פלקאו

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

בגלל התרומה ההתקפית האפסית שלו, והעובדה שלא משלים אותו 10 אמיתי...אנשים מפספסים כמה הוא קריטי.
השילוב של פלקאו, מאיימבו וצ'יקו הוא אדיר. שיחוק של ברדה והצוות המקצועי.
זו השלישייה אחורית אולי הכי טובה בליגה.

10 אמיתי לצד טוריאל ולואיזו והכל ייראה אחרת לגמרי.
לא פלקאו אשם שאין לנו מושג מה לעשות ליד ה 16 של היריב.

התפקיד שלו הוא להיות קיר בטון נגד שחקנים יצירתיים של היריבות. אני לא בטוח שהוא לא הכי טוב בליגה בעמדה שלו.
יחד, רק יחד! :heart:
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

הפתעת העונה מבחינתי
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  2190 לייקים
יצירת קשר:

CouchPotato כתב: 12 מאי 2026, 22:30 כבר משחק שני ברציפות שהוא פתאום נראה כמו קשר אחורי מודרני שגם יודע להניע כדור ואפילו להוציא התקפה מסוכנת.
בעיניי הוא השחקן שהכי הפתיע לטובה בחצי השני של העונה. חצי ראשון ראינו שהוא קשר הורס, אבל נראה אבוד ברגע שחילץ כדור והיה צריך לבנות התקפות. אם ימשיך להשתפר גם בזה, הוא יהפוך לכוכב.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

משחקן שהיו הרבה שאלות לגביו כשהוא היה נראה בחירה זולה יחסית לציפיות שהיו, בטח בתפקיד הזה, שכה דיברנו וציפינו לגביו, הפך מבחינתי לפחות, לאחד הזרים המשמעותיים ביותר שלנו, באנקר בהרכב מבחינתי, מהראשונים שאני אתבאס אם יפספס משחק מול קבוצה גדולה וגם מבחינת דעת הפרשנים, לאחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה, בעיקר באספקט ההגנתי והמרכזי של קשר 6.
הוא אומנם לא הראה הרבה מה הוא יודע לעשות עם הכדור, לא כי הוא לא יכול או לא יודע, כי זה פשוט לא משהו שהוא היה עושה בברזיל ופה לאט לאט הוא יותר עשה פעולות שמראות גם טכניקה לא רעה, שמירה על כדור. לדעתי הוא עדיף על קרייב גם עם הכדור, אבל קרייב הרבה יותר מנסה להחזיק בכדור.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

L.S כתב: 15 יולי 2025, 22:48 וואו איך בא לי שהוא יסתום לכולם את הפה על המגרש.
סתם
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:00
L.S כתב: 15 יולי 2025, 22:48 וואו איך בא לי שהוא יסתום לכולם את הפה על המגרש.
סתם
בהחלט.
סתם גם חורים הגנתיים שפעם קיבלנו כמובנים מאליהם והיום אנחנו יודעים שיגיע פלקאו לחלץ.
ואם צריך גם בצורה כזו שתבהיר לשחקן ממול לא לנסות שוב.

כמה בכינו פה על אייבינדר ודומיו שנצפו כמעט כל משחק רודפים מאחור באמצע המגרש אחרי שחקני היריבה לכיוון השער שלנו, כשאלו רק מגדילים מהם את הפער. וכמובן הגול בסיום המהלך.
יחד, רק יחד! :heart:
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  2023 לייקים

שחקן שההחתמה שלו גרמה לרוב כאן להרים גבה ולתהיות (כולל אותי).
הוכיח שהוא סופר חשוב במערך שלנו ועושה עבודה הגנתית מעולה.
צריך להעז קצת יותר בהתקפה ולשפר את הבעיטה מרחוק.
בגלל החסרון הזה, חייב מישהו יותר טוב מקרייב לידו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

לראות את הטיול אחרי עונה של למקין אצלו בברזיל עושה לי טוב בלב ❤️😂
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

Asafasraf כתב: 24 מאי 2026, 10:30 שחקן שההחתמה שלו גרמה לרוב כאן להרים גבה ולתהיות (כולל אותי).
הוכיח שהוא סופר חשוב במערך שלנו ועושה עבודה הגנתית מעולה.
צריך להעז קצת יותר בהתקפה ולשפר את הבעיטה מרחוק.
בגלל החסרון הזה, חייב מישהו יותר טוב מקרייב לידו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
סלח לי
אבל אתה יכול וצריך להביא שחקן יותר טוב מפלקאו

לא נפילה
רחוק מלהיות בינגו
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

בדיוק, נתקשה מאוד לפתח משחק התקפה מסודר והתקפי איתו. ה10 שיביאו יהיה חייב להיות זר תותח מסוג קנגאווה כדי לפצות וגם אז הוא יהיה בעיה
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

אדום ותיק כתב: 24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו

כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אני מאוד אוהב את פלקאו והייתה לו תרומה יפה מאוד העונה

אבל אני גם הייתי רוצה לראות פה 6 אחר העונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

בן לוז כתב: 31 מאי 2026, 10:30
אדום ותיק כתב: 24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו

כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
מוחמד יותר פצוע מכשיר, אינו יותר 8 מ-6 וסיסוקו זה חתיכת בלוף ואני לוקח את פלקאו עליו בכל יום
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

בן לוז כתב: 31 מאי 2026, 10:30
אדום ותיק כתב: 24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו

כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
מהשמות שהיזכרת
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
Dubi Dubkin
הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
קיבל.ה  166 לייקים

אדום ותיק כתב: 31 מאי 2026, 14:39
בן לוז כתב: 31 מאי 2026, 10:30
אדום ותיק כתב: 24 מאי 2026, 10:13 אין ספק ששידרג מאד את משחקו והשתלבותו בקבוצה מהמשחקים בתחילת העונה.
מבין הקשרים הדפנסיביים בליגה, אני חושב שהוא שני לונטורה. לא רואה באף קבוצה קשר אחורי אחר שעולה עליו.
אם לא מביאים תותח עם דרכון ישראלי במקומו , אז בודאי שלא לשחרר.
חייב לעבוד חזק מאד על הבעיטה מחוץ לרחבה!
לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו

כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
מהשמות שהיזכרת
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

Dubi Dubkin כתב: 31 מאי 2026, 15:38
אדום ותיק כתב: 31 מאי 2026, 14:39
בן לוז כתב: 31 מאי 2026, 10:30

לא בטוח שהם בדיוק קשרים אחוריים 6 קלאסיים, אבל רק מקצה הראש אני יכול לכתוב כאן כמה שמות שבטוח לא נופלים ממנו וכנראה גם עולים עליו בהמון דברים:
1. עלי מוחמד
2. בוריס אינו
3. סיסוקו

כמובן ונטורה מקום ראשון בפער
ואני כותב את זה כאחד שמאוד מעריך ואוהב את פלקאו, אבל השמות שרשמתי כאן הרבה יותר איכותיים וורסטליים ממנו, מצטער
מהשמות שהיזכרת
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

adom4 כתב: 31 מאי 2026, 15:39
Dubi Dubkin כתב: 31 מאי 2026, 15:38
אדום ותיק כתב: 31 מאי 2026, 14:39
מהשמות שהיזכרת
עלי מוחמד - בצלילה בכושר. גם אם פנוי, לא הייתי מחליף אותו בפלקאו.
סיסוקו - לא טוב יותר מפלקאו.
אינו - לא טוסב ממנו אבל קשר 6 טוב מאד. יש לו יתרון בהיבט ההתקפי על פני פלקאו.
מקווה מד שפלקאו ימשיך במגמת שיפור בהיבט ההתקפי של משחקו. בשלב הראשון הייתי עובד איתו חזר על הבעיטות מחוץ לרחבה.
לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
סיסוקו שחקן מעולה אבל הוא חייב לידו מישהו כמו פלקאו שינקה אחרי הטעויות ואיבודי הכדור שלו.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

L.S כתב: 31 מאי 2026, 16:14
adom4 כתב: 31 מאי 2026, 15:39
Dubi Dubkin כתב: 31 מאי 2026, 15:38

לדעתי מוחמד 3 רמות מעליו, בטח שהוא משחק על תקן ישראלי.
סיסוקו ואינו גם טובים ממנו
מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
סיסוקו שחקן מעולה אבל הוא חייב לידו מישהו כמו פלקאו שינקה אחרי הטעויות ואיבודי הכדור שלו.
בדיוק

בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...

בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).

בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

ראיון רשמי בפלטפורמה של המועדון.

הכובע הטעים של העונה מבחינתי.
כשהוא חתם הייתי בטוח שהוא יהיה כלום, בפועל הוכיח שהוא לוחם.

אוהב אותו ושמח שהוא נשאר.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

אחלה פלקאו
אגב, לפי איך שהילדים והאישה לומדים עברית
והעובדה שהוא אמר ששאר המשפחה מצטרפים בשנה הבאה, נראה שהבחור רואה עצמו משתקע פה לתקופה ארוכה.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

El dudernio כתב: 31 מאי 2026, 17:35
L.S כתב: 31 מאי 2026, 16:14
adom4 כתב: 31 מאי 2026, 15:39
מוחמד כשהוא כשיר כן, דגש על "כשיר".
ובאמת שאין לי מושג מה אתם רואים בסיסוקו, בין השחקנים הכי חסרי אחריות שראיתי בחיים שלי
סיסוקו שחקן מעולה אבל הוא חייב לידו מישהו כמו פלקאו שינקה אחרי הטעויות ואיבודי הכדור שלו.
בדיוק

בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...

בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).

בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
בהנחה שדיארה חותם טפו טפו אז כנף שמאל כבר יש לך. קרייב לדעתי יותר 50/50 וחלק מהבעיה איתו זה שהוא מתופקד כ6 ביחד עם פלקאו כדי לעזור בהנעת כדור מאחור. אם מה שראינו מפלקאו במשחקים האחרונים זאת היכולת האמיתית שלו בהנעת כדור, אולי הוא יוכל להיות פיבוט יחיד ולשחרר את קרייב לריצות קדימה. ובמצב כזה אולי עדיף עוד קשר 50/50 כמו קרייב במקום 10, ולשחק עם שניהם לפני פלקאו.
אבל זה חתיכת אם. נורא קשה לשפוט שחקנים העונה כי הרבה מהבעיות נבעו מחוסר תיאום של קבוצה חדשה.
איתן
הצטרף: 15 דצמבר 2025, 13:45
קיבל.ה  19 לייקים

Terry כתב: 12 יוני 2026, 19:02
El dudernio כתב: 31 מאי 2026, 17:35
L.S כתב: 31 מאי 2026, 16:14

סיסוקו שחקן מעולה אבל הוא חייב לידו מישהו כמו פלקאו שינקה אחרי הטעויות ואיבודי הכדור שלו.
בדיוק

בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...

בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).

בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
בהנחה שדיארה חותם טפו טפו אז כנף שמאל כבר יש לך. קרייב לדעתי יותר 50/50 וחלק מהבעיה איתו זה שהוא מתופקד כ6 ביחד עם פלקאו כדי לעזור בהנעת כדור מאחור. אם מה שראינו מפלקאו במשחקים האחרונים זאת היכולת האמיתית שלו בהנעת כדור, אולי הוא יוכל להיות פיבוט יחיד ולשחרר את קרייב לריצות קדימה. ובמצב כזה אולי עדיף עוד קשר 50/50 כמו קרייב במקום 10, ולשחק עם שניהם לפני פלקאו.
אבל זה חתיכת אם. נורא קשה לשפוט שחקנים העונה כי הרבה מהבעיות נבעו מחוסר תיאום של קבוצה חדשה.
צריך לדעתי 10 זר שיכול לשחק גם כ8 כ50-50
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

איתן כתב: 12 יוני 2026, 19:04
Terry כתב: 12 יוני 2026, 19:02
El dudernio כתב: 31 מאי 2026, 17:35

בדיוק

בגדול לא לוקח אף אחד מהשלושה שציינו במקום פלקאו...

בכלל מענין יהיה לראות את פלקאו כשלפניו פרץ וקגנאווה... זה שאין לנו קשר אמצע שמסוגל להשתחרר מלחץ זה בעייתי במיוחד כשאנחנו משחקים שם רק עם 2 שחקנים (לואיזו כל הזמן בורח לימין).

בכל מקרה אם צריך להחליף אחד משניהם זה את קרייב, למרות שלפני זה הייתי מביא 10 אמיתי ו כנף שמאל שמספק מספרים. בגדול חסר לנו ביבראס וטועמה
בהנחה שדיארה חותם טפו טפו אז כנף שמאל כבר יש לך. קרייב לדעתי יותר 50/50 וחלק מהבעיה איתו זה שהוא מתופקד כ6 ביחד עם פלקאו כדי לעזור בהנעת כדור מאחור. אם מה שראינו מפלקאו במשחקים האחרונים זאת היכולת האמיתית שלו בהנעת כדור, אולי הוא יוכל להיות פיבוט יחיד ולשחרר את קרייב לריצות קדימה. ובמצב כזה אולי עדיף עוד קשר 50/50 כמו קרייב במקום 10, ולשחק עם שניהם לפני פלקאו.
אבל זה חתיכת אם. נורא קשה לשפוט שחקנים העונה כי הרבה מהבעיות נבעו מחוסר תיאום של קבוצה חדשה.
צריך לדעתי 10 זר שיכול לשחק גם כ8 כ50-50
בדרך כלל כשמשחקים עם שני 50-50 אחד מהם נוטה יותר ל6 והשני ל10. אני בכלל לא בטוח שקרייב לא מהסוג השני. בגלל שהוא כזה נפיל מתייחסים אליו אוטומטית כאל שחקן הגנתי.
שליחת תגובה