על פניו, אחד הבתים הפתוחים והמעניינים
מחזור 1:
12 ביוני 2026 22:00 קנדה בוסניה והרצגובינה בימו פילד, טורונטו
13 ביוני 2026 22:00 קטר שווייץ אצטדיון ליווייס, סנטה קלרה
בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ
- רועי גווארה
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
- מיקום: שורה 9 וחצי
- קיבל.ה 580 לייקים
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2
והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 169 לייקים
אתם על זה שזה לא רק בישראל כן?
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2765 לייקים
השוער הקנדי חתיכת הזוי והבוסני עם משחק רגל יותר גרוע משל צור
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3063 לייקים
איך לא היה נבדל בנגיחה שלפני הפנדל?
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות
כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 983 לייקים
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
-
Jonatan192
- הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
- קיבל.ה 91 לייקים
שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 169 לייקים
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.Mendelson כתב: ↑14 יוני 2026, 08:08באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 983 לייקים
אני חושב שהיה צריך להוסיף תקנים לכל אזור באופן דיפרנציאלי לפי הדירוג של הקבוצות שלו. היה צריך להוסיף יותר תקנים לאירופאיות, ואז לדרום אמריקה, ורק אחר כך לאפריקה. לא היה צריך להוסיף תקנים למרכז אמריקה ולקריביים, או לאוקינאה. הסיכוי שתקבל נבחרות איכותיות הוא גדול יותר, והאיכות של המשחקים במונדיאל הייתה עולה. במקום זה שלב הבתים הוא לא ברמה מאוד גבוהה, בלא מעט משחקים.תתאבד כבר כתב: ↑14 יוני 2026, 09:53טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.Mendelson כתב: ↑14 יוני 2026, 08:08באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 983 לייקים
גם השוער של קטאר, אבו נאדה הזה, היה ממש מעולה. נתן שם הצלות יפות מאוד.Jonatan192 כתב: ↑14 יוני 2026, 09:34 שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
מפתיע שהשווי שלו הוא רק 400K בטרנספרמרקט. אלא אם המשחק הזה היה מדגם לא מייצג של היכולת שלו.
-
Jonatan192
- הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
- קיבל.ה 91 לייקים
מניח שאחרי הופעה כזאת השווי יעלה, במיוחד אם ישמשיך ככהMendelson כתב: ↑14 יוני 2026, 13:43גם השוער של קטאר, אבו נאדה הזה, היה ממש מעולה. נתן שם הצלות יפות מאוד.Jonatan192 כתב: ↑14 יוני 2026, 09:34 שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
מפתיע שהשווי שלו הוא רק 400K בטרנספרמרקט. אלא אם המשחק הזה היה מדגם לא מייצג של היכולת שלו.
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 169 לייקים
מבין. נשמע הגיוני סה״כ.Mendelson כתב: ↑14 יוני 2026, 13:42אני חושב שהיה צריך להוסיף תקנים לכל אזור באופן דיפרנציאלי לפי הדירוג של הקבוצות שלו. היה צריך להוסיף יותר תקנים לאירופאיות, ואז לדרום אמריקה, ורק אחר כך לאפריקה. לא היה צריך להוסיף תקנים למרכז אמריקה ולקריביים, או לאוקינאה. הסיכוי שתקבל נבחרות איכותיות הוא גדול יותר, והאיכות של המשחקים במונדיאל הייתה עולה. במקום זה שלב הבתים הוא לא ברמה מאוד גבוהה, בלא מעט משחקים.תתאבד כבר כתב: ↑14 יוני 2026, 09:53טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.Mendelson כתב: ↑14 יוני 2026, 08:08
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אני כן נהנה מהאיזוטוריות, אבל אני גם פחות אוהד כדורגל הקלאסי, בשבילי לראות את הנבחרות המומצאות האלה זה יותר "מרגש" מעוד משחק שלב בתים בין נבחרות חזקות. מה קרה, שיזדיינו (ספציפית לאיטלקים ימ"ש).
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
בהמשך לסוגיית היבשות, עד כה זו אסיה שמככבת בתור היבשת שעוד לא הפסיקה משחק אחד בטורניר
בכך שהימרתי שזו היבשת הגרועה ביותר, זה מתסווף לעוד הימור נהדר שלי. לזכותי יאמר שאריות היבשת של ירדן, עיראק, ואוזבקיסטן עדיין לא עלו על הדשא, והנתון החביב הזה הולך להיגמר ככל הנראה כבר הלילה
בכך שהימרתי שזו היבשת הגרועה ביותר, זה מתסווף לעוד הימור נהדר שלי. לזכותי יאמר שאריות היבשת של ירדן, עיראק, ואוזבקיסטן עדיין לא עלו על הדשא, והנתון החביב הזה הולך להיגמר ככל הנראה כבר הלילה
