מחלקת הנוער 2025/26

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

H.T.A כתב: 07 יוני 2026, 09:02 נו באמת, המהות של מכבי פ״ת זה לפתח נוער ולמכור. שום ציפיות, שום דרישות מקהל אוהדים דומיננטי, שום קהל. זה לא אפילו באותה סקאלה
בגלל שאין ציפיות וקהל המחלקה שלהם מאתרת ומייצרת שחקנים ברמה כזו ובתדירות הזו? למה בהפועל כפר סבא זה לא ככה?
הייתי עוד אומר מילא אם היו מושכים אותם עם סעיפי שחרור נמוכים אבל גם זה לא. לוזון מחזיק אותם בביצים טוב טוב.
ולמה במכבי תל אביב ומכבי חיפה שיש פי 10 ציפיות מאיתנו כן הוציאו שחקנים?
רדיוס לבית"ר!
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

Hapolo כתב: 07 יוני 2026, 09:28
H.T.A כתב: 07 יוני 2026, 09:02 נו באמת, המהות של מכבי פ״ת זה לפתח נוער ולמכור. שום ציפיות, שום דרישות מקהל אוהדים דומיננטי, שום קהל. זה לא אפילו באותה סקאלה
בגלל שאין ציפיות וקהל המחלקה שלהם מאתרת ומייצרת שחקנים ברמה כזו ובתדירות הזו? למה בהפועל כפר סבא זה לא ככה?
הייתי עוד אומר מילא אם היו מושכים אותם עם סעיפי שחרור נמוכים אבל גם זה לא. לוזון מחזיק אותם בביצים טוב טוב.
ולמה במכבי תל אביב ומכבי חיפה שיש פי 10 ציפיות מאיתנו כן הוציאו שחקנים?
כי בהפועל של השנים האחרונות היתה מערכת חולה ולא יציבה, בלי אסטרטגיה ברורה של פיתוח צעירים. לכן הרבה כשרונות בנוער התבזבזו אצלנו אם לא היה להם שכל או עברו למועדונים אחרים אם היה להם.
הפועל של העשור האחרון היתה הדבר הכי נורא לשחקנים צעירים: מועדון עני עם ניהול של ליגה א‘ אבל עם קהל ויומרות של מועמדת לתואר. אז צעירים נזרקו לסיר הלחץ מוקדם מידי כדי להציל את המולדת, או נמכרו בנזיד עדשים, או שניהם.
מן הסתם זה כבר לא המצב.
שליחת תגובה