יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
אוהד כורסא
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  908 לייקים

רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 15:47 2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
הם יכולים לדלוף את ווקר?
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

אוהד כורסא כתב: 22 יוני 2026, 15:59
רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 15:47 2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
הם יכולים לדלוף את ווקר?
על פי דיבורים פה ובאופן כללי ווקר זה שחקן פח שתלויי ביום , מה שכן אם הם רושמים אותו והוא תופס יום זו בעיה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

יש גם דיבורים שהם רוצים להכשיר את בלאט
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1104 לייקים

עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
רדיוס לבית"ר!
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:08 עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

אוהד כורסא כתב: 22 יוני 2026, 15:59
רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 15:47 2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
הם יכולים לדלוף את ווקר?
הם בהחלט יכולים "להמר" על משחק 4 ולרשום אותו במקום אחד הגארדים כדי לאפשר להם מנוחה
יצליח ההימור מצוין במחינתם, לא יצליח והם יחזרו למשחק מכריע עם שחקן שנח אל מול מיציץ וים שכבר על אדים
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 16:05 יש גם דיבורים שהם רוצים להכשיר את בלאט
מזכיר לי את הימים ההם לפני חודשיים שדיברו אצלנו על בלייקני ינוח שבועיים ויחזור..
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1104 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 16:13
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:08 עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנוי
רדיוס לבית"ר!
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

כרטיסים באמת נראה שעומדים להגמר בקרוב
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3915 לייקים

דוקא לי נראה שיש עוד די הרבה כרטיסים.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

צודק, בדקתי שוב, מוזר מאוד כי מקודם היה נראה הרבה פחות
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  54 לייקים

קניתי ל-2 חבר'ה שביקשו
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  436 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 17:09 קניתי ל-2 חבר'ה שביקשו
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.
רק לפני שעה שחררו את הכרטיסים ששמורים למנויים
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:24
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 16:13
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:08 עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנוי
אז מה בעצם מונע מאוהדי מכבי לקנות כרטיסים ליציעים שלנו?
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3052 לייקים

ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 17:20
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:24
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 16:13

לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנוי
אז מה בעצם מונע מאוהדי מכבי לקנות כרטיסים ליציעים שלנו?
היסטוריית רכישה
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  978 לייקים

יש עוד הרבה כרטיסים, לא רואה אותם נגמרים לגמרי אבל יהיה לפחות בסדר גודל של המשחק הקודם
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1039 לייקים

הפועל צריכה לעלות מחר לטרוף אותם, ככה שגם המון עזרה משופטים לא תעזור להם. מחר טירוף הפועל!
Kanta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
קיבל.ה  271 לייקים

עצוב שיש עוד כל כך הרבה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

Kanta כתב: 22 יוני 2026, 18:02 עצוב שיש עוד כל כך הרבה
לא חושב שזה עצןב , בסוף יגיעו בערך 9 מחר לדעתי וגם אם קצת פחות זו כמות.מצויינת , לא צריך לתת לתקשורת להרוס , תציד אפשר לגדול ואם אכן הקבוצה תגיע להישגים בטווח הקרוב או הקרוב רחוק זה יבוא ליידי ביטויי גם
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  54 לייקים

נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  436 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  54 לייקים

בונדר כתב: 22 יוני 2026, 20:03
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2913 לייקים

שגב אם הוא מנטלית יכול לשחק, יכול לגמרי לתת לנו 15 דקות של מרפקים וריבאונדים. הלוואי שירשמו את ג׳ונס במקום מוטלי.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  436 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 20:08
בונדר כתב: 22 יוני 2026, 20:03
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
נראה לי שזה תלוי במצבו של שגב לפני הכל, וגם אם הוא רוצה ויכול לשחק אז עדיין לא נראה לי.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  112 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 20:08
בונדר כתב: 22 יוני 2026, 20:03
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
חייבים
לפחות את שגב למשחק .
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  54 לייקים

האמת נשמע הגיוני כנראה בעיקר בגלל העייפות של ים ו-ואסה.
ואנחנו יודעים מה קןרה לואסה עייף...
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  755 לייקים

redead כתב: 22 יוני 2026, 16:25 כרטיסים באמת נראה שעומדים להגמר בקרוב
אל תאמין לסולד-אאוט שאתה רואה באולם כזה או אחר
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  290 לייקים

מה אפשר לעשות כדי לעודד את המכירה?
שליחת תגובה