פורום אוהדי הפועל תל אביב
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה 1198 לייקים
09 יוני 2026, 10:29
L.S כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: ↑ 09 יוני 2026, 09:16
אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
מושלם.
שמח לטעות.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה 2302 לייקים
09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:26
L.S כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: ↑ 09 יוני 2026, 09:16
אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית
המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה 119 לייקים
09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:26
L.S כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:22
אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית
המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה 2302 לייקים
10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: ↑ 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:26
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית
המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
Or_5
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 09:11
קיבל.ה 152 לייקים
10 יוני 2026, 10:31
L.S כתב: ↑ 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: ↑ 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: ↑ 09 יוני 2026, 10:29
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית
המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
מה זה אומר? בימים הקרובים?
אני לא רואה האמת סיבה לפרסם את התלבושת לפני שפותחים מכירה של המנויים… וגם זו שאלה מתי יפתחו מכירה ולמה מחכים?
גילו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 21:59
קיבל.ה 55 לייקים
23 יוני 2026, 12:20
הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה 1937 לייקים
23 יוני 2026, 12:32
גילו כתב: ↑ 23 יוני 2026, 12:20
הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה 1198 לייקים
23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: ↑ 23 יוני 2026, 12:20
הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
גילו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 21:59
קיבל.ה 55 לייקים
23 יוני 2026, 14:26
צ'ימבויקה כתב: ↑ 23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: ↑ 23 יוני 2026, 12:20
הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
להבנתי גם הצווארון והמנג'טים(התרומה הכי גדולה של טל שטח לשפה העברית) אדומים.
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה 1198 לייקים
23 יוני 2026, 15:45
גילו כתב: ↑ 23 יוני 2026, 14:26
צ'ימבויקה כתב: ↑ 23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: ↑ 23 יוני 2026, 12:20
הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
להבנתי גם הצווארון והמנג'טים(התרומה הכי גדולה של טל שטח לשפה העברית) אדומים.
חחח כל כך נכון
עד שבא לחיינו מי ידע שככה קוראים לזה
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה 130 לייקים
23 יוני 2026, 15:57
צ'ימבויקה כתב: ↑ 23 יוני 2026, 15:49
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
בעונה שעברה כבר שלחו פה טמפלייט שמוגדר ע"י נייק והוא היה תקף ל25-26 אז עכשיו אלה הטמפלייטים החדשים של 26
אז אם לנחש ולהפיג את הדמיון קצת:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה 3249 לייקים
23 יוני 2026, 17:07
שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה 6339 לייקים
23 יוני 2026, 17:16
dino כתב: ↑ 23 יוני 2026, 17:07
שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
חולצה אדומה מכנס לבן, מי שחובב סט אדום מלא הוא סוטה.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה 3249 לייקים
23 יוני 2026, 17:59
רדפוקס כתב: ↑ 23 יוני 2026, 17:16
dino כתב: ↑ 23 יוני 2026, 17:07
שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
חולצה אדומה מכנס לבן, מי שחובב סט אדום מלא הוא סוטה.
אם הגרביים אדומות אחלה
עדיין מראה אדום ברור.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה 119 לייקים
23 יוני 2026, 18:47
לוסיאנו כתב: ↑ 23 יוני 2026, 15:57
צ'ימבויקה כתב: ↑ 23 יוני 2026, 15:49
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
בעונה שעברה כבר שלחו פה טמפלייט שמוגדר ע"י נייק והוא היה תקף ל25-26 אז עכשיו אלה הטמפלייטים החדשים של 26
אז אם לנחש ולהפיג את הדמיון קצת:
הראשון יפה.
מכנס לבן