שאנדה סילבה
-
Giovanni Giorgio
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
- קיבל.ה 1088 לייקים
משחק מפוזר ולא תכליתי, יושב על משבצת זר ולכן צריך לשחרר, אם היה ישראלי לסגל זה נהדר
long live the zapta
-
Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 19 לייקים
שאנדה חתום לשנתיים.
אי אפשר פשוט סתם ככה לשחרר. צריך למצוא לו קבוצה שתרכוש אותו, ושהוא גם יסכים לעבור אליה עם שכר ה 300 אלף יורו שלו.
אגב, הקבוצה הקודמת שלו מחזיקה באחוזים ממכירה עתידית.
אי אפשר פשוט סתם ככה לשחרר. צריך למצוא לו קבוצה שתרכוש אותו, ושהוא גם יסכים לעבור אליה עם שכר ה 300 אלף יורו שלו.
אגב, הקבוצה הקודמת שלו מחזיקה באחוזים ממכירה עתידית.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 823 לייקים
שאנדה והפועל עם ראיון שמשדר לאוהדים ״כאן להישאר״
אף לא צעד לאחור 
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 928 לייקים
במועדון ערים לרחשים ויותר חשוב ערים למספרים, אבל יודעים שהוא כנראה לא יילך לשום מקום ולכן משחררים את הפיס הזה.
לא אוהב את זה שהוא נשאר אבל זה מה שיש כרגע ועם זה ננצח, בוא נקווה שהוא יהיה יותר כשיר ואחרי הסתגלות בעונה הבאה כדי להביא דו מספרי גולים ובישולים.
לא אוהב את זה שהוא נשאר אבל זה מה שיש כרגע ועם זה ננצח, בוא נקווה שהוא יהיה יותר כשיר ואחרי הסתגלות בעונה הבאה כדי להביא דו מספרי גולים ובישולים.
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 590 לייקים
טוב, אז שאנדה פה לעוד עונה..
יכול לחיות עם זה. לי נראה שהוא במיינדסט הנכון מינואר ובאמת מוכוון רגשית. הכישרון כבר שם.
זה עלול להתפוצץ..
יכול לחיות עם זה. לי נראה שהוא במיינדסט הנכון מינואר ובאמת מוכוון רגשית. הכישרון כבר שם.
זה עלול להתפוצץ..
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1200 לייקים
זה אומר שהשחקן קט רגל החביב הזה נשאר עוד עונה?
מעניין איך מתכוונים לאפס אותו בקיץ
מעניין איך מתכוונים לאפס אותו בקיץ
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2821 לייקים
בהצלחה לשאנדה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6307 לייקים
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1194 לייקים
אני לא חושב שבחצי השני של השנה הוא היה ככ רע
אנשים קוראים לזה בכל מיני שמות ואפשר להבין למה אבל הוא לא שחקן שמחפש מהלכים מסובכים ולרוב הוא עושה פעולות נקיות ונכונות ..
זה עדיף על שחקנים עם יותר כשרון ותשוקה שהולכים עם ראש בקיר כמו למשל אדון בוסקילה.
העניין הוא שאם בשנה שעברה אפשר היה לשחק בצורה הזו כי היה לידך שחקן שעשה את הכל לבד ברמת בניית ההתקפה ומשיכת שחקנים..
עכשיו זה לא המצב..
וכן אני שוב אזכיר את לויזו כי בעיניי התלות ההתקפית שלנו בו הייתה משהו חולני לגמרי.
אנשים קוראים לזה בכל מיני שמות ואפשר להבין למה אבל הוא לא שחקן שמחפש מהלכים מסובכים ולרוב הוא עושה פעולות נקיות ונכונות ..
זה עדיף על שחקנים עם יותר כשרון ותשוקה שהולכים עם ראש בקיר כמו למשל אדון בוסקילה.
העניין הוא שאם בשנה שעברה אפשר היה לשחק בצורה הזו כי היה לידך שחקן שעשה את הכל לבד ברמת בניית ההתקפה ומשיכת שחקנים..
עכשיו זה לא המצב..
וכן אני שוב אזכיר את לויזו כי בעיניי התלות ההתקפית שלנו בו הייתה משהו חולני לגמרי.
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8783 לייקים
טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6307 לייקים
לא רק זה, אלא גם שם עוד יותר משקל על החשיבות של להביא לפה חלוץ עם מספרים מוכחים במקום בואטנג.הוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
משאנדה זה ברור שאם נקבל 5 שערים ו-5 בישולים זאת עונה חריגה לטובה, מישהו צריך לתת מספרים בקבוצה הזאת וזה לא יכול להיות רק טוריאל והמחליף של לויזו.
לא הוחלט עדיין לדעתי. מניח שאם ימצאו מישהו שיעדיפו על שאנדה או בואטנג אז לא ישאירו אותםהוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 928 לייקים
להוציא סרטון כזה, זה להגיד לאוהדים: "הוא נשאר".איתן כתב: ↑03 יוני 2026, 19:21לא הוחלט עדיין לדעתי. מניח שאם ימצאו מישהו שיעדיפו על שאנדה או בואטנג אז לא ישאירו אותםהוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
החלטה מוזרה. לא רואה מה הם רואים שכל כך שווה להוציא סרטון כזה בתחילת יוני.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 823 לייקים
אני גם מנסה להבין את הכיוון של הקבוצה עם הראיון כי הרי היה לנו פה גם מקורב (וגם ממה שאני מכיר דרך מקורבים אחרים) שהפועל כן בשוק לעוד זר שובר שיוויון בנוסף ללויזו, אני גם שמעתי שהפרופיל שהם מחפשים זה כנף שמאלקפבלנקה כתב: ↑03 יוני 2026, 19:37להוציא סרטון כזה, זה להגיד לאוהדים: "הוא נשאר".איתן כתב: ↑03 יוני 2026, 19:21לא הוחלט עדיין לדעתי. מניח שאם ימצאו מישהו שיעדיפו על שאנדה או בואטנג אז לא ישאירו אותםהוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
החלטה מוזרה. לא רואה מה הם רואים שכל כך שווה להוציא סרטון כזה בתחילת יוני.
מאד מוזר ולא מובן
אף לא צעד לאחור 
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1200 לייקים
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3224 לייקים
אם הוא שומר על יציבות ביכולת הוא תותח
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 162 לייקים
לא היו מוציאים סרטון כזה אם לא היה נשאר
לדעתי, טעות גדולה
לא שחקן של מספרים
מה שראינו השנה זה מה שנקבל שנה הבאה
וזה לא מספיק אם רוצים לעשות קפיצת מדרגה
לדעתי, טעות גדולה
לא שחקן של מספרים
מה שראינו השנה זה מה שנקבל שנה הבאה
וזה לא מספיק אם רוצים לעשות קפיצת מדרגה
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1631 לייקים
זה לא טעות גדולה
אני גם הייתי מביא לשם זרתותח אבל הוא וגם בוסקילה בגרף שיפור ויש לפחות 3-4 עמדות יותר דחופות
אני גם הייתי מביא לשם זרתותח אבל הוא וגם בוסקילה בגרף שיפור ויש לפחות 3-4 עמדות יותר דחופות
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1773 לייקים
לפני שהסתמן שלואיזו עוזב אותנו, הייתי לגמרי בטוח שהוא לא צריך להמשיך איתנו
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6307 לייקים
מה זה עוזר לי שהוא יודע לעבור שחקן בדריבל אם ב-19 פעמים מתוך 20 הוא יעשה עם זה משהו מפגר?
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 519 לייקים
אם צריך לבחור אחד מבין שאנדה ובואטנג שצריך להישאר, אני בוחר בקלילות בשאנדה.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 963 לייקים
ספציפית בואטנג זו לא אבדה גדולה. זה לא כמו קרייב שלפעמים גמגם בתפקיד שלו. בואטנג לא עמד בציפיות מהתפקיד שלו
-
Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 19 לייקים
הבעיה עם שאנדה זה לא הלעבור שחקן שכולנו יודעים שהוא ממש טוב בזה.
זה מה הוא עושה אחרי שהוא עבר את השחקן....
בראשון מעולה, בשני חלש מאד מאד.
חייב חייב לעבוד על קבלת החלטות ליד הרחבה.
זה מה הוא עושה אחרי שהוא עבר את השחקן....
בראשון מעולה, בשני חלש מאד מאד.
חייב חייב לעבוד על קבלת החלטות ליד הרחבה.
-
amorphis
- הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
- קיבל.ה 338 לייקים
תצביעו לשאנדה על שער העונה באתר של המנהלת
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 477 לייקים
כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
-
modag
- הצטרף: 27 מאי 2021, 07:36
- קיבל.ה 378 לייקים
סומך על הצוות המקצועי שהם יודעים מה הם עושים, הם הרוויחו את זה
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2821 לייקים
פתח בסך הכל ב-10 משחקים העונה. גם את זה צריך להגיד כשמדברים על 1 ו-1 (שזה מעט מאוד).
עבר פציעה והתחיל את העונה עם אדום ואר בריינה.
הייתי שמח אם היו מביאים מישהו מוכח עם מספרים במקומו (נניח מוקאירו שנתן עונה טובה בפוילן), אבל לא חושב שזה מופרך להשאיר אותו.
עבר פציעה והתחיל את העונה עם אדום ואר בריינה.
הייתי שמח אם היו מביאים מישהו מוכח עם מספרים במקומו (נניח מוקאירו שנתן עונה טובה בפוילן), אבל לא חושב שזה מופרך להשאיר אותו.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3224 לייקים
לא הייתי נכנס לפינה של סטטיסטיקה איתו, כי הבנאדם עשה 1001 דקות מול קשרי כנף מובילים בגדולות שעשו 2000-2400 דקותדוגיס כתב: ↑04 יוני 2026, 09:21כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
הליו וארלה למשל, מעל 1900 דקות עם 2-3 בשערים/בישולים
והכי מפתיע- יחס דריבלים(שזה הטיקט של הליו) מוצלח יותר נמוך משאנדה
קאלו זה כנף או קרנף? כי מעל 2000 דקות ופחות מחצי כדורי רוחב מול שאנדה עם 1001 דק וכו וכו וכו
כמובן שאפשר למצוא קשר כנף אחר, אבל זה לא פה איזשהו שובר שיווין לחפש לשאנדה מחליף וגם על הדרך לשלם את החוזה שלו כי אנחנו לא האברום בורג הזה מבני יהודה. היו לו גם משחקים טובים, יחד עם פה ושם הקבלת החלטות הידועה לשמצה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 823 לייקים
אני מאלה שרוצים שהוא ילך נטו בגלל שלדעתי יש לו קצת בעיית אופי אבל אלה שמעליי צריכים להבין ששאנדה נתן הרבה יותר מהמספרים האלה. למעשה, זה נתון די משקר
להלך הפעולות של שאנדה מאז ינואר
- בישול בדרבי לאלטמן
- מסירת מפתח ללויזו שבישל לבואטנג גול מול קטמון
- הוצאת דפלקשיין מכוון מהשוער של נתניה שהביא לשער של קורין
- שם את בואטנג ב 1 על 1 מול השוער של מכבי במהלך ענק שלא השכיל להבקיע
- שם את דאפה ב1 על 1 מול השוער של באר שבע ולא השכיל להבקיע
- הרים את הכדור שהוביל לגול של אלקוקין נגד טבריה
- שער ענק מול מכבי חיפה
מזכיר שהוא שיחק רק 1,000 דקות העונה
להלך הפעולות של שאנדה מאז ינואר
- בישול בדרבי לאלטמן
- מסירת מפתח ללויזו שבישל לבואטנג גול מול קטמון
- הוצאת דפלקשיין מכוון מהשוער של נתניה שהביא לשער של קורין
- שם את בואטנג ב 1 על 1 מול השוער של מכבי במהלך ענק שלא השכיל להבקיע
- שם את דאפה ב1 על 1 מול השוער של באר שבע ולא השכיל להבקיע
- הרים את הכדור שהוביל לגול של אלקוקין נגד טבריה
- שער ענק מול מכבי חיפה
מזכיר שהוא שיחק רק 1,000 דקות העונה
אף לא צעד לאחור 
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 603 לייקים
וזה לא בעייתי מספר הדקות שלו העונה? הוא שחקן פציע ובעייתי מבחינת הבנת המשחקRedDrifter כתב: ↑04 יוני 2026, 09:56 אני מאלה שרוצים שהוא ילך נטו בגלל שלדעתי יש לו קצת בעיית אופי אבל אלה שמעליי צריכים להבין ששאנדה נתן הרבה יותר מהמספרים האלה. למעשה, זה נתון די משקר
להלך הפעולות של שאנדה מאז ינואר
- בישול בדרבי לאלטמן
- מסירת מפתח ללויזו שבישל לבואטנג גול מול קטמון
- הוצאת דפלקשיין מכוון מהשוער של נתניה שהביא לשער של קורין
- שם את בואטנג ב 1 על 1 מול השוער של מכבי במהלך ענק שלא השכיל להבקיע
- שם את דאפה ב1 על 1 מול השוער של באר שבע ולא השכיל להבקיע
- הרים את הכדור שהוביל לגול של אלקוקין נגד טבריה
- שער ענק מול מכבי חיפה
מזכיר שהוא שיחק רק 1,000 דקות העונה
אולי בגלל הכישרון והחיבור לקהל יש סיכוי קלוש מאוד שבגיל 29 פתאום יתפוצץ אוו אפילו יעשה עונה של מעל 5 ו5
החליטו להשאיר אותו למרות עונה לא טובה וזה בסדר... חייב להביא שחקנים בכירים לחלק הקדמי
לפחות 2 אחד במקום לויזו וחלוץ ששם שערים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 823 לייקים
רגע, אני רק שאלה. איך קבעת שהוא שחקן פציע? הייתה לו פציעה רצינית אחת שהשביתה אותו להמון זמן. מאז הוא לא נפצע.
פה מדובר על חוסר מזל נקודתי ולא משהו שחוזר על עצמו
פה מדובר על חוסר מזל נקודתי ולא משהו שחוזר על עצמו
אף לא צעד לאחור 
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2974 לייקים
זה שיש לו כדורגל זה ברור, אבל זה נראה שהוא בא לבלות, להנות מהחיים, לעשות צחוקים ופחות לשחק כדורגל..
מקווה שיביא את היכולות שלו לידי ביטוי העונה.
מקווה שיביא את היכולות שלו לידי ביטוי העונה.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6307 לייקים
וארלה לא נתן עונה טובה במכבי אבל הוא יותר כישרוני משאנדה, יותר צעיר, יותר פיזי, יותר מהיר, יותר חכם ויותר תכליתי.dino כתב: ↑04 יוני 2026, 09:50לא הייתי נכנס לפינה של סטטיסטיקה איתו, כי הבנאדם עשה 1001 דקות מול קשרי כנף מובילים בגדולות שעשו 2000-2400 דקותדוגיס כתב: ↑04 יוני 2026, 09:21כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
הליו וארלה למשל, מעל 1900 דקות עם 2-3 בשערים/בישולים
והכי מפתיע- יחס דריבלים(שזה הטיקט של הליו) מוצלח יותר נמוך משאנדה
קאלו זה כנף או קרנף? כי מעל 2000 דקות ופחות מחצי כדורי רוחב מול שאנדה עם 1001 דק וכו וכו וכו
כמובן שאפשר למצוא קשר כנף אחר, אבל זה לא פה איזשהו שובר שיווין לחפש לשאנדה מחליף וגם על הדרך לשלם את החוזה שלו כי אנחנו לא האברום בורג הזה מבני יהודה. היו לו גם משחקים טובים, יחד עם פה ושם הקבלת החלטות הידועה לשמצה.
קאלו בכלל שיחק חלקים גדולים מהעונה בבית״ר כחלוץ והוא לא שחקן קו קלאסי.
אבל למה ללכת רחוק? רוי קורין עם פחות דקות משאנדה כבש 4 שערים יותר בליגה ועוד 2 בגביע.
מור בוסקילה עם פחות מ-400 דקות העונה תרם גם כן בדיוק כמו שאנדה שער ובישול.
אבל בסדר בינואר שתרצו לזרוק אותו תזכרו שאין מציאות (אלא אם רוצים שוב פעם להביא שחקן שנפלט מהקבוצה שלו בחוזה לעונה וחצי ולהתקע שוב).
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8783 לייקים
קודם כל, זה קצת מצחיק להשוות רק לקיצוניים שמאליים ולא לקיצוניים ימניים. במקרה נפלנו על עונה שבה הרבה קבוצות נפלו עם קיצוניים שמאליים, זה לא בדיוק טיעון לטובתו. זה לא שמדובר בעמדה שבה יותר קשה למצוא שחקנים לעומת קיצוני ימני.dino כתב: ↑04 יוני 2026, 09:50לא הייתי נכנס לפינה של סטטיסטיקה איתו, כי הבנאדם עשה 1001 דקות מול קשרי כנף מובילים בגדולות שעשו 2000-2400 דקותדוגיס כתב: ↑04 יוני 2026, 09:21כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
הליו וארלה למשל, מעל 1900 דקות עם 2-3 בשערים/בישולים
והכי מפתיע- יחס דריבלים(שזה הטיקט של הליו) מוצלח יותר נמוך משאנדה
קאלו זה כנף או קרנף? כי מעל 2000 דקות ופחות מחצי כדורי רוחב מול שאנדה עם 1001 דק וכו וכו וכו
כמובן שאפשר למצוא קשר כנף אחר, אבל זה לא פה איזשהו שובר שיווין לחפש לשאנדה מחליף וגם על הדרך לשלם את החוזה שלו כי אנחנו לא האברום בורג הזה מבני יהודה. היו לו גם משחקים טובים, יחד עם פה ושם הקבלת החלטות הידועה לשמצה.
אבל סבבה, זורם איתך, בוא נשווה לקיצוניים שמאליים בשאר הקבוצות:
שאנדה סילבה - שער/בישול כל 502 דקות.
הליו וארלה - שער/בישול כל 396 דקות.
אמיר גנאח - שער/בישול כל 239 דקות.
סמואל קאלו - שער/בישול כל 199 דקות.
קנג'י חורה - שער/בישול כל 161 דקות.
גם ההשוואה הזאת, מול שחקנים לא מאוד מבריקים, מוציאה את סילבה באור די מביך.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 823 לייקים
אני חושב שאתה קצת מגזים עם הביקורת הזאתלירון האדום כתב: ↑04 יוני 2026, 10:14 זה שיש לו כדורגל זה ברור, אבל זה נראה שהוא בא לבלות, להנות מהחיים, לעשות צחוקים ופחות לשחק כדורגל..
מקווה שיביא את היכולות שלו לידי ביטוי העונה.
לדעתי הוא באמת נתן כמה משחקים טובים שם על הקו אבל לא תמיד התחבר לו (למרות הרשימה שפרסמתי)
יכול להבין למה הפועל נותנים לו עוד שנה להוכיח
אף לא צעד לאחור 
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8783 לייקים
בעיני זה בדיוק הפוך.
אם יש לי את טוריאל ולואיזו שאני יכול לסמוך עליהם לתפוקה התקפית יציבה, אני יכול במובן מסוים לקחת הימור מחושב על סילבה ולקוות שיפתיע אותי.
כשאין את לואיזו זה רק נהיה מסוכן יותר להשאיר את סילבה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 823 לייקים
דלפ רציני
לדעתי צריכים לקחת בעירבון את טוריאל העונה - לא חושב שהוא יצליח לשחזר את המספרים שלו מהעונה שהייתה
אף לא צעד לאחור 
-
סבסטיאן סימרוטיץ
- הצטרף: 02 דצמבר 2020, 11:21
- קיבל.ה 38 לייקים
אני בכלל לא בטוח שהוא ימשיך. צריך להבין שהסגל שיתחיל את המשחקים באירופה לא יהיה הסגל שנראה פה בדצמבר. זרים טובים מביאים בסוף הקיץ, הזדמנויות נפתחות. אם הוא ירשים באירופה אולי יישאר, אבל אם אני צריך להמר לפחות אחד מהזרים חוץ מלואיזו יוחלף אחרי ההדחה, וחושב שזה יהיה הוא או קרייב.הוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
"אתמול היה טוב ויהיה גם מחר"
