לויזוס לואיזו
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
נשאר לנו 10 אחוז מעסקה עתידית. יצאנו פראיירים עד הסוף. מקווה שיתקנו עם דיארה, אנחנו לא מועדון קטן יותר.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
3 מיליון אירו נטו ועוד 10% זה לא הכי נורא
מאמין שעוד נקבל עליו 800-900 אלף אירו
מאמין שעוד נקבל עליו 800-900 אלף אירו
אף לא צעד לאחור 
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
ס5
על פי ההסכם, בקפריסין טוענים שסכום ההעברה הוא 3.5 מיליון יורו (מתוכם 3 מיליון יורו נטו שיעברו להפועל ת"א - שהם סעיף השחרור). 500 אלף יורו נוספים יועברו לאומוניה ניקוסיה, במסגרת הסכם המכירה שלה להפועל ת"א.
במקביל, הפועל תל אביב תשמור על 10% ממכירה עתידית, בעוד שאומוניה הבטיחה גם 3% במקרה של העברה עתידית של לויזו. הקפריסאי יקבל את המספר האהוב עליו, 75, אותו לבש גם בהפועל תל אביב וגם בשנותיו הראשונות באומוניה, לפני שעבר לתקופה מסוימת למספר 10.
על פי ההסכם, בקפריסין טוענים שסכום ההעברה הוא 3.5 מיליון יורו (מתוכם 3 מיליון יורו נטו שיעברו להפועל ת"א - שהם סעיף השחרור). 500 אלף יורו נוספים יועברו לאומוניה ניקוסיה, במסגרת הסכם המכירה שלה להפועל ת"א.
במקביל, הפועל תל אביב תשמור על 10% ממכירה עתידית, בעוד שאומוניה הבטיחה גם 3% במקרה של העברה עתידית של לויזו. הקפריסאי יקבל את המספר האהוב עליו, 75, אותו לבש גם בהפועל תל אביב וגם בשנותיו הראשונות באומוניה, לפני שעבר לתקופה מסוימת למספר 10.
-
fidel
- הצטרף: 16 מאי 2021, 08:01
- קיבל.ה 147 לייקים
-
bxgd93
- הצטרף: 12 אוקטובר 2025, 18:58
לואיזו לואיזו...מי יודע, אולי יהיה פרק ב בהמשך.
יאללה להמשיך הלאה
יאללה להמשיך הלאה
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
יאללה לסגור את האשכול לנעול לחתום להתכחש לשחקן הזה לא קיים יותר יגאל
-
Gania23
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
- קיבל.ה 221 לייקים
מה לא נראה ממנו איזה פוסט פרידה באינסטגרם לפחות?
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים

שרף כל פינה על הדשא
בהצלחה ילד
אף לא צעד לאחור 
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
הודעת פרידה רשמית
תודה שהצתת את הניצוץ מחדש
תודה שהצתת את הניצוץ מחדש
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
שיהיה לו הרבה הרבה בהצלחה, היה כיף בעונה הזאת. אולי שיחזור מתישהו לסיבוב נוסף
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
נשבע לכם שכמעט הורדתי דמעה מההודעה שלו.
איזה נסיך. איזה תחושה הוא החזיר לי, משהו שלא הרגשתי מאז ורמוט, שחקן לבוא לראות. תודה על הכל
איזה נסיך. איזה תחושה הוא החזיר לי, משהו שלא הרגשתי מאז ורמוט, שחקן לבוא לראות. תודה על הכל
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
זה שחקן שאתה יודע שהוא עוזב לקריירה מוצלחת ולא לאיזה דרדלה
בהצלחה ילד
בהצלחה ילד
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
איזה שחקן מיוחד, זכינו בך לעונה לויזו!
עלה והצלח
עלה והצלח
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 57 לייקים
