עופר ינאי
- Red Wolf
- הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
- קיבל.ה 1888 לייקים
״שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר״ 
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3200 לייקים
מקווה שהעובדות האלה לא יבואו על חשבון הקבוצה , משוכנע שלא
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2261 לייקים
לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2051 לייקים
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2261 לייקים
בכל מה שנוגע למכבי - אין שום דבר קטנוני מדי, שום דבר גועלי מדי, שום דבר לא במקום מדי.
שום דבר.
שום דבר.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2051 לייקים
הדון הוא המיץ של הסחלה של הביוב האנושי עלי אדמות. הוא המצפן של מה שראוי במובן שכל דבר שהוא אי פעם עושה, צריך לעשות הפוך.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 16:31נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
נזכרתי עכשיו איך כל מיני מכביסטים העירו שאנחנו לא מפסידים בכבוד.
ואז נזכרתי בדון עוזב את מעמד נשיא המדינה בהענקת גביע כשהמחלה הפסידו לבנק יהב לפני כמה שנים.
- porthos
- הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
- קיבל.ה 307 לייקים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
מישהו יכול בבקשה למצוא קליפים של מכבי שלא נמצאים בזמן ענקת גביע או צלחת נגד קבוצות שניצחו אותם בגמר.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
בכל מקום מדברים על כמות הכסף הענק שעופר השקיע השנה ומגחכים שזה לא הספיק לקחת תואר בארץ.
רק שוכחים דבר אחד.
את הכסף הוא השקיע כדי להגיע לטופ שש ביורוליג.את המטרה הזאת הפועל השיגה.
הכסף הגדול ברובו הושקע בזרים.הבעיה שבליגה רק 5 זרים יכולים לשחק בכל משחק.ככה שבליגה זאת לא הפועל בכל כוחה.
רק שוכחים דבר אחד.
את הכסף הוא השקיע כדי להגיע לטופ שש ביורוליג.את המטרה הזאת הפועל השיגה.
הכסף הגדול ברובו הושקע בזרים.הבעיה שבליגה רק 5 זרים יכולים לשחק בכל משחק.ככה שבליגה זאת לא הפועל בכל כוחה.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3200 לייקים
דיי מדאיג מה שהוא אומר , לפי דבריו כל איגוד הכדורסל עושה עליינו יד אחת בשביל שלא נזכה באליפות , אני משוכנע ומאמין שזה לא נכון אחרת זה ממש מייאש ומתסכל וכאחד שלא ראה אליפות של הכדורסל אף פעם (כמו רבים , כמעט כולם ) זה מאוד מדאיג
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1048 לייקים
שימון לא ייתן לנו לזכות כל עוד הוא חי.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
אז עם יד על הלב- לא ללכת למשחקים ולא לעשות מנוי?עד המ!!ת הפועל כתב: ↑25 יוני 2026, 18:01 שימון לא ייתן לנו לזכות כל עוד הוא חי.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1048 לייקים
לא, אין קשר. פשוט להיות מוכנים לזה נפשית.תא מרבוטא כתב:אז עם יד על הלב- לא ללכת למשחקים ולא לעשות מנוי?עד המ!!ת הפועל כתב: ↑25 יוני 2026, 18:01 שימון לא ייתן לנו לזכות כל עוד הוא חי.
כדי לזכות נצטרך קבוצה שטובה בפער ענק מכל השאר, ככה שגם כשהשופטים יזיינו אותנו זה לא יעזור להם.
לפי הדיבורים מכבי וי-ם הולכות להשקיע הרבה מאוד כסף, כך שאני לא רואה איך ניצור פער כזה.
נתפלל שעופר יבנה קבוצה שתצליח לעשות את זה.
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2031 לייקים
התבלבלת בפורום.f22 כתב:הנה נגמר המשחק והדבר הראשון שהביביסטים פה עושים זה לתקוף את האולטראס לא מפסיקים לרגע עם הפילוג. . העיקר אל תשכחו לבוא לצעדות לפני המשחקים בבלומפילד.
לך תבדוק מתי אתם חוגגים יחד עם הקהל של מכבי את האליפות בכדורסל. חבורת מפקירים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3200 לייקים
הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 645 לייקים
איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3063 לייקים
רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינםאיש גדול כתב: ↑26 יוני 2026, 10:36 איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 645 לייקים
שכנעת אותיבני12 כתב: ↑26 יוני 2026, 11:57רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינםאיש גדול כתב: ↑26 יוני 2026, 10:36 איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
סיבה מוצדקת לתביעה של בעלים כלפי אוהד
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3063 לייקים
ניסיתי?איש גדול כתב: ↑26 יוני 2026, 11:59שכנעת אותיבני12 כתב: ↑26 יוני 2026, 11:57רק לדייק הטענה כלפי האוהד היא לא על זה שהוא טען שחלקו כרטיסים בחינםאיש גדול כתב: ↑26 יוני 2026, 10:36 איך אפשר לדבר על פיוס שעופר דואג כל כמה חודשים ליצור קונפליקט חדש.
פעם הוא עונה בטוויטר לאוהד שהוא לא אהב מה שהוא רשם, עכשיו הוא מאיים בתביעה על אוהד שאמר שחילקו כרטיסים בחינם.
אולי אם עופר שנה שלמה יפסיק להתעסק במוחים נגדו ולקרוא להם בשמות ולאיים עליהם בתביעות וכאלה יהיה אפשר לדבר על פיוס.
אלא שחלקו אותם ביודעין לאוהדי מכבי ורק בקשו מהם לא לבוא בצהוב
סיבה מוצדקת לתביעה של בעלים כלפי אוהד
אתה פשוט לא הראשון שמפיץ את השקר הזה ברשתות החברתיות אז תקנתי
לא צריך לתבוע את שאקו או לענות לאוהדים ברשתות בעיקר כי זה נותן להם את הצומי שהם כל כך כמהים לו
מי שהיה צריך לתבוע את שאקו זה חברי העמותה על כך שהוא הרס אותה
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 645 לייקים
טוב לפחות אנחנו מסכימים על זה שעופר דואג כל תקופה לתת איזה צומי למחאה בדרך כלשהי שמשחק בעיקר לידיים של מי שמתנגד אליו.
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3063 לייקים
כתבתי כאן עשרות פעמים שעופר צריך לשתוק.איש גדול כתב: ↑26 יוני 2026, 13:37טוב לפחות אנחנו מסכימים על זה שעופר דואג כל תקופה לתת איזה צומי למחאה בדרך כלשהי שמשחק בעיקר לידיים של מי שמתנגד אליו.
ולא רק זאת, אם הוא היה שותק בחצי שנה הראשונה, המחאה כבר היתה מתפוגגת
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 645 לייקים
גם בזה אנחנו מסכימים
-
Maor
- הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
- קיבל.ה 363 לייקים
אני זקוק להודעה של עופר שיכתוב שנהיה רגועים ועונה הבאה תהיה לנו קבוצה חלום
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4590 לייקים
למה חוזרים פה על המילה מחאה?
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.
בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.
בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
יחד, רק יחד! 
-
pogi
- הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
- קיבל.ה 117 לייקים
אני לוקח את זה צעד קדימה7even כתב: ↑26 יוני 2026, 17:08 למה חוזרים פה על המילה מחאה?
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.
בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
לי אישית הסתבר שגם בין האולטראס להפועל רגל אין שום קשר מלבד "קשר עסקי" - האגון ייצור אוירה ביציעים ובתמורה יאפשרו לו יד חופשית בכל מה שקשור לזריקת אבוקות, שליטה ביציע וכו'.
אם יהיו פיצוצי משחקים, הפחתת נקודות וכו- המועדון ישלם, יישא בתוצאות והצדדים ימשיכו הלאה יחדיו באותו ההסדר.
הצלחה מקצועית פחות חשובה להם ומבחינתם שנרד ליגה כל עוד מתאפשר להם להביע את עצמם כ"אולטראס".
איך שאני רואה את זה, המטרה לא צריכה להיות איך מחזירים את האולטראס אלא איך גורמים לשאר הקהל להגיע.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4590 לייקים
בגדול, רוב ארגוני האולטראס בעולם הם כאלו. הכל זה רצון לשררה, ותו לא. והקבוצה היא נטו פלטפורמה. .pogi כתב: ↑26 יוני 2026, 17:33אני לוקח את זה צעד קדימה7even כתב: ↑26 יוני 2026, 17:08 למה חוזרים פה על המילה מחאה?
מחאה זה על משהו שאתה קשור אליו.
בין ארגון אולטראס הפועל להפועל סל אין שום קשר. אפשר להתווכח אם היה בעבר או לא, אבל הדבר הזה מזמן לא קיים וגם לא יחזור לעולם.
די, נגמר. לא צריך להמשיך להחיות את הנראטיב הזה שיש קשר בין שני הגופים האלו כי אין ולא יהיה יותר.
וזה בסדר. זה לא נאמר מכעס או מלהתנגח במשו או מישו. היה. נגמר. נקסט. עברנו הלאה.
לי אישית הסתבר שגם בין האולטראס להפועל רגל אין שום קשר מלבד "קשר עסקי" - האגון ייצור אוירה ביציעים ובתמורה יאפשרו לו יד חופשית בכל מה שקשור לזריקת אבוקות, שליטה ביציע וכו'.
אם יהיו פיצוצי משחקים, הפחתת נקודות וכו- המועדון ישלם, יישא בתוצאות והצדדים ימשיכו הלאה יחדיו באותו ההסדר.
הצלחה מקצועית פחות חשובה להם ומבחינתם שנרד ליגה כל עוד מתאפשר להם להביע את עצמם כ"אולטראס".
איך שאני רואה את זה, המטרה לא צריכה להיות איך מחזירים את האולטראס אלא איך גורמים לשאר הקהל להגיע.
ברגל הקבוצה די שבויה שלהם. לטוב ולרע, והם זורמים איתה. כשהקבוצה תחליט שהיא לא רוצה להיות כזו, או שתעז לחלוק עליהם באיזה משהו פעוט...הם 'ישרפו' תמועדון על יושביו (שבויה, כאמור).
וזה לא ייחודי רק להפועל כאמור. תופעה מוכרת בעולם.
אפחד לא מחפש להחזיר את האולטראס, ומי שכן רושם את זה, זה נטו כדי לתחזק ולנסות להחיות עם מכונת הנשמה איזה נראטיב מוזר שהוא המציא לעצמו ולא קולט שהתקדמנו בזמן שהוא תקוע באשליות עבר.
זה נגמר מזמן. התקדמנו.
יחד, רק יחד! 
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1048 לייקים
עופר חכם.רק הפועל כתב:הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2765 לייקים
- porthos
- הצטרף: 04 אפריל 2021, 18:51
- קיבל.ה 307 לייקים
אין שום סיבה לחזור לדרייב אין מלבד העובדה שבוצע סקר והכך הוחלט.
נניח וחזרה לדרייב אין תאחד חלקים אחרים בקהל ויהיה שוב יותר קהל שירצה לבוא למשחקים, אז נעבור ליד אליהו בחזרה? נישאר מוגבלים ל3000 אוהדים? כל שנה נחליט באיזה מגרש ביתי נשחק?
אין לזה עתיד.
נניח וחזרה לדרייב אין תאחד חלקים אחרים בקהל ויהיה שוב יותר קהל שירצה לבוא למשחקים, אז נעבור ליד אליהו בחזרה? נישאר מוגבלים ל3000 אוהדים? כל שנה נחליט באיזה מגרש ביתי נשחק?
אין לזה עתיד.
אתם תקועים ב2024 לצערי, החרם מזמן לא רק בגלל יד אליהו ואף אחד לא מסתיר את זה. הלוואי שזו הייתה הבעיה היחידה.עד המ!!ת הפועל כתב: ↑26 יוני 2026, 18:45עופר חכם.רק הפועל כתב:הקטע המצחיק הוא שכרגע אין לליצנים האלה כבר על מה להתלונן בגלל החזרה לדרייב אין , עדיין לא שומעים שום קולות של פיוס ,
הוא הסכים לחזור לדרייב-אין כדי להוכיח לכל המדינה (ובפרט לקהל הרחב של הפועל שמושפע יום-יום מהרעל ברשתות) שהחרם לא קשור ליד-אליהו. עכשיו כולם יבינו את הבלוף ויבקשו לחזור ליד-אליהו.
-
pogi
- הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
- קיבל.ה 117 לייקים
אני לא מוצא כרגע מינוס מטורף בלחזור לדרייב אין.
איך שלא תסובב, ברוב משחקי הליגה יגיעו ליד אליהו בסביבות 2000 צופים (בגלל סיבות שונות כמו שעות מחורבנות, יריבות לא מעניינות וכו ). לכן במצב הקיים עדיף שהמשחקים האלה ישוחקו בדרייב אין כדי להפחית את הדימוי השלילי של "קבוצה בלי קהל" שמכבי (באמצעות שלוחיהם), העמותה והאולטראס מנסים להדביק למןעדון. עונה מקצועית מוצלחת ועלייה בכמות הקהל במשחקי היורוליג (בתקווה שיחזרו לארץ) ושנה אחרי יהיה כבר אפשר לחזור במצב הרבה יותר נוח
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3200 לייקים
אם הם מחרימים גם שחוזרים ליד אליהו הם בדיחה אני מצטער ולא משנה לי מה כל אנשי האגנדה יגידו


