2.5 - יום הזיכרון לקשירה ומכירה

פורום אוהדי הפועל תל אביב
שליחת תגובה
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

לא נשכח ולא נסלח !
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

עם ישראל דורש נקמה
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3342 לייקים

נקמה זה לדפוק אותם פעמיים,לא לפתוח רגליים!!!
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

בעבר, הפורום היה מוחשך ביום הזה, מדוע הפסיקו עם המסורת הזאת?
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

כבר כמה שנים שבמקום החשכה אנחנו מחליפים את הבאנר שבראש הפורום.
היה איזה טריק שעשה את זה אוטומטי, לא יודע למה לא עבד השנה.
אני אנסה למצוא פתרון יותר מוצלח.
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

כמה גרסאות התחלפו במהלך השנים:
בתחילה הייתה הכחשה מוחלטת, גזלייטינג והאשמת הקורבן בצביעות ובכיינות.

לאחר מכן, כשההילוכים החוזרים שודרו שוב ושוב ולא הותירו מקום לספק, ניסו למסגר את זה כנפילת מתח טבעית לאחר שנודע לבית שאן שהיא נשארה בליגה.

בהמשך, כשגם הגרסא הזאת התנפצה על קרקע המציאות - שכן בכל עונה יש קבוצות שהבטיחו את הישארותן אך מעולם לא נראיתה כזאת מכירה - עברו לוואטאבאוטיזם נבזי - השוואה למשחק מול רמת עמידר ב1990 ועוד שלל ניסיונות סימטריה כוזבים.

ולבסוף, כשישראל הפכה רשמית לביביסטן, ניתן סוף סוף להודות בגאון- מכירה הייתה גם הייתה, שתי קבוצות מישראל השנייה שחברו יחדיו לדפוק את הקבוצה של ישראל הראשונה.

לא היה כסף מתחת לשולחן אלא רק פוליטיקה של שנאה גזענית שהיא גם הפסקול של חיינו. היו שותפים רבים לאותה קנוניה - ממשלת נתניהו הראשונה, משטרת ישראל (הרבה לפני בן גביר, דני לוי וסרגרוף) שהזיזה את המשחק לקריית אליעזר, התקשורת שניסתה לשדר עסקים כרגיל, ההתאחדות לכדורגל שמינתה את אלישע לוי למאמן נבחרת, אייל צור ואיגוד השופטים שהתחילו את המשחק באיחור.

בתור אחד שהיה בבלומפילד באותו יום, לעולם לא אשכח ולא אסלח, ואקפיד לחנך גם את הדור הבא לנצור בלבם את אותו יום ארור. 2.5.1998 לזכור ולא לשכוח.
zionz
הצטרף: 22 ספטמבר 2023, 15:55
קיבל.ה  37 לייקים

הנקמה שלנו תהיה ספורטיבית, בשני חלקים.
החלק הראשון ביום רביעי הקרוב
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

לא סתם לא נשאר כלום מהמועדון העלוב הזה, שהתפרק שנים ספורות לאחר מכן.

לכל מי שחושב שאנחנו צריכים להתאמץ פחות מול ב"ש - אני מעדיף 10 אליפויות של מכבי ובית"ר, ולא לבזות ככה את המועדון שלי ואת הספורט.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

והעיקר יש פה אוהדים שרוצים לפתוח היום רגליים לב״ש.
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

קפבלנקה כתב: 02 מאי 2026, 14:45 לא סתם לא נשאר כלום מהמועדון העלוב הזה, שהתפרק שנים ספורות לאחר מכן.

לכל מי שחושב שאנחנו צריכים להתאמץ פחות מול ב"ש - אני מעדיף 10 אליפויות של מכבי ובית"ר, ולא לבזות ככה את המועדון שלי ואת הספורט.
10 אליפויות של מכבי זה מה שקיבלנו אחרי משחק הסרוחים ב-2010, לא ראיתי שהקארמה שלכם עבדה מאז כמצופה
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

העצב אין לו סוף. אני מבטיח להגיע להלוויה. בחולצה אדומה של הפועל.
https://doublepass.sport5.co.il/story.php?id=37581
תמונה
תמונה
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

Red-Pride כתב: 02 מאי 2026, 15:45
קפבלנקה כתב: 02 מאי 2026, 14:45 לא סתם לא נשאר כלום מהמועדון העלוב הזה, שהתפרק שנים ספורות לאחר מכן.

לכל מי שחושב שאנחנו צריכים להתאמץ פחות מול ב"ש - אני מעדיף 10 אליפויות של מכבי ובית"ר, ולא לבזות ככה את המועדון שלי ואת הספורט.
10 אליפויות של מכבי זה מה שקיבלנו אחרי משחק הסרוחים ב-2010, לא ראיתי שהקארמה שלכם עבדה מאז כמצופה

לא מעניין קארמה. לא מוכרים משחק כי לא מוכרים.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

Red_man כתב: 02 מאי 2026, 15:13 והעיקר יש פה אוהדים שרוצים לפתוח היום רגליים לב״ש.

נזכיר את זה במשחק הבא שצריך לפתוח רגליים כדי לדפוק את ביטר, לא עכשיו.
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

Red-Pride כתב: 02 מאי 2026, 15:45
קפבלנקה כתב: 02 מאי 2026, 14:45 לא סתם לא נשאר כלום מהמועדון העלוב הזה, שהתפרק שנים ספורות לאחר מכן.

לכל מי שחושב שאנחנו צריכים להתאמץ פחות מול ב"ש - אני מעדיף 10 אליפויות של מכבי ובית"ר, ולא לבזות ככה את המועדון שלי ואת הספורט.
10 אליפויות של מכבי זה מה שקיבלנו אחרי משחק הסרוחים ב-2010, לא ראיתי שהקארמה שלכם עבדה מאז כמצופה
7 ב-16. 2 מהן ברמאות.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
InFlames
הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
קיבל.ה  526 לייקים

בית שאן נסגרתתתתת
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

InFlames כתב: 06 יוני 2026, 13:51 בית שאן נסגרתתתתת
לא אומרים יש לפני הגול
בינתיים העיריה בוחנת תמיכה כספית
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

מה שהכי הדהים אותי בדוקו שעשו על המשחק הזה שלמנהלי ועסקני בית"ר פשוט היה מובן מאליו שבית שאן אמורים היו לתת לבית"ר לנצח.
תכנית שלמה של ראיונות והם לא רואים בזה משהו לא בסדר.
פשוט מטריף כל פעם מחדש.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

ביביסטים היו כבר אז - חסרי מוסר, חסרי בושה, חסרי לב
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

תא מרבוטא כתב: 07 יוני 2026, 07:16
InFlames כתב: 06 יוני 2026, 13:51 בית שאן נסגרתתתתת
לא אומרים יש לפני הגול
בינתיים העיריה בוחנת תמיכה כספית
בנפול אויבך אל תשמח לאידו!
למרות הכאב והאכזבה שחשתי אחרי המשחק הביזיוני שלהם, הרס של אגודת ספורט זה משהו שאני לא מאחל לאיש. יש שם מחלקות ילדים ונערים וכו.
לזכור ולא לשכוח, כן. לשמוח לאידם- זה מתאים לחיבר או למכביסטים!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
InFlames
הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
קיבל.ה  526 לייקים

אדום ותיק כתב: 08 יוני 2026, 08:49
תא מרבוטא כתב: 07 יוני 2026, 07:16
InFlames כתב: 06 יוני 2026, 13:51 בית שאן נסגרתתתתת
לא אומרים יש לפני הגול
בינתיים העיריה בוחנת תמיכה כספית
בנפול אויבך אל תשמח לאידו!
למרות הכאב והאכזבה שחשתי אחרי המשחק הביזיוני שלהם, הרס של אגודת ספורט זה משהו שאני לא מאחל לאיש. יש שם מחלקות ילדים ונערים וכו.
לזכור ולא לשכוח, כן. לשמוח לאידם- זה מתאים לחיבר או למכביסטים!
שרק יסבלו כל החיים
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

InFlames כתב: 08 יוני 2026, 12:19
אדום ותיק כתב: 08 יוני 2026, 08:49
תא מרבוטא כתב: 07 יוני 2026, 07:16

לא אומרים יש לפני הגול
בינתיים העיריה בוחנת תמיכה כספית
בנפול אויבך אל תשמח לאידו!
למרות הכאב והאכזבה שחשתי אחרי המשחק הביזיוני שלהם, הרס של אגודת ספורט זה משהו שאני לא מאחל לאיש. יש שם מחלקות ילדים ונערים וכו.
לזכור ולא לשכוח, כן. לשמוח לאידם- זה מתאים לחיבר או למכביסטים!
שרק יסבלו כל החיים
OMG עווופררר
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

צריך שההוא עם האוסף קלטות מסוף הכתבה יעלה את הכל ליוטיוב.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

עם כל כמה שהכתבה הזאת מענגת, 13 דקות של בברים ושקשוקות ואף מילה על משחק השרוכים?
שליחת תגובה