לא רלוונטי לדבר עליו
אין סיכוי שהוא ממשיך כאן
וולקאם יזן נסאר
-
מושקוביץ
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
- קיבל.ה 110 לייקים
מעריך אותו על העונה הלאומית, אבל היום היה חילוף מיותר.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
האמת? הקפצתי את הנושא אם יש סיכוי שיפתח בהרכב לפני מספר ימים…
חלש מאוד, לא ברמה.
לשחרר.
חלש מאוד, לא ברמה.
לשחרר.
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1234 לייקים
לא מאשים את השחקן. זו הרמה שלו. מאשים את מי שנותן לו לשחק.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
חלש מאד וכמובן לא מתאים להפועל.
מקווה שזה משחקו האחרון במדים של הפועל
מקווה שזה משחקו האחרון במדים של הפועל
- כרובית
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
- קיבל.ה 1335 לייקים
הבנאדם לא שיחק כבר איזה חודשיים, חילוף מאוד דבילי
-
צבי שיסל
- הצטרף: 06 מרץ 2023, 20:36
- קיבל.ה 198 לייקים
זה נראה שלא מגיע לו חמצן לראש מהרגע הראשון
מוזר מאוד
בדרך כלל צריך לתת ספרינט שניים עד שלא מגיע מספיק חמצן
מוזר מאוד
בדרך כלל צריך לתת ספרינט שניים עד שלא מגיע מספיק חמצן
-
פושעי מרינוביץ לדין
- הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
- קיבל.ה 9 לייקים
בחור נחמד, אבל הערב הוא גרם לי לחשוב שקופרמן זה מרסלו לידו
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
תודה על העונה בלאומית
נטל העונה
נטל העונה
אף לא צעד לאחור 
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
יש לו הרמות טובות ו.... זהו, חוץ מזה אין שום כלום
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 737 לייקים
עזר לנו המון בלאומית, תודה רבה ובהצלחה יאזן!
-
קירקגור
- הצטרף: 18 ספטמבר 2022, 11:28
- קיבל.ה 301 לייקים
איזה הודעה מגעילה.
אחלה יזן.
לא מתאים לרמה הזאת, אבל נלחם וחרוץ ונותן תמיד 100%.
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
- כרובית
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
- קיבל.ה 1335 לייקים
אחלה יאזן
לא שיחק 200 שנה ואתמול היה בהרכב והיה לא טוב
תודה על הכל, מניחה שלא ימשיך שנה הבאה
חובה מחליף ברמה גבוהה
לא שיחק 200 שנה ואתמול היה בהרכב והיה לא טוב
תודה על הכל, מניחה שלא ימשיך שנה הבאה
חובה מחליף ברמה גבוהה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
חתם בהפועל פתח תקווה.
תודה על העונה בלאומית.
תודה על העונה בלאומית.
אף לא צעד לאחור 
-
oleg neduda
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 21:11
- קיבל.ה 2305 לייקים
אחלה שחקן שנתן הכל בכל דקה שלו על המגרש. הציפיות והמטרות השתנו והוא כבר פחות מתאים, אבל הלוואי שיצליח, מגיע לו
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
לדעתי טעות, קלר הולך לחו״ל ועוד לא סגרנו את הרכישה של ליידנר וגם מורגן לא פה יותר
אין הרבה מגני שמאל סבירים בליגה. יכל להיות לכל הפחות מחליף
אין הרבה מגני שמאל סבירים בליגה. יכל להיות לכל הפחות מחליף
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
מת עליו אבל הוא לא מספיק טוב למטרות שלנו, שיהיה בהצלחה 
-
amorphis
- הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
- קיבל.ה 344 לייקים
אחלה שחקן ואישיות
לדעתי החלטה נכונה לשחרר לשני הצדדים
אשמח לראות את גורפינקל במקומו
לדעתי החלטה נכונה לשחרר לשני הצדדים
אשמח לראות את גורפינקל במקומו
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8918 לייקים
מת על השחקן הזה. כל שניה שלו על הדשא השאיר את כל כולו על המגרש.
שיהיה המון בהצלחה, רק לא נגדנו
שיהיה המון בהצלחה, רק לא נגדנו
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
נשמה ומאוד מחוייב, לא עושה פרצופים ונראה מקצוען. שיהיה לו בהצלחה
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
