אפילו לא שמתי לב שעשיתי את זה
יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
שומרים טוב
התקפה קצת פחות שלשות ויותר פנימה
אלוהים יודע איך זה שוויון ואנחנו מרגישים דומיננטיים פי אלף
התקפה קצת פחות שלשות ויותר פנימה
אלוהים יודע איך זה שוויון ואנחנו מרגישים דומיננטיים פי אלף
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
מחצית מבישה.
תכל'ס, לשתי הקבוצות לא מגיעה אליפות.
תכל'ס, לשתי הקבוצות לא מגיעה אליפות.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
זה נשמע הרבה יותר הגיוני.
איו מה להקשיב לי, אני בגיל שאין לי מה להפסיד.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
איפה חותמים שגם השנה לא תוכרז אלופה???KingAlpaca כתב:מחצית מבישה.
תכל'ס, לשתי הקבוצות לא מגיעה אליפות.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
מה יהיה עם העונשין?חוץ מים שקלע את כל העונשין שהוא קיבל.כל האחרים כל פעם קלעו רק אחד משתיים
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
חייבים שלאוטורו יהיה אויר
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8938 לייקים
למות מהקבוצה הזאת. אנחנו משחקים הרבה יותר טוב ואיכשהו רק נקודה במחצית. איך? מיציץ' מחטיא לייאפים פשוטים, כולם מחטיאים עונשין, איבודים שטותיים, וגם סלים בדרגת קושי גבוהה של מכבי למרות הגנה טובה שלנו.
חייבים להיות יותר חדים בחצי השני.
חייבים להיות יותר חדים בחצי השני.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
מכבי קולעים סלים קשים מאוד והיום פחות הולכות השלשות זה פשוט מאוד
התלות הזאת בשלשות היא לא פחות מרולטה בקזינו
התלות הזאת בשלשות היא לא פחות מרולטה בקזינו
אף לא צעד לאחור 
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
זה צועק לשמיים שאנחנו היינו צריכים להוביל בסדרה הזאת. אנחנו בינוניים אבל הם באמת קבוצה חלשה. יש להם הרבה מזל והרבה שיפוט.
OMG עווופררר
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
לצערנו כבר היינו בסרט הזה הרבה פעמים
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 265 לייקים
הם באמת עלובים, הקבוצה של פרנקו עם מקריי וגייקובן שוחטת אותם 3-0 קל. פשוט לא יאמן שתפסנו אותם עם סגל כזה עלוב שאנחנו בלי כל הכוכבים.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
תמשיכו להיכנס פנימה כוס אמא שלכם. לכו לצבע תוציאו מהם עבירות
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
בדקות שאוטורו היה על הפרקט ראו את ההבדלים באמת איתו ובלעדיו.. חבל שהוא כל כך לא בכושר משחק
אף לא צעד לאחור 
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים

מישהו יכול להגיד לי שאני לא צופה במשחק אחר?
כי אני לא ראיתי את מכבי פותחת עם 0-9
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
לא נראה לי שאיזשהי קבוצה רצה 9-0
OMG עווופררר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
ספי שמש החליט שלא ניקח את המשחק הזה
אף לא צעד לאחור 
שחקן כבר פיק אנד רול לסל מה אתם עודים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
זורקים את המשחק הזה
אף לא צעד לאחור 
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
חתיכת קוקסינל הורד הלוואי מישהו אצלנו יוריד לו אחת חולה צהבת קשה
OMG עווופררר
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
ובלק מיישר קו. הם לא יתנו לנו השופטים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
לא יאומן ששרקו על זה פאול
נערך לאחרונה על ידי RedDrifter ב 23 יוני 2026, 22:06, נערך פעם 1 בסך הכל.
אף לא צעד לאחור 
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
אני על מיוט זה ביניים או ןנעבירה?
OMG עווופררר
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
שמישהו יגיד לחבורת סמרטוטים האלה שהפסד ונגמרה הסדרה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
9 נקודות מטעויות של שופטים היום נגדנו btw
אף לא צעד לאחור 
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
מישיש, למען המארדונה, די כבר.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
נס האין אנד אאוט הזה
בוםםם ימדרר
בוםםם ימדרר
OMG עווופררר
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1550 לייקים
איזה שחקן זה ימדר אמאלה
OMG עווופררר
