קירקגור כתב:מגיעות לו הרבה יותר דקות.
עם כל הכבוד לשאנדה, שלישיית שחקני הקישור ההתקפי הטובים ביותר שלנו הם טוריאל, לואיזו, קורין.
שלושתם צריכים להיות על המגרש ביחד. הם השלושה היחידים בסגל שיכולים להבקיע במהלך אישי.
אז גם על זה אני אגיב אותו דבר, איך אפשר להגיד שהוא בשלישיה הכי טובה שלנו בקישור, אין שום הוכחות לזה.
קירקגור כתב:מגיעות לו הרבה יותר דקות.
עם כל הכבוד לשאנדה, שלישיית שחקני הקישור ההתקפי הטובים ביותר שלנו הם טוריאל, לואיזו, קורין.
שלושתם צריכים להיות על המגרש ביחד. הם השלושה היחידים בסגל שיכולים להבקיע במהלך אישי.
אז גם על זה אני אגיב אותו דבר, איך אפשר להגיד שהוא בשלישיה הכי טובה שלנו בקישור, אין שום הוכחות לזה.
קירקגור כתב:מגיעות לו הרבה יותר דקות.
עם כל הכבוד לשאנדה, שלישיית שחקני הקישור ההתקפי הטובים ביותר שלנו הם טוריאל, לואיזו, קורין.
שלושתם צריכים להיות על המגרש ביחד. הם השלושה היחידים בסגל שיכולים להבקיע במהלך אישי.
אז גם על זה אני אגיב אותו דבר, איך אפשר להגיד שהוא בשלישיה הכי טובה שלנו בקישור, אין שום הוכחות לזה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
יש
מה אני אגיד לך, מקווה שאתה צודק ושלא יהפוך מחילוף טוב לשחקן הרכב שלא פוגע כמו שקורה לנו הרבה העונה.
שמח בשבילו - כמו שתמיד אמרתי, לא נותן לפעולה אחת טובה (וזה היה מהלך נטו שלו, בעיטה שאף שוער בעולם לא עוצר באמת כל הכבוד לו) או רעה לסנוור אותי, אני מסתכל על הרבה דברים מעבר וזה עדיין לא גורם לי לאכול שום כובע. לא אכפת לי כמובן אם בעתיד הוא יגרום לי להצטער על מה שאמרתי להפך - הלוואי. כרגע אני לא שם.
שחקן מאד פציע. גם בשנה שעברה היו לוהרבה העדרויות בגלל פציעות.
כנראה שנקודת הפתיחה שלו מבחינה פיזיולוגית, פחות טובה.
חבל כי היה טוב מאד כשעלה כמחליף לטוריאל.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
במציאות הזו ששתו לנו את לויזו והעתיד של סתיו לא ברור (וגם היכולת שלו) כמה חשוב שיש לנו את קורין. הלוואי שהוא יצליח להפוך לשחקן כשיר שאפשר לבנות עליו. אחד הנכסים החשובים שלנו