אדמונד ספרא

פורום אוהדי הפועל תל אביב
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

היה שווה לאכול חרא במשך שנים כדי להגיע לנחלה. נקווה שיצעידו אותנו לעוד ועוד הישגים
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

אדום כתב: 14 מאי 2026, 01:18 היה שווה לאכול חרא במשך שנים כדי להגיע לנחלה. נקווה שיצעידו אותנו לעוד ועוד הישגים
לא לא את החרא שאנחנו אכלנו כמעט 15 שנה שום דבר לא היה שווה. גם אם ניקח את ליגת האלופות לא היה שווה לעבור את הסבל הזה. אבל אכלנו ולפחות עכשיו יש עתיד שנראה טוב יותר
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

אדום כתב: 14 מאי 2026, 01:18 היה שווה לאכול חרא במשך שנים כדי להגיע לנחלה. נקווה שיצעידו אותנו לעוד ועוד הישגים
ספר את זה לילד בבית הספר שצריך להגיע לשם אחרי שקיבל חמישייה בדרבי (שוב).
לא, לא היה שווה בעד שום דבר לקבל בעלים שכונה במשך 15 שנה ואפילו יותר.

נו, נקווה להמשך טוב.
יחד, רק יחד! :heart:
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

השג אדיר של ספרא שהגיע מתוך התנהלות סופר מקצועית, כל הכבוד!
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  374 לייקים

הפסד כספי גדול כי לא מארחים בישראל .
מקווה שבכל זאת יעלו את התקציב לבנות פה
קבוצה לתארים.
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

מקום 4 וכרטיס לאירופה.
עונה ראשונה.

כל הכבוד על הכל. לא מובן מאליו בכלל.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

מואיזו מואיזו מואיזו... אותך אני אוהב :heart:
htafan99
הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
קיבל.ה  192 לייקים

חלאס.
לא נעצור רגע ונגיד לו תודה ?

דרבי אחרי 12 שנה.
מקום רביעי.
אירופה.
ניהול שפוי מקצועית , כלכלית וניהולית.
ה 3-2 על ביתר.
חזרה מלאומית לליגת העל.
כל העונה עד לפני 2 משחקים בלומפילד חזר להיות מבצר.
ועוד.

מזכיר שהציפייה הייתה לגרד את הפלייאוף עליון, אבל תראו איזה יופי של עונה - מעל כל המצופה.
:hapoel: פותח האשכול האגדי של ה 3-2 על ביתר בבלומפילד :hapoel: רשמתי ״הניצחון הוא שלנו מחר״ יום לפני ניצחון בדרבי אחרי 12 שנים :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

ואיזה כיף זה לא לראות פה דיונים משפטיים ומילים כמו קאס חובות פירוק בקרה תקציבית אחמד אעבד עו"ד שי אליאס וכו'. רק התעסקות בכדורגל
רדיוס לבית"ר!
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

לא רע...

תמונה
יחד, רק יחד! :heart:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

7even כתב: 29 מאי 2026, 01:47 לא רע...

תמונה
רק נדייק שהמקור זה נדב צנציפר, שלא ממש טוב במספרים, מספרים נזרקים אצלו לאוויר סתם.
לא שזה לא יכול להיות נכון, אבל לא הייתי סומך על זה.
בוא נגיד שלא הייתי רוצה שצנציפר יהיה רוקח שצריך לחשב לי כמויות של תרופה.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

dino כתב: 29 מאי 2026, 08:38
7even כתב: 29 מאי 2026, 01:47 לא רע...

תמונה
רק נדייק שהמקור זה נדב צנציפר, שלא ממש טוב במספרים, מספרים נזרקים אצלו לאוויר סתם.
לא שזה לא יכול להיות נכון, אבל לא הייתי סומך על זה.
בוא נגיד שלא הייתי רוצה שצנציפר יהיה רוקח שצריך לחשב לי כמויות של תרופה.
צנציפר טועה במלא דברים. בהמון.
בכל הקשור לספרא הרקורד שלו לא רע.
יחד, רק יחד! :heart:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

7even כתב: 29 מאי 2026, 08:59
dino כתב: 29 מאי 2026, 08:38
7even כתב: 29 מאי 2026, 01:47 לא רע...

תמונה
רק נדייק שהמקור זה נדב צנציפר, שלא ממש טוב במספרים, מספרים נזרקים אצלו לאוויר סתם.
לא שזה לא יכול להיות נכון, אבל לא הייתי סומך על זה.
בוא נגיד שלא הייתי רוצה שצנציפר יהיה רוקח שצריך לחשב לי כמויות של תרופה.
צנציפר טועה במלא דברים. בהמון.
בכל הקשור לספרא הרקורד שלו לא רע.
לא בהקשר של מספרים. גם העגול הזה 60, זה כבר נשמע לא מדוייק.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

dino כתב: 29 מאי 2026, 09:11
7even כתב: 29 מאי 2026, 08:59
dino כתב: 29 מאי 2026, 08:38

רק נדייק שהמקור זה נדב צנציפר, שלא ממש טוב במספרים, מספרים נזרקים אצלו לאוויר סתם.
לא שזה לא יכול להיות נכון, אבל לא הייתי סומך על זה.
בוא נגיד שלא הייתי רוצה שצנציפר יהיה רוקח שצריך לחשב לי כמויות של תרופה.
צנציפר טועה במלא דברים. בהמון.
בכל הקשור לספרא הרקורד שלו לא רע.
לא בהקשר של מספרים. גם העגול הזה 60, זה כבר נשמע לא מדוייק.
אז תן לנו מספר בתור עובד במועדון.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 09:17
dino כתב: 29 מאי 2026, 09:11
7even כתב: 29 מאי 2026, 08:59

צנציפר טועה במלא דברים. בהמון.
בכל הקשור לספרא הרקורד שלו לא רע.
לא בהקשר של מספרים. גם העגול הזה 60, זה כבר נשמע לא מדוייק.
אז תן לנו מספר בתור עובד במועדון.
הוא כנראה לא עובד מועדון אבל הוא צודק

לצנצי יש נטייה להגזים עם מספרים
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

RedDrifter כתב: 29 מאי 2026, 09:19
הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 09:17
dino כתב: 29 מאי 2026, 09:11

לא בהקשר של מספרים. גם העגול הזה 60, זה כבר נשמע לא מדוייק.
אז תן לנו מספר בתור עובד במועדון.
הוא כנראה לא עובד מועדון אבל הוא צודק

לצנצי יש נטייה להגזים עם מספרים
ועדיין אפשר להניח בביטחון רב שספרא השקיע הרבה הרבה הרבה יותר ממה שכל הבעלים הקודמים שלנו השקיעו יחד.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

בזה אין ספק

הנקודה המרכזית אבל היא שספרא יודע עד כה להשקיע בחוכמה את הכסף ורואים את זה מניב תוצאות שמביאות הצלחות יפות בקצב התקדמות טוב

השאלה הגדולה שכנראה מעסיקה את כולם היא לאן מפה? כי להתקדם מהנקודה הזאת הלאה נזדקק לקפיצה גדולה יחסית. ואת זה נגלה בעונה 2 הקרובות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 09:17
dino כתב: 29 מאי 2026, 09:11
7even כתב: 29 מאי 2026, 08:59

צנציפר טועה במלא דברים. בהמון.
בכל הקשור לספרא הרקורד שלו לא רע.
לא בהקשר של מספרים. גם העגול הזה 60, זה כבר נשמע לא מדוייק.
אז תן לנו מספר בתור עובד במועדון.

גם אם הייתי עובד בסושיאל לא הייתי יודע.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

dino כתב: 29 מאי 2026, 10:09
הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 09:17
dino כתב: 29 מאי 2026, 09:11

לא בהקשר של מספרים. גם העגול הזה 60, זה כבר נשמע לא מדוייק.
אז תן לנו מספר בתור עובד במועדון.

גם אם הייתי עובד בסושיאל לא הייתי יודע.
לכאורה...
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

עוד מעט הדר יעקבי תכתוב שספרא מאמין בתקציב מצומצם, ושבליץ' עובר תקופה לא פשוטה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

RedDrifter כתב: 29 מאי 2026, 09:28 בזה אין ספק

הנקודה המרכזית אבל היא שספרא יודע עד כה להשקיע בחוכמה את הכסף ורואים את זה מניב תוצאות שמביאות הצלחות יפות בקצב התקדמות טוב

השאלה הגדולה שכנראה מעסיקה את כולם היא לאן מפה? כי להתקדם מהנקודה הזאת הלאה נזדקק לקפיצה גדולה יחסית. ואת זה נגלה בעונה 2 הקרובות
לא ממש... את הכסף שנה שעברה שמת על דאפה ועל רכישות זרים (לואיזו, קרייב, צ'יקו)
בהנחה שאתה מגדיל את ההכנסות (עוד מנויים, מכירת לואיזו וכו...) ומאחר והזרים כבר חתומים לשנה הבאה אתה יכול להשקיע את ה 30 מליון האלן בסגל ישראלי... ואז זאת כן התקדמות גדולה.
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 11:17 יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

אדום ותיק כתב: 29 מאי 2026, 18:50
הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 11:17 יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

Mendelson כתב:
אדום ותיק כתב: 29 מאי 2026, 18:50
הצבי ישראל כתב: 29 מאי 2026, 11:17 יש לי הרגשה שהכתבה של צנצ נועדה כדי להרגיע את הפאניקה בקרב האוהדים על מכירת לואיזו ואי ההתחזקות כרגע.
גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.
שלא יספר ושלא יסביר ושיעבוד בשקט ובעמימות כמו שעשו עד עכשיו.

מינצברג סיפר והסביר…..


Sent from my iPhone using Tapatalk
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

לדעתי זו כתבה שנועדה להסתיר את זה שהולכים לפירוק.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

טכנית לארז כתב: 29 מאי 2026, 19:08 לדעתי זו כתבה שנועדה להסתיר את זה שהולכים לפירוק.
גם כשאני יודע שזה נכתב בציניות מוחלט עדיין נישמתי נעתקה לרגע מהמילה פירוק. כמה חרא עברנו ב15 שנה האלה.
OMG עווופררר
Chego
הצטרף: 24 יוני 2021, 12:21
קיבל.ה  31 לייקים

פסל זהב לאדמונד ומואיז
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

H.T.A כתב: 29 מאי 2026, 19:05
Mendelson כתב:
אדום ותיק כתב: 29 מאי 2026, 18:50
גם לי זה נראה כהדלפה מכוונת כדי להוריד את הלחץ של האוהדים להשקעות גדולות.
ממתין כבר לכתבות על גיוס מנויים לעונה הבאה ועד כמה זה יהיה חשוב לתקציב, ועד כמה ספרא ישקיע לפי איך שהמוצר ימכר...
שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.
שלא יספר ושלא יסביר ושיעבוד בשקט ובעמימות כמו שעשו עד עכשיו.

מינצברג סיפר והסביר…..


Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מסכים איתך.
מודע שיש גישה שאומרת שאסור למסור מיגע כי זה מבלבל את הירוב (כמעט יצא לי אויב...) אבל האוהדים שבערפל הם לא היריב.
אישית אני לא סומך על הכתבלבים השונים (טרם ראיתי אחד שראוי לתואר עיתונאי ספורט אמין... זה כמעת אוקסימורון).
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
איל
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  166 לייקים

המספרים שצנצי פרסם סהכ הגיוניים בגדול

אני קונה כל עונה עשור קדימה ניהול והשקעות כפי שהיו העונה
שום פאניקה ושום נעליים .
זכינו בבעלים מעולה
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

אדום ותיק כתב:
H.T.A כתב: 29 מאי 2026, 19:05
Mendelson כתב:
שמישהו יספר להנהלה שכל מה שצריך זה לדבר בשקיפות אל הקהל האינטליגנטי הזה, וסביר שרובם ככולם יבין. שפרימור יתן ראיון בלעדי לצנצי, שיספר על מה היה מאחורי הקלעים אם לואיזו, מה התוכניות המקצועיות, מה המטרות לעונה הבאה… לפחות על עצמי יכול להעיד שזה יספק אותי מאוד.
שלא יספר ושלא יסביר ושיעבוד בשקט ובעמימות כמו שעשו עד עכשיו.

מינצברג סיפר והסביר…..


Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מסכים איתך.
מודע שיש גישה שאומרת שאסור למסור מיגע כי זה מבלבל את הירוב (כמעט יצא לי אויב...) אבל האוהדים שבערפל הם לא היריב.
אישית אני לא סומך על הכתבלבים השונים (טרם ראיתי אחד שראוי לתואר עיתונאי ספורט אמין... זה כמעת אוקסימורון).
קהל של קבוצות כדורגל הוא לא מבין, סובלני ‏או מכיל.
ככל שתבלבל לו את המוח בתוכניות ככה אנשים ימצאו על מה להיות אנטי. ברגע אחד שמשהו לא הולך אתה תאבד אותו.

היה מספיק דוברים/בעלים/בעלי אינטרסים/זייני שכל שדיברו גבוהה, הדליפו, שיתפו(תקרא לזה איך שאתה רוצה) שברגע שלא הולך או רכש רע הגיע זה הפך למחול שדים

אם זה עוד אלמנט שמביא שקט/עוזר למערכת - תן לי להיות באפלה ולקרוא ספקולציות של אוהדים פה כל חלון העברות ותן לי לראות עיתונאים מתפתלים והשערות חסרות בסיס עד סוף ימיי

ספרא תמונהתמונה


Sent from my iPhone using Tapatalk
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

זה לא קשור לספרא, זאת המדיניות של פרימור וברדה עוד בבאר שבע
לי מפריע החלטות מקצועיות יותר מהכל אין בעיה של תקציב או שאפתנות
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

זה לא קשור ? ‏מי הביא את גיא פרימור למערכת? משה תאומים?


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

טכנית לארז כתב: 29 מאי 2026, 19:08 לדעתי זו כתבה שנועדה להסתיר את זה שהולכים לפירוק.
חובות אבודים לדרסיליה
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
שליחת תגובה