ארגנטינה
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2067 לייקים
יום של כוכבים עם צמדים.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2067 לייקים
כבר לא צמד...
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
קידנפ לקראת המשחק של השכנים
Alles österreich
Alles österreich
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2067 לייקים
לא קידנפ, אנשלוס
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
באמת אנשלוס, הבחור בקושי הזיז את היד.
כמו כן המוזיקה האוריינטלית בהפסקת מים (שואה לי אם אני אתחיל להגיד רבע).. זה רק עכשיו?
כמו כן המוזיקה האוריינטלית בהפסקת מים (שואה לי אם אני אתחיל להגיד רבע).. זה רק עכשיו?
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
המחצית השניה ממשיכה להוכיח את עצמה כמחצית המוצלחת במונדיאל הזה עד כה
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
מתי הואר יתאבד כבר? יש דרך חזרה מהניג'וס הזה?
הם איזה שעתיים על האם היה או לא היה יד או וואטבר (אני בשידור בטורקית, תודה @KingAlpaca ) על איזה משהו מינורי שפעם היה נגמר בהחלטה ויאללה סלאמאת.
בני זונות פסלו.
אני לא לבד בזה נכון? וואר זה חרא
הם איזה שעתיים על האם היה או לא היה יד או וואטבר (אני בשידור בטורקית, תודה @KingAlpaca ) על איזה משהו מינורי שפעם היה נגמר בהחלטה ויאללה סלאמאת.
בני זונות פסלו.
אני לא לבד בזה נכון? וואר זה חרא
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
א. שואה לוואר, איזה טרחנות. איזה עייפות.
ב. פעם ראשונה שאני קולט שהכרוז אומר ביציע בזמן ההמונים "מי שיכול, מתבקש לעמוד". I'd you're able
ג. מה הקטע לשיר את ההמנונים לפני כל משחק? זה תמיד היה ככה
ד. זין עליהם כיף שהחטיאו את הפנדל אללה חדש
ה. מוות גם לתוספות זמן המוגזמות האלה. 7 דקות מחצית ראשונה. כמובן שזה נגזר מהבזבוז זמן על הפנדל בהתחלה. וואלה יופי שתי דקות ארגנטינה מעבירים פסים באמצע אבל העיקר שאין טעם יותר לבזבז זמן.
מנסים לשלוט בכאוס ועל הדרך מזיינים את המשחק
ב. פעם ראשונה שאני קולט שהכרוז אומר ביציע בזמן ההמונים "מי שיכול, מתבקש לעמוד". I'd you're able
ג. מה הקטע לשיר את ההמנונים לפני כל משחק? זה תמיד היה ככה
ד. זין עליהם כיף שהחטיאו את הפנדל אללה חדש
ה. מוות גם לתוספות זמן המוגזמות האלה. 7 דקות מחצית ראשונה. כמובן שזה נגזר מהבזבוז זמן על הפנדל בהתחלה. וואלה יופי שתי דקות ארגנטינה מעבירים פסים באמצע אבל העיקר שאין טעם יותר לבזבז זמן.
מנסים לשלוט בכאוס ועל הדרך מזיינים את המשחק
נערך לאחרונה על ידי תתאבד כבר ב 22 יוני 2026, 20:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 436 לייקים
אני שמח על כל החטאה של פנדל מזלזל (לא בהפועל)
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- רועי גווארה
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
- מיקום: שורה 9 וחצי
- קיבל.ה 580 לייקים
העידוד הכי טוב עד עכשיו בטורניר?
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 436 לייקים
אהבתי את הבוז להפסקת הפרסומות
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
ככה מבקיעים גול יא אללה
איזה בן אדם
הוא ייגמר מתישהו?
איזה בן אדם
הוא ייגמר מתישהו?
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
עד שהמונדיאל הזה יגמר הוא יהפוך לשחקן הראשון בעולם שמבשל לעצמו.
-
nirgo
- הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
- קיבל.ה 755 לייקים
קייפ ורדה עשויה לפגוש את ארגנטינה בשלב הבא
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 909 לייקים
איזה שחקן
משתיק את אוהדי רונאלדו כל פעם מחדש
משתיק את אוהדי רונאלדו כל פעם מחדש
אף לא צעד לאחור 
