עופר ינאי
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
נלחם בשבילנו , שם אותנו במרכז הבמה
תעריכו
רק בקשה אחת דיי עם האוברפייד המוגזם הזה לא כל שחקן צריך לשלם לו פי 3 ו5
תעריכו
רק בקשה אחת דיי עם האוברפייד המוגזם הזה לא כל שחקן צריך לשלם לו פי 3 ו5
-
pogi
- הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
- קיבל.ה 114 לייקים
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
תתבייש.
זה עלייך.
זה עלייך.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
אם אתה רוצה לראות פה קבוצה מנצחת זה הזמן להביא לפה מאמן שיעשה סדר ויתחיל עם משמעת ברזל של גרמנים
כל עונה אותו סיפור - התרופפות בגמר, זריקות מפגרות, עבירות מטומטמות, זריקות עונשין על גבול החקירה.
עם מאמן נאצי זה לא היה קורה.
כל עונה אותו סיפור - התרופפות בגמר, זריקות מפגרות, עבירות מטומטמות, זריקות עונשין על גבול החקירה.
עם מאמן נאצי זה לא היה קורה.
אף לא צעד לאחור 
בדיוקRedDrifter כתב: ↑23 יוני 2026, 23:17 אם אתה רוצה לראות פה קבוצה מנצחת זה הזמן להביא לפה מאמן שיעשה סדר ויתחיל עם משמעת ברזל של גרמנים
כל עונה אותו סיפור - התרופפות בגמר, זריקות מפגרות, עבירות מטומטמות, זריקות עונשין על גבול החקירה.
עם מאמן נאצי זה לא היה קורה.
כל הצוות הזו ומשמעת מביכה כולם יהירים ואיש עוד מחייך בזמן שאוהדים חוזרים לעשן מעצבים
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
הוא מביא אותנו עד כמעט לפסגה
בתקציב ובהשקעה זה ברור
אבל חסר ניהוללל מישהו שיעשה סדר במערכת בעבודה
מיצינו את ה"חונטה היוונית" זה לא עבד
בתקציב הגדול ביותר בתולדות הספורט נכשלנו.
בתקציב ובהשקעה זה ברור
אבל חסר ניהוללל מישהו שיעשה סדר במערכת בעבודה
מיצינו את ה"חונטה היוונית" זה לא עבד
בתקציב הגדול ביותר בתולדות הספורט נכשלנו.
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
עדיף לשחרר אחי
האולטראס לא יחזרו ואין טעם לדבר על זה יותר. אנחנו נמשיך לעודד את קבוצת הסל כך או כך ונמשיך להביא אוהדים.
אף לא צעד לאחור 
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1045 לייקים
לא נירגע עד שתביא לנו אליפות, עופר.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
אין לי זין להיכנס לשטויות האלה שוב עכשיו אבל אין לנו מקום בארון מרוב תארים עם האולטראס.
לעובדות אין כבר משמעות
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
אז אני מאוד מקווה שיהיה וקורא להחזיר את כולם.
בכדורגל יש אווירה טובה מאוד בכדורסל באמת כולם משתדלים אבל זה לא זה ובאמת אין לי שום אינטרס אבל בלי האולטראס ובלי שאר הקהל זה לא זה.
יש כל כך הרבה כסף במועדון אי אפשר לארגן איזה מפגש ושכל אחד יוציא שם את מה שעל ליבו ולסיים את הסאגה הזאת?
בסוף הפועל מעל הכל
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
עופר כבר התחיל באיומים בתביעות ושלח להם מכתביםMario כתב: ↑23 יוני 2026, 23:29אז אני מאוד מקווה שיהיה וקורא להחזיר את כולם.
בכדורגל יש אווירה טובה מאוד בכדורסל באמת כולם משתדלים אבל זה לא זה ובאמת אין לי שום אינטרס אבל בלי האולטראס ובלי שאר הקהל זה לא זה.
יש כל כך הרבה כסף במועדון אי אפשר לארגן איזה מפגש ושכל אחד יוציא שם את מה שעל ליבו ולסיים את הסאגה הזאת?
בסוף הפועל מעל הכל
הם לא יחזרו וזה באמת סתם לשרוף אנרגיה על הדבר הזה
אף לא צעד לאחור 
תודה על הכל עופר
שיזדיינו האולטראס וילכו להקים להם קבוצת אוהדים בליגה ג
בבקשה ממך תעשה סדר
חלאס עם הכוכבים האלה כל הבברליים והמיציצים
זה לא מחזיק וזה לא יציב
קצת להצניע ולהכניס פה תרבות וניהול מקצועי מעבר לכסף הגדול
בלי חונטות יווניות
מאמן ישראלי מחויב, שחקנים שנלחמים ולא עושים מה שבזין שלהם
כל ההפסדים האלה למכבי ולירושלים מתחילים ונגמרים במי קבוצה שבאה בשיניים ומי אוסף של כוכבים יהירים שחושבים שבסוף זה יגיע אליהם גם אם הם לא יתנו הכל מהשנייה הראשונה
שיזדיינו האולטראס וילכו להקים להם קבוצת אוהדים בליגה ג
בבקשה ממך תעשה סדר
חלאס עם הכוכבים האלה כל הבברליים והמיציצים
זה לא מחזיק וזה לא יציב
קצת להצניע ולהכניס פה תרבות וניהול מקצועי מעבר לכסף הגדול
בלי חונטות יווניות
מאמן ישראלי מחויב, שחקנים שנלחמים ולא עושים מה שבזין שלהם
כל ההפסדים האלה למכבי ולירושלים מתחילים ונגמרים במי קבוצה שבאה בשיניים ומי אוסף של כוכבים יהירים שחושבים שבסוף זה יגיע אליהם גם אם הם לא יתנו הכל מהשנייה הראשונה
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
האולם שהיה הכי ביתי שלנו העונה היה בסופיה
לא יכול להיות שמפסידים פעמיים בבית בסדרת גמר. חשבתי ב100 אחוז שלחזור לדרייב אין זאת טעות אבל אחרי העונה הזאת אולי זה כן רעיון טוב.
לא יכול להיות שמפסידים פעמיים בבית בסדרת גמר. חשבתי ב100 אחוז שלחזור לדרייב אין זאת טעות אבל אחרי העונה הזאת אולי זה כן רעיון טוב.
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2026 לייקים
קודם כול, תודה שהבאת לקבוצה שחקנים שיכולנו רק לחלום עליהם.
תודה שאתה נלחם לבדך במערכת מושחתת.
סליחה שיש לנו חלק בקהל שהוא כפוי טובה, לוזר וחושב שהוא מעל הקבוצה.
פגרה ארוכה לפנינו, בתקווה שהיורוליג יחזור לארץ, מאמין שתבנה קבוצה יותר טובה מהעונה הזאת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה שאתה נלחם לבדך במערכת מושחתת.
סליחה שיש לנו חלק בקהל שהוא כפוי טובה, לוזר וחושב שהוא מעל הקבוצה.
פגרה ארוכה לפנינו, בתקווה שהיורוליג יחזור לארץ, מאמין שתבנה קבוצה יותר טובה מהעונה הזאת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 377 לייקים
תודה עופר !
אתה חזק יותר מכל אוהד שאוהב את עצמו יותר
מהמועדון !
חלק מהאוהדים שכחו שאותו קהל שכאמור אוהב את
עצמו הרבה יותר מהמועדון , זרק את סמי סגול שהיה
ככל הנראה מביא אותנו להיות הקבוצה מספר 1 בארץ
בענף השני.
לסיכום -ברור לי שתעשה פה מועדון הישגי.צריך סבלנות
אתה רק בתחילת הדרך.
אתה חזק יותר מכל אוהד שאוהב את עצמו יותר
מהמועדון !
חלק מהאוהדים שכחו שאותו קהל שכאמור אוהב את
עצמו הרבה יותר מהמועדון , זרק את סמי סגול שהיה
ככל הנראה מביא אותנו להיות הקבוצה מספר 1 בארץ
בענף השני.
לסיכום -ברור לי שתעשה פה מועדון הישגי.צריך סבלנות
אתה רק בתחילת הדרך.
נערך לאחרונה על ידי תעיף ליציע ב 23 יוני 2026, 23:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
ואן גוך
- הצטרף: 21 אוגוסט 2023, 15:00
- קיבל.ה 321 לייקים
תודה על ההשקעה, חבל על הזריקת כסף עם סגל כזה ארוך אם בסוף לא משתמשים בחצי.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
עופר VS כל המערכת בראיון שלו עכשיו
אין יותר הפועל מהבן אדם הזה, גם אם היית אוהד מכבי בעברך - וולקאם. עכשיו אתה מבין עם מה יש לנו עסק.
אם הוא יצליח לנקות את כל הספי שמש למניהם ולכפות על המערכת לשפוט בצורה שוויונית צריך להקים לו פסל ולנשק לו את הרגליים
אין יותר הפועל מהבן אדם הזה, גם אם היית אוהד מכבי בעברך - וולקאם. עכשיו אתה מבין עם מה יש לנו עסק.
אם הוא יצליח לנקות את כל הספי שמש למניהם ולכפות על המערכת לשפוט בצורה שוויונית צריך להקים לו פסל ולנשק לו את הרגליים
אף לא צעד לאחור 
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
הבנאדם הזה זה הדבר הכי טוב שקרה ויקרה להפועל מאז ומעולם לדעתי , לא ברור איך הוא כל כך שנויי במחלוקת בחלק מהקהל אבל אני אגיד את זה ככה , מצידי שישאר פה לכל החיים גם אם זה אומר שהאולטראס לא חוזרים אף פעם , על מה לעזאזל מדברים פה על קרע וכל מיני שטויות אני אף פעם לא אבין את זה
מלך העולם ונדבק בחיידק הפועל
מקצועית קשה לי להבין מה הוא רואה באיטודיס כשכולם רואים הפוך לגמרי
הקבוצה הזו מאומנת?
מקצועית קשה לי להבין מה הוא רואה באיטודיס כשכולם רואים הפוך לגמרי
הקבוצה הזו מאומנת?
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
שינסה להעביר פגרה שקטה ויעילה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 377 לייקים
אני אומר לכם - זכינו.
ולאולטראס אני אומר - תקפלו.
יאללה הבנו בלה בלה בלה . אמרתם את דברכם.
תוכיחו שאתם אוהבים את הקבוצה יותר מאיזה שם
של אולם חבורת ילדים קטנים.
הנה עוזבים את האולם.
ולאולטראס אני אומר - תקפלו.
יאללה הבנו בלה בלה בלה . אמרתם את דברכם.
תוכיחו שאתם אוהבים את הקבוצה יותר מאיזה שם
של אולם חבורת ילדים קטנים.
הנה עוזבים את האולם.
-
pogi
- הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
- קיבל.ה 114 לייקים
אני מסתכל במראה והיה לי כיף היום ומבחינתי שהאולטראס ילכו לחפש.ואן גוך כתב: ↑23 יוני 2026, 23:54 תודה על ההשקעה, חבל על הזריקת כסף עם סגל כזה ארוך אם בסוף לא משתמשים בחצי.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
עופר תודה על הכל.
זה לא כישלון שלך. זה של כל השאר.
אתה המשיח של הפועל.
זה לא כישלון שלך. זה של כל השאר.
אתה המשיח של הפועל.
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
אני שמח שהיה לך כיף.pogi כתב: ↑24 יוני 2026, 00:27אני מסתכל במראה והיה לי כיף היום ומבחינתי שהאולטראס ילכו לחפש.ואן גוך כתב: ↑23 יוני 2026, 23:54 תודה על ההשקעה, חבל על הזריקת כסף עם סגל כזה ארוך אם בסוף לא משתמשים בחצי.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
הנה נגמר המשחק והדבר הראשון שהביביסטים פה עושים זה לתקוף את האולטראס לא מפסיקים לרגע עם הפילוג. . העיקר אל תשכחו לבוא לצעדות לפני המשחקים בבלומפילד.
הפלנגות של האולטראס שישארו בכדורגל ולא יהרסו מה שעופר התחיל לבנות. הלקח היחיד לליגה בארץ עופר למד על בשרו זה שאתה חייב 2 מתאזרחים בליגה שמגבילים אותך על 5 זרים שגם הם היו ברירת מחדל בסוף העונה. עם עופר אני כבר מחכה לעונה הבאה, להחתמות המרגשות שיבואו. ביורוליג אנחנו כבר מסתכלים על מכבי מלמעלה. מבטיח לכם ששנה הבאה זה יהיה גם בליגה
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
לא אכפת לי להסתכל כל העונה על מכבי מלמטה ובסוף לקחת סוף סוף תואר אמיתי מקומי.Davidcito כתב: ↑24 יוני 2026, 02:09 הפלנגות של האולטראס שישארו בכדורגל ולא יהרסו מה שעופר התחיל לבנות. הלקח היחיד לליגה בארץ עופר למד על בשרו זה שאתה חייב 2 מתאזרחים בליגה שמגבילים אותך על 5 זרים שגם הם היו ברירת מחדל בסוף העונה. עם עופר אני כבר מחכה לעונה הבאה, להחתמות המרגשות שיבואו. ביורוליג אנחנו כבר מסתכלים על מכבי מלמעלה. מבטיח לכם ששנה הבאה זה יהיה גם בליגה
ואני חוזר על מה שאני חושב שעופר צריך לעשות.להפעיל את קשריו שהסיקור לא יהיה בערוץ בבעלות של המחלה.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
לא מבין את הטענות כאילו האליפות בכיס ושלפו לנו אותה משם. מראש בנו קבוצה ״יורוליג-פירסט״ וכבר כתבתי את זה הרבה לפני הפלייאוף.
ולדעתי בצדק, לבנות מותג אירופאי ולהישאר עוד עונה ביורוליג היה הדבר שהיינו צריכים לשים לנגד עינינו.
עופר לא אשם במה שקרה 50 שנה לפני שהוא הגיע והתסכול שהצטבר. בזמן שהוא פה הוא באמת עושה הכל כדי שזה יקרה.
מכבי תמיד הולכים על מתאזרחים כדי ליצור את היתרון בליגה. חוץ מלגנוב להם את ליף (שגם ככה פצוע) לא חושב שהיה איזשהו משהו שהיה אפשר לעשות.
שנה הבאה צריך שיהיה לנו בית, כבר לא איכפת לי איפה אבל העיקר שיהיה מבצר כמו בכדורגל. וכמו שכבר אמרו פה, חייב שתהיה משמעת.
לגבי השחיתות והשיפוט, זה החלק הכי מורכב. אבל אם נהיה קרובים למושלמים בכל אספקט אחר, יהיה להם יותר ויותר קשה להטות
ולדעתי בצדק, לבנות מותג אירופאי ולהישאר עוד עונה ביורוליג היה הדבר שהיינו צריכים לשים לנגד עינינו.
עופר לא אשם במה שקרה 50 שנה לפני שהוא הגיע והתסכול שהצטבר. בזמן שהוא פה הוא באמת עושה הכל כדי שזה יקרה.
מכבי תמיד הולכים על מתאזרחים כדי ליצור את היתרון בליגה. חוץ מלגנוב להם את ליף (שגם ככה פצוע) לא חושב שהיה איזשהו משהו שהיה אפשר לעשות.
שנה הבאה צריך שיהיה לנו בית, כבר לא איכפת לי איפה אבל העיקר שיהיה מבצר כמו בכדורגל. וכמו שכבר אמרו פה, חייב שתהיה משמעת.
לגבי השחיתות והשיפוט, זה החלק הכי מורכב. אבל אם נהיה קרובים למושלמים בכל אספקט אחר, יהיה להם יותר ויותר קשה להטות
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
הוא זועם על מכבי וכל המערכות שלה.
לצערי חוששני שהוא לא יצליח כי אלה מערכות של עשרות שנים, לא משנה כמה בולדוזר הוא. במיוחד כאשר שמים לו רגליים גם מבית.
אך הצלחתו הצלחתנו.
לצערי חוששני שהוא לא יצליח כי אלה מערכות של עשרות שנים, לא משנה כמה בולדוזר הוא. במיוחד כאשר שמים לו רגליים גם מבית.
אך הצלחתו הצלחתנו.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
נראה לי שהוא/הפועל צריך להתחיל לעבוד עם אתר one שיתנו קונטרה לערוץ הספורט.
-
HC17
- הצטרף: 12 יוני 2026, 23:54
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
תשמע אם אחרי סיפור מוטלי יצא לנו שם של מועדון שמנהל מו״מ קשוח ושחקנים לא עושים מה שבזין שלהם. אז סיפור אטורו ושו״ת ושהגענו לרגעי ההכרעה בלי כמה שחקנים משמעותיים זאת פשלה רצינית.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 10:49 לא מבין את הטענות כאילו האליפות בכיס ושלפו לנו אותה משם. מראש בנו קבוצה ״יורוליג-פירסט״ וכבר כתבתי את זה הרבה לפני הפלייאוף.
ולדעתי בצדק, לבנות מותג אירופאי ולהישאר עוד עונה ביורוליג היה הדבר שהיינו צריכים לשים לנגד עינינו.
עופר לא אשם במה שקרה 50 שנה לפני שהוא הגיע והתסכול שהצטבר. בזמן שהוא פה הוא באמת עושה הכל כדי שזה יקרה.
מכבי תמיד הולכים על מתאזרחים כדי ליצור את היתרון בליגה. חוץ מלגנוב להם את ליף (שגם ככה פצוע) לא חושב שהיה איזשהו משהו שהיה אפשר לעשות.
שנה הבאה צריך שיהיה לנו בית, כבר לא איכפת לי איפה אבל העיקר שיהיה מבצר כמו בכדורגל. וכמו שכבר אמרו פה, חייב שתהיה משמעת.
לגבי השחיתות והשיפוט, זה החלק הכי מורכב. אבל אם נהיה קרובים למושלמים בכל אספקט אחר, יהיה להם יותר ויותר קשה להטות
לגבי חוסר ההצלחה של רנדולף וקוק דווקא אין לי טענות כלפיו בכלל וגם לא כלפי הצוות המקצועי. הבינו שיש בעיה ניסו להגיב מהר ובזמן. לגבי העובדה שלא הביאו 4 רציני זה פאק ענק של הצוות המקצועי.

