וולקאם דורון ליידנר
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
לא יכול יותר לשמוע ולקרוא את המילה פוטנציאל
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2023 לייקים
עונה לא טובה, אבל דווקא היום שלושה קרוסים שלו הראו את היכולות שמצפים ממנו. מקווה מאוד שימשיך ולא יהיה פצוע. מגן שהוא בטופ של הליגה, ובתקווה שבעונה הבאה נשחק יותר התקפי הוא גם יעתן מספרים הרבה יותר טובים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
סיכום עונה
כשחתם, הייתי בטוח שהפועל עשתה את המהלך החכם ביותר שאפשר - החזירה שחקן בית שהראה בעבר ניצוצות ויכולות מעל הליגה בעמדה הזאת ורק בגלל פציעה הוא נתקע. טעיתי בהערכה שלי.
זה התחיל בכשירות לוקה מאוד והמשיך בהמון כלום ושום דבר - חסרה לו פיזיות וטכניקת מסירה בשביל להיות רלוונטי בעמדה הזאת, יש לו את הזריזות להגיע לכדורים ולהגיע למצבים שהוא מרים לרחבה אבל הוא פשוט לא מדויק בעליל וזה בדרך כלל נגמר בכלום. האמת? אפשר לספור את מספר הפעולות הטובות שעשה העונה על יד אחת.
מבחינתי הוא אכזבת העונה ולמרות הביקורת החריפה שלי עליו הוא אולי היחיד שאם ישאר (ואני לא אצדיק זאת בכל מחיר) אולי יוכל לשפר את עצמו
ציון: 2/10
כשחתם, הייתי בטוח שהפועל עשתה את המהלך החכם ביותר שאפשר - החזירה שחקן בית שהראה בעבר ניצוצות ויכולות מעל הליגה בעמדה הזאת ורק בגלל פציעה הוא נתקע. טעיתי בהערכה שלי.
זה התחיל בכשירות לוקה מאוד והמשיך בהמון כלום ושום דבר - חסרה לו פיזיות וטכניקת מסירה בשביל להיות רלוונטי בעמדה הזאת, יש לו את הזריזות להגיע לכדורים ולהגיע למצבים שהוא מרים לרחבה אבל הוא פשוט לא מדויק בעליל וזה בדרך כלל נגמר בכלום. האמת? אפשר לספור את מספר הפעולות הטובות שעשה העונה על יד אחת.
מבחינתי הוא אכזבת העונה ולמרות הביקורת החריפה שלי עליו הוא אולי היחיד שאם ישאר (ואני לא אצדיק זאת בכל מחיר) אולי יוכל לשפר את עצמו
ציון: 2/10
אף לא צעד לאחור 
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
אכזבת העונה שלי בפער.
מהיר - V
שכל - X
מהיר - V
שכל - X
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 737 לייקים
אכזבת העונה, חד משמעית
כמו שרשמתי כבר כמה וכמה פעמים באשכול כאן, חייבים מגן שמאלי זר ואת ליידנר רק כמחליף
בדיוק כמו המצב בצד ימין של ההגנה
כמו שרשמתי כבר כמה וכמה פעמים באשכול כאן, חייבים מגן שמאלי זר ואת ליידנר רק כמחליף
בדיוק כמו המצב בצד ימין של ההגנה
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1201 לייקים
אפילו לא ב-3 המגנים השמאליים הכי טובים בליגה וזה אומר הכל. אוברייטד.
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
צריך תחרות אמיתית על העמדה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
אכזבה גדולה. למזלו דאפה היה יותר גרוע ותפס לו את משבצת ה'שחקן עם נתונים מרשימים שלא מממש את הפוטנציאל'
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
איך אנשים מנסים לתרץ: ״הוא עדיין ילד״ ״יום לא טוב״ ״עונה לא טובה״. הוא פשוט שחקן לא טוב.
האוברייטד הכי גדול בארץ בפער עצום.
יותר מ100 אלף יורו לאולימפיאקוס זה שוד
יותר מ100 אלף יורו לאולימפיאקוס זה שוד
-
Giovanni Giorgio
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
- קיבל.ה 1091 לייקים
הוא לא מספיק טוב אבל גם לא העמדה הכי בוערת לחיזוק בקיץ
long live the zapta
-
סנטה קלאוס
- הצטרף: 08 ינואר 2021, 00:18
- קיבל.ה 144 לייקים
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 130 לייקים
לא הבנתיסנטה קלאוס כתב: ↑27 מאי 2026, 18:06החליטו לממש את האופציה זה אומר לשלם עליו 600 אלף יורו? או שזה אומר שהחליטו לקנות אותו ועכשיו רוצים להוריד במחיר?
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
הוא שואל האם החליטו להיכנס למו"מ עם אולימפיאקוס על סכום רכישתו או פשוט לשלם את הסכום שנקבע בקיץ הקודם כאופציה.
כי את הסכום שנקבע בקיץ הקודם הוא לא שווה ואף אחד אחר בארץ או בחו"ל לא ישלם.
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 130 לייקים
לדעתי אותו סכוםרדפוקס כתב: ↑27 מאי 2026, 18:11הוא שואל האם החליטו להיכנס למו"מ עם אולימפיאקוס על סכום רכישתו או פשוט לשלם את הסכום שנקבע בקיץ הקודם כאופציה.לוסיאנו כתב: ↑27 מאי 2026, 18:08לא הבנתיסנטה קלאוס כתב: ↑27 מאי 2026, 18:06
החליטו לממש את האופציה זה אומר לשלם עליו 600 אלף יורו? או שזה אומר שהחליטו לקנות אותו ועכשיו רוצים להוריד במחיר?
כי את הסכום שנקבע בקיץ הקודם הוא לא שווה ואף אחד אחר בארץ או בחו"ל לא ישלם.
השכר הופחת
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אני לא אהיה מופתע אם זה אפילו פחות מ350 אלף
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
במקום לשמור את הכסף לרכש איכותי מוציאים על הנגר הזה, מילא היה לו פוטנציאל להימכר בעתיד .. טעות
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
נגר הוא לא.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- Red Wolf
- הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
- קיבל.ה 1885 לייקים
מעבר ליכולת לא טובה
הוא שחקן פציע מאוד
ככה שבכל מקרה אנחנו חייבים עוד מגן שמאלי ברמה טובה לליגת העל
הוא שחקן פציע מאוד
ככה שבכל מקרה אנחנו חייבים עוד מגן שמאלי ברמה טובה לליגת העל
את האמת ? הוא לא שווה גם 100 אלף יורו בעיניי אבל אני מבין את הצורך לרכוש אותו בסופו של דבר
דורון זה השחקן שהכי התאכזבתי ממנו העונה ביחס לציפיות שלי בקיץ , גילתי שחקן שחוץ מלרוץ אין בו כלום ושום דבר.
קבלת החלטות הכי גרועה שראיתי ממגן התקפי בחיים שלי , מהאוברייטדים הגדולים שאני זוכר.. שחקן שעשה קריירה על 2 משחקים טובים בקורונה.
יהב גורפינקל ב4 רמות הגנתית טוב ממנו ואני לוקח אותו בכל יום גם התקפית.
דורון זה השחקן שהכי התאכזבתי ממנו העונה ביחס לציפיות שלי בקיץ , גילתי שחקן שחוץ מלרוץ אין בו כלום ושום דבר.
קבלת החלטות הכי גרועה שראיתי ממגן התקפי בחיים שלי , מהאוברייטדים הגדולים שאני זוכר.. שחקן שעשה קריירה על 2 משחקים טובים בקורונה.
יהב גורפינקל ב4 רמות הגנתית טוב ממנו ואני לוקח אותו בכל יום גם התקפית.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
נגר עלק, אם נועם בן הרוש נקנה ב750 אלף יורו אז ליידנר ב350 זו עסקה פגז.
אחלה ליידנר, רק שיהיה בריא הילד.
אחלה ליידנר, רק שיהיה בריא הילד.
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2023 לייקים
שישמור על בריאות לאורך זמן והוא מגן שמאלי מעולה ובין הטובים בליגה הזאת.
לכו תחתימו את קלר שהיה חלק מהגנה שספגה יותר מ-60 גולים בעונה האחרונה ומתקשה לעבור עציץ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לכו תחתימו את קלר שהיה חלק מהגנה שספגה יותר מ-60 גולים בעונה האחרונה ומתקשה לעבור עציץ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
חייב להבין את הכמיהה של חלק מאוהדי הפועל פה ליהב גורפינקל.
איך זה שכל דבר שקשור במגן שמאלי ישר מגיעה השוואה לגורפינקל.
מילא תגידו אנטבי או אפילו דדי בן דיין...איך לעזאזל גורפינקל הפך לדגלאס שלנו בצד שמאל שכל הזמן משווים את השחקנים בעמדה הזו אליו.
איך זה שכל דבר שקשור במגן שמאלי ישר מגיעה השוואה לגורפינקל.
מילא תגידו אנטבי או אפילו דדי בן דיין...איך לעזאזל גורפינקל הפך לדגלאס שלנו בצד שמאל שכל הזמן משווים את השחקנים בעמדה הזו אליו.
יחד, רק יחד! 
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
אם מלבישים את הרקורד כלום שלו מאז שאולימפיאקוס הוציאו אותו לטיול באירופה ואת היכולת שלו העונה על שחקן אחר בשם X הוא הופך למושא ללעג אצלנו. מדהים כמה שהקהל שלנו פרובנציאלי תופסים משחקנים דרג 4-3 בארץ שחקנים מובילים. מקווה מאוד שיביאו מישהו ראוי לכל הפחות להתחרות איתו על ההרכב
רדיוס לבית"ר!
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אני כמעט בטוח שיביאו.Hapolo כתב: ↑03 יוני 2026, 15:28 אם מלבישים את הרקורד כלום שלו מאז שאולימפיאקוס הוציאו אותו לטיול באירופה ואת היכולת שלו העונה על שחקן אחר בשם X הוא הופך למושא ללעג אצלנו. מדהים כמה שהקהל שלנו פרובנציאלי תופסים משחקנים דרג 4-3 בארץ שחקנים מובילים. מקווה מאוד שיביאו מישהו ראוי לכל הפחות להתחרות איתו על ההרכב
90 אחוז בטוח.
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
זה פשוט מאוד זכרון קצר.
ולחלק מהאוהדים יש איזה קטע שכל מה שיש כאן ועכשיו פחות טוב ממה שהיה קודם (כנראה ששני הדברים קשורים אחד לשני)
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8918 לייקים
לפני תחילת העונה היה סימן שאלה סביב ליידנר והאם זה אותו שחקן מלפני הפציעה. לצערנו התשובה היא לא. הוא איבד קצת מהמהירות שאפיינה אותו ונראה שאיבד גם הרבה ביטחון.
למרות זאת, הוא עדיין מגן מעל הממוצע בכדורגל הישראלי ומישהו שאנחנו בהחלט צריכים להשאיר בהפועל. העניין הוא שעם הפציעות שלו הוא לא מישהו שאנחנו יכולים להסתמך עליו בתור מגן שמאלי בודד לעונה שלמה. אני לא חושב שאנחנו צריכים להשקיע המון כסף בעמדה הזאת או להביא מגן זר, אבל כן ישראלי שיוכל להתחרות בו. מהבחינה הזאת גורפינקל הוא לגמרי שם לגיטימי.
למרות זאת, הוא עדיין מגן מעל הממוצע בכדורגל הישראלי ומישהו שאנחנו בהחלט צריכים להשאיר בהפועל. העניין הוא שעם הפציעות שלו הוא לא מישהו שאנחנו יכולים להסתמך עליו בתור מגן שמאלי בודד לעונה שלמה. אני לא חושב שאנחנו צריכים להשקיע המון כסף בעמדה הזאת או להביא מגן זר, אבל כן ישראלי שיוכל להתחרות בו. מהבחינה הזאת גורפינקל הוא לגמרי שם לגיטימי.
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
מסכים עם הקונצנזוס פה, שחקן שלא זמין להרכב יותר מדי משחקים במהלך העונה וגם די נון פקטור בהתקפה- לא ראיתי ממנו דאבל פאס עם הקשרים, קרוסים או כניסות אלכסוניות לכוון הרחבה. מאבד הרבה כדורים בשליש האחרון.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1201 לייקים
- DJSavta
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
- קיבל.ה 484 לייקים
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
למה הןא לא הולך לפיזיולוג או משהו? בקצב של הפציעות הוא יפרוש בגיל 26-27
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 57 לייקים
חתם ל 3


- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
מצפה ממנו לשיפור הכי משמעותי העונה
אף לא צעד לאחור 

