יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
-
אוהד כורסא
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 908 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
על פי דיבורים פה ובאופן כללי ווקר זה שחקן פח שתלויי ביום , מה שכן אם הם רושמים אותו והוא תופס יום זו בעיה
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
יש גם דיבורים שהם רוצים להכשיר את בלאט
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1104 לייקים
עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
רדיוס לבית"ר!
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס
אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
הם בהחלט יכולים "להמר" על משחק 4 ולרשום אותו במקום אחד הגארדים כדי לאפשר להם מנוחה
יצליח ההימור מצוין במחינתם, לא יצליח והם יחזרו למשחק מכריע עם שחקן שנח אל מול מיציץ וים שכבר על אדים
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1104 לייקים
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנויביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 16:13לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס
אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
רדיוס לבית"ר!
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
כרטיסים באמת נראה שעומדים להגמר בקרוב
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3915 לייקים
דוקא לי נראה שיש עוד די הרבה כרטיסים.
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
צודק, בדקתי שוב, מוזר מאוד כי מקודם היה נראה הרבה פחות
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 54 לייקים
קניתי ל-2 חבר'ה שביקשו
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 436 לייקים
רק לפני שעה שחררו את הכרטיסים ששמורים למנוייםRak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 17:09 קניתי ל-2 חבר'ה שביקשו
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
אז מה בעצם מונע מאוהדי מכבי לקנות כרטיסים ליציעים שלנו?Hapolo כתב: ↑22 יוני 2026, 16:24לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנויביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 16:13לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס
אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3052 לייקים
היסטוריית רכישהביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 17:20אז מה בעצם מונע מאוהדי מכבי לקנות כרטיסים ליציעים שלנו?Hapolo כתב: ↑22 יוני 2026, 16:24לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנויביוניק מאן כתב: ↑22 יוני 2026, 16:13
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס
אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 978 לייקים
יש עוד הרבה כרטיסים, לא רואה אותם נגמרים לגמרי אבל יהיה לפחות בסדר גודל של המשחק הקודם
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1040 לייקים
הפועל צריכה לעלות מחר לטרוף אותם, ככה שגם המון עזרה משופטים לא תעזור להם. מחר טירוף הפועל!
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3184 לייקים
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 54 לייקים
נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 436 לייקים
במקום קוק?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 54 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2913 לייקים
שגב אם הוא מנטלית יכול לשחק, יכול לגמרי לתת לנו 15 דקות של מרפקים וריבאונדים. הלוואי שירשמו את ג׳ונס במקום מוטלי.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 436 לייקים
נראה לי שזה תלוי במצבו של שגב לפני הכל, וגם אם הוא רוצה ויכול לשחק אז עדיין לא נראה לי.Rak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 20:08רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 112 לייקים
חייביםRak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 20:08רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
לפחות את שגב למשחק .
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 54 לייקים
האמת נשמע הגיוני כנראה בעיקר בגלל העייפות של ים ו-ואסה.
ואנחנו יודעים מה קןרה לואסה עייף...
ואנחנו יודעים מה קןרה לואסה עייף...
-
nirgo
- הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
- קיבל.ה 755 לייקים
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2243 לייקים
לא עצוב בכלל.Kanta כתב:עצוב שיש עוד כל כך הרבה
עם כל המחרימים, האולטראס, מושפעי האולטראס, המסיתים, אלו שמרגישים שזה לא הפועל כי זה שכירי חרב, אבל אין להם בעיה עם מאיימבו קפטן בעונה ראשונה - להביא 8-9 אלף זה מדהים.
זה 3 פעמים הדרייב אין
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 466 לייקים
-
ramig76
- הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
- קיבל.ה 293 לייקים
הבאתי את הבנים הקטנים שלי, שכל אחד יעשה מעשה ונראה למחרימים שיש לנו הווה ועתיד גם בלעדיהם!
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1408 לייקים
האישה קבעה לי חתונה על משחק מספר 1
לכן מחר, שבוע אחרי בדיוק היא באה איתי (ועם אחיין שלי) פעם ראשונה למשחק של הפועל סל
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3915 לייקים
יש עוד יום שלם , אנשים שלקראת המשחק יתפנו/יזכרו שהם רוצים, מניח שלפחות חצי ממה שפנוי כרגע יימכר
