מרצ׳נדייס

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

InFlames כתב: 13 אפריל 2026, 09:31
iamgabormarton כתב: 13 אפריל 2026, 01:03
InFlames כתב: 13 אפריל 2026, 00:31

הזמנתי גם חולצת חוץ וגם רטרו. החוץ אחלה הרטרו לא לביש, איכות נמוכה מאוד
מאיפה הזמנת? מהסיני ששמתי את הטלפון שלו פה?
לא סורי פספסתי את ההודעות האלה, הזמנתי דרך סינים אחרים אבל ראיתי רק את ההודעה הזאת שכתוב הסינים.. מניח שהם כולם אותו דבר לא?
לא, אני לא נתקלתי באיכות כמו שלו אצל סינים אחרים
(מניח שכל מי שהזמין פה ממנו עדיין לא קיבל כי המלחמה עצרה את הכל )
red.koko
הצטרף: 13 ספטמבר 2025, 10:26

אם תוכל לעדכן שמגיע לך זה יעזור מאוד :)
iamgabormarton כתב: 13 אפריל 2026, 10:06
InFlames כתב: 13 אפריל 2026, 09:31
iamgabormarton כתב: 13 אפריל 2026, 01:03

מאיפה הזמנת? מהסיני ששמתי את הטלפון שלו פה?
לא סורי פספסתי את ההודעות האלה, הזמנתי דרך סינים אחרים אבל ראיתי רק את ההודעה הזאת שכתוב הסינים.. מניח שהם כולם אותו דבר לא?
לא, אני לא נתקלתי באיכות כמו שלו אצל סינים אחרים
(מניח שכל מי שהזמין פה ממנו עדיין לא קיבל כי המלחמה עצרה את הכל )
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

תגידו אני יודע שזה קשור לסל אבל מישהו קנה את החולצת שוטינג של היורוליג? אני מעוניין בה אבל המדריך של המידות שם לא עובד לי

הXL טוב כאוברסייז לאנשים שהם L? מישהו יודע להגיד לי?
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

RedDrifter כתב: 13 אפריל 2026, 16:59 תגידו אני יודע שזה קשור לסל אבל מישהו קנה את החולצת שוטינג של היורוליג? אני מעוניין בה אבל המדריך של המידות שם לא עובד לי

הXL טוב כאוברסייז לאנשים שהם L? מישהו יודע להגיד לי?
הגזרה שלה היא גם ככה אוברסייז
אני קניתי פשוט לפי המידה שלי והיא אחלה
אופטימי ג׳וניור
הצטרף: 01 אוקטובר 2025, 13:18
קיבל.ה  9 לייקים

אוקי זה סופסוף הגיע
במילה אחת: שווה את הכסף.

מקדימה הסמלים של הפועל ונייקי רקומים
הכתר מדבקה מאוד איכותית
מאחורה המספרים הדבקה קצת פחות איכותית

בד יחסית נעים אבל מרגיש טיפה זול, זה כנכאה לא קרוב לבד המקורי

תזמינו מידה יותר משלכם

@iamgabormarton תודה!

תמונה

תמונה
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

הבעיה שלי עם החולצות האלה, גם האיכותיות יותר של 'משחק השבת' היא שהבדים סינטטים ולא נושמים ובימים חמים זה די סבל ללבוש אותן
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

אופטימי ג׳וניור כתב: 12 מאי 2026, 09:25 אוקי זה סופסוף הגיע
במילה אחת: שווה את הכסף.

מקדימה הסמלים של הפועל ונייקי רקומים
הכתר מדבקה מאוד איכותית
מאחורה המספרים הדבקה קצת פחות איכותית

בד יחסית נעים אבל מרגיש טיפה זול, זה כנכאה לא קרוב לבד המקורי

תזמינו מידה יותר משלכם

@iamgabormarton תודה!

תמונה

תמונה
איך מזמינים?
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

iamgabormarton כתב: 26 מרץ 2026, 20:51 טוב כל מי שרצה להזמין את הרפליקה של החולצה זה אפשרי עכשיו
המחיר זה 15.2$
תכתבו הודעה בוואטסאפ לסיני ככה עם התמונה של החולצה
תמונה

אפשר גם לרשום שם מאחורה בתוספת תשלום אבל זה פחות נאמן למקור
הייתי לוקח גם מידה אחת גדולה יותר ממה שרגילים(בכל זאת זה מידות של סינים)
התשלום בהעברה בפייפל אליו , הוא יתן את הפרטים והוא יבקש צילום מסך של העברה

אין לי שום רווח או צד בסיפור מבחינת בעיות מולם אבל במחיר כזה אני הייתי מוכן לנסות אותם ועד עכשיו הם פגז

הטלפון שלו
8615521147975+
מכאן
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

המועדון הגיע להסכם עם חברת א.פ חנות האוהדים על העברת מלוא הזכויות על מכירת מוצרי הפועל תל אביב בחזרה לידינו.

כזכור, בארבע השנים האחרונות חנות המועדון הרשמית נוהלה על ידי מפעיל חיצוני. אנו עמלים בימים אלו על בניית תשתית איכותית ורחבה להקמת חנות רשמית חדשה, באונליין ובאצטדיון בלומפילד.

החנות בבלומפילד תעבור שיפוץ משמעותי, כאשר בנוסף יושק בקרוב אתר חדש ונוח בו יהיו זמינים מגוון מוצרים חדשים.

אוהדים אשר טרם אספו הזמנות שבוצעו מול הזכיין, מתבקשים לפנות לחנות ספורט ישיר ברחוב בן צבי 84 בת"א או בטלפון: 054-4500042

נמשיך לעדכן - וניפגש בקרוב 🛒
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

אני מקווה שמעונה הבאה יבשלו לנו מרץ' חריף שיבוא גם עם שירות נורמלי
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

מי אלו "חברת א.פ חנות האוהדים"?
זה אומר שנפטרנו מפטריית ספורט ישיר?
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

אונישנקו כתב: 08 יוני 2026, 11:59 מי אלו "חברת א.פ חנות האוהדים"?
זה אומר שנפטרנו מפטריית ספורט ישיר?
חיובי
הרבה דברים טובים על הפרק
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

מצויין
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

וואו חדשות טובות בבוקר הזה

איזה כיף
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

L.S כתב: 08 יוני 2026, 12:01
אונישנקו כתב: 08 יוני 2026, 11:59 מי אלו "חברת א.פ חנות האוהדים"?
זה אומר שנפטרנו מפטריית ספורט ישיר?
חיובי
הרבה דברים טובים על הפרק
מהמם.
סליחה על החוסר מעקב פורומי אבל אתה קשור למועדון בצורה כלשהי ?
OMG עווופררר
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

סוף סוף! בשעה טובה
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

בשעה טובה, שהחיינו וקיימנו והגיענו
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

מחכה כבר לעשות הזמנה רצינית לי לאישה ולתינוק!
איזה כיף!
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

רווי כתב: 08 יוני 2026, 12:13
L.S כתב: 08 יוני 2026, 12:01
אונישנקו כתב: 08 יוני 2026, 11:59 מי אלו "חברת א.פ חנות האוהדים"?
זה אומר שנפטרנו מפטריית ספורט ישיר?
חיובי
הרבה דברים טובים על הפרק
מהמם.
סליחה על החוסר מעקב פורומי אבל אתה קשור למועדון בצורה כלשהי ?
שלילי
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

סגרו עם חברת ביגוד חדשה לשנה הבאה?
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

L.S כתב: 08 יוני 2026, 13:36
RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
די מדהים שניסנוב אשכרה לקחו את החנות
ולא רק שהעבירו את ההפעלה לצד שלישי אלא גם גרמו לאותו צד שלישי להכתיב ולהשפיע על בחירת התלבושת
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 08 יוני 2026, 13:42
L.S כתב: 08 יוני 2026, 13:36
RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
די מדהים שניסנוב אשכרה לקחו את החנות
ולא רק שהעבירו את ההפעלה לצד שלישי אלא גם גרמו לאותו צד שלישי להכתיב ולהשפיע על בחירת התלבושת
בהתחשב בזה שהם הניסנובים זה לא כזה מדהים, בשבילם העיקר לחסוך עוד כמה גרושים
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

L.S כתב: 08 יוני 2026, 13:36
RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
לא חושב שמישהו באמת מאמין שנייק/אדידס יכינו לנו תלבושת בעיצוב אישי עם כל הכבוד לנו.
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

אני פשוט רוצה טמפלייט נקי של צבעים בלי כל הטקסטורות המצויירות של הדפסי קישקוש
כמו פעם, אפשר אדום עם מדנטים לבנים, אפשר לבן מתחת לידיים או מעל עם קריצה לחולצות של 99 רק שיהיו צבעים נקיים
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

iamgabormarton כתב: 08 יוני 2026, 14:36 אני פשוט רוצה טמפלייט נקי של צבעים בלי כל הטקסטורות המצויירות של הדפסי קישקוש
כמו פעם, אפשר אדום עם מדנטים לבנים, אפשר לבן מתחת לידיים או מעל עם קריצה לחולצות של 99 רק שיהיו צבעים נקיים
הסיפור הוא לא רק הבחירה בסוג הטמפלייט כי
זה הרבה טעם אישי..
בעיניי הבעיה הכי גדולה בשנה שעברה הייתה שלקחו את אותו טמפלייט ב-4 צבעים שונים.
זה מטומטם ברמות שקשה לתאר וזה גם חסר היגיון שיווקי.
אם אתם זוכרים בעונה הראשונה של כבירי תחת פומה פעלו נכון.
היו 3 תלבושות, כל אחת הייתה שונה לגמרי מבחינה עיצובית.
אדום שרוולים לבנים, לבן עם פס אדום אלכסוני ושחור נקי.
לשם מקווה שיכוונו.
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 08 יוני 2026, 15:20, נערך פעם 1 בסך הכל.
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

L.S כתב: 08 יוני 2026, 13:36
RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
מעניין
איך לחיפה לצורך העניין מאפשרים עיצוב אישי (אני יודע שהם עם אדידס השנה, אבל באופן כללי)?
כוח המכר שלהם כפי שהגדרת הוא משמעותית גדול משלנו?
בייחוד כשנקודת הייחוס מבחינתך זה הסטנדרטים של נייק/אדידס, כלומר קבוצות ענק מהליגות הגדולות...
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

אונישנקו כתב: 08 יוני 2026, 15:20
L.S כתב: 08 יוני 2026, 13:36
RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
מעניין
איך לחיפה לצורך העניין מאפשרים עיצוב אישי (אני יודע שהם עם אדידס השנה, אבל באופן כללי)?
כוח המכר שלהם כפי שהגדרת הוא משמעותית גדול משלנו?
בייחוד כשנקודת הייחוס מבחינתך זה הסטנדרטים של נייק/אדידס, כלומר קבוצות ענק מהליגות הגדולות...
אני חושב שזה קשור לעובדה שהנציגות של אדידס בישראל (אם אני לא טועה) היא לא זכיין.
בישראל יש 2 זכיינים שמפעילים.
ודבר נוסף זה לא מדויק להגיד שחיפה עושה עיצוב אישי, הם השיקו חולצת רטרו שהפועל שיחקה איתה בטורניר בארה״ב.
עוד סיבה אפשרית זה שהשיטה של האקסלוסיביות והמודל תמחור אולי שונה.
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 08 יוני 2026, 15:18
iamgabormarton כתב: 08 יוני 2026, 14:36 אני פשוט רוצה טמפלייט נקי של צבעים בלי כל הטקסטורות המצויירות של הדפסי קישקוש
כמו פעם, אפשר אדום עם מדנטים לבנים, אפשר לבן מתחת לידיים או מעל עם קריצה לחולצות של 99 רק שיהיו צבעים נקיים
הסיפור הוא לא רק הבחירה בסוג הטמפלייט כי
זה הרבה טעם אישי..
בעיניי הבעיה הכי גדולה בשנה שעברה הייתה שלקחו את אותו טמפלייט ב-4 צבעים שונים.
זה מטומטם ברמות שקשה לתאר וזה גם חסר היגיון שיווקי.
אם אתם זוכרים בעונה הראשונה של כבירי תחת פומה פעלו נכון.
היו 3 תלבושות, כל אחת הייתה שונה לגמרי מבחינה עיצובית.
אדום שרוולים לבנים, לבן עם פס אדום אלכסוני ושחור נקי.
לשם מקווה שיכוונו.
אני דווקא פחות אוהב את זה, מבחינתי סט התלבושות צריך להיות אחיד ושהיה באותה שפה עיצובית
אחרת זה קרקס תלבושות
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

אונישנקו כתב: 08 יוני 2026, 15:20
L.S כתב: 08 יוני 2026, 13:36
RedDrifter כתב: 08 יוני 2026, 13:06 יכול להיות שזה לא במקום הנכון

אבל עכשיו שזה מאחורינו האם נזכה לראות מדים מעוצבים ברמה ולא מטמפלייט?
ממשיכים עם נייק, חלק מהסיבה שהיינו מקובעים לטמפלט גנרי היא ההתנהלות של ספורט ישיר מול נייק העולמית.
לא אכנס ללמה ואיך, אבל זה אמור להשתנות כבר בעונה הקרובה.

אנחנו לא נקבל מדים בעיצוב אישי, כי כוח המכר של המועדון שווה לכלום בערך בסטנדרטים של נייק, אבל כן קיבלו את האפשרות לבצע שינויים קוסמטים במדים השנה.


מדים בעיצוב אישי אפשרי רק דרך חברות כמו יומבו, אבל אז תקבל סחורה סוג ז'
מעניין
איך לחיפה לצורך העניין מאפשרים עיצוב אישי (אני יודע שהם עם אדידס השנה, אבל באופן כללי)?
כוח המכר שלהם כפי שהגדרת הוא משמעותית גדול משלנו?
בייחוד כשנקודת הייחוס מבחינתך זה הסטנדרטים של נייק/אדידס, כלומר קבוצות ענק מהליגות הגדולות...
א. חיפה עובדת לפי טמפלטים בדיוק כמונו
ב. ניתן לבצע שינויים כיוון שמדובר באדידס ישראל
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

בכל מקרה אלה חדשות טובות

אין לי מושג איך הדברים האלו עובדים אבל אני סומך על ההנהלה שלנו ב100% שידעו לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר כמו שעשו עד עכשיו

עוד בעיה שנפתרה בזכותם
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

iamgabormarton כתב: 08 יוני 2026, 16:08
צ'ימבויקה כתב: 08 יוני 2026, 15:18
iamgabormarton כתב: 08 יוני 2026, 14:36 אני פשוט רוצה טמפלייט נקי של צבעים בלי כל הטקסטורות המצויירות של הדפסי קישקוש
כמו פעם, אפשר אדום עם מדנטים לבנים, אפשר לבן מתחת לידיים או מעל עם קריצה לחולצות של 99 רק שיהיו צבעים נקיים
הסיפור הוא לא רק הבחירה בסוג הטמפלייט כי
זה הרבה טעם אישי..
בעיניי הבעיה הכי גדולה בשנה שעברה הייתה שלקחו את אותו טמפלייט ב-4 צבעים שונים.
זה מטומטם ברמות שקשה לתאר וזה גם חסר היגיון שיווקי.
אם אתם זוכרים בעונה הראשונה של כבירי תחת פומה פעלו נכון.
היו 3 תלבושות, כל אחת הייתה שונה לגמרי מבחינה עיצובית.
אדום שרוולים לבנים, לבן עם פס אדום אלכסוני ושחור נקי.
לשם מקווה שיכוונו.
אני דווקא פחות אוהב את זה, מבחינתי סט התלבושות צריך להיות אחיד ושהיה באותה שפה עיצובית
אחרת זה קרקס תלבושות
התלבושת השלישית יכולה לחרוג מהאחידות ולהיות מוקצנת יותר.
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

צ'ימבויקה כתב:
iamgabormarton כתב: 08 יוני 2026, 14:36 אני פשוט רוצה טמפלייט נקי של צבעים בלי כל הטקסטורות המצויירות של הדפסי קישקוש
כמו פעם, אפשר אדום עם מדנטים לבנים, אפשר לבן מתחת לידיים או מעל עם קריצה לחולצות של 99 רק שיהיו צבעים נקיים
הסיפור הוא לא רק הבחירה בסוג הטמפלייט כי
זה הרבה טעם אישי..
בעיניי הבעיה הכי גדולה בשנה שעברה הייתה שלקחו את אותו טמפלייט ב-4 צבעים שונים.
זה מטומטם ברמות שקשה לתאר וזה גם חסר היגיון שיווקי.
אם אתם זוכרים בעונה הראשונה של כבירי תחת פומה פעלו נכון.
היו 3 תלבושות, כל אחת הייתה שונה לגמרי מבחינה עיצובית.
אדום שרוולים לבנים, לבן עם פס אדום אלכסוני ושחור נקי.
לשם מקווה שיכוונו.
היתה גם הפסים שהוציאו לדרבי. חולצה יפה מאוד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

הלוואי שתהיה חולצה אדומה נורמלית בלי קשקושים מיותרים (לא חולצת סטנדרט שמשחקים איתה בליגות נמוכות), מכנסיים לבנים וגרביים לבנים - כמו ששיחקנו העונה. זה יימכר כמו פטריות.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

עוד החלטה טובה של המועדון להעיף את ספורט ישיר
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 09 יוני 2026, 05:54 הלוואי שתהיה חולצה אדומה נורמלית בלי קשקושים מיותרים (לא חולצת סטנדרט שמשחקים איתה בליגות נמוכות), מכנסיים לבנים וגרביים לבנים - כמו ששיחקנו העונה. זה יימכר כמו פטריות.
ורטרו. למה במועדון הזה אף פעם לא היה רטרו.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 09 יוני 2026, 09:16 אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

L.S כתב: 09 יוני 2026, 10:22
צ'ימבויקה כתב: 09 יוני 2026, 09:16 אגב, אני ממש לא בטוח שנראה שינוי במדי המשחק לשנה הקרובה. אלא במדי אימון, מרצ׳ וכו׳.
הבחירה במדים לעונה הזו התבצעה הרבה לפני הרגע הזה ולהערכתי אפילו גם לפני תחילת הסכסוך עם ספורט ישיר.
לכן בהחלט סביר ששוב נראה בחירה שנובעת מהמגבלות של ספורט ישיר.
אתה טועה
תאיר את עינינו... תן איזה טיזר
שליחת תגובה