בגלל התרומה ההתקפית האפסית שלו, והעובדה שלא משלים אותו 10 אמיתי...אנשים מפספסים כמה הוא קריטי.
השילוב של פלקאו, מאיימבו וצ'יקו הוא אדיר. שיחוק של ברדה והצוות המקצועי.
זו השלישייה אחורית אולי הכי טובה בליגה.
10 אמיתי לצד טוריאל ולואיזו והכל ייראה אחרת לגמרי.
לא פלקאו אשם שאין לנו מושג מה לעשות ליד ה 16 של היריב.
התפקיד שלו הוא להיות קיר בטון נגד שחקנים יצירתיים של היריבות. אני לא בטוח שהוא לא הכי טוב בליגה בעמדה שלו.
פלקאו
- הפועל
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
- מיקום: מהורהר על גדות הירקון
- קיבל.ה 2190 לייקים
- יצירת קשר:
בעיניי הוא השחקן שהכי הפתיע לטובה בחצי השני של העונה. חצי ראשון ראינו שהוא קשר הורס, אבל נראה אבוד ברגע שחילץ כדור והיה צריך לבנות התקפות. אם ימשיך להשתפר גם בזה, הוא יהפוך לכוכב.CouchPotato כתב: ↑12 מאי 2026, 22:30 כבר משחק שני ברציפות שהוא פתאום נראה כמו קשר אחורי מודרני שגם יודע להניע כדור ואפילו להוציא התקפה מסוכנת.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
משחקן שהיו הרבה שאלות לגביו כשהוא היה נראה בחירה זולה יחסית לציפיות שהיו, בטח בתפקיד הזה, שכה דיברנו וציפינו לגביו, הפך מבחינתי לפחות, לאחד הזרים המשמעותיים ביותר שלנו, באנקר בהרכב מבחינתי, מהראשונים שאני אתבאס אם יפספס משחק מול קבוצה גדולה וגם מבחינת דעת הפרשנים, לאחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה, בעיקר באספקט ההגנתי והמרכזי של קשר 6.
הוא אומנם לא הראה הרבה מה הוא יודע לעשות עם הכדור, לא כי הוא לא יכול או לא יודע, כי זה פשוט לא משהו שהוא היה עושה בברזיל ופה לאט לאט הוא יותר עשה פעולות שמראות גם טכניקה לא רעה, שמירה על כדור. לדעתי הוא עדיף על קרייב גם עם הכדור, אבל קרייב הרבה יותר מנסה להחזיק בכדור.
הוא אומנם לא הראה הרבה מה הוא יודע לעשות עם הכדור, לא כי הוא לא יכול או לא יודע, כי זה פשוט לא משהו שהוא היה עושה בברזיל ופה לאט לאט הוא יותר עשה פעולות שמראות גם טכניקה לא רעה, שמירה על כדור. לדעתי הוא עדיף על קרייב גם עם הכדור, אבל קרייב הרבה יותר מנסה להחזיק בכדור.
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
בהחלט.
סתם גם חורים הגנתיים שפעם קיבלנו כמובנים מאליהם והיום אנחנו יודעים שיגיע פלקאו לחלץ.
ואם צריך גם בצורה כזו שתבהיר לשחקן ממול לא לנסות שוב.
כמה בכינו פה על אייבינדר ודומיו שנצפו כמעט כל משחק רודפים מאחור באמצע המגרש אחרי שחקני היריבה לכיוון השער שלנו, כשאלו רק מגדילים מהם את הפער. וכמובן הגול בסיום המהלך.
יחד, רק יחד! 
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
Asafasraf
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
- קיבל.ה 2023 לייקים
שחקן שההחתמה שלו גרמה לרוב כאן להרים גבה ולתהיות (כולל אותי).
הוכיח שהוא סופר חשוב במערך שלנו ועושה עבודה הגנתית מעולה.
צריך להעז קצת יותר בהתקפה ולשפר את הבעיטה מרחוק.
בגלל החסרון הזה, חייב מישהו יותר טוב מקרייב לידו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוכיח שהוא סופר חשוב במערך שלנו ועושה עבודה הגנתית מעולה.
צריך להעז קצת יותר בהתקפה ולשפר את הבעיטה מרחוק.
בגלל החסרון הזה, חייב מישהו יותר טוב מקרייב לידו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
לראות את הטיול אחרי עונה של למקין אצלו בברזיל עושה לי טוב בלב 

-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
סלח לי
אבל אתה יכול וצריך להביא שחקן יותר טוב מפלקאו
לא נפילה
רחוק מלהיות בינגו
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
בדיוק, נתקשה מאוד לפתח משחק התקפה מסודר והתקפי איתו. ה10 שיביאו יהיה חייב להיות זר תותח מסוג קנגאווה כדי לפצות וגם אז הוא יהיה בעיה
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 737 לייקים
לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:אדום ותיק כתב: ↑24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו
כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אני מאוד אוהב את פלקאו והייתה לו תרומה יפה מאוד העונה
אבל אני גם הייתי רוצה לראות פה 6 אחר העונה
אבל אני גם הייתי רוצה לראות פה 6 אחר העונה
אף לא צעד לאחור 
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
מוחמד יותר פצוע מכשיר, אינו יותר 8 מ-6 וסיסוקו זה חתיכת בלוף ואני לוקח את פלקאו עליו בכל יוםבן לוז כתב: ↑31 מאי 2026, 10:30לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:אדום ותיק כתב: ↑24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו
כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
מהשמות שהיזכרתבן לוז כתב: ↑31 מאי 2026, 10:30לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:אדום ותיק כתב: ↑24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו
כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 166 לייקים
לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.אדום ותיק כתב: ↑31 מאי 2026, 14:39מהשמות שהיזכרתבן לוז כתב: ↑31 מאי 2026, 10:30לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:אדום ותיק כתב: ↑24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו
כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".Dubi Dubkin כתב: ↑31 מאי 2026, 15:38לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.אדום ותיק כתב: ↑31 מאי 2026, 14:39מהשמות שהיזכרתבן לוז כתב: ↑31 מאי 2026, 10:30
לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו
כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
סיסוקו שחקן מעולה אבל הוא חייב לידו מישהו כמו פלקאו שינקה אחרי הטעויות ואיבודי הכדור שלו.adom4 כתב: ↑31 מאי 2026, 15:39מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".Dubi Dubkin כתב: ↑31 מאי 2026, 15:38לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.אדום ותיק כתב: ↑31 מאי 2026, 14:39
מהשמות שהיזכרת
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
בדיוקL.S כתב: ↑31 מאי 2026, 16:14סיסוקו שחקן מעולה אבל הוא חייב לידו מישהו כמו פלקאו שינקה אחרי הטעויות ואיבודי הכדור שלו.adom4 כתב: ↑31 מאי 2026, 15:39מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".Dubi Dubkin כתב: ↑31 מאי 2026, 15:38
לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...
בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).
בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
ראיון רשמי בפלטפורמה של המועדון.
הכובע הטעים של העונה מבחינתי.
כשהוא חתם הייתי בטוח שהוא יהיה כלום, בפועל הוכיח שהוא לוחם.
אוהב אותו ושמח שהוא נשאר.
הכובע הטעים של העונה מבחינתי.
כשהוא חתם הייתי בטוח שהוא יהיה כלום, בפועל הוכיח שהוא לוחם.
אוהב אותו ושמח שהוא נשאר.
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
אחלה פלקאו
אגב, לפי איך שהילדים והאישה לומדים עברית
והעובדה שהוא אמר ששאר המשפחה מצטרפים בשנה הבאה, נראה שהבחור רואה עצמו משתקע פה לתקופה ארוכה.
אגב, לפי איך שהילדים והאישה לומדים עברית
והעובדה שהוא אמר ששאר המשפחה מצטרפים בשנה הבאה, נראה שהבחור רואה עצמו משתקע פה לתקופה ארוכה.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
בהנחה שדיארה חותם טפו טפו אז כנף שמאל כבר יש לך. קרייב לדעתי יותר 50/50 וחלק מהבעיה איתו זה שהוא מתופקד כ6 ביחד עם פלקאו כדי לעזור בהנעת כדור מאחור. אם מה שראינו מפלקאו במשחקים האחרונים זאת היכולת האמיתית שלו בהנעת כדור, אולי הוא יוכל להיות פיבוט יחיד ולשחרר את קרייב לריצות קדימה. ובמצב כזה אולי עדיף עוד קשר 50/50 כמו קרייב במקום 10, ולשחק עם שניהם לפני פלקאו.El dudernio כתב: ↑31 מאי 2026, 17:35בדיוק
בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...
בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).
בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
אבל זה חתיכת אם. נורא קשה לשפוט שחקנים העונה כי הרבה מהבעיות נבעו מחוסר תיאום של קבוצה חדשה.
צריך לדעתי 10 זר שיכול לשחק גם כ8 כ50-50Terry כתב: ↑12 יוני 2026, 19:02בהנחה שדיארה חותם טפו טפו אז כנף שמאל כבר יש לך. קרייב לדעתי יותר 50/50 וחלק מהבעיה איתו זה שהוא מתופקד כ6 ביחד עם פלקאו כדי לעזור בהנעת כדור מאחור. אם מה שראינו מפלקאו במשחקים האחרונים זאת היכולת האמיתית שלו בהנעת כדור, אולי הוא יוכל להיות פיבוט יחיד ולשחרר את קרייב לריצות קדימה. ובמצב כזה אולי עדיף עוד קשר 50/50 כמו קרייב במקום 10, ולשחק עם שניהם לפני פלקאו.El dudernio כתב: ↑31 מאי 2026, 17:35בדיוק
בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...
בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).
בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
אבל זה חתיכת אם. נורא קשה לשפוט שחקנים העונה כי הרבה מהבעיות נבעו מחוסר תיאום של קבוצה חדשה.
בדרך כלל כשמשחקים עם שני 50-50 אחד מהם נוטה יותר ל6 והשני ל10. אני בכלל לא בטוח שקרייב לא מהסוג השני. בגלל שהוא כזה נפיל מתייחסים אליו אוטומטית כאל שחקן הגנתי.איתן כתב: ↑12 יוני 2026, 19:04צריך לדעתי 10 זר שיכול לשחק גם כ8 כ50-50Terry כתב: ↑12 יוני 2026, 19:02בהנחה שדיארה חותם טפו טפו אז כנף שמאל כבר יש לך. קרייב לדעתי יותר 50/50 וחלק מהבעיה איתו זה שהוא מתופקד כ6 ביחד עם פלקאו כדי לעזור בהנעת כדור מאחור. אם מה שראינו מפלקאו במשחקים האחרונים זאת היכולת האמיתית שלו בהנעת כדור, אולי הוא יוכל להיות פיבוט יחיד ולשחרר את קרייב לריצות קדימה. ובמצב כזה אולי עדיף עוד קשר 50/50 כמו קרייב במקום 10, ולשחק עם שניהם לפני פלקאו.El dudernio כתב: ↑31 מאי 2026, 17:35
בדיוק
בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...
בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).
בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
אבל זה חתיכת אם. נורא קשה לשפוט שחקנים העונה כי הרבה מהבעיות נבעו מחוסר תיאום של קבוצה חדשה.
