אדמונד ספרא
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1201 לייקים
היה שווה לאכול חרא במשך שנים כדי להגיע לנחלה. נקווה שיצעידו אותנו לעוד ועוד הישגים
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
amorphis
- הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
- קיבל.ה 344 לייקים
השג אדיר של ספרא שהגיע מתוך התנהלות סופר מקצועית, כל הכבוד!
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 374 לייקים
הפסד כספי גדול כי לא מארחים בישראל .
מקווה שבכל זאת יעלו את התקציב לבנות פה
קבוצה לתארים.
מקווה שבכל זאת יעלו את התקציב לבנות פה
קבוצה לתארים.
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
מקום 4 וכרטיס לאירופה.
עונה ראשונה.
כל הכבוד על הכל. לא מובן מאליו בכלל.
עונה ראשונה.
כל הכבוד על הכל. לא מובן מאליו בכלל.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
מואיזו מואיזו מואיזו... אותך אני אוהב 
-
htafan99
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
- קיבל.ה 192 לייקים
חלאס.
לא נעצור רגע ונגיד לו תודה ?
דרבי אחרי 12 שנה.
מקום רביעי.
אירופה.
ניהול שפוי מקצועית , כלכלית וניהולית.
ה 3-2 על ביתר.
חזרה מלאומית לליגת העל.
כל העונה עד לפני 2 משחקים בלומפילד חזר להיות מבצר.
ועוד.
מזכיר שהציפייה הייתה לגרד את הפלייאוף עליון, אבל תראו איזה יופי של עונה - מעל כל המצופה.
לא נעצור רגע ונגיד לו תודה ?
דרבי אחרי 12 שנה.
מקום רביעי.
אירופה.
ניהול שפוי מקצועית , כלכלית וניהולית.
ה 3-2 על ביתר.
חזרה מלאומית לליגת העל.
כל העונה עד לפני 2 משחקים בלומפילד חזר להיות מבצר.
ועוד.
מזכיר שהציפייה הייתה לגרד את הפלייאוף עליון, אבל תראו איזה יופי של עונה - מעל כל המצופה.
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
ואיזה כיף זה לא לראות פה דיונים משפטיים ומילים כמו קאס חובות פירוק בקרה תקציבית אחמד אעבד עו"ד שי אליאס וכו'. רק התעסקות בכדורגל
רדיוס לבית"ר!
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
לא רע...


יחד, רק יחד! 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
צנציפר טועה במלא דברים. בהמון.
בכל הקשור לספרא הרקורד שלו לא רע.
יחד, רק יחד! 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
הוא כנראה לא עובד מועדון אבל הוא צודק
לצנצי יש נטייה להגזים עם מספרים
אף לא צעד לאחור 
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
ועדיין אפשר להניח בביטחון רב שספרא השקיע הרבה הרבה הרבה יותר ממה שכל הבעלים הקודמים שלנו השקיעו יחד.RedDrifter כתב: ↑29 מאי 2026, 09:19הוא כנראה לא עובד מועדון אבל הוא צודק
לצנצי יש נטייה להגזים עם מספרים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
בזה אין ספק
הנקודה המרכזית אבל היא שספרא יודע עד כה להשקיע בחוכמה את הכסף ורואים את זה מניב תוצאות שמביאות הצלחות יפות בקצב התקדמות טוב
השאלה הגדולה שכנראה מעסיקה את כולם היא לאן מפה? כי להתקדם מהנקודה הזאת הלאה נזדקק לקפיצה גדולה יחסית. ואת זה נגלה בעונה 2 הקרובות
הנקודה המרכזית אבל היא שספרא יודע עד כה להשקיע בחוכמה את הכסף ורואים את זה מניב תוצאות שמביאות הצלחות יפות בקצב התקדמות טוב
השאלה הגדולה שכנראה מעסיקה את כולם היא לאן מפה? כי להתקדם מהנקודה הזאת הלאה נזדקק לקפיצה גדולה יחסית. ואת זה נגלה בעונה 2 הקרובות
אף לא צעד לאחור 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
עוד מעט הדר יעקבי תכתוב שספרא מאמין בתקציב מצומצם, ושבליץ' עובר תקופה לא פשוטה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
לא ממש... את הכסף שנה שעברה שמת על דאפה ועל רכישות זרים (לואיזו, קרייב, צ'יקו)RedDrifter כתב: ↑29 מאי 2026, 09:28 בזה אין ספק
הנקודה המרכזית אבל היא שספרא יודע עד כה להשקיע בחוכמה את הכסף ורואים את זה מניב תוצאות שמביאות הצלחות יפות בקצב התקדמות טוב
השאלה הגדולה שכנראה מעסיקה את כולם היא לאן מפה? כי להתקדם מהנקודה הזאת הלאה נזדקק לקפיצה גדולה יחסית. ואת זה נגלה בעונה 2 הקרובות
בהנחה שאתה מגדיל את ההכנסות (עוד מנויים, מכירת לואיזו וכו...) ומאחר והזרים כבר חתומים לשנה הבאה אתה יכול להשקיע את ה 30 מליון האלן בסגל ישראלי... ואז זאת כן התקדמות גדולה.
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.הצבי ישראל כתב: ↑29 מאי 2026, 11:17 יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.אדום ותיק כתב: ↑29 מאי 2026, 18:50גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.הצבי ישראל כתב: ↑29 מאי 2026, 11:17 יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
שלא יספר ושלא יסביר ושיעבוד בשקט ובעמימות כמו שעשו עד עכשיו.Mendelson כתב:שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.אדום ותיק כתב: ↑29 מאי 2026, 18:50גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.הצבי ישראל כתב: ↑29 מאי 2026, 11:17 יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
מינצברג סיפר והסביר…..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
לדעתי זו כתבה שנועדה להסתיר את זה שהולכים לפירוק.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
גם כשאני יודע שזה נכתב בציניות מוחלט עדיין נישמתי נעתקה לרגע מהמילה פירוק. כמה חרא עברנו ב15 שנה האלה.
OMG עווופררר
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
לא מסכים איתך.H.T.A כתב: ↑29 מאי 2026, 19:05שלא יספר ושלא יסביר ושיעבוד בשקט ובעמימות כמו שעשו עד עכשיו.Mendelson כתב:שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.
מינצברג סיפר והסביר…..
Sent from my iPhone using Tapatalk
מודע שיש גישה שאומרת שאסור למסור מיגע כי זה מבלבל את הירוב (כמעט יצא לי אויב...) אבל האוהדים שבערפל הם לא היריב.
אישית אני לא סומך על הכתבלבים השונים (טרם ראיתי אחד שראוי לתואר עיתונאי ספורט אמין... זה כמעת אוקסימורון).
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
איל
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 166 לייקים
המספרים שצנצי פרסם סהכ הגיוניים בגדול
אני קונה כל עונה עשור קדימה ניהול והשקעות כפי שהיו העונה
שום פאניקה ושום נעליים .
זכינו בבעלים מעולה
אני קונה כל עונה עשור קדימה ניהול והשקעות כפי שהיו העונה
שום פאניקה ושום נעליים .
זכינו בבעלים מעולה
קהל של קבוצות כדורגל הוא לא מבין, סובלני או מכיל.אדום ותיק כתב:לא מסכים איתך.H.T.A כתב: ↑29 מאי 2026, 19:05שלא יספר ושלא יסביר ושיעבוד בשקט ובעמימות כמו שעשו עד עכשיו.Mendelson כתב:
שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.
מינצברג סיפר והסביר…..
Sent from my iPhone using Tapatalk
מודע שיש גישה שאומרת שאסור למסור מיגע כי זה מבלבל את הירוב (כמעט יצא לי אויב...) אבל האוהדים שבערפל הם לא היריב.
אישית אני לא סומך על הכתבלבים השונים (טרם ראיתי אחד שראוי לתואר עיתונאי ספורט אמין... זה כמעת אוקסימורון).
ככל שתבלבל לו את המוח בתוכניות ככה אנשים ימצאו על מה להיות אנטי. ברגע אחד שמשהו לא הולך אתה תאבד אותו.
היה מספיק דוברים/בעלים/בעלי אינטרסים/זייני שכל שדיברו גבוהה, הדליפו, שיתפו(תקרא לזה איך שאתה רוצה) שברגע שלא הולך או רכש רע הגיע זה הפך למחול שדים
אם זה עוד אלמנט שמביא שקט/עוזר למערכת - תן לי להיות באפלה ולקרוא ספקולציות של אוהדים פה כל חלון העברות ותן לי לראות עיתונאים מתפתלים והשערות חסרות בסיס עד סוף ימיי
ספרא


Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
זה לא קשור לספרא, זאת המדיניות של פרימור וברדה עוד בבאר שבע
לי מפריע החלטות מקצועיות יותר מהכל אין בעיה של תקציב או שאפתנות
לי מפריע החלטות מקצועיות יותר מהכל אין בעיה של תקציב או שאפתנות
זה לא קשור ? מי הביא את גיא פרימור למערכת? משה תאומים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 57 לייקים
חובות אבודים לדרסיליה
