אני חושב שלגמרי ראוי לאשכול נפרד.
תחושת צביטה בלב, רציתי לראות אותו חוזר להפועל כשחקן
ביברס נאתכו
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
טעם חמוץ קצת שלא חזר אלינו איכשהו - אבל יש פה גם משהו חיובי, אם היה חוזר אלינו בכל העונות השחורות האלו זה לא היה נגמר טוב.
מקווה שישתלב איכשהו בצוות המקצועי שלנו, יש לו הרבה ניסיון וידע והוא יכול לתרום בעיקר לנוער שלנו.
אחלה ביבראס ♥
מקווה שישתלב איכשהו בצוות המקצועי שלנו, יש לו הרבה ניסיון וידע והוא יכול לתרום בעיקר לנוער שלנו.
אחלה ביבראס ♥
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
אני כל כך שמח בשבילו שהוא לא התפתה לחזור לבור חרא של ליגת העל. מהכשרונות הכי גדולים שגדלו אצלנו וכנראה האישיות הכי גדולה שיצאה ממחלקת הנוער שלנו. חבל שלא נהנינו ממנו יותר לפני שעזב.

- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
לא ברור למה הוא צריך לקבל אשכול נפרד כל הסנטימנט בינו לביננו נראה לי בעיקר בראש של האוהדים שלנו, ממנו לא זיהיתי איזה חיבור מיוחד להפועל כל השנים האלה
בהצלחה לו
בהצלחה לו
רדיוס לבית"ר!
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
שחקן ענק וכמובן אנדרייטד עצום.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
htafan99
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
- קיבל.ה 192 לייקים
מסכים.
-
אלון1
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
- קיבל.ה 323 לייקים
בלי להעליב
אף פעם לא תפסתי ממנו.לא התחברתי.
כל טוב
תודה על מה שנתת
אף פעם לא תפסתי ממנו.לא התחברתי.
כל טוב
תודה על מה שנתת
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
חבל שלא הגיע לעונת פרישה.
אחלה ביבראס.
אישיות מיוחדת
אחלה ביבראס.
אישיות מיוחדת
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 788 לייקים
שחקן מצוין וגם בנאדם טוב, מיוחד וצנוע.
ייצג נהדר את העדה הצ'רקסית.
כדאי להזכיר שהוא התמודד בגיל צעיר עם קשיים גדולים אחרי המוות של אביו (התקף לב מול עיניו אם אני לא טועה), והמוות של בת הדודה שלו נילי נאתכו, שהייתה עבורו מקור השראה, כוכבת כדורסל (שחקנית נבחרת ישראל) שנהרגה ב-2004 בגיל צעיר בתאונת דרכים (טרגדיה שמאד דומה לסיפור העדכני של רז אדם ז"ל).
הוא עשה קריירה נהדרת. קצת צובט בלב שלא חזר בסוף להפועל, אבל אפשר גם להבין אותו.
רק טוב ביבראס !
ייצג נהדר את העדה הצ'רקסית.
כדאי להזכיר שהוא התמודד בגיל צעיר עם קשיים גדולים אחרי המוות של אביו (התקף לב מול עיניו אם אני לא טועה), והמוות של בת הדודה שלו נילי נאתכו, שהייתה עבורו מקור השראה, כוכבת כדורסל (שחקנית נבחרת ישראל) שנהרגה ב-2004 בגיל צעיר בתאונת דרכים (טרגדיה שמאד דומה לסיפור העדכני של רז אדם ז"ל).
הוא עשה קריירה נהדרת. קצת צובט בלב שלא חזר בסוף להפועל, אבל אפשר גם להבין אותו.
רק טוב ביבראס !
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
בשיאו צ'אבי הישראלי. בול השחקן שחסר לנו
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
מגדולי כדורגלני ישראל, עשה קריירה מרשימה מאוד.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
היחיד שנלחם
- הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
- קיבל.ה 71 לייקים
היה אצלנו דקה וחצי, באף עונה לא חשב על קאמבק או דיבר בעד קאמבק , מבחינתי עוד שחקן פרש, אין לו קשר אלינו.
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
עונה וחצי? 4 עונותהיחיד שנלחם כתב: ↑22 מאי 2026, 08:31 היה אצלנו דקה וחצי, באף עונה לא חשב על קאמבק או דיבר בעד קאמבק , מבחינתי עוד שחקן פרש, אין לו קשר אלינו.
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
זכה איתנו בגביע המדינה.KingZivos כתב: ↑22 מאי 2026, 10:03עונה וחצי? 4 עונותהיחיד שנלחם כתב: ↑22 מאי 2026, 08:31 היה אצלנו דקה וחצי, באף עונה לא חשב על קאמבק או דיבר בעד קאמבק , מבחינתי עוד שחקן פרש, אין לו קשר אלינו.
לצערי הרב, חלק מהאוהדים לא אהב אותו וראה בו את האשמה באי זכיה באליפוית לפני שעזב.
היה קשר אחורי מעולה. עובדה השרות בנבחרת ישראל תחת הרבה מאמנים.
מאחל לו רק בריאות והצלחה בדרכו.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
הסבתא של הפועל
- הצטרף: 11 ינואר 2021, 13:28
- קיבל.ה 268 לייקים
לא נכון, הוא אמר הרבה פעמים שהוא מזוהה עם הפועל ושאם יחזור לארץ לשחק זה רק לסגור מעגל בהפועל.
שיהיה בהצלחה ביבראס
-
ר.ש
- הצטרף: 01 פברואר 2022, 14:28
- קיבל.ה 542 לייקים
זה טוב שלא הגיע כשחקן.
שיבוא כמאמן בעתיד.
שיבוא כמאמן בעתיד.
רואה שחורות המקורי
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
לא היתה בהפועל תשתית בריאה עבור שחקני עבר לחזור אלינו לעונות פרישה.
בכנות, אם אני בנעליים שלו, לא הייתי חושב על זה אפילו.
בכנות, אם אני בנעליים שלו, לא הייתי חושב על זה אפילו.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
עכשיו יש.
יכל לבוא לתת חצי שעה כל משחק.
אבל גם מובן תגמרי שמוותר על זה.
לדעתי הוא בכלל יישאר בסרביה.
יכל לבוא לתת חצי שעה כל משחק.
אבל גם מובן תגמרי שמוותר על זה.
לדעתי הוא בכלל יישאר בסרביה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
זה רלוונטי לעתיד, לא לביברס.טכנית לארז כתב: ↑22 מאי 2026, 11:59 עכשיו יש.
יכל לבוא לתת חצי שעה כל משחק.
אבל גם מובן תגמרי שמוותר על זה.
לדעתי הוא בכלל יישאר בסרביה.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
המועדון צריך היה לתת פוסט פרישה לכבודו.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
כבש שער עכשיו במשחק פרישה
OMG עווופררר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אמר היום שהוא רוצה להיות המנהל המקצועי של הפועל בעתיד
הייתי שמח אולי לשכור את שירותיו אי שם בבלקן שינסה למצוא לנו כשרונות בליגה. לכו תדעו מה אפשר להוציא שם מהשוק שאף אחד לא נוגע בו פה בארץ ועושים שם אקזיטים יפים מאוד כל עונה
הייתי שמח אולי לשכור את שירותיו אי שם בבלקן שינסה למצוא לנו כשרונות בליגה. לכו תדעו מה אפשר להוציא שם מהשוק שאף אחד לא נוגע בו פה בארץ ועושים שם אקזיטים יפים מאוד כל עונה
אף לא צעד לאחור 
