חלון העברות 2026
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1183 לייקים
למה כל הקבוצות הגדולות מתחילות להתאמן מחר והפועל רק עוד שבוע?
איזה חלק ביכולת שלנו בפלייאוף גרמה להם לפנק את השחקנים בעוד שבוע חופש?
איזה חלק ביכולת שלנו בפלייאוף גרמה להם לפנק את השחקנים בעוד שבוע חופש?
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 21 יוני 2026, 20:48, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- פוגודין
- הצטרף: 06 יולי 2022, 00:52
- קיבל.ה 305 לייקים
לפי וואן חזיזה בן ה30 לא בתוכניות של חיפה..
הוא מרגיש הכי בנוח באגף שמאל אך יודע לתפקד גם מתחת לחלוץ ובאגף ימין..
הייתם מביאים?
גם תגובות של סוס מת יתקבלו בברכה..
הוא מרגיש הכי בנוח באגף שמאל אך יודע לתפקד גם מתחת לחלוץ ובאגף ימין..
הייתם מביאים?
גם תגובות של סוס מת יתקבלו בברכה..
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 166 לייקים
דווקא בעיני החלטה נכונה
מודל ארצ'ל, ישראלוב יהיה בלם שמאל מחליף
לא רואה משהו עדיף ממנו, הוא שחקן בית שליד מאיימבו פעם ב, יוכל לעשות תעבודה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 907 לייקים
עדיף להיפטר מישראלוב כמה שיותר מהר
אף לא צעד לאחור 
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
הייתי שמח לקחת מחיפה את קני סייף עלי מוחמד או גיא מלמד בכל השאר לא הייתי נוגע
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 734 לייקים
רציתי את קני סייף להפועל עוד לפני כמה שנים, סוג של דדי בן דיין מודרני בעיני
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6331 לייקים
מתרחק/מתקרב/בהפועל אופטימים/מאיימבו מונה למשימה/יש התקדמות/מחכה להצעות מליגות בכירות/בימים הקרובים עשויה להיות התפתחות.
תבחר אחד או יותר מכל אלה וזה מה שאיתו בוודאות.
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
הוא לא רוצה לשחק בישראל אז גם ככה לא רלוונטי
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 907 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6331 לייקים
ראיתי לפני כמה ימים בטוויטר שהגשנו הצעה למאמן מקסיקני והכוונה הייתה בכלל למכבי (בציוץ ממש שמו את הסמל שלנו בנוסף לשם).
מתבלבלים הרבה בדיווחים כאלה והם גם ככה לא כאלה אמינים.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2909 לייקים
נראה לא אמין בעליל, מה אנחנו צריכים בלם?
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 433 לייקים
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 905 לייקים
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2301 לייקים
לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.
יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 117 לייקים
למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2006 לייקים
ישראלוב מסוגל להיפצע כשהוא חותם על החוזה.
יותר פריך משלום תקווה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יותר פריך משלום תקווה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לאילו עוד שחקנים יש פציעות כרוניות?
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3246 לייקים
ישראלוב כבלם גיבוי בנוסף לארצ׳ל הוא אחלה ביותר. גם אם זה אומר להיות כשיר חודש ולהעדר חודש וכך הלאה.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 129 לייקים
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2301 לייקים
כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטיםהצבי ישראל כתב: ↑22 יוני 2026, 07:53למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.
גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
נראה לי סתם השערה לא מוכחת, בסוף בכדורגל הישראלי עכשיו מאות שחקנים בגילאים האלו גילאי 20-25 שאני מניח שרובם שיחקו על סינטטי חלק ניכר מחייהם.הצבי ישראל כתב: ↑22 יוני 2026, 07:53למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
זה פשוט קורה, גם שהיו רק מגרשי דשא. יש שחקנים פצועים יותר ויש פחות. זה יותר גנים ואורח חיים ספורטיבי מהמשטח ששיחקת עליו.
-
היחיד שנלחם
- הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
- קיבל.ה 68 לייקים
תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3246 לייקים
היחיד שנלחם כתב: ↑22 יוני 2026, 10:07 תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
לא צריך להעמיס סתם, אתה מכניס עוד דמות לחדר הלבשה שגם לה השפעה, אותה מניאקיות זה משהו שדווקא הייתי מנקה מהפועל. לא מאמין בזה. תן לי רק לפלפים.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 907 לייקים
מאמין שלא ראית אותו משחק העונההיחיד שנלחם כתב: ↑22 יוני 2026, 10:07 תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
היה מתחת לכל ביקורת ולא סתם חיפה משחררים אותו ולא נותנים לו להיות שחקן ספסל
אף לא צעד לאחור 
-
אדום לבן
- הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
- קיבל.ה 115 לייקים
שחקן מניאק ביכולת לא טובה (בלשון המעטה)פוגע בקבוצההיחיד שנלחם כתב: ↑22 יוני 2026, 10:07 תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
אם כבר מביאים מניאק אז שיהיה כוכב
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 907 לייקים
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכוןL.S כתב: ↑22 יוני 2026, 09:51כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.
גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אף לא צעד לאחור 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3246 לייקים
כל המדינה שלנו זה שמעתי ש אחד גדול ועל זה שורפים פה אחד את השניRedDrifter כתב: ↑22 יוני 2026, 11:07לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון
אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
עזובתך שטויות.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 907 לייקים
לא שמעתי את זה ממישהו רנדומלי בוא נגיד ככהdino כתב: ↑22 יוני 2026, 11:10כל המדינה שלנו זה שמעתי ש אחד גדול ועל זה שורפים פה אחד את השניRedDrifter כתב: ↑22 יוני 2026, 11:07לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון
אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
עזובתך שטויות.
אף לא צעד לאחור 
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2301 לייקים
אני לא יודע כדי להעיד, אבל מאוד יכול להיות שזה שילוב של הדבריםRedDrifter כתב: ↑22 יוני 2026, 11:07לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון
אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אגב, המגרשים האלה מביאים שלל של פציעות ולא רק פציעות מסוג שלו.
ברכיים מאוד נפוץ למשל
יש שחקני נוער שלא זוכר את שמם שסיימו קריירה בגלל המגרשים האלה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 129 לייקים
אז התכנון הוא להביא את דיארה ועוד זר ? @L.S
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 756 לייקים
מה עם ההפועל אופטימיים לגבי דיארה השבועי?
אם לא היום בטח מחר ירשמו את זה באתרים
אם לא היום בטח מחר ירשמו את זה באתרים
- SickleCell
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 00:56
- קיבל.ה 664 לייקים
אני אומנם לא דוגמא לכלום אבל קרעתי בגיל עשרים ומשהו את המיניסקוס במגרש סינטטי מגלישה סטנדרטית. לא יודע אם לכך הכוונה (:L.S כתב: ↑22 יוני 2026, 11:26אני לא יודע כדי להעיד, אבל מאוד יכול להיות שזה שילוב של הדבריםRedDrifter כתב: ↑22 יוני 2026, 11:07לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון
אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אגב, המגרשים האלה מביאים שלל של פציעות ולא רק פציעות מסוג שלו.
ברכיים מאוד נפוץ למשל
יש שחקני נוער שלא זוכר את שמם שסיימו קריירה בגלל המגרשים האלה
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
ממה שידוע לי לא כל המגרשים הסינטטים אותו דבר. יש התקדמות טכנולוגית רצינית בנושא. אגב, במדינות סקנדינביה מגרשים סינטטים נפוצים מאוד, בעיקר לגילאי נוער.SickleCell כתב: ↑22 יוני 2026, 13:01אני אומנם לא דוגמא לכלום אבל קרעתי בגיל עשרים ומשהו את המיניסקוס במגרש סינטטי מגלישה סטנדרטית. לא יודע אם לכך הכוונה (:L.S כתב: ↑22 יוני 2026, 11:26אני לא יודע כדי להעיד, אבל מאוד יכול להיות שזה שילוב של הדבריםRedDrifter כתב: ↑22 יוני 2026, 11:07
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון
אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אגב, המגרשים האלה מביאים שלל של פציעות ולא רק פציעות מסוג שלו.
ברכיים מאוד נפוץ למשל
יש שחקני נוער שלא זוכר את שמם שסיימו קריירה בגלל המגרשים האלה
