עופר ינאי

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  361 לייקים

נלחם בשבילנו מלחמה של עשרות שנים
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

נלחם בשבילנו , שם אותנו במרכז הבמה
תעריכו
רק בקשה אחת דיי עם האוברפייד המוגזם הזה לא כל שחקן צריך לשלם לו פי 3 ו5
pogi
הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
קיבל.ה  114 לייקים

Maor כתב: 19 יוני 2026, 12:41 נלחם בשבילנו מלחמה של עשרות שנים
זה בדיוק העניין - משום מקום מגיע מישהו לתקן פה עוול של 60 שנה ולאוהדים שלנו זה לא מתאים

אם העסק הזה יתפרק ונפספס את ההזדמנות - יותר לא תהיה לנו זכות לבכות על כל החרא שמאכילים אותנו
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  757 לייקים

מה מחובר לעופר בשולי המכנס?
תמונה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

תתבייש.
זה עלייך.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אם אתה רוצה לראות פה קבוצה מנצחת זה הזמן להביא לפה מאמן שיעשה סדר ויתחיל עם משמעת ברזל של גרמנים

כל עונה אותו סיפור - התרופפות בגמר, זריקות מפגרות, עבירות מטומטמות, זריקות עונשין על גבול החקירה.

עם מאמן נאצי זה לא היה קורה.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 23:17 אם אתה רוצה לראות פה קבוצה מנצחת זה הזמן להביא לפה מאמן שיעשה סדר ויתחיל עם משמעת ברזל של גרמנים

כל עונה אותו סיפור - התרופפות בגמר, זריקות מפגרות, עבירות מטומטמות, זריקות עונשין על גבול החקירה.

עם מאמן נאצי זה לא היה קורה.
בדיוק
כל הצוות הזו ומשמעת מביכה כולם יהירים ואיש עוד מחייך בזמן שאוהדים חוזרים לעשן מעצבים
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

הוא מביא אותנו עד כמעט לפסגה
בתקציב ובהשקעה זה ברור
אבל חסר ניהוללל מישהו שיעשה סדר במערכת בעבודה
מיצינו את ה"חונטה היוונית" זה לא עבד
בתקציב הגדול ביותר בתולדות הספורט נכשלנו.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:21 קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
עדיף לשחרר אחי

האולטראס לא יחזרו ואין טעם לדבר על זה יותר. אנחנו נמשיך לעודד את קבוצת הסל כך או כך ונמשיך להביא אוהדים.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1045 לייקים

לא נירגע עד שתביא לנו אליפות, עופר.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:21 קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
לא יהיה סולחה
כן צריך להחזיר את שאר הקהל שהלך בגלל ניהול לא טוב
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:21 קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
אין לי זין להיכנס לשטויות האלה שוב עכשיו אבל אין לנו מקום בארון מרוב תארים עם האולטראס.
לעובדות אין כבר משמעות
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

Adom_Adom כתב: 23 יוני 2026, 23:27
Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:21 קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
לא יהיה סולחה
כן צריך להחזיר את שאר הקהל שהלך בגלל ניהול לא טוב
אז אני מאוד מקווה שיהיה וקורא להחזיר את כולם.
בכדורגל יש אווירה טובה מאוד בכדורסל באמת כולם משתדלים אבל זה לא זה ובאמת אין לי שום אינטרס אבל בלי האולטראס ובלי שאר הקהל זה לא זה.
יש כל כך הרבה כסף במועדון אי אפשר לארגן איזה מפגש ושכל אחד יוציא שם את מה שעל ליבו ולסיים את הסאגה הזאת?
בסוף הפועל מעל הכל
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

:ugeek:
Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:29
Adom_Adom כתב: 23 יוני 2026, 23:27
Mario כתב: 23 יוני 2026, 23:21 קודם כל תודה רבה על ההשקעה.
הדבר השני חייב לעשות סולחה ולהחזיר את האולטראס ושכולנו נהיה מאוחדים.
שהקהל שלנו מאוחד הוא שובר שיויון.
בנוסף מקווה שיקבלו החלטה נכונה לגבי מאמן ואם אפשר להשתדרג אולי כדי .
לא יהיה סולחה
כן צריך להחזיר את שאר הקהל שהלך בגלל ניהול לא טוב
אז אני מאוד מקווה שיהיה וקורא להחזיר את כולם.
בכדורגל יש אווירה טובה מאוד בכדורסל באמת כולם משתדלים אבל זה לא זה ובאמת אין לי שום אינטרס אבל בלי האולטראס ובלי שאר הקהל זה לא זה.
יש כל כך הרבה כסף במועדון אי אפשר לארגן איזה מפגש ושכל אחד יוציא שם את מה שעל ליבו ולסיים את הסאגה הזאת?
בסוף הפועל מעל הכל
עופר כבר התחיל באיומים בתביעות ושלח להם מכתבים

הם לא יחזרו וזה באמת סתם לשרוף אנרגיה על הדבר הזה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

תודה על הכל עופר
שיזדיינו האולטראס וילכו להקים להם קבוצת אוהדים בליגה ג
בבקשה ממך תעשה סדר
חלאס עם הכוכבים האלה כל הבברליים והמיציצים
זה לא מחזיק וזה לא יציב

קצת להצניע ולהכניס פה תרבות וניהול מקצועי מעבר לכסף הגדול
בלי חונטות יווניות
מאמן ישראלי מחויב, שחקנים שנלחמים ולא עושים מה שבזין שלהם
כל ההפסדים האלה למכבי ולירושלים מתחילים ונגמרים במי קבוצה שבאה בשיניים ומי אוסף של כוכבים יהירים שחושבים שבסוף זה יגיע אליהם גם אם הם לא יתנו הכל מהשנייה הראשונה
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

האולם שהיה הכי ביתי שלנו העונה היה בסופיה
לא יכול להיות שמפסידים פעמיים בבית בסדרת גמר. חשבתי ב100 אחוז שלחזור לדרייב אין זאת טעות אבל אחרי העונה הזאת אולי זה כן רעיון טוב.
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2026 לייקים

קודם כול, תודה שהבאת לקבוצה שחקנים שיכולנו רק לחלום עליהם.
תודה שאתה נלחם לבדך במערכת מושחתת.
סליחה שיש לנו חלק בקהל שהוא כפוי טובה, לוזר וחושב שהוא מעל הקבוצה.
פגרה ארוכה לפנינו, בתקווה שהיורוליג יחזור לארץ, מאמין שתבנה קבוצה יותר טובה מהעונה הזאת.


Sent from my iPhone using Tapatalk
pogi
הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
קיבל.ה  114 לייקים

תודה על הכל!
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  377 לייקים

תודה עופר !
אתה חזק יותר מכל אוהד שאוהב את עצמו יותר
מהמועדון !
חלק מהאוהדים שכחו שאותו קהל שכאמור אוהב את
עצמו הרבה יותר מהמועדון , זרק את סמי סגול שהיה
ככל הנראה מביא אותנו להיות הקבוצה מספר 1 בארץ
בענף השני.

לסיכום -ברור לי שתעשה פה מועדון הישגי.צריך סבלנות
אתה רק בתחילת הדרך.
נערך לאחרונה על ידי תעיף ליציע ב 23 יוני 2026, 23:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
ואן גוך
הצטרף: 21 אוגוסט 2023, 15:00
קיבל.ה  321 לייקים

תודה על ההשקעה, חבל על הזריקת כסף עם סגל כזה ארוך אם בסוף לא משתמשים בחצי.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

עופר VS כל המערכת בראיון שלו עכשיו

אין יותר הפועל מהבן אדם הזה, גם אם היית אוהד מכבי בעברך - וולקאם. עכשיו אתה מבין עם מה יש לנו עסק.

אם הוא יצליח לנקות את כל הספי שמש למניהם ולכפות על המערכת לשפוט בצורה שוויונית צריך להקים לו פסל ולנשק לו את הרגליים
אף לא צעד לאחור :hapoel:
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  757 לייקים

תודה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

הבנאדם הזה זה הדבר הכי טוב שקרה ויקרה להפועל מאז ומעולם לדעתי , לא ברור איך הוא כל כך שנויי במחלוקת בחלק מהקהל אבל אני אגיד את זה ככה , מצידי שישאר פה לכל החיים גם אם זה אומר שהאולטראס לא חוזרים אף פעם , על מה לעזאזל מדברים פה על קרע וכל מיני שטויות אני אף פעם לא אבין את זה
Nsumbo
הצטרף: 13 פברואר 2022, 11:00
קיבל.ה  60 לייקים

מלך העולם ונדבק בחיידק הפועל
מקצועית קשה לי להבין מה הוא רואה באיטודיס כשכולם רואים הפוך לגמרי
הקבוצה הזו מאומנת?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

שינסה להעביר פגרה שקטה ויעילה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  377 לייקים

אני אומר לכם - זכינו.
ולאולטראס אני אומר - תקפלו.
יאללה הבנו בלה בלה בלה . אמרתם את דברכם.
תוכיחו שאתם אוהבים את הקבוצה יותר מאיזה שם
של אולם חבורת ילדים קטנים.
הנה עוזבים את האולם.
pogi
הצטרף: 13 דצמבר 2025, 19:51
קיבל.ה  114 לייקים

ואן גוך כתב: 23 יוני 2026, 23:54 תודה על ההשקעה, חבל על הזריקת כסף עם סגל כזה ארוך אם בסוף לא משתמשים בחצי.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
אני מסתכל במראה והיה לי כיף היום ומבחינתי שהאולטראס ילכו לחפש.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

עופר תודה על הכל.
זה לא כישלון שלך. זה של כל השאר.
אתה המשיח של הפועל.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

pogi כתב: 24 יוני 2026, 00:27
ואן גוך כתב: 23 יוני 2026, 23:54 תודה על ההשקעה, חבל על הזריקת כסף עם סגל כזה ארוך אם בסוף לא משתמשים בחצי.
תחליף את כל הצוות אימון אם אתה רוצה להגיע למשהו.
ובנימה אופטימית זאת, חבל על הטעויות עם הארגון, ירד כל הכיף ומי שיגיד אחרת שיסתכל במראה ויגיד שהיה לו כיף היום או נגד ירושלים.
מקווה שתיקח צעד לאחור ותמצאו נוסחה לחזרת הארגון כי זה לא זה.
אני מסתכל במראה והיה לי כיף היום ומבחינתי שהאולטראס ילכו לחפש.
אני שמח שהיה לך כיף.

:bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
f22
הצטרף: 26 ספטמבר 2025, 20:57
קיבל.ה  5 לייקים

הנה נגמר המשחק והדבר הראשון שהביביסטים פה עושים זה לתקוף את האולטראס לא מפסיקים לרגע עם הפילוג. . העיקר אל תשכחו לבוא לצעדות לפני המשחקים בבלומפילד.
Davidcito
הצטרף: 27 ינואר 2026, 04:02
קיבל.ה  44 לייקים

הפלנגות של האולטראס שישארו בכדורגל ולא יהרסו מה שעופר התחיל לבנות. הלקח היחיד לליגה בארץ עופר למד על בשרו זה שאתה חייב 2 מתאזרחים בליגה שמגבילים אותך על 5 זרים שגם הם היו ברירת מחדל בסוף העונה. עם עופר אני כבר מחכה לעונה הבאה, להחתמות המרגשות שיבואו. ביורוליג אנחנו כבר מסתכלים על מכבי מלמעלה. מבטיח לכם ששנה הבאה זה יהיה גם בליגה
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

Davidcito כתב: 24 יוני 2026, 02:09 הפלנגות של האולטראס שישארו בכדורגל ולא יהרסו מה שעופר התחיל לבנות. הלקח היחיד לליגה בארץ עופר למד על בשרו זה שאתה חייב 2 מתאזרחים בליגה שמגבילים אותך על 5 זרים שגם הם היו ברירת מחדל בסוף העונה. עם עופר אני כבר מחכה לעונה הבאה, להחתמות המרגשות שיבואו. ביורוליג אנחנו כבר מסתכלים על מכבי מלמעלה. מבטיח לכם ששנה הבאה זה יהיה גם בליגה
לא אכפת לי להסתכל כל העונה על מכבי מלמטה ובסוף לקחת סוף סוף תואר אמיתי מקומי.

ואני חוזר על מה שאני חושב שעופר צריך לעשות.להפעיל את קשריו שהסיקור לא יהיה בערוץ בבעלות של המחלה.
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

יש קישור לראיון שלו ?
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

לא מבין את הטענות כאילו האליפות בכיס ושלפו לנו אותה משם. מראש בנו קבוצה ״יורוליג-פירסט״ וכבר כתבתי את זה הרבה לפני הפלייאוף.
ולדעתי בצדק, לבנות מותג אירופאי ולהישאר עוד עונה ביורוליג היה הדבר שהיינו צריכים לשים לנגד עינינו.

עופר לא אשם במה שקרה 50 שנה לפני שהוא הגיע והתסכול שהצטבר. בזמן שהוא פה הוא באמת עושה הכל כדי שזה יקרה.
מכבי תמיד הולכים על מתאזרחים כדי ליצור את היתרון בליגה. חוץ מלגנוב להם את ליף (שגם ככה פצוע) לא חושב שהיה איזשהו משהו שהיה אפשר לעשות.
שנה הבאה צריך שיהיה לנו בית, כבר לא איכפת לי איפה אבל העיקר שיהיה מבצר כמו בכדורגל. וכמו שכבר אמרו פה, חייב שתהיה משמעת.
לגבי השחיתות והשיפוט, זה החלק הכי מורכב. אבל אם נהיה קרובים למושלמים בכל אספקט אחר, יהיה להם יותר ויותר קשה להטות
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

הוא זועם על מכבי וכל המערכות שלה.
לצערי חוששני שהוא לא יצליח כי אלה מערכות של עשרות שנים, לא משנה כמה בולדוזר הוא. במיוחד כאשר שמים לו רגליים גם מבית.
אך הצלחתו הצלחתנו.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

נראה לי שהוא/הפועל צריך להתחיל לעבוד עם אתר one שיתנו קונטרה לערוץ הספורט.
HC17
הצטרף: 12 יוני 2026, 23:54

רק הפועל כתב: 24 יוני 2026, 10:27 יש קישור לראיון שלו ?
https://sports.walla.co.il/item/3848103
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

Xavi כתב: 24 יוני 2026, 10:49 לא מבין את הטענות כאילו האליפות בכיס ושלפו לנו אותה משם. מראש בנו קבוצה ״יורוליג-פירסט״ וכבר כתבתי את זה הרבה לפני הפלייאוף.
ולדעתי בצדק, לבנות מותג אירופאי ולהישאר עוד עונה ביורוליג היה הדבר שהיינו צריכים לשים לנגד עינינו.

עופר לא אשם במה שקרה 50 שנה לפני שהוא הגיע והתסכול שהצטבר. בזמן שהוא פה הוא באמת עושה הכל כדי שזה יקרה.
מכבי תמיד הולכים על מתאזרחים כדי ליצור את היתרון בליגה. חוץ מלגנוב להם את ליף (שגם ככה פצוע) לא חושב שהיה איזשהו משהו שהיה אפשר לעשות.
שנה הבאה צריך שיהיה לנו בית, כבר לא איכפת לי איפה אבל העיקר שיהיה מבצר כמו בכדורגל. וכמו שכבר אמרו פה, חייב שתהיה משמעת.
לגבי השחיתות והשיפוט, זה החלק הכי מורכב. אבל אם נהיה קרובים למושלמים בכל אספקט אחר, יהיה להם יותר ויותר קשה להטות
תשמע אם אחרי סיפור מוטלי יצא לנו שם של מועדון שמנהל מו״מ קשוח ושחקנים לא עושים מה שבזין שלהם. אז סיפור אטורו ושו״ת ושהגענו לרגעי ההכרעה בלי כמה שחקנים משמעותיים זאת פשלה רצינית.
לגבי חוסר ההצלחה של רנדולף וקוק דווקא אין לי טענות כלפיו בכלל וגם לא כלפי הצוות המקצועי. הבינו שיש בעיה ניסו להגיב מהר ובזמן. לגבי העובדה שלא הביאו 4 רציני זה פאק ענק של הצוות המקצועי.
שליחת תגובה