב המתמסכן? זה שהפועל לא מוכנה לשלם 300 אלף שכר לשחקני ספסל?
כולם כולל המערכת יודעים שצריכים להתחזק ועובדים על זה יום ולילה זה לא שמסופקים עם מה שיש ונפתח את העונה עם הקיים כמו התמונה שאתה מנסה לצייר.
אני באמת לא מבין את הכמיהה שלכם לבית''ר\מכבי\חיפה.. היית קבוצה טובה יותר ממכבי וחיפה העונה.. מול בית''ר לדעתי סבלנו מהרבה חוסר מזל נגדם ובכל המפגשים שיחקת יותר טוב (מלבד גביע הטוטו)... אגב בית''ר לדעתי בדרך להיות נפילת העונה כמו מכבי חיפה של 25\26 אברמוב שם קונה שחקנים בינוניים ומטה רק להגיד 'קניתי'
אולי עכשיו שאני שואל אותך ישירות תענה. מה אתה מעדיף? חלון של אנסה, מוצ'ה, גלזר\אליאס ויוספי או שני זרים ברמת הדיארה ולויזו? תהיה כנה
ואגב אני מזכיר לכם שהפועל עובדתית עם ההגנה הטובה בליגה.
פילוח שאולי יעניין אתכם (לפני ינואר טרם הגעת מרקוס קוקו) הפועל חטפה 20 שערים ב18 משחקים (למשחק 1.1). לאחר הגעת מרקוס קוקו הפועל חטפה 15 שערים (כולל פלייאוף) ב18 משחקים (ש2 מתוכם היה פצוע ולא שיחק) (0.83 למשחק בכל ה18 משחקים, אם מורידים את הפציעה שלו מדובר ב10 שערים ב16 משחקים, יחס של 0.63 למשחק)
ולעניין ההתחמקויות הנרטיבים והמנטרות, אני כל כך לא פעיל באשכול הזה שעד היום יש לי פה הודעה אחת בנושא הסגל והיא מלפני חודש בערך אז לא יודע מה אתה מדבר בכלל![]()
רדיוס לבית"ר!
-
RedArmy555
- הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
- קיבל.ה 23 לייקים
רצחתם את האשכול הזה
תעשו טובה ותפתחו אחד חדש, ותשאירו את זה לעדכונים ודיוני רכש
תעשו טובה ותפתחו אחד חדש, ותשאירו את זה לעדכונים ודיוני רכש
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6347 לייקים
שחרר אותו נו הוא עוד בסחרחורת מה-circle jerk.Hapolo כתב: ↑27 יוני 2026, 22:34אתה לוקח שאלה X של בן אדם, עונה תשובה על שאלות Y Z , מרחיב את הדיון של עצמך בשאלה נוספת, ואז מבסוט על עצמך שלא קיבלת תשובה. אוקיי
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
חבל שאלה החלוציםלירון האדום כתב: ↑27 יוני 2026, 21:39שמאל יש לך את סילבה ובוסקילה כעתדוגיס כתב: ↑27 יוני 2026, 21:02ואם תביא לפה שני זרים וזה יהיה כמו סילבה ובואטנג אתה מבין שאתה בשנה שתלחם על פלייאוף עליון,אתה איבדת את השחקן הכי טוב שלך ולא חסר לנו בעיות בסגל. להגיד לך כמה כמו לאויזו מסתובבים בחוץ ואפשר להביא אותם לפה במלחמה במשכורת שלא תעלה על 350 כמו שמדברים אולי בודדים אם בכלל. בגלל שהמצב הוא כזה שחקנים כמו אוגריסה יאיר מורדכי אנסה שחקנים שנתנו פה מספרים קשה מאוד ליפול איתם והם הופכים לכן החתמות סבבה.RedDrifter כתב: ↑27 יוני 2026, 11:43
אתה שוב פעם מתחמק
אם בסוף החלון הזה יגיעו 2 זרים מוכחים להתקפה ברמת הזרים שהבאנו עד כה, האם זה לא עדיף על חיזוקים כמו יוספי, נועם פאקינג מוצ׳ה ואליאס/גלזר? זה או זה או זה תבינו, אי אפשר גם וגם.
וגם קצת קשה לי לזלזל בבית״ר אחרי שרדפנו אחרי יוספי ובסוף הם החתימו אותנו ונכון שאני לא מחזיק מימנו אבל זה כן שחקן שיכול לתת מספרים בליגה פח הזאת. שורה תחתונה הסגל קצר חסר לנו כנף שמאל עשר וחלוץ שיודע לתת מספרים ועוד פחות מחודש יש לנו משחק ראשון באירופה אז כן מותר להיות קצת לחוצים ומודאגים כי הקהל צמא לאליפות לאירופה לעשות את ההתקדמות הזאת השנה.
יגיע כנראה זר ל 10
מגן שמאלי גם
הבאת את פרבר
חלוץ יהיה את בואטנג ודאפה
אירופה זה בונוס
דבר ראשון שצריך זה חלוץ ששם שערים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
אתה אחד האובססיביים שתדע
אף לא צעד לאחור 
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1637 לייקים
באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1108 לייקים
יעזור מאוד אם משתמשים יתייחסו עניינית לביקורות וטענות שמועלות שבהחלט קשורות לנושא במקום לפרוש את משנתם על אופיים של משתמשים ספציפיים ולקרוא להם הייטרים על עצם זה שהעלו ביקורת ובכך מסיטים את האשכול מהנושא שלוRedArmy555 כתב: ↑27 יוני 2026, 22:42 רצחתם את האשכול הזה
תעשו טובה ותפתחו אחד חדש, ותשאירו את זה לעדכונים ודיוני רכש
רדיוס לבית"ר!
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
כן בטח, קריצה לאליפות.אוגוסטוס היל כתב: ↑27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
בלי לויזו, ועם הסגל הזה פלוס שני שחקנים וגורפינקל.
ברור.
על מה אתם מדברים?
אחלה הפועל ואחלה ספרא.
אבל אתם חיים בסרט.
הקבוצה הזו בלי לויזו ועם טוריאל כמו שהוא נראה בחצי שנה האחרונה, לא שווה הרבה.
ואתם תראו את זה.
צריך לפגוע בול ב-3 זרים ולדעתי גם זה לא מספיק למעבר למקום 4.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
קבוצה בבנייה. עד מתי הבנייה הזאת תימשך?אוגוסטוס היל כתב: ↑27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1637 לייקים
זו המטרה.צ'ימבויקה כתב: ↑27 יוני 2026, 23:47כן בטח, קריצה לאליפות.אוגוסטוס היל כתב: ↑27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
בלי לויזו, ועם הסגל הזה פלוס שני שחקנים וגורפינקל.
ברור.
על מה אתם מדברים?
אחלה הפועל ואחלה ספרא.
אבל אתם חיים בסרט.
הקבוצה הזו בלי לויזו ועם טוריאל כמו שהוא נראה בחצי שנה האחרונה, לא שווה הרבה.
ואתם תראו את זה.
צריך לפגוע בול ב-3 זרים ולדעתי גם זה לא מספיק למעבר למקום 4.
אני לא יודע מה יהיה.
אנ יודע שהיום ה 27 ביוני והליגה מתחילה בעוד חודשיים.
אני יודע שבמועדון מבינים שהסגל צריך חיזוק.
אנ יודע שהם בנו שנה שעברה קבצה כמעה מאפס ועשו עבודה טובה מאוד סה״כ.
אני יודע שהליבה של הקבוצה נשארת לעונה הבאה.
אני יודע שיש הנהלה רצינית מאוד שחושבת טווח ארוך.
זהו בערך.
מה יהיה? אין לי מושג
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6347 לייקים
לא, אתה.
viewtopic.php?p=533109#p533109
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
אני מה? מסכן כמוך שמחפש אותי בנרות על מנת לעקוץ בכל הזדמנות? לא מבין מה זה בכלל הלינק הזה ששלחת אם אתה חושב שדיברתי עלייך אז לא.. אל תהיה רדוףרדפוקס כתב: ↑28 יוני 2026, 00:17לא, אתה.
viewtopic.php?p=533109#p533109
ממליץ לך לחפש טיפול ולשחרר ממני, זה לא בריא להיות אובססיבי
אף לא צעד לאחור 
-
NARKOTIKA
- הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
- קיבל.ה 469 לייקים
איך אתה יודע את זה? אני עוקב מאוד ולא השתכנעתי שזה המצב.אוגוסטוס היל כתב: ↑27 יוני 2026, 23:54אני יודע שבמועדון מבינים שהסגל צריך חיזוק.צ'ימבויקה כתב: ↑27 יוני 2026, 23:47כן בטח, קריצה לאליפות.אוגוסטוס היל כתב: ↑27 יוני 2026, 23:20 באמת מעניין אותי מה צריך לקרות כדי שצוות מקצועי יקבל קרדיט מנימלי שהם יודעים מה הם עושים ולא יתבכיינו בפאקינג סוף יוני על הסגל.
וכן אירופה זה בונוס. אנחנו מול קבוצה שגם אם נביא מחר עוד 3 שחקנים, רוב הסיכוים שלא נעבור אותה.
זה לא נראה לי הסגנון של ספרא לעשות עכשיו אול אין על אירופה ובעיני בצדק גמור.
אנחנו עדיין קבוצה בבנייה. אירופה זה אחלה והלוואי ונעבור וזה מרגש והכל אבל העיניים חייבות להשאר על הכדור- לבנות קבוצה חזקה ולבסס את המקום שלה בצמרת הליגה עם קריצה למאבק אמיתי על אליפות.
בלי לויזו, ועם הסגל הזה פלוס שני שחקנים וגורפינקל.
ברור.
על מה אתם מדברים?
אחלה הפועל ואחלה ספרא.
אבל אתם חיים בסרט.
הקבוצה הזו בלי לויזו ועם טוריאל כמו שהוא נראה בחצי שנה האחרונה, לא שווה הרבה.
ואתם תראו את זה.
צריך לפגוע בול ב-3 זרים ולדעתי גם זה לא מספיק למעבר למקום 4.
בגדול גם אם דיארה היה נוחת פה, בהינתן שזה הרכש המשמעותי היחיד, אנחנו באמת לא התקדמנו.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3253 לייקים
מסתבר שפרבר זה מקצוע צבע בדים בגרמנית, או יידיש. לכל הצופים המודאגים בבית שתהו בדבר.
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 163 לייקים
כשאתה חושב שהדיון הזה לא יכול להתדרדר יותר
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2309 לייקים
לא מצליח להבין מה הטעם בויכוחים האלה למי יש יותר גדול ומי צודק
הרי ברור לכל שהפועל תתחזק, תנשמו אויר ותמתינו בסבלנות
הרי ברור לכל שהפועל תתחזק, תנשמו אויר ותמתינו בסבלנות
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 28 יוני 2026, 12:50, נערך פעם 1 בסך הכל.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכלליצ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אז למה להמשיך?
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
אחרי העונה שעברה אני לא חושב שאנחנו מוצר נחות מחיפה ואני עדיין לא חושב שהם יהיו טובים במיוחד העונה, אני לא הכי מתרשם מההחתמות של בית"ר אבל בינתיים הם שומרים על רוב השלד חוץ מירין לוי ולדעתי הם עדיין יהיו חזקים אלא אם אלמוג כהן יצליח לחרב שם הכל או אם שועה יעזוב, מכבי בינתיים גם די תקועה והחתימו את קני מילר מברירת מחדל יותר מהכל אבל כמו שנראה אצלנו נראה גם מה יהיה אצלהם בסוף החלון.צ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1200 לייקים
לוסיאנו כתב: ↑28 יוני 2026, 12:49אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכלליצ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אז למה להמשיך?
היה פה דיון ממש סבבה, עד שכרגיל מגיע משתמש שעוצר את הדיון ומנתח אותו מהצד באמצעות אמירה חלולה של ״תחכו בסבלנות״, או מנתח על אופיים וקנקנם של משתמשים אחרים.
כל פעם שמתפתחת פה שיחה מהותית זה קורה.
ה
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 163 לייקים
מה מהותי בשיחה הזו? שמתנהלת כבר 40 עמודים בלי שום נושא קונקרטי, צד אחד פאניקה צד שני מרגיע. הבנו אבל אתם טוחנים מים. אני ועוד הרבה פה רק רוצים לראות הודעות או ספקולציות או שמועות על מועמדים כאלה ואחרים. כל החפירה שלכם מאוסה.צ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:51לוסיאנו כתב: ↑28 יוני 2026, 12:49אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכלליצ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אז למה להמשיך?
היה פה דיון ממש סבבה, עד שכרגיל מגיע משתמש שעוצר את הדיון ומנתח אותו מהצד באמצעות אמירה חלולה של ״תחכו בסבלנות״, או מנתח על אופיים וקנקנם של משתמשים אחרים.
כל פעם שמתפתחת פה שיחה מהותית זה קורה.
ה
-
amorphis
- הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
- קיבל.ה 344 לייקים
תקנו אותי אם אני טועה אבל לא ראיתי עדיין זר אחד שהגדולות החתימו כרגע. אפילו לא זוכר שראיתי מועמדות של זרים לגדולות, רק כתבות על סיסקו וקאנגווה שרוצים לעזוב.
וזה כנראה השילוב של מונדיאל+המצב הפוליטי,
אם אין כרגע מצב להחתמה שוברת שוויון , מצפה מההנהלה להמשיך לשאת לחץ מהחברה בתור למתדון ולא לעשות סתם החתמות דופמין לקהל שאחרי כך צריך לשלם להם חוזים.
וזה כנראה השילוב של מונדיאל+המצב הפוליטי,
אם אין כרגע מצב להחתמה שוברת שוויון , מצפה מההנהלה להמשיך לשאת לחץ מהחברה בתור למתדון ולא לעשות סתם החתמות דופמין לקהל שאחרי כך צריך לשלם להם חוזים.
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 603 לייקים
מה יש לא להבין? 90% מהפורום מדפדף באשכול הזה כדי למצוא איזה שביב מידע חדש בנוגע להעברות והמצב בקבוצה וגם כדי לדבר על זה באופן ממוקד.צ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:51לוסיאנו כתב: ↑28 יוני 2026, 12:49אבל כל האשכול הזה סוטה מהנושא הכלליצ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
אז למה להמשיך?
היה פה דיון ממש סבבה, עד שכרגיל מגיע משתמש שעוצר את הדיון ומנתח אותו מהצד באמצעות אמירה חלולה של ״תחכו בסבלנות״, או מנתח על אופיים וקנקנם של משתמשים אחרים.
כל פעם שמתפתחת פה שיחה מהותית זה קורה.
ה
ואתם מזיינים את השכל על אידיאולוגיות חיזוק, רכש ומיצוב הקבוצה בימי ספרא עם תגובות ארוכות שאפשר לכתוב מהן ספר והאשכול הזה בעמוד 54 כשהפועל החתימה שחקן ורבע לחיזוק הסגל ובפועל כמעט ולא קרה עוד כלום בחלון הזה.
אז כן, אתם מחרבים את האשכול and you should all get a room. תפתחו איזה אשכול פילוסופי ותנו לנו לחכות שיהיו חדשות אמיתיות לדבר עליהן
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
מצב דיארה (לפי מה שאני שמעתי)
המשפחה שלו היא המתנגדת העיקרית לעסקה עם הפועל בעקבות המצב הבטחוני ולכן הצפי הוא שיחתום בטורקיה
אם יש כאן מקרוב שמעוניין לאשר את הדבר אשמח
המשפחה שלו היא המתנגדת העיקרית לעסקה עם הפועל בעקבות המצב הבטחוני ולכן הצפי הוא שיחתום בטורקיה
אם יש כאן מקרוב שמעוניין לאשר את הדבר אשמח
אף לא צעד לאחור 
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 2069 לייקים
הוא עוד לא החליט??
הוא כזה הססן גם בכדורגל? כי אם כן זה כבר בעייתי בפני עצמו
הוא כזה הססן גם בכדורגל? כי אם כן זה כבר בעייתי בפני עצמו
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8941 לייקים
הדיון הזה (שהוא שידור חוזר של דיונים קודמים עוד מהעונה שעברה ואני משער שנראה ורסיות שלו גם בהמשך) בעיקר הופך את האשכול כולו ללא קריא.
בכל אופן, אני מודה שאני פחות מוטרד מענייני לוחות זמנים בשלב הזה. כן. יש אירופה על הראש יחסית בקרוב, אבל אני לא חושב שזה ריאלי להגיע מוכנים עם הסגל למשחקים נגד לודוגורץ, בטח בהתחשב בכך שהכדורגל העולמי כולו עסוק במונדיאל. גם ככה הסיכויים לא בשמיים.
יותר מטרידות אותי כל מיני אמירות בסגנון "בואטנג הגיע באמצע מלחמה", "סילבה לא עשה הכנה מסודרת", "קרייב יהיה יותר אפקטיבי עם 10 אמיתי לידו". לבנות סגל על wishful thinking זה מתכון לאסון. מצד שני, המשתמש הכי מקורב פה טוען שכן מחפשים שחקנים לעמדות האלו, אז כרגע אני עוד לא לחוץ.
בכל אופן, אני מודה שאני פחות מוטרד מענייני לוחות זמנים בשלב הזה. כן. יש אירופה על הראש יחסית בקרוב, אבל אני לא חושב שזה ריאלי להגיע מוכנים עם הסגל למשחקים נגד לודוגורץ, בטח בהתחשב בכך שהכדורגל העולמי כולו עסוק במונדיאל. גם ככה הסיכויים לא בשמיים.
יותר מטרידות אותי כל מיני אמירות בסגנון "בואטנג הגיע באמצע מלחמה", "סילבה לא עשה הכנה מסודרת", "קרייב יהיה יותר אפקטיבי עם 10 אמיתי לידו". לבנות סגל על wishful thinking זה מתכון לאסון. מצד שני, המשתמש הכי מקורב פה טוען שכן מחפשים שחקנים לעמדות האלו, אז כרגע אני עוד לא לחוץ.
-
jonati
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 367 לייקים
אתה כל הזמן רוצה לדבר עובדות, אז בוא נדבר עובדות.צ'ימבויקה כתב: ↑28 יוני 2026, 12:46 כל עוד השיח מכבד, לא מצליח להבין מה הטעם לבוא לפורום אוהדים שתכליתו להביע דעות ולשתף מחשבות, ולטעון שאין מה לדון.
מה זה אומר ״אין מה לדון, ברור שנתחזק, תחכו בסבלנות״
אפשר בכל אשכול לבוא עם אמירה כזו.
״מה יש לדבר על ההרכב לדרבי שלושה ימים קודם, המאמן יודע מה טוב, תחכו בסבלנות..״
חוץ מזה, אני גם חושב שיגיעו זרים, אחד או שניים ואולי אפילו שלושה.
מה שחורה לי כאן, זה שמשתמשים מגחכים על מכבי , חיפה וביתר בזמן שהמוצר שלהם נחות בהרבה (וזה בסדר, לא מבקר את זה ולא דורש להיות מכבי).
כל משתמש שבנקודת הזמן הזו טוען שהפועל צריכה להאבק על מקומות 2-4 הוא הזוי לא פחות מאלה שמסומנים כהכי שחורות כאן (אולי מבחינתכם אני בעיניהם)
שנה שעברה השחרת את הפורום כל הקיץ. שלא קורה כלום, שלא בונים, שאין החתמות. בסוף קבוצה שעלתה ליגה החתימה כמעט קבוצה חדשה לחלוטין ופגעה בלא מעט מהזרים שהוחתמו והשחקנים החדשים. למיטב הבנתי האנשים שהביאו לנו את צ'יקו, לואיזו וכו' עדיין בקבוצה והם אלו שאחראים לחפש את החיזוק שיחליף את לואיזו.
למרות שכתבת פה כבר מספר פעמים שהתבטלנו מול מכבי וביטר, אני דווקא זוכר שבפלייאוף העליון ביטר יצאו בנס מהמשחק נגדינו עם נצחון, אחרי החמצות מזעזעות ושליטה מוחלטת שלנו במשחק. אותו דבר נכון גם לדרבי מכבי בזבזה זמן כמו הפועל עכו.
אפשר לחשוב שביטר התחזקה העונה ואפשר לחשוב שנחלשה, נגלה מאוחר יותר, בעיני דן גלזר על ירין לוי זה חילוש, וגם הוא עדיין לא חתם. מצד שני, אינו מתחיל שם את העונה ולא מגיע בינואר. אנסה בעיני זה שחקן שלו היה מגיע להפועל היה מתקבל כצ'יבוטה שתיים.והם איבדו מאמן שעשה עבודה לא רעה בכלל, לסימן שאלה גדול.
ועכשיו לתיאורטי, אם נצליח להביא שחקן ברמה של לואיזו/קנגאווה לעשר זה לא יהיה חיזוק משמעותי?
בהנחה שההגנה והשוער שלנו סך הכל היו מצויינים ודי סגור שם גם בלי מחליף ליידנר(יאזן לא שיחק שם המון, למרות פציעות לא מעטות).
בעיני קשר עשר וחלוץ שייתן מספרים במקום דאפה בואטנג שנתנו שלושה או ארבעה גולים ביחד. זה חיזוק משמעותי מאוד.
מאמין שגם שאנדה או תואם דיארה בצד שמאל ירוויחו מעשר אמיתי שלא בורח כל הזמן ימינה כי הוא קשר ימני בתפקוד.
שנה שעברה הגיעו שחקנים נהדרים, הפועל נראתה לא מדהים בתחילת העונה, מרגע שקוקו הגיע, ההגנה שלנו נראתה טוב יותר שעשינו תנועה טובה יותר קדימה. הבעיות העיקריות שלנו היו מחסור ברגל שתמסור לעומק ותפעיל את האגפים יותר טוב ורגל מסיימת.
אם יגיעו עשר וחלוץ הפועל תשתפר משמעותית, למיטב הבנתי אלו העמדות הבוערות שעליהן עובדים.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי
אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי
אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
נערך לאחרונה על ידי RedDrifter ב 28 יוני 2026, 14:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
אף לא צעד לאחור 
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 603 לייקים
שמע, אני אוהב את הדרך שהם חושבים. להנחית פה שחקן ברמה עד המפגש באירופה זה לא פשוט, וללכת עם בואטנג וסילבה לשם זה הימור טוב בעיניי. כל זה בהנחה ואתה יודע מה הסחורה שלך, ומבין שצריך להכין חלופות לשניהם ונראה שעושים את זההוקיץ' כתב: ↑28 יוני 2026, 14:17 הדיון הזה (שהוא שידור חוזר של דיונים קודמים עוד מהעונה שעברה ואני משער שנראה ורסיות שלו גם בהמשך) בעיקר הופך את האשכול כולו ללא קריא.
בכל אופן, אני מודה שאני פחות מוטרד מענייני לוחות זמנים בשלב הזה. כן. יש אירופה על הראש יחסית בקרוב, אבל אני לא חושב שזה ריאלי להגיע מוכנים עם הסגל למשחקים נגד לודוגורץ, בטח בהתחשב בכך שהכדורגל העולמי כולו עסוק במונדיאל. גם ככה הסיכויים לא בשמיים.
יותר מטרידות אותי כל מיני אמירות בסגנון "בואטנג הגיע באמצע מלחמה", "סילבה לא עשה הכנה מסודרת", "קרייב יהיה יותר אפקטיבי עם 10 אמיתי לידו". לבנות סגל על wishful thinking זה מתכון לאסון. מצד שני, המשתמש הכי מקורב פה טוען שכן מחפשים שחקנים לעמדות האלו, אז כרגע אני עוד לא לחוץ.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 132 לייקים
יכול לאשר את זה @L.S ?RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:24 אגב ישנם שמועות ב48 שעות האחרונות במרשתת שהפועל פעלה\פועלת להביא מגן ימני (היה ניסיון להביא את אלי דסה שסגר במכבי היום וכארם ג'אבר מנתניה)
אין לי מקור רשמי מלבד כמה ציוצים וערוצים משונים בטלגרם\פייסבוק שטענו כך בנושא זה ספציפי
אם אכן זאת האמת, יכול להיות שהפועל פועלת להביא מגן ימני גיבוי לקוקו שיעבור לשמאל בזמנים שליידנר לא כשיר מכיוון שאין מגן שמאלי מספק (תיאוריה שלי בלבד)
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 944 לייקים
פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
אף לא צעד לאחור 
-
talb55
- הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
- קיבל.ה 455 לייקים
איזו פארסה?RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3253 לייקים
RedDrifter כתב: ↑28 יוני 2026, 14:35 פיסת מידע נוספת שקיבלתי היא שבעקבות הפארסה עם דיארה וההבנה שצריכים להשתדרג התקפית העונה בימים הקרובים מכוונים כבר לדבר עם זרים אחרים בעלי פרופיל גבוה וצפויות התפתחויות
זה קצת כמו להגיד שבקיץ חם. די אובייס.
