ביברס נאתכו

פורום אוהדי הפועל תל אביב
שליחת תגובה
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

אני חושב שלגמרי ראוי לאשכול נפרד.
תחושת צביטה בלב, רציתי לראות אותו חוזר להפועל כשחקן
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

טעם חמוץ קצת שלא חזר אלינו איכשהו - אבל יש פה גם משהו חיובי, אם היה חוזר אלינו בכל העונות השחורות האלו זה לא היה נגמר טוב.
מקווה שישתלב איכשהו בצוות המקצועי שלנו, יש לו הרבה ניסיון וידע והוא יכול לתרום בעיקר לנוער שלנו.

אחלה ביבראס ♥
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

אישיות
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

אני כל כך שמח בשבילו שהוא לא התפתה לחזור לבור חרא של ליגת העל. מהכשרונות הכי גדולים שגדלו אצלנו וכנראה האישיות הכי גדולה שיצאה ממחלקת הנוער שלנו. חבל שלא נהנינו ממנו יותר לפני שעזב.
❤️
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

נגיד לו תודה ונאחל לו בהצלחה
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

לא ברור למה הוא צריך לקבל אשכול נפרד כל הסנטימנט בינו לביננו נראה לי בעיקר בראש של האוהדים שלנו, ממנו לא זיהיתי איזה חיבור מיוחד להפועל כל השנים האלה
בהצלחה לו
רדיוס לבית"ר!
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

שחקן ענק וכמובן אנדרייטד עצום.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
htafan99
הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
קיבל.ה  192 לייקים

Hapolo כתב: 21 מאי 2026, 06:50 לא ברור למה הוא צריך לקבל אשכול נפרד כל הסנטימנט בינו לביננו נראה לי בעיקר בראש של האוהדים שלנו, ממנו לא זיהיתי איזה חיבור מיוחד להפועל כל השנים האלה
בהצלחה לו
מסכים.
:hapoel: פותח האשכול האגדי של ה 3-2 על ביתר בבלומפילד :hapoel: רשמתי ״הניצחון הוא שלנו מחר״ יום לפני ניצחון בדרבי אחרי 12 שנים :hapoel:
אלון1
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
קיבל.ה  323 לייקים

בלי להעליב
אף פעם לא תפסתי ממנו.לא התחברתי.
כל טוב
תודה על מה שנתת
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

אחלה ביבראס
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

חבל שלא הגיע לעונת פרישה.
אחלה ביבראס.
אישיות מיוחדת
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  788 לייקים

שחקן מצוין וגם בנאדם טוב, מיוחד וצנוע.
ייצג נהדר את העדה הצ'רקסית.
כדאי להזכיר שהוא התמודד בגיל צעיר עם קשיים גדולים אחרי המוות של אביו (התקף לב מול עיניו אם אני לא טועה), והמוות של בת הדודה שלו נילי נאתכו, שהייתה עבורו מקור השראה, כוכבת כדורסל (שחקנית נבחרת ישראל) שנהרגה ב-2004 בגיל צעיר בתאונת דרכים (טרגדיה שמאד דומה לסיפור העדכני של רז אדם ז"ל).
הוא עשה קריירה נהדרת. קצת צובט בלב שלא חזר בסוף להפועל, אבל אפשר גם להבין אותו.
רק טוב ביבראס !
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

בשיאו צ'אבי הישראלי. בול השחקן שחסר לנו
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

מגדולי כדורגלני ישראל, עשה קריירה מרשימה מאוד.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
היחיד שנלחם
הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
קיבל.ה  71 לייקים

היה אצלנו דקה וחצי, באף עונה לא חשב על קאמבק או דיבר בעד קאמבק , מבחינתי עוד שחקן פרש, אין לו קשר אלינו.
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

היחיד שנלחם כתב: 22 מאי 2026, 08:31 היה אצלנו דקה וחצי, באף עונה לא חשב על קאמבק או דיבר בעד קאמבק , מבחינתי עוד שחקן פרש, אין לו קשר אלינו.
עונה וחצי? 4 עונות
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

KingZivos כתב: 22 מאי 2026, 10:03
היחיד שנלחם כתב: 22 מאי 2026, 08:31 היה אצלנו דקה וחצי, באף עונה לא חשב על קאמבק או דיבר בעד קאמבק , מבחינתי עוד שחקן פרש, אין לו קשר אלינו.
עונה וחצי? 4 עונות
זכה איתנו בגביע המדינה.
לצערי הרב, חלק מהאוהדים לא אהב אותו וראה בו את האשמה באי זכיה באליפוית לפני שעזב.
היה קשר אחורי מעולה. עובדה השרות בנבחרת ישראל תחת הרבה מאמנים.
מאחל לו רק בריאות והצלחה בדרכו.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
הסבתא של הפועל
הצטרף: 11 ינואר 2021, 13:28
קיבל.ה  268 לייקים

Hapolo כתב: 21 מאי 2026, 06:50 לא ברור למה הוא צריך לקבל אשכול נפרד כל הסנטימנט בינו לביננו נראה לי בעיקר בראש של האוהדים שלנו, ממנו לא זיהיתי איזה חיבור מיוחד להפועל כל השנים האלה
בהצלחה לו
לא נכון, הוא אמר הרבה פעמים שהוא מזוהה עם הפועל ושאם יחזור לארץ לשחק זה רק לסגור מעגל בהפועל.
שיהיה בהצלחה ביבראס ❤️🤍 מקווה לראות אותו משתלב בצוות המקצועי שלנו
ר.ש
הצטרף: 01 פברואר 2022, 14:28
קיבל.ה  542 לייקים

זה טוב שלא הגיע כשחקן.
שיבוא כמאמן בעתיד.
רואה שחורות המקורי
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

לא היתה בהפועל תשתית בריאה עבור שחקני עבר לחזור אלינו לעונות פרישה.
בכנות, אם אני בנעליים שלו, לא הייתי חושב על זה אפילו.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

עכשיו יש.
יכל לבוא לתת חצי שעה כל משחק.
אבל גם מובן תגמרי שמוותר על זה.
לדעתי הוא בכלל יישאר בסרביה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

טכנית לארז כתב: 22 מאי 2026, 11:59 עכשיו יש.
יכל לבוא לתת חצי שעה כל משחק.
אבל גם מובן תגמרי שמוותר על זה.
לדעתי הוא בכלל יישאר בסרביה.
זה רלוונטי לעתיד, לא לביברס.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

המועדון צריך היה לתת פוסט פרישה לכבודו.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

כבש שער עכשיו במשחק פרישה
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אמר היום שהוא רוצה להיות המנהל המקצועי של הפועל בעתיד

הייתי שמח אולי לשכור את שירותיו אי שם בבלקן שינסה למצוא לנו כשרונות בליגה. לכו תדעו מה אפשר להוציא שם מהשוק שאף אחד לא נוגע בו פה בארץ ועושים שם אקזיטים יפים מאוד כל עונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
שליחת תגובה