יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  54 לייקים

קדימה הפועל
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  356 לייקים

עכשיו זה עלינו. יאללה לעשות פה סולד האוט!
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  293 לייקים

ממש ככה
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3052 לייקים

צריכים להיות 9000 אוהדים בשלישי
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2913 לייקים

ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2733 לייקים

Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:53 ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
ישלפו מהקבר את דגן גם אם צריך
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:53 ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
לא מצליח לשחרר את הצעקות של אסתרון ״לא נגע בלוח״
כשכולם רואים בלייב שזה סל
עושה הצגה של בודק במוניטור ואם לא השופט השני שמתעקש לראות בהילוך איטי הוא מבטל לנו סל
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2913 לייקים

Xavi כתב: 22 יוני 2026, 00:08
Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:53 ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
לא מצליח לשחרר את הצעקות של אסתרון ״לא נגע בלוח״
כשכולם רואים בלייב שזה סל
עושה הצגה של בודק במוניטור ואם לא השופט השני שמתעקש לראות בהילוך איטי הוא מבטל לנו סל
אתה מדבר על היום? זה היה אסתרון, זה גלוח ראש אחר
Flamengo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
קיבל.ה  244 לייקים

אסתרון מגיע להרבה משחקי בית שלנו. לאולם 8. כולל במשחק האחרון.
לא מבין איך הוא מראה את הפרצוף שלו
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1408 לייקים

בבקשה לרשום את אוטורו
רק הנוכחות שלו שם תגרום לסורקין והורד להשתין בצבע
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  745 לייקים

יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

כולם לבוא !
אסור שישאר כיסא אחד מיותם !
ממלאים עד אפס מקום את האולם !
מעודדים בלי הפסקה !
יאללה הפועל !

:hapoel: :hapoel: :hapoel:
XM
הצטרף: 27 דצמבר 2023, 22:46
קיבל.ה  112 לייקים

shaharot כתב: 22 יוני 2026, 00:19 בבקשה לרשום את אוטורו
רק הנוכחות שלו שם תגרום לסורקין והורד להשתין בצבע
במקום מוטלי. אוטורו שמן עדיף עליו
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  909 לייקים

מוטלי קטסטרופה מקווה שימצאו פתרון כי לשחק איתו זה פחות שחקן בכל רגע נתון
אף לא צעד לאחור :hapoel:
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

איך לעזאזאל לוקחים את זה , גונס או אוטורו חייבים להירשם למשחק הזה אחרת אנחנו בבעיה כי חייבים יום אדיר של מיציץ שוב
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2733 לייקים

Flamengo כתב: 22 יוני 2026, 00:12 אסתרון מגיע להרבה משחקי בית שלנו. לאולם 8. כולל במשחק האחרון.
לא מבין איך הוא מראה את הפרצוף שלו
אסתרון בכללי מגיע להרבה משחקים לא רק שלנו בלי קשר. הוא שחצן בלתי נסבל אבל הוא דווקא לא כזה אוהב את מכבי כי הם לא נותנים לו יורוליג.
אני מעדיף אותו שופט ראשי במשחקים קובעים על פני שמש/מאירסון/פאר ושו״ת
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

Xavi כתב: 22 יוני 2026, 00:08
Niro כתב: 21 יוני 2026, 23:53 ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
לא מצליח לשחרר את הצעקות של אסתרון ״לא נגע בלוח״
כשכולם רואים בלייב שזה סל
עושה הצגה של בודק במוניטור ואם לא השופט השני שמתעקש לראות בהילוך איטי הוא מבטל לנו סל
לגמרי!
מוכיח שצריך שופט מזכירות על הvar
אין צורך לקרוא לשופט שמראש לא רוצה לשנות את ההחלטה שלו + צילומי הטילויזיה בכדורסל מאוד בעייתים גם ככה.
שיהיה שופט במזכירות שיעיף מבט ויחליט מהר בלי לעשות הצגות
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  788 לייקים

מנחש שקטש ירשום את ווקר, כי הוא חייב לרענן שם קצת (גם בגלל ההפסד שלהם וגם בגלל שהשחקנים שם כבר קרועים מרוב דקות). השאלה במקום מי - ייתכן שיילך על ווקר במקום הנקינס, פשוט כי הנקינס יחסית הכי חלש אצלם.
אז הייתי הולך על אוטורו במקום מוטלי, ומשאיר את קוק במקום ג'ונס כי הוא באמת נתן הגנה מצוינת אתמול. ובונה שוב על יום טוב של ים או מיצ'יץ'.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 08:25 איך לעזאזאל לוקחים את זה , גונס או אוטורו חייבים להירשם למשחק הזה אחרת אנחנו בבעיה כי חייבים יום אדיר של מיציץ שוב
דיי ברור בשלב הזה שהנס כרגע לא יגיע ומוטלי מסיבות כאלה או אחרות לא הולך להופיע
המתבקש - לרשום את אוטורו , גם על רגל אחת יכול כנראה לתרום יותר
הפשרה - לרשום את רנדולף, גם כן יכול לתרום טיפה פיזיות + הובלת כדור
האין ברירה- לחזור לג׳ונס אבל אז אנחנו נמוכים משמעותית

לא יודע מה מצבו של שגב אבל אם אפשר, דקות הגנתיות שלנו מאוד חשובות
הבחור יודע לשמור ולקחת ריבאונד
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3915 לייקים

ניצלתי את מלא פוטנציאל הכרטיסים שאני יכול לקנות בשלב זה (12).
נראה שיש עוד איזה 1,000-2,000 כרטיסים זמינים, יאללה , למלא את האולם.
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  298 לייקים

צו 8, חברים.
למי שיש חתונה שיואיל בטובו לדחות אותה. העלמה צריך ללמוד שיש סדרי עדיפויות בחיים.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2733 לייקים

מפחד שהוא ימשיך עם מה שעבד לו ולא ירשום את אטורו במקום מוטלי. אני גם הייתי מוציא את איש ושם את ג׳ונס במקומו. אם מיציץ מקבל חמישית אנחנו לא שורדים את המשחק הזה
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

אוטורו על מוטלי בבקשה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

אני חושב שלאור המפגשים העונה ניתן להסיק שאנחנו קבוצות.דיי דומות מבחינת רמה לא ככה ? לדעתי עדיין לנו יש שחקנים עדיפים סהכל (בטח בסגל נלא אבל זה לא רלוונטי כמובן לסדרה הזו , עדיין בסגלים הנוכחים יש לנו יתרון קל מבחינת איכות אוליי ) בסוף המאזן העונתי בליגה בשקלול כל המשחקים הוא 3:2 לנו לא שזה משנה יותר מדיי (ו 4:3 לנו אם מחשיבים את אירופה )
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3915 לייקים

וואו, אתה באמת מתיש
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3340 לייקים

מילפורד כתב:וואו, אתה באמת מתיש
מדהים שלקח לכם כל כך הרבה זמן להבין את זהתמונה
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

תתמודדו , רשמתי את דעתי המקצועית וזכותי לרשום אותה
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  978 לייקים

וזכותי להגיד לך שכאן לא FXP ( או הגרסה המודרנית של היום, טיקטוק אנא עארף )
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  978 לייקים

אין מצב שאת עשר הדקות של מוטלי אתמול, בהן לא עשה יותר מדי, אוטורו לא יכול לעשות
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  293 לייקים

אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
XM
הצטרף: 27 דצמבר 2023, 22:46
קיבל.ה  112 לייקים

יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3915 לייקים

למה? זה מה שחסר לנו? לא צריך , אפשר להרים אחלה עידוד ואוירה בלי זה.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  436 לייקים

ramig76 כתב: 22 יוני 2026, 09:59 אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
באתר הקבוצה, עבד לי רק במחשב ולא בטלפון.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3052 לייקים

ramig76 כתב: 22 יוני 2026, 09:59 אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
יש לי כרטיס שמור אחד (הבת בצבא) לאולם 3 (125 ש"ח) שאני יכול לקנות למישהו
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  757 לייקים

XM כתב: 22 יוני 2026, 10:03 יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  54 לייקים

אם מישהו צריך כרטיס, מוזמן לפנות .
יש לי עוד לרכוש
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
אוהד כורסא
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  908 לייקים

XM כתב: 22 יוני 2026, 10:03 יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
כדי שנגיד שהם זכו בבית דין ולא על המגרש?
איזה סיבה יש לך לשחק לידיים שלהם?
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  973 לייקים

XM כתב: 22 יוני 2026, 10:03 יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
כדי שנתחיל את העונה הבאה במינוס 2 נקודות וגם נקבל טכני?
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3184 לייקים

חייבים להביא את זה , הדון כבר לא ילד בלשון המעטה והוא עשויי לא לראות אליפות אדומה בחייו , זה חייב לקרות , אוליי העונה הזדמנות. אחרונה
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  745 לייקים

אוהדים יקרים
הכרטיסים מאחורי הסל תיכף נגמרים ואלו שלמעלה בדרך להגמר גם כן.
כל מי שמתכנן ורוצה להגיע זה הרגע זו השעה.
ממלאים את האולם !
שליחת תגובה