2.5 - יום הזיכרון לקשירה ומכירה
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3342 לייקים
נקמה זה לדפוק אותם פעמיים,לא לפתוח רגליים!!!
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
בעבר, הפורום היה מוחשך ביום הזה, מדוע הפסיקו עם המסורת הזאת?
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 2069 לייקים
כבר כמה שנים שבמקום החשכה אנחנו מחליפים את הבאנר שבראש הפורום.
היה איזה טריק שעשה את זה אוטומטי, לא יודע למה לא עבד השנה.
אני אנסה למצוא פתרון יותר מוצלח.
היה איזה טריק שעשה את זה אוטומטי, לא יודע למה לא עבד השנה.
אני אנסה למצוא פתרון יותר מוצלח.
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
כמה גרסאות התחלפו במהלך השנים:
בתחילה הייתה הכחשה מוחלטת, גזלייטינג והאשמת הקורבן בצביעות ובכיינות.
לאחר מכן, כשההילוכים החוזרים שודרו שוב ושוב ולא הותירו מקום לספק, ניסו למסגר את זה כנפילת מתח טבעית לאחר שנודע לבית שאן שהיא נשארה בליגה.
בהמשך, כשגם הגרסא הזאת התנפצה על קרקע המציאות - שכן בכל עונה יש קבוצות שהבטיחו את הישארותן אך מעולם לא נראיתה כזאת מכירה - עברו לוואטאבאוטיזם נבזי - השוואה למשחק מול רמת עמידר ב1990 ועוד שלל ניסיונות סימטריה כוזבים.
ולבסוף, כשישראל הפכה רשמית לביביסטן, ניתן סוף סוף להודות בגאון- מכירה הייתה גם הייתה, שתי קבוצות מישראל השנייה שחברו יחדיו לדפוק את הקבוצה של ישראל הראשונה.
לא היה כסף מתחת לשולחן אלא רק פוליטיקה של שנאה גזענית שהיא גם הפסקול של חיינו. היו שותפים רבים לאותה קנוניה - ממשלת נתניהו הראשונה, משטרת ישראל (הרבה לפני בן גביר, דני לוי וסרגרוף) שהזיזה את המשחק לקריית אליעזר, התקשורת שניסתה לשדר עסקים כרגיל, ההתאחדות לכדורגל שמינתה את אלישע לוי למאמן נבחרת, אייל צור ואיגוד השופטים שהתחילו את המשחק באיחור.
בתור אחד שהיה בבלומפילד באותו יום, לעולם לא אשכח ולא אסלח, ואקפיד לחנך גם את הדור הבא לנצור בלבם את אותו יום ארור. 2.5.1998 לזכור ולא לשכוח.
בתחילה הייתה הכחשה מוחלטת, גזלייטינג והאשמת הקורבן בצביעות ובכיינות.
לאחר מכן, כשההילוכים החוזרים שודרו שוב ושוב ולא הותירו מקום לספק, ניסו למסגר את זה כנפילת מתח טבעית לאחר שנודע לבית שאן שהיא נשארה בליגה.
בהמשך, כשגם הגרסא הזאת התנפצה על קרקע המציאות - שכן בכל עונה יש קבוצות שהבטיחו את הישארותן אך מעולם לא נראיתה כזאת מכירה - עברו לוואטאבאוטיזם נבזי - השוואה למשחק מול רמת עמידר ב1990 ועוד שלל ניסיונות סימטריה כוזבים.
ולבסוף, כשישראל הפכה רשמית לביביסטן, ניתן סוף סוף להודות בגאון- מכירה הייתה גם הייתה, שתי קבוצות מישראל השנייה שחברו יחדיו לדפוק את הקבוצה של ישראל הראשונה.
לא היה כסף מתחת לשולחן אלא רק פוליטיקה של שנאה גזענית שהיא גם הפסקול של חיינו. היו שותפים רבים לאותה קנוניה - ממשלת נתניהו הראשונה, משטרת ישראל (הרבה לפני בן גביר, דני לוי וסרגרוף) שהזיזה את המשחק לקריית אליעזר, התקשורת שניסתה לשדר עסקים כרגיל, ההתאחדות לכדורגל שמינתה את אלישע לוי למאמן נבחרת, אייל צור ואיגוד השופטים שהתחילו את המשחק באיחור.
בתור אחד שהיה בבלומפילד באותו יום, לעולם לא אשכח ולא אסלח, ואקפיד לחנך גם את הדור הבא לנצור בלבם את אותו יום ארור. 2.5.1998 לזכור ולא לשכוח.
הנקמה שלנו תהיה ספורטיבית, בשני חלקים.
החלק הראשון ביום רביעי הקרוב
החלק הראשון ביום רביעי הקרוב
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
לא סתם לא נשאר כלום מהמועדון העלוב הזה, שהתפרק שנים ספורות לאחר מכן.
לכל מי שחושב שאנחנו צריכים להתאמץ פחות מול ב"ש - אני מעדיף 10 אליפויות של מכבי ובית"ר, ולא לבזות ככה את המועדון שלי ואת הספורט.
לכל מי שחושב שאנחנו צריכים להתאמץ פחות מול ב"ש - אני מעדיף 10 אליפויות של מכבי ובית"ר, ולא לבזות ככה את המועדון שלי ואת הספורט.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
והעיקר יש פה אוהדים שרוצים לפתוח היום רגליים לב״ש.
10 אליפויות של מכבי זה מה שקיבלנו אחרי משחק הסרוחים ב-2010, לא ראיתי שהקארמה שלכם עבדה מאז כמצופה
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
העצב אין לו סוף. אני מבטיח להגיע להלוויה. בחולצה אדומה של הפועל.
https://doublepass.sport5.co.il/story.php?id=37581


https://doublepass.sport5.co.il/story.php?id=37581


רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 57 לייקים
מה שהכי הדהים אותי בדוקו שעשו על המשחק הזה שלמנהלי ועסקני בית"ר פשוט היה מובן מאליו שבית שאן אמורים היו לתת לבית"ר לנצח.
תכנית שלמה של ראיונות והם לא רואים בזה משהו לא בסדר.
פשוט מטריף כל פעם מחדש.
תכנית שלמה של ראיונות והם לא רואים בזה משהו לא בסדר.
פשוט מטריף כל פעם מחדש.
ביביסטים היו כבר אז - חסרי מוסר, חסרי בושה, חסרי לב
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
בנפול אויבך אל תשמח לאידו!
למרות הכאב והאכזבה שחשתי אחרי המשחק הביזיוני שלהם, הרס של אגודת ספורט זה משהו שאני לא מאחל לאיש. יש שם מחלקות ילדים ונערים וכו.
לזכור ולא לשכוח, כן. לשמוח לאידם- זה מתאים לחיבר או למכביסטים!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
InFlames
- הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
- קיבל.ה 526 לייקים
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
InFlames כתב: ↑08 יוני 2026, 12:19שרק יסבלו כל החיים
OMG עווופררר
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
צריך שההוא עם האוסף קלטות מסוף הכתבה יעלה את הכל ליוטיוב.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
עם כל כמה שהכתבה הזאת מענגת, 13 דקות של בברים ושקשוקות ואף מילה על משחק השרוכים?
