יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
אה ורק על המהלך ההגנתי הזה אני מוכן שאיטודיס ילך הביתה. איך קבוצה במצב כזה מאבדת את כל השמירות זה לא נורמלי
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
ואסה זה שהצביע, ניסה להעיר את אודיאסי שייצא אליו, אבל הוא חלם. תומר לא היה קשור
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
לטאי אין מה לחפש בפינה. איש שומר בתאוריה על לונדברג ווואסה על בריסט. מהלך מופקר הגנתית לחלוטין ורק על זה איטודיס צריך מחר בבוקר להמריא לאתונה. הקבוצה הזאת עושה לי חילופים אוטומטיים על כל אפצי במשך כל העונה ודווקא הפעם הם התאבדו על השחקנים שלהם? לא ברור אם מנסים לשמור אזורית או אישית בכלל במהלך הזה. היו צריכים לשם שינוי להחליף שטאי יקבל את הורד ותומר שרואה את סורקין שיצא לפינה.
נערך לאחרונה על ידי Red_man ב 24 יוני 2026, 02:03, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1421 לייקים
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
מש"ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
להכל!!!!
מתוך חמישה, בדיוק שניים נמצאים במקום ושומרים, איש וגינת. זהו.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
ההתקפה הזאת תרדוף אותי בסיוטים כמו ההחטאה של מקריי
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1421 לייקים
הסתכלתי עכשיו שוב
מיציץ זיהה את הסיטואציה
אמר לאיש לצאת על לונדברג ושאודיאסי יצא על סורקין.
אודיאסי נראה מבולבל ורצה להמשיך להישאר על הורד למרות שתומר שומר עליו.
אודיאסי הגיב מאוחר מאוד ורץ לסורקין
כנראה שאודיאסי היה צריך לשמור על הורד אבל ברגע שמיציץ סימן לו לשמור על סורקין הוא היה חייב לרוץ אליו
מהלך של עונה שמרתיח ברמות
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 794 לייקים
אין מה לנתח את השלשה הזו, זה רחוק מלהיות מהלך של עונה.
הפסדנו את הסדרה כי היינו יותר חלשים ממכבי, וזה למרות שבאמת הייתה פה הזדמנות יפה כי מכבי בעונה חלשה, ובסגל חסר. פספוס.
אבל אין מה להתרגש כי היו פספוסים יותר גדולים וכי כבר התרגלנו לחרא הזה, עולם כמנהגו נוהג. לפחות עד שנה הבאה.
עם השיפוט המוטה נגדנו, גם אם היינו מובילים ב-10 הפרש ברבע האחרון במשחק מספר 5, לא היינו לוקחים את זה.
כדי לקחת אליפותעל הראש של מכבי והמערכת, צריך לדרוס, ולהיות 3 רמות מעליהם. לא היינו שם לאורך כל הסדרה.
תכל'ס, הם לקחו את הסדרה עם ארבעה וחצי שחקנים טובים (בריסט, הורד, לונדברג, קלארק, וסורקין שהיה כל הסדרה בחצי כוח), ועוד שלושה שחקנים משלימים שלא תרמו יותר מדי אלא בעיקר סתמו חורים (ג'ון די, הנקינס, וריימן).
הסגל שלנו, שגם הוא חסר, היה על הנייר עדיף ורחב יותר. אבל מה לעשות ש...
לא שלטנו בצבע ולא בריבאונד, לא שיחקנו אגרסיבי מספיק
השארנו אתמול איזה 11 נקודות על קו העונשין
המשכנו לאבד כדורים מיותרים ותמיד רדפנו אחרי מכבי במקום שהם ירדפו אחרינו בדקות הסיום
לא הצלחנו להוציא אתמול אף שחקן שלהם בחמש עבירות
לא הראנו משחק קבוצתי, תרגילים, או קבוצה מאד מאומנת - כמו שלמעשה היה לאורך כל העונה.
הפסדנו את הסדרה כי היינו יותר חלשים ממכבי, וזה למרות שבאמת הייתה פה הזדמנות יפה כי מכבי בעונה חלשה, ובסגל חסר. פספוס.
אבל אין מה להתרגש כי היו פספוסים יותר גדולים וכי כבר התרגלנו לחרא הזה, עולם כמנהגו נוהג. לפחות עד שנה הבאה.
עם השיפוט המוטה נגדנו, גם אם היינו מובילים ב-10 הפרש ברבע האחרון במשחק מספר 5, לא היינו לוקחים את זה.
כדי לקחת אליפותעל הראש של מכבי והמערכת, צריך לדרוס, ולהיות 3 רמות מעליהם. לא היינו שם לאורך כל הסדרה.
תכל'ס, הם לקחו את הסדרה עם ארבעה וחצי שחקנים טובים (בריסט, הורד, לונדברג, קלארק, וסורקין שהיה כל הסדרה בחצי כוח), ועוד שלושה שחקנים משלימים שלא תרמו יותר מדי אלא בעיקר סתמו חורים (ג'ון די, הנקינס, וריימן).
הסגל שלנו, שגם הוא חסר, היה על הנייר עדיף ורחב יותר. אבל מה לעשות ש...
לא שלטנו בצבע ולא בריבאונד, לא שיחקנו אגרסיבי מספיק
השארנו אתמול איזה 11 נקודות על קו העונשין
המשכנו לאבד כדורים מיותרים ותמיד רדפנו אחרי מכבי במקום שהם ירדפו אחרינו בדקות הסיום
לא הצלחנו להוציא אתמול אף שחקן שלהם בחמש עבירות
לא הראנו משחק קבוצתי, תרגילים, או קבוצה מאד מאומנת - כמו שלמעשה היה לאורך כל העונה.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
אחלה השלשה הזו , לא היינו צריכים בכלל להגיע למצב שזה צמוד בדקות האחרונות
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 113 לייקים
מה שעוד יותר מרתיח זה שקלענו עונשין לשם שינוי ואחרי שהם מוצאים כדור לא יודעים מי שומר על מי , אני במגרש ראיתי את איש מתווכח ורואה את האסון מתקרב . ועוד יותר מרתיח כי זה לא פעם ראשונה - לפי מה שאני זוכר משהוא דומה מאד גם קרה נגד ראשון , גם אז לא ידעו מי שומר על מיפומפה כתב: ↑24 יוני 2026, 12:25לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
- הפועל
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
- מיקום: מהורהר על גדות הירקון
- קיבל.ה 2192 לייקים
- יצירת קשר:
הסיפור האמיתי זה שמכבי (הרבה בגלל השיריון) רצה בכל המפעלים עם אותו סגל פחות או יותר ושמרה על בסיס הפעולה בישראל.
אנחנו החלפנו שחקנים, מחקנו את הישראלים ביורוליג, ובסיס הפעולה היה בחו"ל תוך מתן חשיבות ברורה ליורוליג (מסיבות ידועות). ואז ברגע האמת הגענו בלי הזרים הכי טובים שלנו וכשהקבוצה לא מחוברת חברתית ומקצועית.
זה כל הסיפור, ורבים וטובים אמרו מראש שלהגיע לפלייאוף לא חדים ולא מחוברים יהיה המחיר של זה. וכך היה.
אנחנו החלפנו שחקנים, מחקנו את הישראלים ביורוליג, ובסיס הפעולה היה בחו"ל תוך מתן חשיבות ברורה ליורוליג (מסיבות ידועות). ואז ברגע האמת הגענו בלי הזרים הכי טובים שלנו וכשהקבוצה לא מחוברת חברתית ומקצועית.
זה כל הסיפור, ורבים וטובים אמרו מראש שלהגיע לפלייאוף לא חדים ולא מחוברים יהיה המחיר של זה. וכך היה.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
הדבר הכי מבאס בכל העניין הזה שזו מהפעמים היחידות שהם באמת צריכים ויכולים לשמוח מאליפות , בדרך כלל הם עם התקציב הכי גבוה בפער וזה לא באמת כוחות וממש מבאס שאנחנו נותנים להם את התענוג הזה עד שיש לנו קבוצה בממדים שלהם ואף יותר , איך אנחנו נותנים להם את זה איך לעזאזל
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
זה המשפט הכי חשוב פה.פומפה כתב: ↑24 יוני 2026, 12:25Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
נאיבים.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
אם הוא מחטיא את זה אתה אומר איזה פראיירים ולא חושב על המהלך הזה יותרפומפה כתב: ↑24 יוני 2026, 12:25לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
באותה מידה יכלו להיכנס פנימה ולסחוט עבירה ואולי אנד וואן.
בכל מקרה בשורה תחתונה אני אומר, אין מה להתעסק בשלשה כזאת או אחרת. הפסדנו את המשחק הזה על הנקודות שהשארנו מהקו וההתקפות ראש בקיר שקדמו לדקה שתיים האחרונות. לא היינו צריכים להגיע למצב של שווין וכדור בים של מכבי
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
העניין הוא שהתנהלנו בטמטום לכל אורך המשחק ובנקודות שיכולנו לברוח הלכנו עם הראש בקיר. לא היינו צריכים בכלל להגיע למצב כזה של שלשה מכרעת
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
אבל זה פשוט לא נכון. זה עניין סופר עקרוני שמעיד על נאיביות/חוסר אימון/תקרא לזה איך שתרצה. לא יכול להיות שבמצב של שוויון שיש 30 שניות לסוף במשחק שאין ממנו דרך חזרה שחקן שלהם חופשי לגמרי לשלוש. עכשיו לא תגיד זה הנקינס שלא קלע שלשה מכיתה ב׳, זה רומן סורקין שתפר אותך בשלשה שסיימה את את משחק 2. עוד יותר גרוע זה שלא מדובר על יציאה להתקפה מתפרצת אחרי החטאה או איבוד, הם התחילו התקפה אחרי שקלענו עונשין! כולם היו צריכים להיות הכי מרוכזים וחדים שיש במצב הזה! אל תעשה להם הנחות. זאת לא שלשה זניחה באמצע רבע שני שיש עוד משחק שלם אחר כך.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 14:28אם הוא מחטיא את זה אתה אומר איזה פראיירים ולא חושב על המהלך הזה יותרפומפה כתב: ↑24 יוני 2026, 12:25לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
באותה מידה יכלו להיכנס פנימה ולסחוט עבירה ואולי אנד וואן.
בכל מקרה בשורה תחתונה אני אומר, אין מה להתעסק בשלשה כזאת או אחרת. הפסדנו את המשחק הזה על הנקודות שהשארנו מהקו וההתקפות ראש בקיר שקדמו לדקה שתיים האחרונות. לא היינו צריכים להגיע למצב של שווין וכדור בים של מכבי
וכן ברור שהיה יכול לקרות מצב היפותטי שהם חודרים ויש סל ואנד וואן, אבל גם יכל לקרות מצב אחר שיש שמירה טובה והם לא מגיעים לזריקה או מחטיאים ואנחנו יוצאים להתקפה אחרונה על משחק.
וכמובן זה שהיו לנו אחוזי עונשין של גבינה צהובה ברור שזאת אחת הסיבות העיקריות שהפסדנו אבל אין בזה להקטין את הביזיון של ההתקפה הזאת.
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
ועדיין, לצמצם הכל לשלשה הזאת זה לפספס את השיעור.
כי הגענו בדיוק למצב שקטש רצה שנגיע.
שלוש התקפות רצופות שלנו בשיא של השיא של המאני טיים נגמרו בשלשה פנויה של איש.
זאת לא טעות, זה בדיוק מה שהם רצו שנעשה, שאיש ימשיך לזרוק לבנים מהפינה של השלוש.
כי הגענו בדיוק למצב שקטש רצה שנגיע.
שלוש התקפות רצופות שלנו בשיא של השיא של המאני טיים נגמרו בשלשה פנויה של איש.
זאת לא טעות, זה בדיוק מה שהם רצו שנעשה, שאיש ימשיך לזרוק לבנים מהפינה של השלוש.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 772 לייקים
זה אתה משכנע את המשוכנע. אין בלוף יותר גדול מהשחקן הזה ומרתיח אותי שמיהרו להחתים אותו לעוד עונה כאילו הוא יברח לנו. הוא צריך כל יום להניח תפילין ולנשק את הרגליים של עופר ואיטודיס שממשיכים לשלם לו כסף על זה שהוא גרוע בכדורסל.
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2286 לייקים
כל סיפור הקבוצה המחוברת הוא פשוט קשקוש. הוא גם לא נכון וגם לא רלבנטי.הפועל כתב: ↑24 יוני 2026, 13:17 הסיפור האמיתי זה שמכבי (הרבה בגלל השיריון) רצה בכל המפעלים עם אותו סגל פחות או יותר ושמרה על בסיס הפעולה בישראל.
אנחנו החלפנו שחקנים, מחקנו את הישראלים ביורוליג, ובסיס הפעולה היה בחו"ל תוך מתן חשיבות ברורה ליורוליג (מסיבות ידועות). ואז ברגע האמת הגענו בלי הזרים הכי טובים שלנו וכשהקבוצה לא מחוברת חברתית ומקצועית.
זה כל הסיפור, ורבים וטובים אמרו מראש שלהגיע לפלייאוף לא חדים ולא מחוברים יהיה המחיר של זה. וכך היה.
זה אולי נכון בתיאוריה, אבל בפלייאוף שיחקנו עם אותו סגל וניצחנו עם אותו סגל.
החיבור הנפלא בין ים לואסה נוצר בפלייאוף ובסדרת הגמר הם נראו כאילו הם משחקים יחד כבר שנה.
שיחקנו סופר חד ושיחקנו מצוין בסדרת הגמר. לא היה שום דבר לא מחובר בקבוצה שלנו.
וזה נכון גם לגבי הישראלים האחרים ששיחקו כמו בלייזר ותומר ושיחקו נהדר יחד בסדרת הגמר (אם אני מתעלם מהעובדה שתומר שיחק פצוע אחרי שהיה מושבת תקופה ארוכה).
שני המשחקים האחרונים של סדרת הגמר שיחקנו את ההגנה הכי טובה ששיחקנו העונה ועשינו את זה בלי כמה משחקני ההגנה הכי טובים שלנו.
הדבר היחיד שנכון במה שכתבת הוא שהגענו לגמר בלי הזרים הכי טובים שלנו.
אבל אין בין זה לבין חיבור דבר וחצי דבר.
ברור שאם אוטורו היה מתאמן איתנו מהרגע שהיורוליג נגמר ומשחק מתחילת הפלייאוף הוא היה עוזר לנו ואולי היינו מצליחים לקחת איתו אליפות.
אם לא היתה מתחילה שוב המלחמה ואוטורו לא היה בורח יש סיכוי טוב יותר שהיינו לוקחים את התואר.
גם אם בראינט ובלייקני לא היו נפצעים קרוב לודאי שהיינו לוקחים את התואר.
אבל כל זה לא רלבנטי לענין החיבור שאתה מדבר עליו.
זה לא אומר שאני לא מסכים אתך לגבי העובדה שמחיקה של הישראלים ביורוליג ויצירת שתי קבוצות נפרדות לליגה וליורוליג כשחלק מהקבוצה בכלל לא מגיעה לארץ זה דבר רע ופוגע במרקם.
אבל בדיעבד, זה לא מה שפגע ביכולת שלנו לקחת את האליפות ולא היתה שום בעיה של חיבור בסדרה הזאת או בזאת שלפניה.
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 113 לייקים
אם כל הצער שבדבר אם מסתכלים על הקבוצה שהם העלו לגמר זה פחות או יותר אותם השחקנים שהביאו אותם למקום 12 ביורוליג פלוס מינוס , כל השחקנים הכי המשמעותיים שלהם היו גם בגמר.
הקבוצה שאנחנו העלנו לגמר היית מסיימת מקום …. שכל אחד יבחר . הסיבה שהצלחנו להתמודד איתם בעיקר בגלל יכולת חריגה של מדר ומיציץ
שני המשחקים האחרונים הקבוצה היית סופר מחוברת אבל פשוט לא מספיק טובה לסדרה של חמישה משחקים .
הקבוצה שאנחנו העלנו לגמר היית מסיימת מקום …. שכל אחד יבחר . הסיבה שהצלחנו להתמודד איתם בעיקר בגלל יכולת חריגה של מדר ומיציץ
שני המשחקים האחרונים הקבוצה היית סופר מחוברת אבל פשוט לא מספיק טובה לסדרה של חמישה משחקים .
