פורום אוהדי הפועל תל אביב
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
-
קיבל.ה 1793 לייקים
Terry כתב: ↑03 יוני 2026, 09:17
D&3 כתב: ↑02 יוני 2026, 23:01
לא ראיתי אותו חוץ מנגדנו, אבל מבחינת סטטיסטיקות למיניהן, וממה שכותבים עליו במרשתת, הוא נראה שחקן מעניין מאוד
ואני מקווה שלא נמשיך באותה שיטת משחק, אבל אם כן אגף השמאל המקולל של ברדה נראה תפור עליו
נראה לי הוא בכלל 8-10.
בדיוק
-
בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
-
קיבל.ה 737 לייקים
jonati כתב: ↑03 יוני 2026, 12:56
שיהיה בהצלחה, איך הוא כמגן ימין, מגן שמאל וקשר אחורי? שואל בשביל חבר ששם המשפחה שלו למקין
לא לתת רעיונות לברדה
ממלא סבלנו מספיק מלמקין מגן שמאל ורן בנימין ואלטמן בכנף