וולקאם דורון ליידנר

פורום אוהדי הפועל תל אביב
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

לא יכול יותר לשמוע ולקרוא את המילה פוטנציאל
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2023 לייקים

עונה לא טובה, אבל דווקא היום שלושה קרוסים שלו הראו את היכולות שמצפים ממנו. מקווה מאוד שימשיך ולא יהיה פצוע. מגן שהוא בטופ של הליגה, ובתקווה שבעונה הבאה נשחק יותר התקפי הוא גם יעתן מספרים הרבה יותר טובים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

חלש ביותר.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

מה קורה עם יהב גרופינקל?
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

באסה גדולה איתו
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

סיכום עונה

כשחתם, הייתי בטוח שהפועל עשתה את המהלך החכם ביותר שאפשר - החזירה שחקן בית שהראה בעבר ניצוצות ויכולות מעל הליגה בעמדה הזאת ורק בגלל פציעה הוא נתקע. טעיתי בהערכה שלי.
זה התחיל בכשירות לוקה מאוד והמשיך בהמון כלום ושום דבר - חסרה לו פיזיות וטכניקת מסירה בשביל להיות רלוונטי בעמדה הזאת, יש לו את הזריזות להגיע לכדורים ולהגיע למצבים שהוא מרים לרחבה אבל הוא פשוט לא מדויק בעליל וזה בדרך כלל נגמר בכלום. האמת? אפשר לספור את מספר הפעולות הטובות שעשה העונה על יד אחת.

מבחינתי הוא אכזבת העונה ולמרות הביקורת החריפה שלי עליו הוא אולי היחיד שאם ישאר (ואני לא אצדיק זאת בכל מחיר) אולי יוכל לשפר את עצמו

ציון: 2/10
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

אכזבת העונה שלי בפער.
מהיר - V
שכל - X
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

צריך מגן שמאלי זר
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

אכזבת העונה, חד משמעית
כמו שרשמתי כבר כמה וכמה פעמים באשכול כאן, חייבים מגן שמאלי זר ואת ליידנר רק כמחליף
בדיוק כמו המצב בצד ימין של ההגנה
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

אפילו לא ב-3 המגנים השמאליים הכי טובים בליגה וזה אומר הכל. אוברייטד.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

צריך תחרות אמיתית על העמדה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

גורפינקל או יונתן מולדר, זה מתבקש
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

אכזבה גדולה. למזלו דאפה היה יותר גרוע ותפס לו את משבצת ה'שחקן עם נתונים מרשימים שלא מממש את הפוטנציאל'
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

איך אנשים מנסים לתרץ: ״הוא עדיין ילד״ ״יום לא טוב״ ״עונה לא טובה״. הוא פשוט שחקן לא טוב.
Lucas
הצטרף: 18 אפריל 2023, 17:06
קיבל.ה  25 לייקים

האוברייטד הכי גדול בארץ בפער עצום.
יותר מ100 אלף יורו לאולימפיאקוס זה שוד
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1091 לייקים

הוא לא מספיק טוב אבל גם לא העמדה הכי בוערת לחיזוק בקיץ
long live the zapta
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

הפועל החליטו לממש את האופציה עליו
סנטה קלאוס
הצטרף: 08 ינואר 2021, 00:18
קיבל.ה  144 לייקים

לוסיאנו כתב: 27 מאי 2026, 17:54 הפועל החליטו לממש את האופציה עליו
החליטו לממש את האופציה זה אומר לשלם עליו 600 אלף יורו? או שזה אומר שהחליטו לקנות אותו ועכשיו רוצים להוריד במחיר?
המשתמש על שם רז שלמה
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

סנטה קלאוס כתב: 27 מאי 2026, 18:06
לוסיאנו כתב: 27 מאי 2026, 17:54 הפועל החליטו לממש את האופציה עליו
החליטו לממש את האופציה זה אומר לשלם עליו 600 אלף יורו? או שזה אומר שהחליטו לקנות אותו ועכשיו רוצים להוריד במחיר?
לא הבנתי
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

לוסיאנו כתב: 27 מאי 2026, 18:08
סנטה קלאוס כתב: 27 מאי 2026, 18:06
לוסיאנו כתב: 27 מאי 2026, 17:54 הפועל החליטו לממש את האופציה עליו
החליטו לממש את האופציה זה אומר לשלם עליו 600 אלף יורו? או שזה אומר שהחליטו לקנות אותו ועכשיו רוצים להוריד במחיר?
לא הבנתי
הוא שואל האם החליטו להיכנס למו"מ עם אולימפיאקוס על סכום רכישתו או פשוט לשלם את הסכום שנקבע בקיץ הקודם כאופציה.
כי את הסכום שנקבע בקיץ הקודם הוא לא שווה ואף אחד אחר בארץ או בחו"ל לא ישלם.
סמל אישי של משתמש
לוסיאנו
הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
קיבל.ה  130 לייקים

רדפוקס כתב: 27 מאי 2026, 18:11
לוסיאנו כתב: 27 מאי 2026, 18:08
סנטה קלאוס כתב: 27 מאי 2026, 18:06

החליטו לממש את האופציה זה אומר לשלם עליו 600 אלף יורו? או שזה אומר שהחליטו לקנות אותו ועכשיו רוצים להוריד במחיר?
לא הבנתי
הוא שואל האם החליטו להיכנס למו"מ עם אולימפיאקוס על סכום רכישתו או פשוט לשלם את הסכום שנקבע בקיץ הקודם כאופציה.
כי את הסכום שנקבע בקיץ הקודם הוא לא שווה ואף אחד אחר בארץ או בחו"ל לא ישלם.
לדעתי אותו סכום
השכר הופחת
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

תמונה
יחד, רק יחד! :heart:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

אני לא אהיה מופתע אם זה אפילו פחות מ350 אלף
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

במקום לשמור את הכסף לרכש איכותי מוציאים על הנגר הזה, מילא היה לו פוטנציאל להימכר בעתיד .. טעות
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

נגר הוא לא.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

מעבר ליכולת לא טובה
הוא שחקן פציע מאוד
ככה שבכל מקרה אנחנו חייבים עוד מגן שמאלי ברמה טובה לליגת העל
Lucas
הצטרף: 18 אפריל 2023, 17:06
קיבל.ה  25 לייקים

את האמת ? הוא לא שווה גם 100 אלף יורו בעיניי אבל אני מבין את הצורך לרכוש אותו בסופו של דבר
דורון זה השחקן שהכי התאכזבתי ממנו העונה ביחס לציפיות שלי בקיץ , גילתי שחקן שחוץ מלרוץ אין בו כלום ושום דבר.
קבלת החלטות הכי גרועה שראיתי ממגן התקפי בחיים שלי , מהאוברייטדים הגדולים שאני זוכר.. שחקן שעשה קריירה על 2 משחקים טובים בקורונה.
יהב גורפינקל ב4 רמות הגנתית טוב ממנו ואני לוקח אותו בכל יום גם התקפית.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

נגר עלק, אם נועם בן הרוש נקנה ב750 אלף יורו אז ליידנר ב350 זו עסקה פגז.
אחלה ליידנר, רק שיהיה בריא הילד.
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2023 לייקים

שישמור על בריאות לאורך זמן והוא מגן שמאלי מעולה ובין הטובים בליגה הזאת.
לכו תחתימו את קלר שהיה חלק מהגנה שספגה יותר מ-60 גולים בעונה האחרונה ומתקשה לעבור עציץ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

חייב להבין את הכמיהה של חלק מאוהדי הפועל פה ליהב גורפינקל.
איך זה שכל דבר שקשור במגן שמאלי ישר מגיעה השוואה לגורפינקל.

מילא תגידו אנטבי או אפילו דדי בן דיין...איך לעזאזל גורפינקל הפך לדגלאס שלנו בצד שמאל שכל הזמן משווים את השחקנים בעמדה הזו אליו.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

אם מלבישים את הרקורד כלום שלו מאז שאולימפיאקוס הוציאו אותו לטיול באירופה ואת היכולת שלו העונה על שחקן אחר בשם X הוא הופך למושא ללעג אצלנו. מדהים כמה שהקהל שלנו פרובנציאלי תופסים משחקנים דרג 4-3 בארץ שחקנים מובילים. מקווה מאוד שיביאו מישהו ראוי לכל הפחות להתחרות איתו על ההרכב
רדיוס לבית"ר!
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

Hapolo כתב: 03 יוני 2026, 15:28 אם מלבישים את הרקורד כלום שלו מאז שאולימפיאקוס הוציאו אותו לטיול באירופה ואת היכולת שלו העונה על שחקן אחר בשם X הוא הופך למושא ללעג אצלנו. מדהים כמה שהקהל שלנו פרובנציאלי תופסים משחקנים דרג 4-3 בארץ שחקנים מובילים. מקווה מאוד שיביאו מישהו ראוי לכל הפחות להתחרות איתו על ההרכב
אני כמעט בטוח שיביאו.
90 אחוז בטוח.
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

7even כתב: 03 יוני 2026, 14:32 חייב להבין את הכמיהה של חלק מאוהדי הפועל פה ליהב גורפינקל.
איך זה שכל דבר שקשור במגן שמאלי ישר מגיעה השוואה לגורפינקל.

מילא תגידו אנטבי או אפילו דדי בן דיין...איך לעזאזל גורפינקל הפך לדגלאס שלנו בצד שמאל שכל הזמן משווים את השחקנים בעמדה הזו אליו.
זה פשוט מאוד זכרון קצר.
ולחלק מהאוהדים יש איזה קטע שכל מה שיש כאן ועכשיו פחות טוב ממה שהיה קודם (כנראה ששני הדברים קשורים אחד לשני)
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8918 לייקים

לפני תחילת העונה היה סימן שאלה סביב ליידנר והאם זה אותו שחקן מלפני הפציעה. לצערנו התשובה היא לא. הוא איבד קצת מהמהירות שאפיינה אותו ונראה שאיבד גם הרבה ביטחון.
למרות זאת, הוא עדיין מגן מעל הממוצע בכדורגל הישראלי ומישהו שאנחנו בהחלט צריכים להשאיר בהפועל. העניין הוא שעם הפציעות שלו הוא לא מישהו שאנחנו יכולים להסתמך עליו בתור מגן שמאלי בודד לעונה שלמה. אני לא חושב שאנחנו צריכים להשקיע המון כסף בעמדה הזאת או להביא מגן זר, אבל כן ישראלי שיוכל להתחרות בו. מהבחינה הזאת גורפינקל הוא לגמרי שם לגיטימי.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

מסכים עם הקונצנזוס פה, שחקן שלא זמין להרכב יותר מדי משחקים במהלך העונה וגם די נון פקטור בהתקפה- לא ראיתי ממנו דאבל פאס עם הקשרים, קרוסים או כניסות אלכסוניות לכוון הרחבה. מאבד הרבה כדורים בשליש האחרון.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

Niro כתב: 03 יוני 2026, 11:20 נגר עלק, אם נועם בן הרוש נקנה ב750 אלף יורו אז ליידנר ב350 זו עסקה פגז.
אחלה ליידנר, רק שיהיה בריא הילד.
שיהיה בריא וגם טוב. הייתה לו עונה חלשה גם כשהיה כשיר
סמל אישי של משתמש
DJSavta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
קיבל.ה  484 לייקים

Niro כתב: 03 יוני 2026, 11:20 נגר עלק, אם נועם בן הרוש נקנה ב750 אלף יורו אז ליידנר ב350 זו עסקה פגז.
אחלה ליידנר, רק שיהיה בריא הילד.
ה"ילד" (הוא בן 24 אחי) לא שיחק עונה מלאה כבר איזה 5 שנים.
וגם כששיחק לא ראינו איזה עילוי מעבר לדריבלים בלי תכלס.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

למה הןא לא הולך לפיזיולוג או משהו? בקצב של הפציעות הוא יפרוש בגיל 26-27
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

חתם ל 3

תמונה
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

מצפה ממנו לשיפור הכי משמעותי העונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
שליחת תגובה