רוי קורין

פורום אוהדי הפועל תל אביב
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

קירקגור כתב:מגיעות לו הרבה יותר דקות.
עם כל הכבוד לשאנדה, שלישיית שחקני הקישור ההתקפי הטובים ביותר שלנו הם טוריאל, לואיזו, קורין.
שלושתם צריכים להיות על המגרש ביחד. הם השלושה היחידים בסגל שיכולים להבקיע במהלך אישי.
אז גם על זה אני אגיב אותו דבר, איך אפשר להגיד שהוא בשלישיה הכי טובה שלנו בקישור, אין שום הוכחות לזה.


Sent from my SM-S926B using Tapatalk

פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

סופר סאב
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

תודה על הגול
חייב לעלות לפניי עמית למקין.
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 09 מאי 2026, 22:56 תודה על הגול
חייב לעלות לפניי עמית למקין.
הם לא באותה עמדה בכלל מה הקשר. בעיקר כשלמקין עולה בתור מגן.
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

ראיתי את השער הזה ממנו 200 פעמים, אשמח לראות עוד 200 ושלפחות חצי מזה יהיה עוד פעם בדרבי
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 09 מאי 2026, 22:56 תודה על הגול
חייב לעלות לפניי עמית למקין.
לפני למקין
לפני בוסקילה
לפני אלקוקין
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

גול גברי מאוד
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

חייב לשחק יותר.
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

וואו איזה גול
קירקגור
הצטרף: 18 ספטמבר 2022, 11:28
קיבל.ה  301 לייקים

מושקוביץ כתב: 06 מאי 2026, 22:54
קירקגור כתב:מגיעות לו הרבה יותר דקות.
עם כל הכבוד לשאנדה, שלישיית שחקני הקישור ההתקפי הטובים ביותר שלנו הם טוריאל, לואיזו, קורין.
שלושתם צריכים להיות על המגרש ביחד. הם השלושה היחידים בסגל שיכולים להבקיע במהלך אישי.
אז גם על זה אני אגיב אותו דבר, איך אפשר להגיד שהוא בשלישיה הכי טובה שלנו בקישור, אין שום הוכחות לזה.


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
יש
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

קירקגור כתב:
מושקוביץ כתב: 06 מאי 2026, 22:54
קירקגור כתב:מגיעות לו הרבה יותר דקות.
עם כל הכבוד לשאנדה, שלישיית שחקני הקישור ההתקפי הטובים ביותר שלנו הם טוריאל, לואיזו, קורין.
שלושתם צריכים להיות על המגרש ביחד. הם השלושה היחידים בסגל שיכולים להבקיע במהלך אישי.
אז גם על זה אני אגיב אותו דבר, איך אפשר להגיד שהוא בשלישיה הכי טובה שלנו בקישור, אין שום הוכחות לזה.


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
יש
מה אני אגיד לך, מקווה שאתה צודק ושלא יהפוך מחילוף טוב לשחקן הרכב שלא פוגע כמו שקורה לנו הרבה העונה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

נכס. חשוב כל כך שיש אחד כזה עם עוקץ על הספסל
רדיוס לבית"ר!
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  2190 לייקים
יצירת קשר:

צריך לתת שיעורים בסיומת לכל הקבוצה. גול ברמת קושי גבוהה מאד
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

היה נראה כאילו כועס בסיום.
אולי בקטע של "תמשיך להכניס אותי מחליף כל פעם" או משהו כזה.
ניחוש כמובן.

התגעגעתי לגולים שלו כמחליף.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1234 לייקים

הפועל כתב:צריך לתת שיעורים בסיומת לכל הקבוצה. גול ברמת קושי גבוהה מאד
צריך לפתוח בצד ימין
לא יקרה אסון אם טוריאל ירד לספסל לכמה משחקים. יעשה לו רק טוב, הוא יקרע את עצמו באימונים לחזור להרכב וכולם ירוויחו מזה.
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

תמיד עולה לשחק עם פלפל צ'ומה בתחת.
חריף וקליני. אוהב אותו.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

מת עליו, איזה גול !
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

:heart: :heart: :heart:
צריך להיות חילוף לפני בוסקילה, בלי קשר לגול
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

החילוף הכי טוב שיש לנו על הספסל, לא הגיוני שבכל המשחקים בפלייאוף הוא בקושי עובר 15 דקות.
חייב לשחק יותר.
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

לא נופל מטוריאל
עוד מהלאומית
לא ייאמן שבוסקילה המשגיח כשרות עולה לפניו
arik89
הצטרף: 07 יולי 2022, 14:16
קיבל.ה  153 לייקים

שישחק עם בוסקילה בהרכב מול פ"ת
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

RedDrifter כתב: 04 מאי 2026, 17:50
רדפוקס כתב: 04 מאי 2026, 17:39
RedDrifter כתב: 04 מאי 2026, 17:38
כל עוד טוריאל ולואיזו הם שחקנים בסגל אצלך לא רואה סיבה להשאיר אותו

תביא לי שחקן ורסטילי במקומו שיכול לשחק גם בעמדת ה10 ואולי גם בשמאל ותרוויח עוד חילוף, הוא פשוט לא מספיק טוב לדעתי האישית.
הוא מעולה לספסל, הבעיה היחידה זאת הכשירות שלו.
מצחיק שהוא לא מספיק טוב לספסל של הפועל לדעתך וקרייב מספיק טוב להרכב. לדעתי אין לך מושג.
כן כן חבל שאני לא משתתף בcircle jerking כמו הרבה פה כמה עצוב, מזכיר לי מאוד את התקופה שלך לפני תחילת העונה ובזמן הטוטו שלכלכת על כל שחקן אפשרי בסגל

פעולה אחת טובה קורין לא עשה מול קבוצה ״גדולה״ זה לא רק עניין של כשירות, הוא פשוט לא מספיק טוב לקבוצה שמכוונת לאליפות שנה הבאה.
מקווה שהיה טעים הכובע
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

שמח בשבילו - כמו שתמיד אמרתי, לא נותן לפעולה אחת טובה (וזה היה מהלך נטו שלו, בעיטה שאף שוער בעולם לא עוצר באמת כל הכבוד לו) או רעה לסנוור אותי, אני מסתכל על הרבה דברים מעבר וזה עדיין לא גורם לי לאכול שום כובע. לא אכפת לי כמובן אם בעתיד הוא יגרום לי להצטער על מה שאמרתי להפך - הלוואי. כרגע אני לא שם.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

רויקו איז באק
עידןס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 14:46
קיבל.ה  33 לייקים

פצוע ? מה קורה איתו?
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

עידןס כתב: 22 מאי 2026, 16:53 פצוע ? מה קורה איתו?
כן, פצוע
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

שחקן מאד פציע. גם בשנה שעברה היו לוהרבה העדרויות בגלל פציעות.
כנראה שנקודת הפתיחה שלו מבחינה פיזיולוגית, פחות טובה.
חבל כי היה טוב מאד כשעלה כמחליף לטוריאל.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

לירון האדום כתב: 22 מאי 2026, 22:49
עידןס כתב: 22 מאי 2026, 16:53 פצוע ? מה קורה איתו?
כן, פצוע
רויקו איז באק
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

במציאות הזו ששתו לנו את לויזו והעתיד של סתיו לא ברור (וגם היכולת שלו) כמה חשוב שיש לנו את קורין. הלוואי שהוא יצליח להפוך לשחקן כשיר שאפשר לבנות עליו. אחד הנכסים החשובים שלנו
רדיוס לבית"ר!
שליחת תגובה