מרצ׳נדייס

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: 09 יוני 2026, 09:16 אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
מושלם.
שמח לטעות.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 10:26
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: 09 יוני 2026, 09:16 אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

תמונה

מואיז מתרגש
אף לא צעד לאחור :hapoel:
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 10:26
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22

אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 10:26

תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
Or_5
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 09:11
קיבל.ה  152 לייקים

L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29

אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
מה זה אומר? בימים הקרובים?
אני לא רואה האמת סיבה לפרסם את התלבושת לפני שפותחים מכירה של המנויים… וגם זו שאלה מתי יפתחו מכירה ולמה מחכים?
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

יש חדש בנושא?
הדלפות?
שקר כלשהו ?
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

מת כבר לראות את התלבושות לעונה הבאה אחרי כל הדיבורים שהיו פה.
גילו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 21:59
קיבל.ה  55 לייקים

הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
גילו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 21:59
קיבל.ה  55 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
להבנתי גם הצווארון והמנג'טים(התרומה הכי גדולה של טל שטח לשפה העברית) אדומים.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09
L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:29

אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום
אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית

המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש
מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
נערך לאחרונה על ידי לוסיאנו ב 23 יוני 2026, 15:47, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

גילו כתב: 23 יוני 2026, 14:26
צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 12:41
גילו כתב: 23 יוני 2026, 12:20 הבנתי ממקור אמין ביותר שהמדים הולכים להיות פחות או יותר חולצה אדומה פשוטה, בלי שום דבר מעבר.
אם זה חולצה בגוון אדום נכון
צווארון לבן
והסוף של השרוול בלבן (מאנז׳טים)
זו חולצה מושלמת
להבנתי גם הצווארון והמנג'טים(התרומה הכי גדולה של טל שטח לשפה העברית) אדומים.
חחח כל כך נכון
עד שבא לחיינו מי ידע שככה קוראים לזה
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:36
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09

מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 15:49
לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:36
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58

מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
בעונה שעברה כבר שלחו פה טמפלייט שמוגדר ע"י נייק והוא היה תקף ל25-26 אז עכשיו אלה הטמפלייטים החדשים של 26

אז אם לנחש ולהפיג את הדמיון קצת:
תמונה

תמונה

תמונה
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3342 לייקים

לוסיאנו כתב:
L.S כתב: 10 יוני 2026, 09:58
הצבי ישראל כתב: 09 יוני 2026, 14:09 מתי מתכוונים להציג את המדים החדשים?
מחכה כבר שעות...
הטמפלייט נמצא כאן?
https://www.directsoccer.co.uk/football ... lability=0

או כאן

https://www.directsoccer.co.uk/nike-nik ... -ss-jersey
וואו
הלוואי
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

dino כתב: 23 יוני 2026, 17:07 שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
חולצה אדומה מכנס לבן, מי שחובב סט אדום מלא הוא סוטה.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

רדפוקס כתב: 23 יוני 2026, 17:16
dino כתב: 23 יוני 2026, 17:07 שיהיה כמעט הכל או הכל אדום
בלי 50/50 אדום לבן. אנחנו האדומים, אין עוד קבוצה שאמורה להיות האדומים יותר מהפועל, ככה שכמה שיותר אדום, בלי מכנסיים וגרביים לבנים.
חולצה אדומה מכנס לבן, מי שחובב סט אדום מלא הוא סוטה.
אם הגרביים אדומות אחלה
עדיין מראה אדום ברור.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

לוסיאנו כתב: 23 יוני 2026, 15:57
צ'ימבויקה כתב: 23 יוני 2026, 15:49
איך אתה יודע?
זה הטמפלייטים היחידים שיש?
בעונה שעברה כבר שלחו פה טמפלייט שמוגדר ע"י נייק והוא היה תקף ל25-26 אז עכשיו אלה הטמפלייטים החדשים של 26

אז אם לנחש ולהפיג את הדמיון קצת:
תמונה

תמונה

תמונה
הראשון יפה.
מכנס לבן
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

עוד אופציה
לדעתי הכי נחמדה, וייבים של עונת הירידה ב2017
תמונה
סנטה קלאוס
הצטרף: 08 ינואר 2021, 00:18
קיבל.ה  144 לייקים

יש קשר בין הגרפיקה שהשתמשו בה להודעות על ליידנר ועל 10,000 מנויים, לבין המדים של העונה הקרובה?
המשתמש על שם רז שלמה
שליחת תגובה