דניאל דאפה

פורום אוהדי הפועל תל אביב
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

RedDrifter כתב: 20 מאי 2026, 21:54
D&3 כתב: 20 מאי 2026, 21:51
RedDrifter כתב: 20 מאי 2026, 21:45 המיני עקיצה הזאת היא לא לעניין.. מילא היה לך כבוד והיית מתייג אותי ולא מנסה להחליק את זה כביקורת כללית.. כאחד שזוכר היטב איזה דעות על איזה שחקנים הוא החזיק בתחילת העונה לא בטוח שלא היית מסכים איתי
קיבלת תיוג, הייתי מצטט אבל זה כבר מגה ציטוט אז העדפתי לחסוך

ולא הבנתי את הקשר לדעות בתחילת העונה. רוב השחקנים שהגיעו להפועל השנה רובנו ככולנו ראינו העונה הרבה הרבה הרבה יותר ממה שראינו עד העונה. מי שלא עדכן את מה שהוא חושב הוא סתם עקשן
אני אשאל אותך בפשטות אז - לדעתך קרייב לא שחקן שאתה ממשיך איתו?
אני באופן אישי ממשיך איתו קל, אבל אני לא חושב שיש פה עניין שאנשים שלא רוצים זה כי הם חושבים מהבטן בניגוד אלי.
ואני לא מבין איך זה קשור לדיון
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

D&3 כתב: 20 מאי 2026, 21:57
RedDrifter כתב: 20 מאי 2026, 21:54
D&3 כתב: 20 מאי 2026, 21:51

קיבלת תיוג, הייתי מצטט אבל זה כבר מגה ציטוט אז העדפתי לחסוך

ולא הבנתי את הקשר לדעות בתחילת העונה. רוב השחקנים שהגיעו להפועל השנה רובנו ככולנו ראינו העונה הרבה הרבה הרבה יותר ממה שראינו עד העונה. מי שלא עדכן את מה שהוא חושב הוא סתם עקשן
אני אשאל אותך בפשטות אז - לדעתך קרייב לא שחקן שאתה ממשיך איתו?
אני באופן אישי ממשיך איתו קל, אבל אני לא חושב שיש פה עניין שאנשים שלא רוצים זה כי הם חושבים מהבטן בניגוד אלי.
ואני לא מבין איך זה קשור לדיון
תשמע, אני אומנם לא הרבה זמן פעיל בפורום הזה (כשנה) אבל כבר יצא לי להיכנס פה לשיחות עומק על דברים כאלה - באיזשהו שלב, התחלתי להבין שצריך לשמור אנרגיות וזה לא לכולם. הכוונה היא שיש פה משתמשים בפורום שאחרי כל משחק שהוא יותר חלש, משתלחים בשחקנים בלי סיבה אמיתית ואיתם פחות עדיף לפתח דיון כי אלה דעות מהבטן והבאסה של אותו הרגע, בדרך כלל הם גם בעלי דעות שליליות ועקביות.

איתך למשל אני ואתה לא בעלי דעות דומות בדרך כלל, אבל כן שפשר להיכנס לדיון שהוא עמוק יותר וכן יהיה אפשר אולי להגיע לאיזה נקודת הסכמה בסוף כי יש איזה הבנה מעט יותר.
איתו זה לא ככה. הוא דבק בנקודה שלו גם אם היא תלושה מהמציאות.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

מעניין, המשפט האחרון שלך דווקא מתאר טוב את עצמך לטעמי.
נסכים שלא להסכים, חבל על החפירות.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

סיכום עונה

אני חושב שכולנו פה יצאנו מופתעים ממנו - בסוף הוא היה נראה כל כך טוב וחד בתחילת העונה ומלא פוטנציאל ושיש לו כוח רצון, ששום דבר לא יעצור אותו - אני באמת האמנתי שהפועל הצליחה להנחית פה חלוץ 9 שלא נראה אולי אי פעם בהפועל. ואז הוא פשוט לא פגע. הוא הידרדר עם הזמן ונשחק עד שהגיע בואטנג - שם הוא פשוט נהיה מתוסכל ועצבני בפעולות שלו. אני חושב שהבעיה המרכזית של דאפה (מעבר לסיומת הפשוט בזיונית שיש לו) היא אופי. שפת הגוף שלו כשהוא עולה מהספסל היא של אחד שאין לו מה להוכיח, לא רעב להצליח. לדעתי הוא גם כפויי טובה אחרי שלא בא להגיד תודה לאוהדים בבלומפילד שבוע שעבר. לא כולם (ואפילו הייתי אומר הרוב) מצליחים להתגבר על הבעיה הזאת - אני אישית לא רואה אותו מצליח לשנות את המיינדסט הבעייתי שיש לו, כמות ההזדמנויות המבוזבזות שלו בשילוב האופי שלו פשוט לא מצדיקות לטעמי עוד עונה בתור חלוץ שני. הוא שחקן צעיר שבזבזו עליו המון ואני מבין את זה - אבל בסוף הפועל רוצה לעשות את קפיצת המדרגה וכמו שמכבי ידעו לשלוח את אורי עזו לאשדוד אולי זה לטובתנו שנדע לעשות זאת איתו. אף אחד לא מעל הקבוצה.
בהחלט אחת אכזבות העונה ומבחינתי הוא היה שווה הישארות אם לא הכפיות טובה שלו, בעיניי הוא נהפך להיות בלתי נסבל.

ציון: 2/10
אף לא צעד לאחור :hapoel:
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

המון פוטנציאל
תתאפס בקיץ ותעשה עבודה רצינית
עוד תוביל אותנו קדימה
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1091 לייקים

עצם זה ששילמנו עליו ככ הרבה שם אותו במשבצת בעייתית, וגם אותנו
בתכלס, מה שהוא באמת צריך זה השאלה, לפחות ככה זה מרגיש
אני דיי בטוח שאם גם בעונה הבאה הוא יהיה שחקן מחליף התפוקה ממנו תהייה נמוכה
long live the zapta
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

מבנה פיזי מרשים שבלבל את כולם לחשוב שהוא שחקן כדורגל. חסר כל טכניקה, הבנת משחק, מהירות. אין לו בעיטה, אין שם כלום.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
דולימנגה99
הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
קיבל.ה  232 לייקים

RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 01:04 סיכום עונה

אני חושב שכולנו פה יצאנו מופתעים ממנו - בסוף הוא היה נראה כל כך טוב וחד בתחילת העונה ומלא פוטנציאל ושיש לו כוח רצון, ששום דבר לא יעצור אותו - אני באמת האמנתי שהפועל הצליחה להנחית פה חלוץ 9 שלא נראה אולי אי פעם בהפועל. ואז הוא פשוט לא פגע. הוא הידרדר עם הזמן ונשחק עד שהגיע בואטנג - שם הוא פשוט נהיה מתוסכל ועצבני בפעולות שלו. אני חושב שהבעיה המרכזית של דאפה (מעבר לסיומת הפשוט בזיונית שיש לו) היא אופי. שפת הגוף שלו כשהוא עולה מהספסל היא של אחד שאין לו מה להוכיח, לא רעב להצליח. לדעתי הוא גם כפויי טובה אחרי שלא בא להגיד תודה לאוהדים בבלומפילד שבוע שעבר. לא כולם (ואפילו הייתי אומר הרוב) מצליחים להתגבר על הבעיה הזאת - אני אישית לא רואה אותו מצליח לשנות את המיינדסט הבעייתי שיש לו, כמות ההזדמנויות המבוזבזות שלו בשילוב האופי שלו פשוט לא מצדיקות לטעמי עוד עונה בתור חלוץ שני. הוא שחקן צעיר שבזבזו עליו המון ואני מבין את זה - אבל בסוף הפועל רוצה לעשות את קפיצת המדרגה וכמו שמכבי ידעו לשלוח את אורי עזו לאשדוד אולי זה לטובתנו שנדע לעשות זאת איתו. אף אחד לא מעל הקבוצה.
בהחלט אחת אכזבות העונה ומבחינתי הוא היה שווה הישארות אם לא הכפיות טובה שלו, בעיניי הוא נהפך להיות בלתי נסבל.

ציון: 2/10
מכבי לא שילמו על עזו את הסכומים האלו... הוא הרכש הכי יקר שלך אי פעם והוא בן 18 וחצי. צריך להישאר עונה הבאה ועדיין להביא 2 חלוצים. לקבל דקות כמחליף כחלוץ ולפעמים כעשר.. לקוות שיכנסו כמה שערים ושהגיל והפוטנציאל יאפשרו למכור אותו לפראייר הבא
אני לא מאמין שספרא שהוציא עליו עונה קודמת כזה הרבה יוותר עליו כזה מהר. אם תשאיל אותו והוא לא יצליח בהשאלה? הוא בכלל יפול
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

דולימנגה99 כתב: 27 מאי 2026, 10:38
RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 01:04 סיכום עונה

אני חושב שכולנו פה יצאנו מופתעים ממנו - בסוף הוא היה נראה כל כך טוב וחד בתחילת העונה ומלא פוטנציאל ושיש לו כוח רצון, ששום דבר לא יעצור אותו - אני באמת האמנתי שהפועל הצליחה להנחית פה חלוץ 9 שלא נראה אולי אי פעם בהפועל. ואז הוא פשוט לא פגע. הוא הידרדר עם הזמן ונשחק עד שהגיע בואטנג - שם הוא פשוט נהיה מתוסכל ועצבני בפעולות שלו. אני חושב שהבעיה המרכזית של דאפה (מעבר לסיומת הפשוט בזיונית שיש לו) היא אופי. שפת הגוף שלו כשהוא עולה מהספסל היא של אחד שאין לו מה להוכיח, לא רעב להצליח. לדעתי הוא גם כפויי טובה אחרי שלא בא להגיד תודה לאוהדים בבלומפילד שבוע שעבר. לא כולם (ואפילו הייתי אומר הרוב) מצליחים להתגבר על הבעיה הזאת - אני אישית לא רואה אותו מצליח לשנות את המיינדסט הבעייתי שיש לו, כמות ההזדמנויות המבוזבזות שלו בשילוב האופי שלו פשוט לא מצדיקות לטעמי עוד עונה בתור חלוץ שני. הוא שחקן צעיר שבזבזו עליו המון ואני מבין את זה - אבל בסוף הפועל רוצה לעשות את קפיצת המדרגה וכמו שמכבי ידעו לשלוח את אורי עזו לאשדוד אולי זה לטובתנו שנדע לעשות זאת איתו. אף אחד לא מעל הקבוצה.
בהחלט אחת אכזבות העונה ומבחינתי הוא היה שווה הישארות אם לא הכפיות טובה שלו, בעיניי הוא נהפך להיות בלתי נסבל.

ציון: 2/10
מכבי לא שילמו על עזו את הסכומים האלו... הוא הרכש הכי יקר שלך אי פעם והוא בן 18 וחצי. צריך להישאר עונה הבאה ועדיין להביא 2 חלוצים. לקבל דקות כמחליף כחלוץ ולפעמים כעשר.. לקוות שיכנסו כמה שערים ושהגיל והפוטנציאל יאפשרו למכור אותו לפראייר הבא
אני לא מאמין שספרא שהוציא עליו עונה קודמת כזה הרבה יוותר עליו כזה מהר. אם תשאיל אותו והוא לא יצליח בהשאלה? הוא בכלל יפול
ואם תשאיר אותו בהפועל בתור חלוץ 2 והוא לא יצליח? הוא יעכב את המועדון
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1091 לייקים

מי שלא זוכר גם דור פרץ היה מושאל להפועל חיפה
אפשר להיות שחקן דומיננטי ובעל ערך ועדיין לצאת להשאלה
ספסל זה לא יעבוד איתו, ניכר שהוא לא מנוסה מספיק ואולי אפילו לא כשרוני מספיק, את זה נדע רק כשיקבל הזדמנות למידותיו כרגע - ומידותיו כרגע הם הפועל חיפה/ירושלים/פת
long live the zapta
htafan99
הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
קיבל.ה  192 לייקים

להשאיל אין פה בכלל שאלה, יכול להיות שזה בדיוק מה שהוא צריך. אצלנו לדעתי במצב הנוכחי לא תהיה הפריצה הגדולה.
:hapoel: פותח האשכול האגדי של ה 3-2 על ביתר בבלומפילד :hapoel: רשמתי ״הניצחון הוא שלנו מחר״ יום לפני ניצחון בדרבי אחרי 12 שנים :hapoel:
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

שחקן צעיר צריך דקות משחק ושקט בראש. בהנחה ולא סומכים עליו כעל חלוץ מוביל כרגע, עדיף שיושאל וישחק בקבוצה אחרת.
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

לא מסכים שצריך להשאיל
במצב הסגל הקיים הוא חלק חשוב מאןד מהפאזל ובין אם כשחקן שעולה לבין אם יעשה את הפריצה צריך שיישאר
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

uriazu כתב: 28 מאי 2026, 15:28 לא מסכים שצריך להשאיל
במצב הסגל הקיים הוא חלק חשוב מאןד מהפאזל ובין אם כשחקן שעולה לבין אם יעשה את הפריצה צריך שיישאר
הוא כבש 3 שערים כל העונה. זה לא "חלק חשוב מהפאזל". אם אתה מחפש חלוץ מוביל אז כרגע זה לא הוא. וזה לא יהיה הוא אם הוא לא יקבל דקות משחק. אם אתה מחפש חלוץ שעולה מהספסל לרגעי הכרעה, זה ממש לא הוא, וזה גם סתם לגמור את הקריירה של ילד בן 18 ולחרב השקעה של 1.8 מיליון יורו. לא עדיף להביא חלוץ מנוסה בשביל זה?
עדיף להשאיל, רצוי לקבוצה אחרת בליגת העל אבל אפילו בלאומית, שבה הוא יוכל לשחק ולצבור ביטחון.
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

uriazu כתב: 28 מאי 2026, 15:28 לא מסכים שצריך להשאיל
במצב הסגל הקיים הוא חלק חשוב מאןד מהפאזל ובין אם כשחקן שעולה לבין אם יעשה את הפריצה צריך שיישאר
תעשה לי טובה

הפועל ת"א תחת ספרא צריכה חלוץ שני בכיר
שיהווה עומק ואיכות מהספסל

באר שבע מעלה את איסט חלוץ שני
לחיפה היה השנה מלמד, סטיוארט ויובאנוביץ (שלא הצליח אבל היה ויהיה מישהו אחר בעתיד)

דאפה עשה עונה חלשה מאוד
בשנה הבאה הלחץ רק יגדל

הוא צריך להיות מושאל ולשחק במקום שייתן לו דקות וביטחון
הלוטוס הלבן
הצטרף: 20 פברואר 2022, 13:54
קיבל.ה  488 לייקים

מישהו ידע שיש לו אזרחות משוויץ?
היה מעולה מול בוסניה. פתח על הספסל , נכנס וחולל שינוי מדהים.
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

השוויצרי נראה יותר כמו הבן האובד של קט וויליאמס ואדביסי מאוז


Sent from my iPhone using Tapatalk
שליחת תגובה