כריס ג׳ונס חתם רשמית

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

לא חושב שהוא מזלזל
לדעתי הוא פשוט קצת יצא מהקצב, אמנם 0 נקודות אבל שמח שלא אילץ זריקות מיותרות וגם בסוף סיים עם 7 אסיסטים
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  634 לייקים

iamgabormarton כתב: 04 יוני 2026, 22:58 לא חושב שהוא מזלזל
לדעתי הוא פשוט קצת יצא מהקצב, אמנם 0 נקודות אבל שמח שלא אילץ זריקות מיותרות וגם בסוף סיים עם 7 אסיסטים
נראה שיש שם משהו בגישה שלו אבל אולי אני טועה
עדיין חייב אותו בשיא , זהו אנחנו במאני טיים
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

נראה כמו מישהו שממש לא בא לו לשחק. ואחרי התצוגה בדרבי זה לא ברור.
יאללה הביתה!!!
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

מה עובר עליו? לא מנסה אפילו לזרוק
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

לפחות הוא לא הכריח זריקות וגמר עם איזה 6 אסיסטים. ביום שמדר טוב וואסה נראה ככה אז זה בסדר שהוא לוקח צעד אחורה ולא כופה את עצמו על השטף
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

משחק כאילו הוא עם חוזה ביד לעונה הבאה בכוכב והסוכן אמר שזה לא יראה טוב אם הוא יבריז מהמשך העונה
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

כריס ג'ונס יעבור לכוכב האדום בלגרד
ב'באסקטניוז' יישרו קו: רכז הפועל ת"א יעזוב בתום הוענה ויחתום לשנתיים

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547378
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

קובי כתב: 12 יוני 2026, 14:45 כריס ג'ונס יעבור לכוכב האדום בלגרד
ב'באסקטניוז' יישרו קו: רכז הפועל ת"א יעזוב בתום הוענה ויחתום לשנתיים

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547378
לואיזו לא מספיק להם?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

אני חושב שעם מה שראינו מהצימוד של מדר מיציץ ג׳ונס פחות מתאים שם.
הייתי שמח לקחת מהם את מקנטייר אבל אם נביא במקומו את שורטס אני חי עם זה בשלום.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

Red_man כתב: 12 יוני 2026, 15:00 אני חושב שעם מה שראינו מהצימוד של מדר מיציץ ג׳ונס פחות מתאים שם.
הייתי שמח לקחת מהם את מקנטייר אבל אם נביא במקומו את שורטס אני חי עם זה בשלום.
ברגע שיש לנו את מיציץ' שהוא נטל הגנתי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו גם את שורטס לטעמי. שניהם ביחד באותה חמישייה יהיה בעייתי מאוד.
לא יודע אם זה דל"פ, אבל בין ג'ונס לשורטס אני בוחר בג'ונס קל. הוא אנדרייטד גדול.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

Niro כתב: 12 יוני 2026, 15:03
Red_man כתב: 12 יוני 2026, 15:00 אני חושב שעם מה שראינו מהצימוד של מדר מיציץ ג׳ונס פחות מתאים שם.
הייתי שמח לקחת מהם את מקנטייר אבל אם נביא במקומו את שורטס אני חי עם זה בשלום.
ברגע שיש לנו את מיציץ' שהוא נטל הגנתי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו גם את שורטס לטעמי. שניהם ביחד באותה חמישייה יהיה בעייתי מאוד.
לא יודע אם זה דל"פ, אבל בין ג'ונס לשורטס אני בוחר בג'ונס קל. הוא אנדרייטד גדול.
בגדול אתה צודק, שורטס הוא חתיכת נטל הגנתי אבל גם ג׳ונס לא איזה שומר דגול.
ג׳ונס קצת בעייתי בעיניי מבחינת הנעת הכדור, הוא דורש את הכדור אצלו כמעט כל הזמן. הייתי מאוד אבל מאוד רוצה את מקיינטייר או את פרנסיסקו. בלי קשר בטוח יש עוד רכזים באירופה מהbcl או טופ יורוקאפ שיכולים לעשות את הקפיצה ליורוליג.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

Red_man כתב: 12 יוני 2026, 15:06
Niro כתב: 12 יוני 2026, 15:03
Red_man כתב: 12 יוני 2026, 15:00 אני חושב שעם מה שראינו מהצימוד של מדר מיציץ ג׳ונס פחות מתאים שם.
הייתי שמח לקחת מהם את מקנטייר אבל אם נביא במקומו את שורטס אני חי עם זה בשלום.
ברגע שיש לנו את מיציץ' שהוא נטל הגנתי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו גם את שורטס לטעמי. שניהם ביחד באותה חמישייה יהיה בעייתי מאוד.
לא יודע אם זה דל"פ, אבל בין ג'ונס לשורטס אני בוחר בג'ונס קל. הוא אנדרייטד גדול.
בגדול אתה צודק, שורטס הוא חתיכת נטל הגנתי אבל גם ג׳ונס לא איזה שומר דגול.
ג׳ונס קצת בעייתי בעיניי מבחינת הנעת הכדור, הוא דורש את הכדור אצלו כמעט כל הזמן. הייתי מאוד אבל מאוד רוצה את מקיינטייר או את פרנסיסקו. בלי קשר בטוח יש עוד רכזים באירופה מהbcl או טופ יורוקאפ שיכולים לעשות את הקפיצה ליורוליג.
ג'ונס שחקן הגנה אדיר. תנסה להיזכר מתי מישהו עבר אותו השנה בכדרור, זה נדיר מאוד.
אם הוא באמת עוזב אז מסכים איתך ששווה להמר על שחקן שבדרך למעלה, אני לא רוצה את שורטס אצלנו בסיטואציה הנוכחית.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

Niro כתב: 12 יוני 2026, 15:12
Red_man כתב: 12 יוני 2026, 15:06
Niro כתב: 12 יוני 2026, 15:03
ברגע שיש לנו את מיציץ' שהוא נטל הגנתי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו גם את שורטס לטעמי. שניהם ביחד באותה חמישייה יהיה בעייתי מאוד.
לא יודע אם זה דל"פ, אבל בין ג'ונס לשורטס אני בוחר בג'ונס קל. הוא אנדרייטד גדול.
בגדול אתה צודק, שורטס הוא חתיכת נטל הגנתי אבל גם ג׳ונס לא איזה שומר דגול.
ג׳ונס קצת בעייתי בעיניי מבחינת הנעת הכדור, הוא דורש את הכדור אצלו כמעט כל הזמן. הייתי מאוד אבל מאוד רוצה את מקיינטייר או את פרנסיסקו. בלי קשר בטוח יש עוד רכזים באירופה מהbcl או טופ יורוקאפ שיכולים לעשות את הקפיצה ליורוליג.
ג'ונס שחקן הגנה אדיר. תנסה להיזכר מתי מישהו עבר אותו השנה בכדרור, זה נדיר מאוד.
אם הוא באמת עוזב אז מסכים איתך ששווה להמר על שחקן שבדרך למעלה, אני לא רוצה את שורטס אצלנו בסיטואציה הנוכחית.
הוא שומר טוב ממיציץ בלי ספק אבל לא יודע אם אדיר. אני מסכים שהוא אנדרייטד רציני.
אני לא מחסידיו של שורטס וכתבתי את זה כבר לא מעט פעמים. שורטס חווה עונה קשה מאוד בפאו מצד שני קשה מאוד בסיטואציה שלנו להמר על רכז זר ולקוות לטוב.
אנחנו חייבים רכז אמיתי שמחלק את הכדור, כולנו רואים את הרנסנס של וואסה מאז שהוא עם מדר והם מחלקים את הכדור. עם ג׳ונס, בראיינט ובלייקני זה פשוט לא קורה, הם מקבלים את הכדור ורואים רק את הסל מול העיניים.
אוהד כורסא
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  908 לייקים

אף פעם לא חוויתי שחקן שאני לא נהנה לראות אותו גם בדקות הטובות.
סלים אדירים - אבל למה לעזאזל לכדרר עד סוף ה24 ולהכריח זריקה קשה (שנכנסה).
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

שורטס כנראה בדרך לולנסיה. זה כמובן תלוי במאמן הבא של פאו.
פרנסיסקו הולך לוילרבאן תמורת 4 מיליון יורו לעונה.
מקינטייר סגור באולימפיאקוס כבר יותר מחודש.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  359 לייקים

הרבה זמן שיש שקט בגזרת מונטרו
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

חבל מאוד אם לא יישאר
אני פסימי שיצליחו להביא מחליף שיהיה שדרוג
Davidcito
הצטרף: 27 ינואר 2026, 04:02
קיבל.ה  39 לייקים

Maor כתב: 14 יוני 2026, 22:28 הרבה זמן שיש שקט בגזרת מונטרו
חתום באולימפיאקוס תתעורר
שליחת תגובה