יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

אה ורק על המהלך ההגנתי הזה אני מוכן שאיטודיס ילך הביתה. איך קבוצה במצב כזה מאבדת את כל השמירות זה לא נורמלי
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

Red_man כתב:
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
ותמשיך את הסרטון עוד טיפה ותראה איך הוא קולט את הסיטואציה ומצביע במקום להשאיר את הורד לטאי ולצאת לסורקין. לטאי אין מה לחפש עם סורקין מחוץ לקשת
ואסה זה שהצביע, ניסה להעיר את אודיאסי שייצא אליו, אבל הוא חלם. תומר לא היה קשור
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:59
Red_man כתב:
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
ותמשיך את הסרטון עוד טיפה ותראה איך הוא קולט את הסיטואציה ומצביע במקום להשאיר את הורד לטאי ולצאת לסורקין. לטאי אין מה לחפש עם סורקין מחוץ לקשת
ואסה זה שהצביע, ניסה להעיר את אודיאסי שייצא אליו, אבל הוא חלם. תומר לא היה קשור
לטאי אין מה לחפש בפינה. איש שומר בתאוריה על לונדברג ווואסה על בריסט. מהלך מופקר הגנתית לחלוטין ורק על זה איטודיס צריך מחר בבוקר להמריא לאתונה. הקבוצה הזאת עושה לי חילופים אוטומטיים על כל אפצי במשך כל העונה ודווקא הפעם הם התאבדו על השחקנים שלהם? לא ברור אם מנסים לשמור אזורית או אישית בכלל במהלך הזה. היו צריכים לשם שינוי להחליף שטאי יקבל את הורד ותומר שרואה את סורקין שיצא לפינה.
נערך לאחרונה על ידי Red_man ב 24 יוני 2026, 02:03, נערך פעם 1 בסך הכל.
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:59
Red_man כתב:
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
ותמשיך את הסרטון עוד טיפה ותראה איך הוא קולט את הסיטואציה ומצביע במקום להשאיר את הורד לטאי ולצאת לסורקין. לטאי אין מה לחפש עם סורקין מחוץ לקשת
ואסה זה שהצביע, ניסה להעיר את אודיאסי שייצא אליו, אבל הוא חלם. תומר לא היה קשור
יש לך פריים של תחילת המהלך אחרי שאודיאסי עשה שיוויון?
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
מש"ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
להכל!!!!

מתוך חמישה, בדיוק שניים נמצאים במקום ושומרים, איש וגינת. זהו.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

ההתקפה הזאת תרדוף אותי בסיוטים כמו ההחטאה של מקריי
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:59
Red_man כתב:
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
ותמשיך את הסרטון עוד טיפה ותראה איך הוא קולט את הסיטואציה ומצביע במקום להשאיר את הורד לטאי ולצאת לסורקין. לטאי אין מה לחפש עם סורקין מחוץ לקשת
ואסה זה שהצביע, ניסה להעיר את אודיאסי שייצא אליו, אבל הוא חלם. תומר לא היה קשור
הסתכלתי עכשיו שוב
מיציץ זיהה את הסיטואציה
אמר לאיש לצאת על לונדברג ושאודיאסי יצא על סורקין.
אודיאסי נראה מבולבל ורצה להמשיך להישאר על הורד למרות שתומר שומר עליו.
אודיאסי הגיב מאוחר מאוד ורץ לסורקין
כנראה שאודיאסי היה צריך לשמור על הורד אבל ברגע שמיציץ סימן לו לשמור על סורקין הוא היה חייב לרוץ אליו

מהלך של עונה שמרתיח ברמות
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  794 לייקים

אין מה לנתח את השלשה הזו, זה רחוק מלהיות מהלך של עונה.

הפסדנו את הסדרה כי היינו יותר חלשים ממכבי, וזה למרות שבאמת הייתה פה הזדמנות יפה כי מכבי בעונה חלשה, ובסגל חסר. פספוס.
אבל אין מה להתרגש כי היו פספוסים יותר גדולים וכי כבר התרגלנו לחרא הזה, עולם כמנהגו נוהג. לפחות עד שנה הבאה.
עם השיפוט המוטה נגדנו, גם אם היינו מובילים ב-10 הפרש ברבע האחרון במשחק מספר 5, לא היינו לוקחים את זה.
כדי לקחת אליפותעל הראש של מכבי והמערכת, צריך לדרוס, ולהיות 3 רמות מעליהם. לא היינו שם לאורך כל הסדרה.

תכל'ס, הם לקחו את הסדרה עם ארבעה וחצי שחקנים טובים (בריסט, הורד, לונדברג, קלארק, וסורקין שהיה כל הסדרה בחצי כוח), ועוד שלושה שחקנים משלימים שלא תרמו יותר מדי אלא בעיקר סתמו חורים (ג'ון די, הנקינס, וריימן).
הסגל שלנו, שגם הוא חסר, היה על הנייר עדיף ורחב יותר. אבל מה לעשות ש...
לא שלטנו בצבע ולא בריבאונד, לא שיחקנו אגרסיבי מספיק
השארנו אתמול איזה 11 נקודות על קו העונשין
המשכנו לאבד כדורים מיותרים ותמיד רדפנו אחרי מכבי במקום שהם ירדפו אחרינו בדקות הסיום
לא הצלחנו להוציא אתמול אף שחקן שלהם בחמש עבירות
לא הראנו משחק קבוצתי, תרגילים, או קבוצה מאד מאומנת - כמו שלמעשה היה לאורך כל העונה.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

אחלה השלשה הזו , לא היינו צריכים בכלל להגיע למצב שזה צמוד בדקות האחרונות
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

Xavi כתב: 24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  113 לייקים

פומפה כתב: 24 יוני 2026, 12:25
Xavi כתב: 24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
מה שעוד יותר מרתיח זה שקלענו עונשין לשם שינוי ואחרי שהם מוצאים כדור לא יודעים מי שומר על מי , אני במגרש ראיתי את איש מתווכח ורואה את האסון מתקרב . ועוד יותר מרתיח כי זה לא פעם ראשונה - לפי מה שאני זוכר משהוא דומה מאד גם קרה נגד ראשון , גם אז לא ידעו מי שומר על מי
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  2192 לייקים
יצירת קשר:

הסיפור האמיתי זה שמכבי (הרבה בגלל השיריון) רצה בכל המפעלים עם אותו סגל פחות או יותר ושמרה על בסיס הפעולה בישראל.
אנחנו החלפנו שחקנים, מחקנו את הישראלים ביורוליג, ובסיס הפעולה היה בחו"ל תוך מתן חשיבות ברורה ליורוליג (מסיבות ידועות). ואז ברגע האמת הגענו בלי הזרים הכי טובים שלנו וכשהקבוצה לא מחוברת חברתית ומקצועית.
זה כל הסיפור, ורבים וטובים אמרו מראש שלהגיע לפלייאוף לא חדים ולא מחוברים יהיה המחיר של זה. וכך היה.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

הדבר הכי מבאס בכל העניין הזה שזו מהפעמים היחידות שהם באמת צריכים ויכולים לשמוח מאליפות , בדרך כלל הם עם התקציב הכי גבוה בפער וזה לא באמת כוחות וממש מבאס שאנחנו נותנים להם את התענוג הזה עד שיש לנו קבוצה בממדים שלהם ואף יותר , איך אנחנו נותנים להם את זה איך לעזאזל
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

פומפה כתב: 24 יוני 2026, 12:25
Xavi כתב: 24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי

נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
זה המשפט הכי חשוב פה.
נאיבים.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

פומפה כתב: 24 יוני 2026, 12:25
Xavi כתב: 24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
אם הוא מחטיא את זה אתה אומר איזה פראיירים ולא חושב על המהלך הזה יותר
באותה מידה יכלו להיכנס פנימה ולסחוט עבירה ואולי אנד וואן.
בכל מקרה בשורה תחתונה אני אומר, אין מה להתעסק בשלשה כזאת או אחרת. הפסדנו את המשחק הזה על הנקודות שהשארנו מהקו וההתקפות ראש בקיר שקדמו לדקה שתיים האחרונות. לא היינו צריכים להגיע למצב של שווין וכדור בים של מכבי
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

העניין הוא שהתנהלנו בטמטום לכל אורך המשחק ובנקודות שיכולנו לברוח הלכנו עם הראש בקיר. לא היינו צריכים בכלל להגיע למצב כזה של שלשה מכרעת
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

Xavi כתב: 24 יוני 2026, 14:28
פומפה כתב: 24 יוני 2026, 12:25
Xavi כתב: 24 יוני 2026, 12:06 אתם יושבים, מנתחים מי שמר על מי, מי הצביע על מי
ואני אומר - עוד 200 פעם אני לוקח זריקה כזאת של סורקין שהיה לא חם בעליל ויש לו אולי שלשה אחת כל הסדרה
אני זוכר שראיתי את השלשה הזאת ואמרתי יופי שזרק. 8 מ10 זה לא נכנס ורצה הגורל והפעם זה נכנס. גם למיציץ נכנסה השלשה ההזויה על נמרוד לוי מטר מהקו. ככה זה כדורסל
העדיפו לשמור את הצבע כי משם רוב הנקודות שספגנו וזה הגיוני לגמרי
לא מסכים איתך. נתחיל בזה שסורקין זה שחקן שאסור להשאיר פנוי לשלוש כי הוא קולע באחוזים גבוהים.
נמשיך מזה שזה לא משנה אם היה בסדרה או לא היה בסדרה, אין סיטואציה שבהתקפה מכריעת אליפות נשאר שחקן שלהם חופשי. לא יכול לקרות.
אגב אותו סורקין דפק לך על הראש שלשה מכרעת גם בסוף המשחק השני בסדרה אם אני לא טועה.
אם הוא מחטיא את זה אתה אומר איזה פראיירים ולא חושב על המהלך הזה יותר
באותה מידה יכלו להיכנס פנימה ולסחוט עבירה ואולי אנד וואן.
בכל מקרה בשורה תחתונה אני אומר, אין מה להתעסק בשלשה כזאת או אחרת. הפסדנו את המשחק הזה על הנקודות שהשארנו מהקו וההתקפות ראש בקיר שקדמו לדקה שתיים האחרונות. לא היינו צריכים להגיע למצב של שווין וכדור בים של מכבי
אבל זה פשוט לא נכון. זה עניין סופר עקרוני שמעיד על נאיביות/חוסר אימון/תקרא לזה איך שתרצה. לא יכול להיות שבמצב של שוויון שיש 30 שניות לסוף במשחק שאין ממנו דרך חזרה שחקן שלהם חופשי לגמרי לשלוש. עכשיו לא תגיד זה הנקינס שלא קלע שלשה מכיתה ב׳, זה רומן סורקין שתפר אותך בשלשה שסיימה את את משחק 2. עוד יותר גרוע זה שלא מדובר על יציאה להתקפה מתפרצת אחרי החטאה או איבוד, הם התחילו התקפה אחרי שקלענו עונשין! כולם היו צריכים להיות הכי מרוכזים וחדים שיש במצב הזה! אל תעשה להם הנחות. זאת לא שלשה זניחה באמצע רבע שני שיש עוד משחק שלם אחר כך.
וכן ברור שהיה יכול לקרות מצב היפותטי שהם חודרים ויש סל ואנד וואן, אבל גם יכל לקרות מצב אחר שיש שמירה טובה והם לא מגיעים לזריקה או מחטיאים ואנחנו יוצאים להתקפה אחרונה על משחק.
וכמובן זה שהיו לנו אחוזי עונשין של גבינה צהובה ברור שזאת אחת הסיבות העיקריות שהפסדנו אבל אין בזה להקטין את הביזיון של ההתקפה הזאת.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

ועדיין, לצמצם הכל לשלשה הזאת זה לפספס את השיעור.
כי הגענו בדיוק למצב שקטש רצה שנגיע.
שלוש התקפות רצופות שלנו בשיא של השיא של המאני טיים נגמרו בשלשה פנויה של איש.
זאת לא טעות, זה בדיוק מה שהם רצו שנעשה, שאיש ימשיך לזרוק לבנים מהפינה של השלוש.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  772 לייקים

סומך כתב: 24 יוני 2026, 17:27 ועדיין, לצמצם הכל לשלשה הזאת זה לפספס את השיעור.
כי הגענו בדיוק למצב שקטש רצה שנגיע.
שלוש התקפות רצופות שלנו בשיא של השיא של המאני טיים נגמרו בשלשה פנויה של איש.
זאת לא טעות, זה בדיוק מה שהם רצו שנעשה, שאיש ימשיך לזרוק לבנים מהפינה של השלוש.
זה אתה משכנע את המשוכנע. אין בלוף יותר גדול מהשחקן הזה ומרתיח אותי שמיהרו להחתים אותו לעוד עונה כאילו הוא יברח לנו. הוא צריך כל יום להניח תפילין ולנשק את הרגליים של עופר ואיטודיס שממשיכים לשלם לו כסף על זה שהוא גרוע בכדורסל.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2286 לייקים

הפועל כתב: 24 יוני 2026, 13:17 הסיפור האמיתי זה שמכבי (הרבה בגלל השיריון) רצה בכל המפעלים עם אותו סגל פחות או יותר ושמרה על בסיס הפעולה בישראל.
אנחנו החלפנו שחקנים, מחקנו את הישראלים ביורוליג, ובסיס הפעולה היה בחו"ל תוך מתן חשיבות ברורה ליורוליג (מסיבות ידועות). ואז ברגע האמת הגענו בלי הזרים הכי טובים שלנו וכשהקבוצה לא מחוברת חברתית ומקצועית.
זה כל הסיפור, ורבים וטובים אמרו מראש שלהגיע לפלייאוף לא חדים ולא מחוברים יהיה המחיר של זה. וכך היה.
כל סיפור הקבוצה המחוברת הוא פשוט קשקוש. הוא גם לא נכון וגם לא רלבנטי.
זה אולי נכון בתיאוריה, אבל בפלייאוף שיחקנו עם אותו סגל וניצחנו עם אותו סגל.
החיבור הנפלא בין ים לואסה נוצר בפלייאוף ובסדרת הגמר הם נראו כאילו הם משחקים יחד כבר שנה.
שיחקנו סופר חד ושיחקנו מצוין בסדרת הגמר. לא היה שום דבר לא מחובר בקבוצה שלנו.
וזה נכון גם לגבי הישראלים האחרים ששיחקו כמו בלייזר ותומר ושיחקו נהדר יחד בסדרת הגמר (אם אני מתעלם מהעובדה שתומר שיחק פצוע אחרי שהיה מושבת תקופה ארוכה).
שני המשחקים האחרונים של סדרת הגמר שיחקנו את ההגנה הכי טובה ששיחקנו העונה ועשינו את זה בלי כמה משחקני ההגנה הכי טובים שלנו.
הדבר היחיד שנכון במה שכתבת הוא שהגענו לגמר בלי הזרים הכי טובים שלנו.
אבל אין בין זה לבין חיבור דבר וחצי דבר.
ברור שאם אוטורו היה מתאמן איתנו מהרגע שהיורוליג נגמר ומשחק מתחילת הפלייאוף הוא היה עוזר לנו ואולי היינו מצליחים לקחת איתו אליפות.
אם לא היתה מתחילה שוב המלחמה ואוטורו לא היה בורח יש סיכוי טוב יותר שהיינו לוקחים את התואר.
גם אם בראינט ובלייקני לא היו נפצעים קרוב לודאי שהיינו לוקחים את התואר.
אבל כל זה לא רלבנטי לענין החיבור שאתה מדבר עליו.
זה לא אומר שאני לא מסכים אתך לגבי העובדה שמחיקה של הישראלים ביורוליג ויצירת שתי קבוצות נפרדות לליגה וליורוליג כשחלק מהקבוצה בכלל לא מגיעה לארץ זה דבר רע ופוגע במרקם.
אבל בדיעבד, זה לא מה שפגע ביכולת שלנו לקחת את האליפות ולא היתה שום בעיה של חיבור בסדרה הזאת או בזאת שלפניה.
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  113 לייקים

אם כל הצער שבדבר אם מסתכלים על הקבוצה שהם העלו לגמר זה פחות או יותר אותם השחקנים שהביאו אותם למקום 12 ביורוליג פלוס מינוס , כל השחקנים הכי המשמעותיים שלהם היו גם בגמר.
הקבוצה שאנחנו העלנו לגמר היית מסיימת מקום …. שכל אחד יבחר . הסיבה שהצלחנו להתמודד איתם בעיקר בגלל יכולת חריגה של מדר ומיציץ
שני המשחקים האחרונים הקבוצה היית סופר מחוברת אבל פשוט לא מספיק טובה לסדרה של חמישה משחקים .
שליחת תגובה