אקסים של הפועל

פורום אוהדי הפועל תל אביב
אלון1
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
קיבל.ה  323 לייקים

יש מישהו מהזרים שלנו שיהיו במונידאל?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

אלון1 כתב: 29 מאי 2026, 15:18 יש מישהו מהזרים שלנו שיהיו במונידאל?
לא. לדעתי רק לואיזו וקרייב משחקים בנבחרות שלהם
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

דן איינבינדר מונה לעוזר המאמן זיו אריה במכבי פ"ת.
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  297 לייקים

(העברתי מאשכול אירופה)
Niro כתב: 17 יוני 2026, 09:59 נכנס לטראנספרמרקט לרגל אחרי אפולון לימסול ורואה פרצוף מוכר "בשמועות"
https://www.transfermarkt.com/apollon-l ... verein/429
700,000 €??
תמונה
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

אפשר לזלזל אבל אוזבולט חלוץ סבבה לליגת העל. אם הוא דחף 11 שערים בעונה שכללה התקפה של ניב זריהן, עידן ורד ואיינבינדר אז בעונה שעברה היה שם כפול.
OMG עווופררר
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

רווי כתב: 17 יוני 2026, 18:14 אפשר לזלזל אבל אוזבולט חלוץ סבבה לליגת העל. אם הוא דחף 11 שערים בעונה שכללה התקפה של ניב זריהן, עידן ורד ואיינבינדר אז בעונה שעברה היה שם כפול.
לדעתי החלוץ הכי טוב ששיחק בהפועל מאז התקופה של דמארי. היה סבבה לגמרי בתוך העמדה הזו שאנחנו ממש מצטיינים להתאכזב בה בשנים האחרונות
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

amorphis כתב: 17 יוני 2026, 18:25
רווי כתב: 17 יוני 2026, 18:14 אפשר לזלזל אבל אוזבולט חלוץ סבבה לליגת העל. אם הוא דחף 11 שערים בעונה שכללה התקפה של ניב זריהן, עידן ורד ואיינבינדר אז בעונה שעברה היה שם כפול.
לדעתי החלוץ הכי טוב ששיחק בהפועל מאז התקופה של דמארי. היה סבבה לגמרי בתוך העמדה הזו שאנחנו ממש מצטיינים להתאכזב בה בשנים האחרונות
לדעתי גם שוינפלד היה חלוץ טוב מאוד ביחס לזבל שהיה לפני שהחליט שהיה בא לו לחמם ספסל אצל הגרמנים עד סוף הקריירה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
LiraninhO
הצטרף: 17 יוני 2021, 20:30
קיבל.ה  36 לייקים

נועם בונה כתב באינסטגרם שיש לו קרע בגיד אכילס,
חשבתי שהוא כבר שחקן לא פעיל אבל הבנתי שהוא משחק בקבוצה בליגה השלישית ברומניה
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

קובי רפואה מונה למנהל המקצועי של בני אילת מליגה ב'.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

אונישנקו כתב: 23 יוני 2026, 19:49 קובי רפואה מונה למנהל המקצועי של בני אילת מליגה ב'.
אולי הם יתאחדו עם עפולה ויעלו ללאומית?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

לואיזו בהרכב של הכוכב האדום במשחק אימון כעת בערוץ היוטיוב שלהם, המשחק מיד מתחיל.

https://www.youtube.com/live/OkhzglsRwU ... yZ_ZFtqWiI

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

1-0 לכוכב, בישול יפה של אבו פאני.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

לואיזו הוחלף דקה 60, עשה כמה פעולות יפות אך ללא מספרים.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  738 לייקים

לרשום על לואיזו ב״אקסים של הפועל״ :sh-cry:
שליחת תגובה