אנדריאן קרייב

פורום אוהדי הפועל תל אביב
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

אז אתה בעצם טוען שהמאמן דרש ממנו לרוץ פחות?
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:31 אז אתה בעצם טוען שהמאמן דרש ממנו לרוץ פחות?
אני בעצם טוען שהמאמן דרש ממנו לרדת נמוך יותר ולשחק קרוב לפלקאו במקום להגיח לרחבה במצבים מקו שני (בשביל למנוע מתפרצות) + לשחק בצורה פחות אגרסיבית ופחות לחץ ויותר לנסות לחלץ כדורים דרך מרכז השדה.

ההימור של ברדה בסוף השתלם כי ההגנה התאזנה כתוצאה מכך.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

לא מבין איך מצפים לחזק את הסגל ובייחוד את האמצע כשאין מקום של זר
מקווה שאם ימצאו קשר אמצע טוב הוא הראשון שישוחרר
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

חוסר יציבות מאוד בולט. בין משחקים גדולים, או רגעים גדולים, למשחקים שהוא עד כדי נזק במגרש.
עם כל זה שאני חצי בולגרי והם גם קרובים קצת לחלק מהיוגוסלבים במידת מה, הוא לא ברשימת הזרים שלי שהם באנקר לעונה הבאה. לגיטימי להשאיר, לקוות ליותר יציבות וגם לגיטימי לחפש מחליף.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

אני עדיין חושב שיש כאן שחקן שאם היו משתמשים בו נכון ברוב שלבי העונה היינו הרבה יותר מרוצים
הרגעים הטובים שלו הגיעו כשהוא משחק קדימה יותר, לוחץ גבוהה, חוטף (והוא הראה שהוא מסוגל לעשות את זה) ומצטרף לרחבה
אני אתן כאן כמה דוגמאות למהלכים כאלה שראינו ממנו:
- 2-2 נגד ריינה בחוץ, שער מקצה הרחבה אחרי הורדה של דאפפה
- ב3-2 על הבבונים בבלומפילד, הוא הכניס את ה2-2 בהצטרפות אדירה לרחבה בנגיחה
- לחץ גבוהה וחטיפת כדור במשחק נגד חיפה בפלייאוף העליון בבלומפילד, מסירה בטיימינג מושלם ללואיזו שסיים בנגיעה מתוך הרחבה
- זוכר לפחות עוד 2-3 חטיפות משמעותיות בלחץ גבוהה שעזרנו להגיע למצב של גול

קראייב הוא נכס מטורף, צריך למצוא את הנוסחה שמפיקה ממנו את הטוב ביותר מבחינת מיקום תפקיד ומשימות
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

אוהב אותו מאוד. רוצה מאוד שיישאר.
חסר לי אצלו האיומים מחוץ לרחבה של ספטמבר-אוקטובר.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

לא חושב שקישור שלו ושל פלקאו יביא אותנו למקומות גבוהים יותר מזה שהגענו אליו העונה למרבה הצער.
אם לא הולך עם קניקובסקי/אבו-פאני כזה, צריך לשקול להחליף אותו בזר שישדרג אותנו
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1091 לייקים

בתחילת העונה הייתי בטוח זה בינגו של החיים
בסוף העונה אני מתלבט אם הוא צריך להמשיך
long live the zapta
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

בעקבות מכירת לויזו אין מנוס מלהיפרד גם מקרייב ולא להסתפק רק בשאנדה ובאוטנג (שמהם חובה להיפרד), חייבים להשתדרג בכמה שיותר עמדות לאור האבדה הזאת.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

להיםרד מקרייב ולהישאר עם פלקאו לא יעזור בכלום כי גם מי שיבוא במקומו ימצא עצמו יורד לבלמים להתחיל את המשחק
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

joshsoos כתב: 27 מאי 2026, 12:52 להיםרד מקרייב ולהישאר עם פלקאו לא יעזור בכלום כי גם מי שיבוא במקומו ימצא עצמו יורד לבלמים להתחיל את המשחק
אין עם זה שום בעיה שה-8 יבוא לעזור בתחילת הנעת הכדור ולאחר מכן ימצב את עצמו בחלק קדמי יותר אחרי שמעבירים את הכדור מעבר לקו ההגנה.
הבעיה היא שקרייב לא טוב בזה ולא טוב בכל מה שקשור למשחק התקפה.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

רדפוקס כתב: 27 מאי 2026, 12:42 בעקבות מכירת לויזו אין מנוס מלהיפרד גם מקרייב ולא להסתפק רק בשאנדה ובאוטנג (שמהם חובה להיפרד), חייבים להשתדרג בכמה שיותר עמדות לאור האבדה הזאת.
מצד שני, אתה יכול עכשיו גם להביא שחקן יותר אלקוקין סטייל שיכול לשחק גם ב10 וגם ב8 במקום לואיזו.

צריך לראות מי השחקנים שיגיעו לפני
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

רדפוקס כתב: 27 מאי 2026, 12:42 בעקבות מכירת לויזו אין מנוס מלהיפרד גם מקרייב ולא להסתפק רק בשאנדה ובאוטנג (שמהם חובה להיפרד), חייבים להשתדרג בכמה שיותר עמדות לאור האבדה הזאת.
נראה שרק זרים בינוניים יכולים להישאר פה, ככה שאתה לוקה באשליות
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

רדפוקס כתב: 27 מאי 2026, 12:55
joshsoos כתב: 27 מאי 2026, 12:52 להיםרד מקרייב ולהישאר עם פלקאו לא יעזור בכלום כי גם מי שיבוא במקומו ימצא עצמו יורד לבלמים להתחיל את המשחק
אין עם זה שום בעיה שה-8 יבוא לעזור בתחילת הנעת הכדור ולאחר מכן ימצב את עצמו בחלק קדמי יותר אחרי שמעבירים את הכדור מעבר לקו ההגנה.
הבעיה היא שקרייב לא טוב בזה ולא טוב בכל מה שקשור למשחק התקפה.
בטח שיש עם זה בעיה, כי זה בגלל שפלקאו לא קשור למשחק הנעת הכדור בכלל. לכן קרייב נאלץ לרדת לשם, ולכן כל קבוצה קטנה ידעה שברגע שקצת לוחצים אותנו קשה לנו להשתחרר. שניהם לא מספיק טובים לקבוצת צמרת
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

מתפלל לזה שהוא יקבל הצעה טובה ויעזוב אותנו.
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

כל פעם שהאשכול שלו קופץ אני פוחד לראות שלבסקי שלחה הצעה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

בתחילת העונה עפתי עליו, ממש. חשבתי שזו הפגיעה הכי חזקה שלנו בגזרת הזרים. אבל העונה המשיכה, ומלבד כמה הבלחות פה ושם, נראה שהמשחקים הראשונים שלו היו איזו התעלות שלא מייצגת את היכולת האמיתית.

הוא בטח לא נפילה, מלבד בואטנג לא נפלנו עם אף זר העונה. אבל הוא פשוט לא מספיק טוב בעמדה שלו. לא מספיק טוב באופן אבסולוטי, וגם לא בהשוואה לאחרים בליגה ב- 8. הוא גם לא ילד, בן 27, זה פחות או יותר אמור להיות הפיק שלו כשחקן.

זה לא שאני עף על פלקאו, אבל פלקאו כן מבצע טוב את התפקיד שלשמו הביאו אותו, גם אם יש לי ביקורת על התפקיד הזה ברמה הטקטית. יש בקרייב רכות שמאוד מאוד לא תואמת את התפקיד, הסגירות שלו מוגבלות, המעורבות שלו במשחק כפליימייקר כמעט ולא קיימת, לטעמי במשחקים רבים אחוז הדיוק שלו במסירות לא סביר לשחקן בעמדה הזאת.

הלוואי וישכילו להביא מישהו טוב יותר לעמדה הזאת. לא חושב שהפתרון הוא לשחק עם עוד קשר אמצע, שלישי במספר, כדי שהאמצע שלנו יתפקד. יהיה הרבה יותר קל להביא שחקן זר לעמדה הזאת, אלא אם יש איזה תואם דור פרץ על המדף שאפשר להביא.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

Mendelson כתב: 29 מאי 2026, 08:48 בתחילת העונה עפתי עליו, ממש. חשבתי שזו הפגיעה הכי חזקה שלנו בגזרת הזרים. אבל העונה המשיכה, ומלבד כמה הבלחות פה ושם, נראה שהמשחקים הראשונים שלו היו איזו התעלות שלא מייצגת את היכולת האמיתית.

הוא בטח לא נפילה, מלבד בואטנג לא נפלנו עם אף זר העונה. אבל הוא פשוט לא מספיק טוב בעמדה שלו. לא מספיק טוב באופן אבסולוטי, וגם לא בהשוואה לאחרים בליגה ב- 8. הוא גם לא ילד, בן 27, זה פחות או יותר אמור להיות הפיק שלו כשחקן.

זה לא שאני עף על פלקאו, אבל פלקאו כן מבצע טוב את התפקיד שלשמו הביאו אותו, גם אם יש לי ביקורת על התפקיד הזה ברמה הטקטית. יש בקרייב רכות שמאוד מאוד לא תואמת את התפקיד, הסגירות שלו מוגבלות, המעורבות שלו במשחק כפליימייקר כמעט ולא קיימת, לטעמי במשחקים רבים אחוז הדיוק שלו במסירות לא סביר לשחקן בעמדה הזאת.

הלוואי וישכילו להביא מישהו טוב יותר לעמדה הזאת. לא חושב שהפתרון הוא לשחק עם עוד קשר אמצע, שלישי במספר, כדי שהאמצע שלנו יתפקד. יהיה הרבה יותר קל להביא שחקן זר לעמדה הזאת, אלא אם יש איזה תואם דור פרץ על המדף שאפשר להביא.

אם לא נמצא 8 טוב, הייתי מסיט אותו לעמדה הזו. התקפית הוא לא רע וגם נוגח טוב מאוד
כנראה שהוא פשוט לא 6 והוא מבוזבז שם. מה גם שלא צריך 2 פלקאו בהרכב. כמו שב״ש משחקים עם ונטורה מאחורה ו2 מקדימה פרץ וקנגוואה
מוצרלה
הצטרף: 22 יולי 2023, 23:31
קיבל.ה  24 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 28 מאי 2026, 14:19 מתפלל לזה שהוא יקבל הצעה טובה ויעזוב אותנו.
אחלה שחקן ברמה גבוהה לא מבין מה רוצים
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

מעבר ליכולת הלא מספקת לדעתי אני ציפיתי שעם הגובה החריג שלו נראה אותו מנצח הרבה יותר מאבקים ושם כמה שערים בנגיחות. גורנישט
רדיוס לבית"ר!
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

Xavi כתב: 29 מאי 2026, 10:40
Mendelson כתב: 29 מאי 2026, 08:48 בתחילת העונה עפתי עליו, ממש. חשבתי שזו הפגיעה הכי חזקה שלנו בגזרת הזרים. אבל העונה המשיכה, ומלבד כמה הבלחות פה ושם, נראה שהמשחקים הראשונים שלו היו איזו התעלות שלא מייצגת את היכולת האמיתית.

הוא בטח לא נפילה, מלבד בואטנג לא נפלנו עם אף זר העונה. אבל הוא פשוט לא מספיק טוב בעמדה שלו. לא מספיק טוב באופן אבסולוטי, וגם לא בהשוואה לאחרים בליגה ב- 8. הוא גם לא ילד, בן 27, זה פחות או יותר אמור להיות הפיק שלו כשחקן.

זה לא שאני עף על פלקאו, אבל פלקאו כן מבצע טוב את התפקיד שלשמו הביאו אותו, גם אם יש לי ביקורת על התפקיד הזה ברמה הטקטית. יש בקרייב רכות שמאוד מאוד לא תואמת את התפקיד, הסגירות שלו מוגבלות, המעורבות שלו במשחק כפליימייקר כמעט ולא קיימת, לטעמי במשחקים רבים אחוז הדיוק שלו במסירות לא סביר לשחקן בעמדה הזאת.

הלוואי וישכילו להביא מישהו טוב יותר לעמדה הזאת. לא חושב שהפתרון הוא לשחק עם עוד קשר אמצע, שלישי במספר, כדי שהאמצע שלנו יתפקד. יהיה הרבה יותר קל להביא שחקן זר לעמדה הזאת, אלא אם יש איזה תואם דור פרץ על המדף שאפשר להביא.

אם לא נמצא 8 טוב, הייתי מסיט אותו לעמדה הזו. התקפית הוא לא רע וגם נוגח טוב מאוד
כנראה שהוא פשוט לא 6 והוא מבוזבז שם. מה גם שלא צריך 2 פלקאו בהרכב. כמו שב״ש משחקים עם ונטורה מאחורה ו2 מקדימה פרץ וקנגוואה
מה? נוגח טוב? הוא עם משחק ראש מחריד על מה אתה מדבר.
אני כן מאמין שאם תביא עוד שחקן לאמצע שייצר ויקח את הפוקוס מהגנת היריב זה יעזור לו. בטח אם הוא יפעיל ךחץ
שליחת תגובה