וולקאם סתיו טוריאל

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

צבי שיסל כתב: 21 מאי 2026, 14:04
רווי כתב: 20 מאי 2026, 06:56
צבי שיסל כתב: 20 מאי 2026, 01:04 אני לא אוהב איך שהוא מתנהג ללואיזו
מנסה להוריד אותו כל הזמן
באיזה מובן ? מה ראית אותו עושה?
סורי על העיכוב בתגובה
בגדול הוא מתעלם ממנו הרבה ונראה שהוא מנסה ממש להוריד אותו
הייתה איזו קרן שלואיזוס רץ אליו לקבל קצר הוא התעלם ממנו לחלוטין
אפילו לא אמר ״לא״ או משהו כזה,ממש התעלם מהנוכחות שלו
אולי זה תרגיל
צבי שיסל
הצטרף: 06 מרץ 2023, 20:36
קיבל.ה  198 לייקים

dino כתב: 21 מאי 2026, 14:13
צבי שיסל כתב: 21 מאי 2026, 14:04
רווי כתב: 20 מאי 2026, 06:56

באיזה מובן ? מה ראית אותו עושה?
סורי על העיכוב בתגובה
בגדול הוא מתעלם ממנו הרבה ונראה שהוא מנסה ממש להוריד אותו
הייתה איזו קרן שלואיזוס רץ אליו לקבל קצר הוא התעלם ממנו לחלוטין
אפילו לא אמר ״לא״ או משהו כזה,ממש התעלם מהנוכחות שלו
אולי זה תרגיל
הלוואי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

מסיים את העונה בצורה רעה מאד הוא היה פשוט קשה לצפייה במשחקים האחרונים
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Nishri
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 20:32
קיבל.ה  17 לייקים

לא יכאב לי אם ימכר בסכום גבוה בקיץ שנוכל להביא איתו 10 תותח
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

לקבל עליו 3 4 מיליון יורו וסלאמת
אל באנדי
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 06:41
קיבל.ה  557 לייקים

מה זה
מה קורה איתווו
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

מקווה מאוד שיחזור לעצמו בעונה הבאה
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 23 מאי 2026, 23:02 לקבל עליו 3 4 מיליון יורו וסלאמת
למה שמישהו ישלם את זה? לא רואה גם קבוצה שמה עליו 2 מיליון יורו.
מאז שנפצע בשליש האחרון של העונה בלאומית הוא לא עובר שחקנים כמעט.
נערך לאחרונה על ידי רדפוקס ב 23 מאי 2026, 23:08, נערך פעם 1 בסך הכל.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

לי כן יכאב אם ימכר כי בסוף בשביל לזכות באליפות אתה צריך טופ ישראלים בטח שלואיזו אולי יימכר (מקווה שלא)
מה שכן חייב לעלות על מטוס מחר לחופשה מרעננת ולחזור לנו חדש לעונה הבאה כמו החצי הראשון של העונה.
בסך הכל עשה עונה טובה ואם לא הפציעה המספרים שלו היו טובים יותר.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

רדפוקס כתב: 23 מאי 2026, 23:07
אנחנו בתהליך כתב: 23 מאי 2026, 23:02 לקבל עליו 3 4 מיליון יורו וסלאמת
למה שמישהו ישלם את זה? לא רואה גם קבוצה שמה עליו 2 מיליון יורו.
מאז שנפצע בשליש האחרון של העונה בלאומית הוא לא עובר שחקנים כמעט.
לא חושב שישימו גם 2
נקווה לעבודת סוכן טובה
שחקן שלא יכול לעבור שחקן בדריבל בכנף ימין יהיה מאתגר להוציא עליו סכום טוב
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

סוף עונה קשה לצפייה
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

פלייאוף חלש מאד שלו
שינוח טוב בקיץ
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

מאז הפציעה הוא מאכזב מאוד, בניגוד לחלק מהתגובות פה אני מאוד מאמין בו ומקווה שיישאר.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Dubi Dubkin
הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
קיבל.ה  166 לייקים

אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

Dubi Dubkin כתב: 23 מאי 2026, 23:33 אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
אני די מתחיל לחשוב שחלק מזה זה בכוונה זה היה נראה כאילו הוא החזיר לו בפס ההוא שלואיזו טס ליציע בגלל שהוא עשה לו את אותו דבר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

Dubi Dubkin כתב: 23 מאי 2026, 23:33 אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
לויזו לפחות תמיד בא אליו ומחבק אותו ומנסה לעודד אותו , לא רואה שסתיו עושה את זה גם .
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2023 לייקים

סיום עונה רע, אבל בניגוד לסקאוטרים המדהימים שיש כאן (שפיראס מוגרבי וסדריק דון היו מושא ההערצה שלהם), חושב שהוא צריך לנוח בקיץ ולחזור אלינו טוב ורענן יותר.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2023 לייקים

Gania23 כתב:
Dubi Dubkin כתב: 23 מאי 2026, 23:33 אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
לויזו לפחות תמיד בא אליו ומחבק אותו ומנסה לעודד אותו , לא רואה שסתיו עושה את זה גם .
תראה אותם רוקדים מחובקים ביחד, בסרטון של אדמוני אחרי אחד המשחקים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

חלש מאוד. מעצבן מאוד.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

לכוכב האדום במהרה בימינו
מספיק
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

סיכום עונה:

סתיו טוריאל בסוף היה המנוע של הפועל העונה בהתקפה. ברגע שחלה הירידה ביכולת שלו כך גם משחק ההתקפה שלנו הידרדר. הוא היה משמעותי מאוד, אבל הייתה לו איזה עננה של חוסר אכפתיות בחלק המאוחר של העונה והוא נראה חסר אנרגיות - לדעתי קורה לו משהו מחוץ למגרש. נראה הרבה פחות מחובר למועדון (אולי כבר סיכם במקום אחר? אולי לא היה מרוצה מהחוזה?) מקווה מאוד שיפתרו את זה איתו במידה ונשאר.

ציון: 7/10
אף לא צעד לאחור :hapoel:
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

מקווה שיישאר
הוא מדהים ותמיד מסוכן
לדעתי צריך להרים רמה במנהיגות בקבוצה
אתה הכוכב אז תהיה כוכב שמוביל ולוקח את הקבוצה על הגב
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

פותח עכשיו בכנף ימין בנבחרת נגד אלבניה. פוטנציאל למשחק עם מספרים שלו..שזה אוי ואבוי לנו.
עוד פותח סתיו למקין ובספסל אסף אסף אסף צור מלחמה, בלוריאן ותאי עבאד.
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

20 דקות חושך של טוריאל בנבחרת לא מעורב בכלל
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

RedDrifter כתב: 03 יוני 2026, 21:21 20 דקות חושך של טוריאל בנבחרת לא מעורב בכלל
כל השאר נראים טוב? באמת שואל לא רואה
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

עוד יש משחקי נבחרות?
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אסון למכבי כתב: 03 יוני 2026, 22:11
RedDrifter כתב: 03 יוני 2026, 21:21 20 דקות חושך של טוריאל בנבחרת לא מעורב בכלל
כל השאר נראים טוב? באמת שואל לא רואה
בעיקר מנור סולומון נגד כל העולם

היה לטוריאל כמה נגיעות ובעיטה לשער אבל הוא ממשיך ביכולת החלשה עוד מהליגה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

חחח איזה ילד זין האוסקר (של המדינה) הזה
OMG עווופררר
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

הכוכב ירדו ממנו?
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

הצבי ישראל כתב: 03 יוני 2026, 22:51 הכוכב ירדו ממנו?
ברור מה הם צריכים אותו? שכוד פעם הוא ולואיזו ידרכו אחד על השני? :rofl:
שליחת תגובה