אולי זה תרגיל
וולקאם סתיו טוריאל
-
צבי שיסל
- הצטרף: 06 מרץ 2023, 20:36
- קיבל.ה 198 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
מסיים את העונה בצורה רעה מאד הוא היה פשוט קשה לצפייה במשחקים האחרונים
אף לא צעד לאחור 
לא יכאב לי אם ימכר בסכום גבוה בקיץ שנוכל להביא איתו 10 תותח
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
לקבל עליו 3 4 מיליון יורו וסלאמת
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
למה שמישהו ישלם את זה? לא רואה גם קבוצה שמה עליו 2 מיליון יורו.
מאז שנפצע בשליש האחרון של העונה בלאומית הוא לא עובר שחקנים כמעט.
נערך לאחרונה על ידי רדפוקס ב 23 מאי 2026, 23:08, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
לי כן יכאב אם ימכר כי בסוף בשביל לזכות באליפות אתה צריך טופ ישראלים בטח שלואיזו אולי יימכר (מקווה שלא)
מה שכן חייב לעלות על מטוס מחר לחופשה מרעננת ולחזור לנו חדש לעונה הבאה כמו החצי הראשון של העונה.
בסך הכל עשה עונה טובה ואם לא הפציעה המספרים שלו היו טובים יותר.
מה שכן חייב לעלות על מטוס מחר לחופשה מרעננת ולחזור לנו חדש לעונה הבאה כמו החצי הראשון של העונה.
בסך הכל עשה עונה טובה ואם לא הפציעה המספרים שלו היו טובים יותר.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
פלייאוף חלש מאד שלו
שינוח טוב בקיץ
שינוח טוב בקיץ
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
מאז הפציעה הוא מאכזב מאוד, בניגוד לחלק מהתגובות פה אני מאוד מאמין בו ומקווה שיישאר.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 166 לייקים
אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אני די מתחיל לחשוב שחלק מזה זה בכוונה זה היה נראה כאילו הוא החזיר לו בפס ההוא שלואיזו טס ליציע בגלל שהוא עשה לו את אותו דברDubi Dubkin כתב: ↑23 מאי 2026, 23:33 אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
אף לא צעד לאחור 
-
Gania23
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
- קיבל.ה 221 לייקים
לויזו לפחות תמיד בא אליו ומחבק אותו ומנסה לעודד אותו , לא רואה שסתיו עושה את זה גם .Dubi Dubkin כתב: ↑23 מאי 2026, 23:33 אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2023 לייקים
סיום עונה רע, אבל בניגוד לסקאוטרים המדהימים שיש כאן (שפיראס מוגרבי וסדריק דון היו מושא ההערצה שלהם), חושב שהוא צריך לנוח בקיץ ולחזור אלינו טוב ורענן יותר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2023 לייקים
תראה אותם רוקדים מחובקים ביחד, בסרטון של אדמוני אחרי אחד המשחקים.Gania23 כתב:לויזו לפחות תמיד בא אליו ומחבק אותו ומנסה לעודד אותו , לא רואה שסתיו עושה את זה גם .Dubi Dubkin כתב: ↑23 מאי 2026, 23:33 אותי מדאיג החוסר תיאום עם לואיזו
עונה שלמה נראה שדורכים אחד על השני
Sent from my iPhone using Tapatalk
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
סיכום עונה:
סתיו טוריאל בסוף היה המנוע של הפועל העונה בהתקפה. ברגע שחלה הירידה ביכולת שלו כך גם משחק ההתקפה שלנו הידרדר. הוא היה משמעותי מאוד, אבל הייתה לו איזה עננה של חוסר אכפתיות בחלק המאוחר של העונה והוא נראה חסר אנרגיות - לדעתי קורה לו משהו מחוץ למגרש. נראה הרבה פחות מחובר למועדון (אולי כבר סיכם במקום אחר? אולי לא היה מרוצה מהחוזה?) מקווה מאוד שיפתרו את זה איתו במידה ונשאר.
ציון: 7/10
סתיו טוריאל בסוף היה המנוע של הפועל העונה בהתקפה. ברגע שחלה הירידה ביכולת שלו כך גם משחק ההתקפה שלנו הידרדר. הוא היה משמעותי מאוד, אבל הייתה לו איזה עננה של חוסר אכפתיות בחלק המאוחר של העונה והוא נראה חסר אנרגיות - לדעתי קורה לו משהו מחוץ למגרש. נראה הרבה פחות מחובר למועדון (אולי כבר סיכם במקום אחר? אולי לא היה מרוצה מהחוזה?) מקווה מאוד שיפתרו את זה איתו במידה ונשאר.
ציון: 7/10
אף לא צעד לאחור 
מקווה שיישאר
הוא מדהים ותמיד מסוכן
לדעתי צריך להרים רמה במנהיגות בקבוצה
אתה הכוכב אז תהיה כוכב שמוביל ולוקח את הקבוצה על הגב
הוא מדהים ותמיד מסוכן
לדעתי צריך להרים רמה במנהיגות בקבוצה
אתה הכוכב אז תהיה כוכב שמוביל ולוקח את הקבוצה על הגב
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
פותח עכשיו בכנף ימין בנבחרת נגד אלבניה. פוטנציאל למשחק עם מספרים שלו..שזה אוי ואבוי לנו.
עוד פותח סתיו למקין ובספסל אסף אסף אסף צור מלחמה, בלוריאן ותאי עבאד.
עוד פותח סתיו למקין ובספסל אסף אסף אסף צור מלחמה, בלוריאן ותאי עבאד.
OMG עווופררר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
20 דקות חושך של טוריאל בנבחרת לא מעורב בכלל
אף לא צעד לאחור 
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
כל השאר נראים טוב? באמת שואל לא רואה
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
עוד יש משחקי נבחרות?
יחד, רק יחד! 
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
בעיקר מנור סולומון נגד כל העולם
היה לטוריאל כמה נגיעות ובעיטה לשער אבל הוא ממשיך ביכולת החלשה עוד מהליגה
אף לא צעד לאחור 
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
חחח איזה ילד זין האוסקר (של המדינה) הזה
OMG עווופררר
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
ברור מה הם צריכים אותו? שכוד פעם הוא ולואיזו ידרכו אחד על השני?
