שאנדה סילבה
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
מילא מיעוט הדברים החיוביים שעשה, אבל הבעיה איתו שעל כל פעולה טובה יש ארבע לא טובות. אנחנו קבוצה שהתקשתה מאוד בהגעה למצבים והבקעה, ועוזב אותנו השחקן שהשפיע הכי הרבה על משחק ההתקפה, אנחנו חייבים שדרוג בתחום הזה ( בפרט שמהמאמן לא יגיעו תבניות כאלה ).
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
מסוג השחקנים סטייל רובנובד - הרבה כישרון ברגליים ומעט שכל בראש. יכול בכל רגע לעשות פעולה מהממת או שטות נוראית. יכול לתפוס משחק שהוא פותח טוב ומככב או לא מורגש ואנמי.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
החלטה גרועה להשאיר אותו
זה שיש בו כדורגל אין ספק, אבל אחריי עונה עם גול ובישול (כל העונה), לא מגיע לו להישאר
מקווה להתבדות
זה שיש בו כדורגל אין ספק, אבל אחריי עונה עם גול ובישול (כל העונה), לא מגיע לו להישאר
מקווה להתבדות
-
קוקאין ואלכוהול
- הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
- קיבל.ה 465 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
למה הוא עדיין פה בעצם
מה המטרות לעונה הבאה?
מה המטרות לעונה הבאה?
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
לדעתי הגזמה, עם מי נאבק עם הפועל חיפה, נתניה ופ״ת?
אם מחליפים את לויזו סך הכל לא נחלשת
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
אני חושב שזה הזמן להפחיד אותו ואת בואטנג
אם מחליפים את לואיזו זה משפט בעייתי... לא היה לך זר באיכות הזו יותר מ10 שנים אם בכלל.
כלומר זה לא שהבאת שחקן ששקול לו ומעלה. כנראה יביאו שחקן/שניים אבל לואיזו כבר לא יהיה.
אז נכון להרגע- נחלשת מאוד.
אני מאמין שהרכש לעונה רק התחיל בכל מקרה...
אבל כן אתה נאבק על פלייאוף עליון / מקום באירופה כרגע, כי זה מה שגם נלחמנו השנה.
ליותר מזה, כבר מקומות 1-3 אתה חייב להתחזק ולא רק להחליף שחקן/שניים.
להשאיר את בואטנג + סילבה + קרייב + פלקאו זה באמת כרגע מה שיש, אף אחד מהם לא ׳רע׳.
אבל קשה מאוד לכוון יותר גבוה.
בכל מקרה חלוץ עדיפות גבוהה יותר מאגף שמאל שיש איכשהו את בואטנג+בוסקילה ששניהם מחכים/יכולים ׳לפרוץ׳ במונחים שלנו.
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אני אוהב את לויזו, מעריך, יש לו אחלה אופי, תכונות משחק טובות חלקן טובות מאוד, אבל הוא לא שחקן שקשה מאוד להחליף. אולי לא יהיה לנו אנרג׳ייזר כזה, אבל יעילות התקפית, יכולות, דיארה אולי לא פחות טוב בתחום הזה. אולי עוד שנתיים שלוש הוא יהיה שחקן ברמה שמאוד קשה להביא לפה, את לויזו בן ה22 שהיה לנו אפשר להחליף.drorjacHA כתב: ↑08 יוני 2026, 12:15
אם מחליפים את לואיזו זה משפט בעייתי... לא היה לך זר באיכות הזו יותר מ10 שנים אם בכלל.
כלומר זה לא שהבאת שחקן ששקול לו ומעלה. כנראה יביאו שחקן/שניים אבל לואיזו כבר לא יהיה.
אז נכון להרגע- נחלשת מאוד.
אני מאמין שהרכש לעונה רק התחיל בכל מקרה...
אבל כן אתה נאבק על פלייאוף עליון / מקום באירופה כרגע, כי זה מה שגם נלחמנו השנה.
ליותר מזה, כבר מקומות 1-3 אתה חייב להתחזק ולא רק להחליף שחקן/שניים.
להשאיר את בואטנג + סילבה + קרייב + פלקאו זה באמת כרגע מה שיש, אף אחד מהם לא ׳רע׳.
אבל קשה מאוד לכוון יותר גבוה.
בכל מקרה חלוץ עדיפות גבוהה יותר מאגף שמאל שיש איכשהו את בואטנג+בוסקילה ששניהם מחכים/יכולים ׳לפרוץ׳ במונחים שלנו.
-
fidel
- הצטרף: 16 מאי 2021, 08:01
- קיבל.ה 147 לייקים
אחזק ואומר שצריך שחקן שנותן מספרים מהאמצע, לויזו סיפק את המספרים מימין, בעיקר ושם יש את טוריאלdino כתב: ↑08 יוני 2026, 12:31אני אוהב את לויזו, מעריך, יש לו אחלה אופי, תכונות משחק טובות חלקן טובות מאוד, אבל הוא לא שחקן שקשה מאוד להחליף. אולי לא יהיה לנו אנרג׳ייזר כזה, אבל יעילות התקפית, יכולות, דיארה אולי לא פחות טוב בתחום הזה. אולי עוד שנתיים שלוש הוא יהיה שחקן ברמה שמאוד קשה להביא לפה, את לויזו בן ה22 שהיה לנו אפשר להחליף.drorjacHA כתב: ↑08 יוני 2026, 12:15
אם מחליפים את לואיזו זה משפט בעייתי... לא היה לך זר באיכות הזו יותר מ10 שנים אם בכלל.
כלומר זה לא שהבאת שחקן ששקול לו ומעלה. כנראה יביאו שחקן/שניים אבל לואיזו כבר לא יהיה.
אז נכון להרגע- נחלשת מאוד.
אני מאמין שהרכש לעונה רק התחיל בכל מקרה...
אבל כן אתה נאבק על פלייאוף עליון / מקום באירופה כרגע, כי זה מה שגם נלחמנו השנה.
ליותר מזה, כבר מקומות 1-3 אתה חייב להתחזק ולא רק להחליף שחקן/שניים.
להשאיר את בואטנג + סילבה + קרייב + פלקאו זה באמת כרגע מה שיש, אף אחד מהם לא ׳רע׳.
אבל קשה מאוד לכוון יותר גבוה.
בכל מקרה חלוץ עדיפות גבוהה יותר מאגף שמאל שיש איכשהו את בואטנג+בוסקילה ששניהם מחכים/יכולים ׳לפרוץ׳ במונחים שלנו.
-
פושעי מרינוביץ לדין
- הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
- קיבל.ה 9 לייקים
באיזה שהוא מקום מזכיר לי את אור אינברום עם ההשתלטויות היפות והדריבל המיוחד, אבל גם בחוסר יציבות אבל למרות זאת אני חושב שהוא יכול להשתפר וצריך להשאיר אותו בקבוצה לעונה הבאה אבל הוא צריך לשחק עם שכל חדש.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
ברור, אור אינברום הוא ולא אחר.פושעי מרינוביץ לדין כתב: ↑09 יוני 2026, 20:59 באיזה שהוא מקום מזכיר לי את אור אינברום עם ההשתלטויות היפות והדריבל המיוחד, אבל גם בחוסר יציבות אבל למרות זאת אני חושב שהוא יכול להשתפר וצריך להשאיר אותו בקבוצה לעונה הבאה אבל הוא צריך לשחק עם שכל חדש.
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
גם את דני פרדה הוא מזכיר
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
NARKOTIKA
- הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
- קיבל.ה 469 לייקים
לא יודע משהו בטכניקה שלו מזכיר לי את ג'וזף גנדה, זה מה שקפץ לי לראש
קיצר כולכם גזענים. אף אחד לא אמר פה שהוא מזכיר לו שחקן לבן כלשהו
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
לא נכון, אני השוותי לרובנובד 
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3054 לייקים
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
מה יותר מעיד על הישארות ראיון איתו לאפליקציה הרשמית או כתבה מהללת על איך בואטנג הולך להתפוצץ השנה?
כי אם שניהם נשארים אני חותם על זה שאנחנו לא עושים אירופה בעונה הבאה.
כי אם שניהם נשארים אני חותם על זה שאנחנו לא עושים אירופה בעונה הבאה.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
לויזו עזב, חיפה תתחזק.
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
מי אמר שחיפה תהיה יותר טובה בעונה הבאה? יש סיכוי לא רע שהמצב שם רק יתדרדררדפוקס כתב: ↑11 יוני 2026, 15:48לויזו עזב, חיפה תתחזק.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
הם כבר עשו פלייאוף עליון טוב יותר משלנו מבחינת צבירת נקודות.
לא רואה סיכוי שהם לא מתחזקים.
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
רוב הנקודות שהם עשו הם עשו בגארבג' טיים אחרי שהבטחנו אירופה על הראש שלהם.
יש שם מלא זבל בסגל, מלא חוזים רעים, מלא פצועים ובעיקר מלא בלאגן בניהול שבערך כל שבוע ממציאים שיטשואו חדש, אני לא אופתע בכלל אם יצליחו לעשות עונה יותר גרועה ממה שעשו העונה.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
לויזו עזב, דיארה אולי מגיע.רדפוקס כתב: ↑11 יוני 2026, 15:48לויזו עזב, חיפה תתחזק.
חיפה תתחזק? גם אתה
אולי מכבי תיחלש?
רק התחלנו את הקיץ
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
כל הנקודה היא שהמחליף של לויזו זה לא חיזוק ככל הנראה ככה שאם בואטנג וסילבה נשארים לא ממש נתחזק אם בכלל.לירון האדום כתב: ↑12 יוני 2026, 13:08לויזו עזב, דיארה אולי מגיע.
חיפה תתחזק? גם אתה
אולי מכבי תיחלש?
רק התחלנו את הקיץ
נכון רק התחלנו אבל תחזור שוב למה שרשמתי, אם הם נשארים.
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
די נו, זו בערך בדרך הכי עקומה שיכלת לתאר את יחסי הקבוצות בינינו לבינם עונה קודמת
