תומר גינת

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

מעבר להיותו קפטן, אדם חיובי מאד, ומחובר להפועל, אין 4 ישראלי זמין טוב ממנו!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2070 לייקים

Flamengo כתב: 12 יוני 2026, 11:25 נכון שהוא חלוד וכנראה פצוע,אבל בדקות ששיחק,הרגשתי שהקבוצה יותר במשחק.
שיחקנו הרבה דקות בלי 5,וזה עבד במבחן התוצאה.
חד משמעית.
מאוד הפתיע אותי לטובה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  112 לייקים

נתן 100% מאמץ בהגנה , תנועה חכמה וניצול הזדמנויות מתחת לסל .
יש לו בעיית קליעה , מאמין ובעיקר שיצא מזה עוד העונה . חייבים אותו אין 4 ישראלי טוב יותר.
מקורב לצלחת
הצטרף: 11 ספטמבר 2021, 12:00
קיבל.ה  37 לייקים

יהיה מאוד קשה להשאיר את תומר עוד עונה למרות שיש לו חוזה. הקיץ הולך להיות רע מאוד לחבורה המנהלת בגזר הישראלים כשלהבנתי כמעט כולם רוצים/שוקלים לעזוב
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  359 לייקים

איזו אלטרנטיבה טובה יותר יש להם?
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 20:53 יהיה מאוד קשה להשאיר את תומר עוד עונה למרות שיש לו חוזה. הקיץ הולך להיות רע מאוד לחבורה המנהלת בגזר הישראלים כשלהבנתי כמעט כולם רוצים/שוקלים לעזוב
לאן הוא יילך

נראה לך שעופר ישחרר אותו לירושלים כשהוא תחת חוזה?

הוא שיחק ביורוליג לא מעט דקות עד שנפצע
ובכללי היה פצוע 70% מהעונה

על מה יש לו ספציפית לרצות לעזוב? הוא מקבל ערימה של כסף
מקורב לצלחת
הצטרף: 11 ספטמבר 2021, 12:00
קיבל.ה  37 לייקים

ביוניק מאן כתב: 12 יוני 2026, 22:49
מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 20:53 יהיה מאוד קשה להשאיר את תומר עוד עונה למרות שיש לו חוזה. הקיץ הולך להיות רע מאוד לחבורה המנהלת בגזר הישראלים כשלהבנתי כמעט כולם רוצים/שוקלים לעזוב
לאן הוא יילך

נראה לך שעופר ישחרר אותו לירושלים כשהוא תחת חוזה?

הוא שיחק ביורוליג לא מעט דקות עד שנפצע
ובכללי היה פצוע 70% מהעונה

על מה יש לו ספציפית לרצות לעזוב? הוא מקבל ערימה של כסף
ערימות של כסף זה נחמד, לגור עוד שנה בחו''ל בלי אישתו והתינוקת כדי לשחק מעט ביורוליג זו לא סיבה לרצות לעזוב?
מקורב לצלחת
הצטרף: 11 ספטמבר 2021, 12:00
קיבל.ה  37 לייקים

Maor כתב: 12 יוני 2026, 21:21 איזו אלטרנטיבה טובה יותר יש להם?
חלקם לקבוצות אחרות שישלמו כסף סבבה כמט נס ציונה וחולון, חלקם יישארו בסוף כי אלה החיים
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

מבחינה מקצועית, תומר הישראלי הכי אוברפייד בליגה, בטח אחרי הפציעה שלו. שום סיכוי שהנפו בייבי מירושלים ישלם לו משהו דומה למה שהוא מרוויח אצלנו.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 23:37
ביוניק מאן כתב: 12 יוני 2026, 22:49
מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 20:53 יהיה מאוד קשה להשאיר את תומר עוד עונה למרות שיש לו חוזה. הקיץ הולך להיות רע מאוד לחבורה המנהלת בגזר הישראלים כשלהבנתי כמעט כולם רוצים/שוקלים לעזוב
לאן הוא יילך

נראה לך שעופר ישחרר אותו לירושלים כשהוא תחת חוזה?

הוא שיחק ביורוליג לא מעט דקות עד שנפצע
ובכללי היה פצוע 70% מהעונה

על מה יש לו ספציפית לרצות לעזוב? הוא מקבל ערימה של כסף
ערימות של כסף זה נחמד, לגור עוד שנה בחו''ל בלי אישתו והתינוקת כדי לשחק מעט ביורוליג זו לא סיבה לרצות לעזוב?
לא
ממש לא

מאיפה החלטת שהם יגורו שוב בחול?
אולי הבסיס יהיה בארץ כמו מכבי? אולי המשחקים יהיו בארץ בכלל?

שנית, הוא לא ילד
הוא לא יוותר על חוזה כזה גדול רק כי הוא אולי יגור בחו''ל.

הוא צריך לצאת לעבוד בקיץ, להתכונן גופנית לעונה הבאה ולבוא לטרוף את המגרש בהזדמנות האחרונה שלו לשחק ביורוליג.
וזה טוב בשבילו להישאר פה סמל, עם המשכורת הגבוהה, והאתגר המקצועי שספק אם יחזור לשחק ביורוליג.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 23:37
ביוניק מאן כתב: 12 יוני 2026, 22:49
מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 20:53 יהיה מאוד קשה להשאיר את תומר עוד עונה למרות שיש לו חוזה. הקיץ הולך להיות רע מאוד לחבורה המנהלת בגזר הישראלים כשלהבנתי כמעט כולם רוצים/שוקלים לעזוב
לאן הוא יילך

נראה לך שעופר ישחרר אותו לירושלים כשהוא תחת חוזה?

הוא שיחק ביורוליג לא מעט דקות עד שנפצע
ובכללי היה פצוע 70% מהעונה

על מה יש לו ספציפית לרצות לעזוב? הוא מקבל ערימה של כסף
ערימות של כסף זה נחמד, לגור עוד שנה בחו''ל בלי אישתו והתינוקת כדי לשחק מעט ביורוליג זו לא סיבה לרצות לעזוב?
הקטע שעד הפציעה הוא דווקא שיחק קבוע ואפילו בחלק מהמשחקים הוא שיחק באיזור ה15 דקות.
חזר רע מהפציעה ואז נפצע שוב לרוב העונה. אני מת על תומר והוא כנראה עדיין לא כשיר ב100 אחוז אבל הוא החטיא קרש סל שאסור לו להחטיא.
מקורב לצלחת
הצטרף: 11 ספטמבר 2021, 12:00
קיבל.ה  37 לייקים

ביוניק מאן כתב: 13 יוני 2026, 00:43
מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 23:37
ביוניק מאן כתב: 12 יוני 2026, 22:49

לאן הוא יילך

נראה לך שעופר ישחרר אותו לירושלים כשהוא תחת חוזה?

הוא שיחק ביורוליג לא מעט דקות עד שנפצע
ובכללי היה פצוע 70% מהעונה

על מה יש לו ספציפית לרצות לעזוב? הוא מקבל ערימה של כסף
ערימות של כסף זה נחמד, לגור עוד שנה בחו''ל בלי אישתו והתינוקת כדי לשחק מעט ביורוליג זו לא סיבה לרצות לעזוב?
לא
ממש לא

מאיפה החלטת שהם יגורו שוב בחול?
אולי הבסיס יהיה בארץ כמו מכבי? אולי המשחקים יהיו בארץ בכלל?

שנית, הוא לא ילד
הוא לא יוותר על חוזה כזה גדול רק כי הוא אולי יגור בחו''ל.

הוא צריך לצאת לעבוד בקיץ, להתכונן גופנית לעונה הבאה ולבוא לטרוף את המגרש בהזדמנות האחרונה שלו לשחק ביורוליג.
וזה טוב בשבילו להישאר פה סמל, עם המשכורת הגבוהה, והאתגר המקצועי שספק אם יחזור לשחק ביורוליג.
סוכני נדל''ן ומתווכים בבלקן כבר עובדים במרץ על מציאת דירות. לפי מה שאני מבין, הצוות המקצועי לא מוכן אפילו לחשוב על לגור בארץ
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

לפני הפציעה הראשונה העונה, הוא קיבל מאיטודיס יותר קרדיט מבפורום.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

Niro כתב: 12 יוני 2026, 23:41 מבחינה מקצועית, תומר הישראלי הכי אוברפייד בליגה, בטח אחרי הפציעה שלו. שום סיכוי שהנפו בייבי מירושלים ישלם לו משהו דומה למה שהוא מרוויח אצלנו.
ישלמו לו אם כבר נטו כדי להעביר מסר.

תומר בן 31 בתחילת שנה הבאה ולצערי ברגרסיה מטורפת.
כן הביא דקות סבירות נגד ירושלים במשחק 3 אבל זה רחוק מאד מאד ממה שאמורים לקבל ממנו.
אם הוא לא מתעורר על החיים שלו לגמר מול מכבי אני לא בטוח שהוא נשאר וגם אם נשאר אז די בטוח שבלייזר מועדף לפניו לשנה הבאה.
יחד, רק יחד! :heart:
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

זה ממש לא משנה מה החוזה שלנו, זה גרעינים ברמת התקציב של הקבוצה ואפשר לקצץ 6 אחרים לפניו.
כל עוד תומר רוצה להישאר ואולי לא לשחק כולכך הרבה, הוא ישאר כאן.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

מקורב לצלחת כתב:
ביוניק מאן כתב: 13 יוני 2026, 00:43
מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 23:37 ערימות של כסף זה נחמד, לגור עוד שנה בחו''ל בלי אישתו והתינוקת כדי לשחק מעט ביורוליג זו לא סיבה לרצות לעזוב?
לא
ממש לא

מאיפה החלטת שהם יגורו שוב בחול?
אולי הבסיס יהיה בארץ כמו מכבי? אולי המשחקים יהיו בארץ בכלל?

שנית, הוא לא ילד
הוא לא יוותר על חוזה כזה גדול רק כי הוא אולי יגור בחו''ל.

הוא צריך לצאת לעבוד בקיץ, להתכונן גופנית לעונה הבאה ולבוא לטרוף את המגרש בהזדמנות האחרונה שלו לשחק ביורוליג.
וזה טוב בשבילו להישאר פה סמל, עם המשכורת הגבוהה, והאתגר המקצועי שספק אם יחזור לשחק ביורוליג.
סוכני נדל''ן ומתווכים בבלקן כבר עובדים במרץ על מציאת דירות. לפי מה שאני מבין, הצוות המקצועי לא מוכן אפילו לחשוב על לגור בארץ
למיטב ידיעתי מיטב ידיעתך היא קשקוש מקושקש.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

מקורב לצלחת כתב: 13 יוני 2026, 12:24
ביוניק מאן כתב: 13 יוני 2026, 00:43
מקורב לצלחת כתב: 12 יוני 2026, 23:37

ערימות של כסף זה נחמד, לגור עוד שנה בחו''ל בלי אישתו והתינוקת כדי לשחק מעט ביורוליג זו לא סיבה לרצות לעזוב?
לא
ממש לא

מאיפה החלטת שהם יגורו שוב בחול?
אולי הבסיס יהיה בארץ כמו מכבי? אולי המשחקים יהיו בארץ בכלל?

שנית, הוא לא ילד
הוא לא יוותר על חוזה כזה גדול רק כי הוא אולי יגור בחו''ל.

הוא צריך לצאת לעבוד בקיץ, להתכונן גופנית לעונה הבאה ולבוא לטרוף את המגרש בהזדמנות האחרונה שלו לשחק ביורוליג.
וזה טוב בשבילו להישאר פה סמל, עם המשכורת הגבוהה, והאתגר המקצועי שספק אם יחזור לשחק ביורוליג.
סוכני נדל''ן ומתווכים בבלקן כבר עובדים במרץ על מציאת דירות. לפי מה שאני מבין, הצוות המקצועי לא מוכן אפילו לחשוב על לגור בארץ
לאיזו צלחת אתה מקורב, לא הבנתי?

מה קורה כאן לאחרונה?
יחד, רק יחד! :heart:
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

רדנקו כתב: 14 יוני 2026, 08:40
מקורב לצלחת כתב:
ביוניק מאן כתב: 13 יוני 2026, 00:43

לא
ממש לא

מאיפה החלטת שהם יגורו שוב בחול?
אולי הבסיס יהיה בארץ כמו מכבי? אולי המשחקים יהיו בארץ בכלל?

שנית, הוא לא ילד
הוא לא יוותר על חוזה כזה גדול רק כי הוא אולי יגור בחו''ל.

הוא צריך לצאת לעבוד בקיץ, להתכונן גופנית לעונה הבאה ולבוא לטרוף את המגרש בהזדמנות האחרונה שלו לשחק ביורוליג.
וזה טוב בשבילו להישאר פה סמל, עם המשכורת הגבוהה, והאתגר המקצועי שספק אם יחזור לשחק ביורוליג.
סוכני נדל''ן ומתווכים בבלקן כבר עובדים במרץ על מציאת דירות. לפי מה שאני מבין, הצוות המקצועי לא מוכן אפילו לחשוב על לגור בארץ
למיטב ידיעתי מיטב ידיעתך היא קשקוש מקושקש.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
אתה מקורב לסכו"ם?
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

בן גיסו של אחותו עובד במע"צ ,גונב תמרורים ..שמע לחשושים
מקורב לצלחת
הצטרף: 11 ספטמבר 2021, 12:00
קיבל.ה  37 לייקים

iamgabormarton כתב: 14 יוני 2026, 10:40 בן גיסו של אחותו עובד במע"צ ,גונב תמרורים ..שמע לחשושים
הרבה יותר קרוב לכל צלחת שאתם יכולים לדמיין. אגב, לא רק בבלקן, נציג של המועדון נמצא כרגע בווינה לבדוק אפשרות לשחק שם בעונה הבאה. בהצלחה לכולנו
רואה שחורות
הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
קיבל.ה  137 לייקים

או, אם כבר משחקים בחו״ל לפחות במקום על רמה ולא איזה בולגריה
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

להגיע לוינה למשחק יעלה לאוהד פי 3-4 מאשר להגיע לבולגריה.
מניח שגם הוצאות הקבוצה יהיו שונות ככה שזה מאוד לא ברור לי
רואה שחורות
הצטרף: 13 מאי 2021, 17:21
קיבל.ה  137 לייקים

לא יודע איך זה בימינו שסועי המלחמה אבל היו פעם לא מעט לואו קוסט לוינה. כאילו, ההנחה היא שמחיר הטיסות הוא ביחס ישר ליוקר המדינה? כי זה לא ממש המצב.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

רואה שחורות כתב: 15 יוני 2026, 13:45 לא יודע איך זה בימינו שסועי המלחמה אבל היו פעם לא מעט לואו קוסט לוינה. כאילו, ההנחה היא שמחיר הטיסות הוא ביחס ישר ליוקר המדינה? כי זה לא ממש המצב.
אין יותר לואו קוסט, ראיינר מחרימים, וויזאיר כבר לא טסים לוינה
בלי קשר לטיסות, הוצאות מחיה בוינה הרבה יותר יקרות.
בגדול גם לא מבין למה לשנות משהו שבאופן יחסי היה מוצלח
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

redead כתב: 15 יוני 2026, 14:23
רואה שחורות כתב: 15 יוני 2026, 13:45 לא יודע איך זה בימינו שסועי המלחמה אבל היו פעם לא מעט לואו קוסט לוינה. כאילו, ההנחה היא שמחיר הטיסות הוא ביחס ישר ליוקר המדינה? כי זה לא ממש המצב.
אין יותר לואו קוסט, ראיינר מחרימים, וויזאיר כבר לא טסים לוינה
בלי קשר לטיסות, הוצאות מחיה בוינה הרבה יותר יקרות.
בגדול גם לא מבין למה לשנות משהו שבאופן יחסי היה מוצלח
כי וינה > סופיה. כנראה שהתשתיות בסופיה לא וואו ובכללי זאת עיר די מבאסת ואפורה, כנראה רוצים לשנות בשביל השחקנים והצוות לעיר קצת יותר נורמלית. אני מניח שאם היה אפשר לשחק ביוון או קפריסין כולם היו מעדיפים אבל זה לא המצב
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

מי שישמע איזה עיר תוססת זו וינה...
אני מניח בכל מקרה שבהינתן חזרה מלאה לשגרה וויז יחזרו לשם
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

נראה כמו מישהו שהראש שלו כבר לא כאן
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

אני מבין שדנשה תקתק איתו איזה מגש פיצה
ואן גוך
הצטרף: 21 אוגוסט 2023, 15:00
קיבל.ה  319 לייקים

מה זה הדבר הזה? משחק מזעזע ונעזוב את ההחטאות.
אפס לחימה אפס רצון אפס מחויבות.
כרגיל העמדה שאנחנו הכי חלשים בה
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

מיהר למכור 3 פאולים זולים כדי ללכת לצחקק עם בר על הספסל. זה "ישראלי בכיר"? ישב מחורבן על הספסל. בר לא שיחק דקה אבל עודד, נתן הוראות.
מזה הכושר המזעזע הזה? הוא פצוע בברך? שילך לשחות, שיעשה אופני נכים עם הידיים, משהו, הוא נראה שלכל אורך הפציעה הוא ישב על התחת והזמין וולט.
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

יש להיות לא טוב ויש את זה.
הוא לא רוצה להישאר בהפועל
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  374 לייקים

גינת כבר בירושלים.
מישהו פה עיוור??
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

מספיק עם זה. לא מתאים לרמה שהפועל שואפת אליה.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

אתה עושים לו הנחה ענקית עם הטמטום הזה של סגור בירושלים. זה לא שהוא לא רוצה, הוא לא יכול. שחקן גמור. פינישד.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

קיבל הרבה שיט ובצדק אבל נתן את התחת היום, הוא היחיד אצלנו שהצליח לקחת ריבאונד בהתקפה והצליח קצת לקלוע סוף סוף. זה עדיין לא תומר אבל זה נראה יותר טוב היום.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

הניצחון הזה גם עליו עם המלחמה ברבע הרביעי והדחיפה למצח הענק של מכבי
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2035 לייקים

adom4 כתב: 21 יוני 2026, 22:55 קיבל הרבה שיט ובצדק אבל נתן את התחת היום, הוא היחיד אצלנו שהצליח לקחת ריבאונד בהתקפה והצליח קצת לקלוע סוף סוף. זה עדיין לא תומר אבל זה נראה יותר טוב היום.
היה מזעזע כל דקה על המגרש
עד שבריסט עשה עליו עאוונתה 5 דקות לסוף ואיזה בורג התיישב חזרה
Flamengo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
קיבל.ה  244 לייקים

סוף משחק ענק.
שיחק על הכבטד שלו. של הקבוצה . שלנו.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

פרימו לוי כתב: 21 יוני 2026, 22:56
adom4 כתב: 21 יוני 2026, 22:55 קיבל הרבה שיט ובצדק אבל נתן את התחת היום, הוא היחיד אצלנו שהצליח לקחת ריבאונד בהתקפה והצליח קצת לקלוע סוף סוף. זה עדיין לא תומר אבל זה נראה יותר טוב היום.
היה מזעזע כל דקה על המגרש
עד שבריסט עשה עליו עאוונתה 5 דקות לסוף ואיזה בורג התיישב חזרה
זה אחושרמוטה הדליק אותו כי הוא לקח איזה 3-4 ריבאונדים בהתקפה אחרי זה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2070 לייקים

היה זוועת עולם, עד הקטע עם בריסט, אז לא היה איכפת לו יותר שהוא פצוע/חתום בירושלים/מה שלא יהיה..., חטף קריזה והתאבד על המשחק.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה