חלון העברות 2026

פורום אוהדי הפועל תל אביב
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1183 לייקים

למה כל הקבוצות הגדולות מתחילות להתאמן מחר והפועל רק עוד שבוע?
איזה חלק ביכולת שלנו בפלייאוף גרמה להם לפנק את השחקנים בעוד שבוע חופש?
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 21 יוני 2026, 20:48, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
פוגודין
הצטרף: 06 יולי 2022, 00:52
קיבל.ה  305 לייקים

לפי וואן חזיזה בן ה30 לא בתוכניות של חיפה..
הוא מרגיש הכי בנוח באגף שמאל אך יודע לתפקד גם מתחת לחלוץ ובאגף ימין..

הייתם מביאים?
גם תגובות של סוס מת יתקבלו בברכה..
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

Money כתב: 21 יוני 2026, 20:25 למה כל הקבוצות הגדולות מתחילות להתאמן מחר והפועל רק עוד שבוע?
איזה חלק ביכולת שלנו בפלייאוף גרמה להם לפנק את השחקנים בעוד שבוע חופש?
הדר פרסמה שהשבוע חוזרים להתאמן
Dubi Dubkin
הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
קיבל.ה  166 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 20:37 פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
דווקא בעיני החלטה נכונה
מודל ארצ'ל, ישראלוב יהיה בלם שמאל מחליף
לא רואה משהו עדיף ממנו, הוא שחקן בית שליד מאיימבו פעם ב, יוכל לעשות תעבודה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

עדיף להיפטר מישראלוב כמה שיותר מהר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

פוגודין כתב: 21 יוני 2026, 20:45 לפי וואן חזיזה בן ה30 לא בתוכניות של חיפה..
הוא מרגיש הכי בנוח באגף שמאל אך יודע לתפקד גם מתחת לחלוץ ובאגף ימין..

הייתם מביאים?
גם תגובות של סוס מת יתקבלו בברכה..
סוס מת זה אנרגייזר לעומתו
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

הייתי שמח לקחת מחיפה את קני סייף עלי מוחמד או גיא מלמד בכל השאר לא הייתי נוגע
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  734 לייקים

רציתי את קני סייף להפועל עוד לפני כמה שנים, סוג של דדי בן דיין מודרני בעיני
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  117 לייקים

מה עם דיארה?
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6332 לייקים

הצבי ישראל כתב: 21 יוני 2026, 23:04 מה עם דיארה?
מתרחק/מתקרב/בהפועל אופטימים/מאיימבו מונה למשימה/יש התקדמות/מחכה להצעות מליגות בכירות/בימים הקרובים עשויה להיות התפתחות.
תבחר אחד או יותר מכל אלה וזה מה שאיתו בוודאות.
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

לוסיאנו כתב: 21 יוני 2026, 19:30
ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 19:18 למה מחפשים בלם זר
איפה ראית
חבר שלח לי

זה לא אמין?
LiraninhO
הצטרף: 17 יוני 2021, 20:30
קיבל.ה  36 לייקים

הוא לא רוצה לשחק בישראל אז גם ככה לא רלוונטי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 23:28
לוסיאנו כתב: 21 יוני 2026, 19:30
ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 19:18 למה מחפשים בלם זר
איפה ראית
חבר שלח לי

זה לא אמין?
חארטה אין סיכוי שהפועל הציעו עליו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6332 לייקים

ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 23:28
לוסיאנו כתב: 21 יוני 2026, 19:30
ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 19:18 למה מחפשים בלם זר
איפה ראית
חבר שלח לי

זה לא אמין?
ראיתי לפני כמה ימים בטוויטר שהגשנו הצעה למאמן מקסיקני והכוונה הייתה בכלל למכבי (בציוץ ממש שמו את הסמל שלנו בנוסף לשם).
מתבלבלים הרבה בדיווחים כאלה והם גם ככה לא כאלה אמינים.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2911 לייקים

נראה לא אמין בעליל, מה אנחנו צריכים בלם?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  433 לייקים

ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 23:28
לוסיאנו כתב: 21 יוני 2026, 19:30
ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 19:18 למה מחפשים בלם זר
איפה ראית
חבר שלח לי

זה לא אמין?
לא נראה לי
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  905 לייקים

בונדר כתב: 22 יוני 2026, 00:12
ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 23:28
לוסיאנו כתב: 21 יוני 2026, 19:30

איפה ראית
חבר שלח לי

זה לא אמין?
לא נראה לי
מניח שהתכוונו למכבי תל אביב, הם צריכים בלם הרבה יותר מאיתנו
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2301 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 20:37 פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.

יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  117 לייקים

L.S כתב: 22 יוני 2026, 07:16
צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 20:37 פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.

יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2006 לייקים

ישראלוב מסוגל להיפצע כשהוא חותם על החוזה.
יותר פריך משלום תקווה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dushi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:17
קיבל.ה  49 לייקים

פוגודין כתב: 21 יוני 2026, 20:45 לפי וואן חזיזה בן ה30 לא בתוכניות של חיפה..
הוא מרגיש הכי בנוח באגף שמאל אך יודע לתפקד גם מתחת לחלוץ ובאגף ימין..

הייתם מביאים?
גם תגובות של סוס מת יתקבלו בברכה..
מתאים להפועל של שנים קודמות להביא את השאריות פח של חיפה.
לא תודה
המבוכה של מאיימבו כששרים לו :heart:
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  18 לייקים

L.S כתב: 22 יוני 2026, 07:16
צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 20:37 פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.

יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
לאילו עוד שחקנים יש פציעות כרוניות?
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3246 לייקים

ישראלוב כבלם גיבוי בנוסף לארצ׳ל הוא אחלה ביותר. גם אם זה אומר להיות כשיר חודש ולהעדר חודש וכך הלאה.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  129 לייקים

ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 23:28
לוסיאנו כתב: 21 יוני 2026, 19:30
ספרא טבא כתב: 21 יוני 2026, 19:18 למה מחפשים בלם זר
איפה ראית
חבר שלח לי

זה לא אמין?
לפי מה שהבנתי רצו אותו שנה שעברה אבל הוא פחד להגיע לארץ
נערך לאחרונה על ידי לוסיאנו ב 22 יוני 2026, 09:56, נערך פעם 1 בסך הכל.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2301 לייקים

הצבי ישראל כתב: 22 יוני 2026, 07:53
L.S כתב: 22 יוני 2026, 07:16
צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 20:37 פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.

יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.

גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

הצבי ישראל כתב: 22 יוני 2026, 07:53
L.S כתב: 22 יוני 2026, 07:16
צ'ימבויקה כתב: 21 יוני 2026, 20:37 פורסם לפני שעה בישראל היום
שאור ישראלוב צפוי להשאר
יפה שרוצים להביא בלם שמאלי פחות טוב מהבלם הרביעי שהיה .
אם בא להם על בלם שמאלי, למה שחררו את זיו מורגן?
זה נקרא להתחזק כאילו?
לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.

יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
נראה לי סתם השערה לא מוכחת, בסוף בכדורגל הישראלי עכשיו מאות שחקנים בגילאים האלו גילאי 20-25 שאני מניח שרובם שיחקו על סינטטי חלק ניכר מחייהם.
זה פשוט קורה, גם שהיו רק מגרשי דשא. יש שחקנים פצועים יותר ויש פחות. זה יותר גנים ואורח חיים ספורטיבי מהמשטח ששיחקת עליו.
היחיד שנלחם
הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
קיבל.ה  68 לייקים

תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3246 לייקים

היחיד שנלחם כתב: 22 יוני 2026, 10:07 תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה

לא צריך להעמיס סתם, אתה מכניס עוד דמות לחדר הלבשה שגם לה השפעה, אותה מניאקיות זה משהו שדווקא הייתי מנקה מהפועל. לא מאמין בזה. תן לי רק לפלפים.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

היחיד שנלחם כתב: 22 יוני 2026, 10:07 תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
מאמין שלא ראית אותו משחק העונה

היה מתחת לכל ביקורת ולא סתם חיפה משחררים אותו ולא נותנים לו להיות שחקן ספסל
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אדום לבן
הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
קיבל.ה  115 לייקים

היחיד שנלחם כתב: 22 יוני 2026, 10:07 תנו לי את דולב חזיזה כמחליף לעיבוי הסגל . מהספסל צריכים מניאק כמוהו , אופי שחסר בהפועל , וגם שחקן סבבה
שחקן מניאק ביכולת לא טובה (בלשון המעטה)פוגע בקבוצה
אם כבר מביאים מניאק אז שיהיה כוכב
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

L.S כתב: 22 יוני 2026, 09:51
הצבי ישראל כתב: 22 יוני 2026, 07:53
L.S כתב: 22 יוני 2026, 07:16

לישראלוב כמו להרבה שחקנים שעלו מהנוער יש פציעה כרונית בעקבות כך ששיחקו במגרשים סינטטים כל שלבי הנוער.

יש לו דורבן כרוני, אין לזה טיפול מלבד מנוחה כשהכרב מופיע
אם הוא כשיר הוא בלם עתיד לנבחרת ישראל, מה שיש לו ברגליים יש למעט מאוד בלמים ישראלים.
הבעיה שהוא כשיר מעט מאוד
למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.

גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון

אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3246 לייקים

RedDrifter כתב: 22 יוני 2026, 11:07
L.S כתב: 22 יוני 2026, 09:51
הצבי ישראל כתב: 22 יוני 2026, 07:53

למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.

גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון

אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
כל המדינה שלנו זה שמעתי ש אחד גדול ועל זה שורפים פה אחד את השני
עזובתך שטויות.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  907 לייקים

dino כתב: 22 יוני 2026, 11:10
RedDrifter כתב: 22 יוני 2026, 11:07
L.S כתב: 22 יוני 2026, 09:51

כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.

גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון

אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
כל המדינה שלנו זה שמעתי ש אחד גדול ועל זה שורפים פה אחד את השני
עזובתך שטויות.
לא שמעתי את זה ממישהו רנדומלי בוא נגיד ככה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2301 לייקים

RedDrifter כתב: 22 יוני 2026, 11:07
L.S כתב: 22 יוני 2026, 09:51
הצבי ישראל כתב: 22 יוני 2026, 07:53

למקין שיחק איתו ולא פציע כמוהו...
כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.

גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון

אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אני לא יודע כדי להעיד, אבל מאוד יכול להיות שזה שילוב של הדברים
אגב, המגרשים האלה מביאים שלל של פציעות ולא רק פציעות מסוג שלו.
ברכיים מאוד נפוץ למשל
יש שחקני נוער שלא זוכר את שמם שסיימו קריירה בגלל המגרשים האלה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  129 לייקים

אז התכנון הוא להביא את דיארה ועוד זר ? @L.S
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  756 לייקים

מה עם ההפועל אופטימיים לגבי דיארה השבועי?
אם לא היום בטח מחר ירשמו את זה באתרים
סמל אישי של משתמש
SickleCell
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 00:56
קיבל.ה  664 לייקים

L.S כתב: 22 יוני 2026, 11:26
RedDrifter כתב: 22 יוני 2026, 11:07
L.S כתב: 22 יוני 2026, 09:51

כל בן אדם והגוף שלו אתה יודע, אנחנו לא רובוטים
יש גם משקל לאיך אתה מתאושש ומה אתה אוכל, הגוף לספורטאי זו תורה שלמה.

גם דורון אגב, סובל מפציעות בגלל המגרשים האלה ולא סתם קיבלו החלטה בארץ שנוער לא משחק על מגרשים כאלה יותר
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון

אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אני לא יודע כדי להעיד, אבל מאוד יכול להיות שזה שילוב של הדברים
אגב, המגרשים האלה מביאים שלל של פציעות ולא רק פציעות מסוג שלו.
ברכיים מאוד נפוץ למשל
יש שחקני נוער שלא זוכר את שמם שסיימו קריירה בגלל המגרשים האלה
אני אומנם לא דוגמא לכלום אבל קרעתי בגיל עשרים ומשהו את המיניסקוס במגרש סינטטי מגלישה סטנדרטית. לא יודע אם לכך הכוונה (:
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

מישהו יכול להסביר לי איך בש מצליחים לשמור על קאנגוואה וונטורה עוד עונה ולואיזו שנתן פה שני גולים וחצי ישר נמכר?
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  18 לייקים

SickleCell כתב: 22 יוני 2026, 13:01
L.S כתב: 22 יוני 2026, 11:26
RedDrifter כתב: 22 יוני 2026, 11:07
לא אומר שמה שאתה אומר הוא לא נכון

אבל אני שמעתי דברים אחרים לגמרי על ישראלוב שלכאורה הוא לא מקצוען בעליל ולא לוקח את המקצוע ברצינות
אני לא יודע כדי להעיד, אבל מאוד יכול להיות שזה שילוב של הדברים
אגב, המגרשים האלה מביאים שלל של פציעות ולא רק פציעות מסוג שלו.
ברכיים מאוד נפוץ למשל
יש שחקני נוער שלא זוכר את שמם שסיימו קריירה בגלל המגרשים האלה
אני אומנם לא דוגמא לכלום אבל קרעתי בגיל עשרים ומשהו את המיניסקוס במגרש סינטטי מגלישה סטנדרטית. לא יודע אם לכך הכוונה (:
ממה שידוע לי לא כל המגרשים הסינטטים אותו דבר. יש התקדמות טכנולוגית רצינית בנושא. אגב, במדינות סקנדינביה מגרשים סינטטים נפוצים מאוד, בעיקר לגילאי נוער.
שליחת תגובה