ארה"ב - פרגוואי

שליחת תגובה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

הרבה זמן לא ראיתי מחצית כזאת חד צדדית.

נראה כמו בוגרים מול נערים.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

באופן מפתיע, ממש נהנתי מהמשחק הזה.

ארה"ב הייתה מדהימה.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
htafan99
הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
קיבל.ה  192 לייקים

אני רואה את המשחק, ואני מבין שאין לנו קשר לרמות האלה.
לא הנבחרת, ולא הקבוצות בליגת העל.
לא בטכניקה, לא בחשיבה, לא בפיזיות.
:hapoel: פותח האשכול האגדי של ה 3-2 על ביתר בבלומפילד :hapoel: רשמתי ״הניצחון הוא שלנו מחר״ יום לפני ניצחון בדרבי אחרי 12 שנים :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

htafan99 כתב: 13 יוני 2026, 09:51 אני רואה את המשחק, ואני מבין שאין לנו קשר לרמות האלה.
לא הנבחרת, ולא הקבוצות בליגת העל.
לא בטכניקה, לא בחשיבה, לא בפיזיות.
היועמשית אשמה הכל בסדר
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

פתאום חושב על זה שבערוץ 14 לא יכולים לעסוק ולפרשן את המשחקים, כי יהיה קשה לדחוף לשם את היועמשית אשמה, בגץ ובגץ ויצחק עמית. איפה ידחפו אותם בהסבר על המשחק, זה בניגוד לכללים לא לדחוף אותם לכל דיון. דיוח אפשרי: ״קנדה זכתה בנקודה ראשונה במונדיאל, משחק טוב של הקנדים למרות שהיועמשית ביקשה שהם יפסידו״
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

dino כתב: 13 יוני 2026, 19:03 פתאום חושב על זה שבערוץ 14 לא יכולים לעסוק ולפרשן את המשחקים, כי יהיה קשה לדחוף לשם את היועמשית אשמה, בגץ ובגץ ויצחק עמית. איפה ידחפו אותם בהסבר על המשחק, זה בניגוד לכללים לא לדחוף אותם לכל דיון. דיוח אפשרי: ״קנדה זכתה בנקודה ראשונה במונדיאל, משחק טוב של הקנדים למרות שהיועמשית ביקשה שהם יפסידו״
יותר גרוע, זה יהיה לקדם תכנים של התאגיד המשוקץ
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  169 לייקים

איזה גול יפה של מרוקו
אסיסט מחצי מגרש הקפצה בנגיעה מעל השוער. קלאס
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2072 לייקים

הגול של ויני גם היה מרשים
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה