בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

שליחת תגובה
סמל אישי של משתמש
רועי גווארה
הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
מיקום: שורה 9 וחצי
קיבל.ה  580 לייקים

על פניו, אחד הבתים הפתוחים והמעניינים

מחזור 1:
12 ביוני 2026 22:00 קנדה בוסניה והרצגובינה בימו פילד, טורונטו

13 ביוני 2026 22:00 קטר שווייץ אצטדיון ליווייס, סנטה קלרה
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2

והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  169 לייקים

D&3 כתב: 12 יוני 2026, 22:25 באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2

והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
אתם על זה שזה לא רק בישראל כן?
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

תתאבד כבר כתב: 12 יוני 2026, 22:28
D&3 כתב: 12 יוני 2026, 22:25 באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2

והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
אתם על זה שזה לא רק בישראל כן?
לא טענתי אחרת, במיוחד שאני לא צופה כרגע מישראל
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2765 לייקים

השוער הקנדי חתיכת הזוי והבוסני עם משחק רגל יותר גרוע משל צור
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  757 לייקים

קאטר-שוויץ
אדום עולה
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

4-0
OMG עווופררר
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3063 לייקים

איך לא היה נבדל בנגיחה שלפני הפנדל?
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  983 לייקים

D&3 כתב: 13 יוני 2026, 22:33 שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  169 לייקים

Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 08:08
D&3 כתב: 13 יוני 2026, 22:33 שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.

אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  983 לייקים

תתאבד כבר כתב: 14 יוני 2026, 09:53
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 08:08
D&3 כתב: 13 יוני 2026, 22:33 שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.

אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אני חושב שהיה צריך להוסיף תקנים לכל אזור באופן דיפרנציאלי לפי הדירוג של הקבוצות שלו. היה צריך להוסיף יותר תקנים לאירופאיות, ואז לדרום אמריקה, ורק אחר כך לאפריקה. לא היה צריך להוסיף תקנים למרכז אמריקה ולקריביים, או לאוקינאה. הסיכוי שתקבל נבחרות איכותיות הוא גדול יותר, והאיכות של המשחקים במונדיאל הייתה עולה. במקום זה שלב הבתים הוא לא ברמה מאוד גבוהה, בלא מעט משחקים.
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  983 לייקים

Jonatan192 כתב: 14 יוני 2026, 09:34 שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
גם השוער של קטאר, אבו נאדה הזה, היה ממש מעולה. נתן שם הצלות יפות מאוד.

מפתיע שהשווי שלו הוא רק 400K בטרנספרמרקט. אלא אם המשחק הזה היה מדגם לא מייצג של היכולת שלו.
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 13:43
Jonatan192 כתב: 14 יוני 2026, 09:34 שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
גם השוער של קטאר, אבו נאדה הזה, היה ממש מעולה. נתן שם הצלות יפות מאוד.

מפתיע שהשווי שלו הוא רק 400K בטרנספרמרקט. אלא אם המשחק הזה היה מדגם לא מייצג של היכולת שלו.
מניח שאחרי הופעה כזאת השווי יעלה, במיוחד אם ישמשיך ככה
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  169 לייקים

Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 13:42
תתאבד כבר כתב: 14 יוני 2026, 09:53
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 08:08

באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.

אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אני חושב שהיה צריך להוסיף תקנים לכל אזור באופן דיפרנציאלי לפי הדירוג של הקבוצות שלו. היה צריך להוסיף יותר תקנים לאירופאיות, ואז לדרום אמריקה, ורק אחר כך לאפריקה. לא היה צריך להוסיף תקנים למרכז אמריקה ולקריביים, או לאוקינאה. הסיכוי שתקבל נבחרות איכותיות הוא גדול יותר, והאיכות של המשחקים במונדיאל הייתה עולה. במקום זה שלב הבתים הוא לא ברמה מאוד גבוהה, בלא מעט משחקים.
מבין. נשמע הגיוני סה״כ.
אני כן נהנה מהאיזוטוריות, אבל אני גם פחות אוהד כדורגל הקלאסי, בשבילי לראות את הנבחרות המומצאות האלה זה יותר "מרגש" מעוד משחק שלב בתים בין נבחרות חזקות. מה קרה, שיזדיינו (ספציפית לאיטלקים ימ"ש).
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

בהמשך לסוגיית היבשות, עד כה זו אסיה שמככבת בתור היבשת שעוד לא הפסיקה משחק אחד בטורניר
בכך שהימרתי שזו היבשת הגרועה ביותר, זה מתסווף לעוד הימור נהדר שלי. לזכותי יאמר שאריות היבשת של ירדן, עיראק, ואוזבקיסטן עדיין לא עלו על הדשא, והנתון החביב הזה הולך להיגמר ככל הנראה כבר הלילה
שליחת תגובה