וולקאם יזן נסאר

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

לא רלוונטי לדבר עליו
אין סיכוי שהוא ממשיך כאן
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

מעריך אותו על העונה הלאומית, אבל היום היה חילוף מיותר.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

האמת? הקפצתי את הנושא אם יש סיכוי שיפתח בהרכב לפני מספר ימים…
חלש מאוד, לא ברמה.
לשחרר.
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1234 לייקים

לא מאשים את השחקן. זו הרמה שלו. מאשים את מי שנותן לו לשחק.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

חלש מאד וכמובן לא מתאים להפועל.
מקווה שזה משחקו האחרון במדים של הפועל
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

הבנאדם לא שיחק כבר איזה חודשיים, חילוף מאוד דבילי
צבי שיסל
הצטרף: 06 מרץ 2023, 20:36
קיבל.ה  198 לייקים

זה נראה שלא מגיע לו חמצן לראש מהרגע הראשון
מוזר מאוד
בדרך כלל צריך לתת ספרינט שניים עד שלא מגיע מספיק חמצן
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

איזה פח
למכור בתום העונה
פושעי מרינוביץ לדין
הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
קיבל.ה  9 לייקים

בחור נחמד, אבל הערב הוא גרם לי לחשוב שקופרמן זה מרסלו לידו
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

תודה על הכל
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

תודה על העונה בלאומית

נטל העונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

יש לו הרמות טובות ו.... זהו, חוץ מזה אין שום כלום
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

זר פרחים, תודה ולהתראות.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

עזר לנו המון בלאומית, תודה רבה ובהצלחה יאזן!
קירקגור
הצטרף: 18 ספטמבר 2022, 11:28
קיבל.ה  301 לייקים

לירון האדום כתב: 19 מאי 2026, 22:46 איזה פח
למכור בתום העונה
איזה הודעה מגעילה.
אחלה יזן.
לא מתאים לרמה הזאת, אבל נלחם וחרוץ ונותן תמיד 100%.
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

קירקגור כתב: 20 מאי 2026, 09:42
לירון האדום כתב: 19 מאי 2026, 22:46 איזה פח
למכור בתום העונה
איזה הודעה מגעילה.
אחלה יזן.
לא מתאים לרמה הזאת, אבל נלחם וחרוץ ונותן תמיד 100%.
בחייאת תפסיקו להיות כאלה יפי נפש, אפשר לחשוב מה הוא רשם..
עניינית ומקצועית לבחור הזה אין מקום אצלנו, תודה רבה ולא להתראות.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

קירקגור כתב: 20 מאי 2026, 09:42
לירון האדום כתב: 19 מאי 2026, 22:46 איזה פח
למכור בתום העונה
איזה הודעה מגעילה.
אחלה יזן.
לא מתאים לרמה הזאת, אבל נלחם וחרוץ ונותן תמיד 100%.
למען הסר ספק - פח מקצועית.
אישית אין לי איתו דבר, היה איתנו בלאומית והיה אחלה.
הוא לא מתאים לרמה הזאת ואתמול נתן משחק בלהות.
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

אחלה יאזן
לא שיחק 200 שנה ואתמול היה בהרכב והיה לא טוב
תודה על הכל, מניחה שלא ימשיך שנה הבאה
חובה מחליף ברמה גבוהה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

חתם בהפועל פתח תקווה.

תודה על העונה בלאומית.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
oleg neduda
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 21:11
קיבל.ה  2305 לייקים

אחלה שחקן שנתן הכל בכל דקה שלו על המגרש. הציפיות והמטרות השתנו והוא כבר פחות מתאים, אבל הלוואי שיצליח, מגיע לו
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

לדעתי טעות, קלר הולך לחו״ל ועוד לא סגרנו את הרכישה של ליידנר וגם מורגן לא פה יותר
אין הרבה מגני שמאל סבירים בליגה. יכל להיות לכל הפחות מחליף
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

מת עליו אבל הוא לא מספיק טוב למטרות שלנו, שיהיה בהצלחה :heart:
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

אחלה שחקן ואישיות
לדעתי החלטה נכונה לשחרר לשני הצדדים
אשמח לראות את גורפינקל במקומו
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8918 לייקים

מת על השחקן הזה. כל שניה שלו על הדשא השאיר את כל כולו על המגרש.
שיהיה המון בהצלחה, רק לא נגדנו :heart:
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

נשמה ומאוד מחוייב, לא עושה פרצופים ונראה מקצוען. שיהיה לו בהצלחה
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

ביי יחלש
OMG עווופררר
שליחת תגובה