לשחרר מהקבוצה למען השם , השדים והרוחות

פורום אוהדי הפועל תל אביב
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

בן לוז כתב: 24 מאי 2026, 12:20 תוציאו מהלקסיקון את המילה לשחרר, אלא אם מדובר במקרים כמו יאזן נסאר ומאחמיד
לא משחררים שום שחקן צעיר עם פוטנציאל
מה כן עושים? משאילים
מה עוד אפשר לעשות? טריידים על שחקנים שאנחנו רוצים להביא
זאת בדיוק הבעיה שאנחנו לא משאילים את כל ה״פוטנציאלים״ האלה ואז אנחנו נתקעים איתם שנים על גבי שנים שבהן הם מפגינים כלום ושום דבר.
אם לשחקן אין את האופי להצליח בשנה שנתיים שלוש שהוא משחק בקבוצה הוא בסבירות מאוד מאוד גבוהה גם לא יעשה את זה אחר כך. רק אצלנו בארץ שחקנים בני 23-25 נחשבים עדיין צעירים שיכולים לפרוץ. בחו״ל שחקנים כבר בגילאי 18-21 פורצים ומובילים קבוצות. פה מלטפים אותם ולא נורא אם הכישרון עדיין לא הצליח הוא רק צריך עוד קצת זמן להתגלח על הקבוצה ואז יצליח. זה לא קורה. או שיש לך ביצים ואתה פורץ בגיל צעיר סטייל אוסקר גלוך (שאמנם מחמם ספסל כרגע באייאקס אבל היה כוכב פה במכבי מהרגע הראשון) או שאתה זהבי שמצליח לפרוץ בגיל יחסית מאוחר אבל גם אצל זהבי הוא היה קילר ווינר עוד כשהיה אצלנו.
אלקוקין, סניור, ישראלוב, ליעד רמות, אל ים, ליידנר (עוד היחיד שאולי אולי אולי עוד יצא ממנו משהו בעתיד) ועוד רבים וטובים כאלה הם שחקנים רכים ובלי אופי שכבר שנים נותנים אפס תפוקה ביחס לדקות שמקבלים.
אז אפשר להגיד ואולי בצדק שזרקו אותם למים בקבוצה לא מתפקדת ואם יתנו להם עוד שנה שנתיים בקבוצה כמו היום הם יצליחו, ואפשר להפסיק גם עם הבית תמחוי שפתחנו פה ולהתייחס לקבוצה הזאת כמועדון ספורט מקצועי ולא כפעוטון לשחקנים עם ״פוטנציאל״.
בחיי שאני לא מסוגל לשמוע יותר את המילה הזאת.
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

לא מבין למה כותרת כזו מזלזלת, מה הבעיה בפשוט לשחרר?
שחקנים שתרמו למועדון. גם אם לא ברמה שלה אנחנו שואפים
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

פומפה כתב: 24 מאי 2026, 12:39
בן לוז כתב: 24 מאי 2026, 12:20 תוציאו מהלקסיקון את המילה לשחרר, אלא אם מדובר במקרים כמו יאזן נסאר ומאחמיד
לא משחררים שום שחקן צעיר עם פוטנציאל
מה כן עושים? משאילים
מה עוד אפשר לעשות? טריידים על שחקנים שאנחנו רוצים להביא
זאת בדיוק הבעיה שאנחנו לא משאילים את כל ה״פוטנציאלים״ האלה ואז אנחנו נתקעים איתם שנים על גבי שנים שבהן הם מפגינים כלום ושום דבר.
אם לשחקן אין את האופי להצליח בשנה שנתיים שלוש שהוא משחק בקבוצה הוא בסבירות מאוד מאוד גבוהה גם לא יעשה את זה אחר כך. רק אצלנו בארץ שחקנים בני 23-25 נחשבים עדיין צעירים שיכולים לפרוץ. בחו״ל שחקנים כבר בגילאי 18-21 פורצים ומובילים קבוצות. פה מלטפים אותם ולא נורא אם הכישרון עדיין לא הצליח הוא רק צריך עוד קצת זמן להתגלח על הקבוצה ואז יצליח. זה לא קורה. או שיש לך ביצים ואתה פורץ בגיל צעיר סטייל אוסקר גלוך (שאמנם מחמם ספסל כרגע באייאקס אבל היה כוכב פה במכבי מהרגע הראשון) או שאתה זהבי שמצליח לפרוץ בגיל יחסית מאוחר אבל גם אצל זהבי הוא היה קילר ווינר עוד כשהיה אצלנו.
אלקוקין, סניור, ישראלוב, ליעד רמות, אל ים, ליידנר (עוד היחיד שאולי אולי אולי עוד יצא ממנו משהו בעתיד) ועוד רבים וטובים כאלה הם שחקנים רכים ובלי אופי שכבר שנים נותנים אפס תפוקה ביחס לדקות שמקבלים.
אז אפשר להגיד ואולי בצדק שזרקו אותם למים בקבוצה לא מתפקדת ואם יתנו להם עוד שנה שנתיים בקבוצה כמו היום הם יצליחו, ואפשר להפסיק גם עם הבית תמחוי שפתחנו פה ולהתייחס לקבוצה הזאת כמועדון ספורט מקצועי ולא כפעוטון לשחקנים עם ״פוטנציאל״.
בחיי שאני לא מסוגל לשמוע יותר את המילה הזאת.
איך אפשר להכניס את אלקוקין וליידנר במשפט אחד עם עומר סניור וליעד רמות? בחיאת
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

נועם שחם כתב: 24 מאי 2026, 13:55
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 12:39
בן לוז כתב: 24 מאי 2026, 12:20 תוציאו מהלקסיקון את המילה לשחרר, אלא אם מדובר במקרים כמו יאזן נסאר ומאחמיד
לא משחררים שום שחקן צעיר עם פוטנציאל
מה כן עושים? משאילים
מה עוד אפשר לעשות? טריידים על שחקנים שאנחנו רוצים להביא
זאת בדיוק הבעיה שאנחנו לא משאילים את כל ה״פוטנציאלים״ האלה ואז אנחנו נתקעים איתם שנים על גבי שנים שבהן הם מפגינים כלום ושום דבר.
אם לשחקן אין את האופי להצליח בשנה שנתיים שלוש שהוא משחק בקבוצה הוא בסבירות מאוד מאוד גבוהה גם לא יעשה את זה אחר כך. רק אצלנו בארץ שחקנים בני 23-25 נחשבים עדיין צעירים שיכולים לפרוץ. בחו״ל שחקנים כבר בגילאי 18-21 פורצים ומובילים קבוצות. פה מלטפים אותם ולא נורא אם הכישרון עדיין לא הצליח הוא רק צריך עוד קצת זמן להתגלח על הקבוצה ואז יצליח. זה לא קורה. או שיש לך ביצים ואתה פורץ בגיל צעיר סטייל אוסקר גלוך (שאמנם מחמם ספסל כרגע באייאקס אבל היה כוכב פה במכבי מהרגע הראשון) או שאתה זהבי שמצליח לפרוץ בגיל יחסית מאוחר אבל גם אצל זהבי הוא היה קילר ווינר עוד כשהיה אצלנו.
אלקוקין, סניור, ישראלוב, ליעד רמות, אל ים, ליידנר (עוד היחיד שאולי אולי אולי עוד יצא ממנו משהו בעתיד) ועוד רבים וטובים כאלה הם שחקנים רכים ובלי אופי שכבר שנים נותנים אפס תפוקה ביחס לדקות שמקבלים.
אז אפשר להגיד ואולי בצדק שזרקו אותם למים בקבוצה לא מתפקדת ואם יתנו להם עוד שנה שנתיים בקבוצה כמו היום הם יצליחו, ואפשר להפסיק גם עם הבית תמחוי שפתחנו פה ולהתייחס לקבוצה הזאת כמועדון ספורט מקצועי ולא כפעוטון לשחקנים עם ״פוטנציאל״.
בחיי שאני לא מסוגל לשמוע יותר את המילה הזאת.
איך אפשר להכניס את אלקוקין וליידנר במשפט אחד עם עומר סניור וליעד רמות? בחיאת
בקלות. כל הארבעה האלה לא עשו שום דבר שמצדיק את זה שיהיו שחקנים בסגל של הפועל תל אביב. רק פמפומים על כישרון ופוטנציאל במשך שנים ובפועל כלום ושום דבר. ברור שאלקוקין וליידנר הם רמה מעל השניים האחרים, אבל גם הרמה מעל הזאת היא חלשה מאוד. ושוב אני אומר, ליידנר זה היחיד שאולי אולי אולי יצא ממנו משהו.
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

בעיני זו אמירה שמצביעה על חוסר הבנה מינימלי בכדורגל אבל זכותך.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

פומפה כתב: 24 מאי 2026, 14:36
נועם שחם כתב: 24 מאי 2026, 13:55
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 12:39

זאת בדיוק הבעיה שאנחנו לא משאילים את כל ה״פוטנציאלים״ האלה ואז אנחנו נתקעים איתם שנים על גבי שנים שבהן הם מפגינים כלום ושום דבר.
אם לשחקן אין את האופי להצליח בשנה שנתיים שלוש שהוא משחק בקבוצה הוא בסבירות מאוד מאוד גבוהה גם לא יעשה את זה אחר כך. רק אצלנו בארץ שחקנים בני 23-25 נחשבים עדיין צעירים שיכולים לפרוץ. בחו״ל שחקנים כבר בגילאי 18-21 פורצים ומובילים קבוצות. פה מלטפים אותם ולא נורא אם הכישרון עדיין לא הצליח הוא רק צריך עוד קצת זמן להתגלח על הקבוצה ואז יצליח. זה לא קורה. או שיש לך ביצים ואתה פורץ בגיל צעיר סטייל אוסקר גלוך (שאמנם מחמם ספסל כרגע באייאקס אבל היה כוכב פה במכבי מהרגע הראשון) או שאתה זהבי שמצליח לפרוץ בגיל יחסית מאוחר אבל גם אצל זהבי הוא היה קילר ווינר עוד כשהיה אצלנו.
אלקוקין, סניור, ישראלוב, ליעד רמות, אל ים, ליידנר (עוד היחיד שאולי אולי אולי עוד יצא ממנו משהו בעתיד) ועוד רבים וטובים כאלה הם שחקנים רכים ובלי אופי שכבר שנים נותנים אפס תפוקה ביחס לדקות שמקבלים.
אז אפשר להגיד ואולי בצדק שזרקו אותם למים בקבוצה לא מתפקדת ואם יתנו להם עוד שנה שנתיים בקבוצה כמו היום הם יצליחו, ואפשר להפסיק גם עם הבית תמחוי שפתחנו פה ולהתייחס לקבוצה הזאת כמועדון ספורט מקצועי ולא כפעוטון לשחקנים עם ״פוטנציאל״.
בחיי שאני לא מסוגל לשמוע יותר את המילה הזאת.
איך אפשר להכניס את אלקוקין וליידנר במשפט אחד עם עומר סניור וליעד רמות? בחיאת
בקלות. כל הארבעה האלה לא עשו שום דבר שמצדיק את זה שיהיו שחקנים בסגל של הפועל תל אביב. רק פמפומים על כישרון ופוטנציאל במשך שנים ובפועל כלום ושום דבר. ברור שאלקוקין וליידנר הם רמה מעל השניים האחרים, אבל גם הרמה מעל הזאת היא חלשה מאוד. ושוב אני אומר, ליידנר זה היחיד שאולי אולי אולי יצא ממנו משהו.
אני אפילו לא כזה מחזיק מאלקוקין אבל להשוות אותו לרמות וסניור זה מאוד מעליב בשביל אלקוקין
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1708 לייקים

היחיד שנלחם כתב: 21 מאי 2026, 13:53 חייב להגיד שפתחתי את האשכול הייתי בטוח שכולם יצודדו בי. אנשים חולים פה על שחקנים בינוניים זה משהו .
תתעוררו אתם לא בעידן ניסנוב או כבירי, שחקן שלא מספיק טוב, לא ממשיך. זה לא חוג פה, או יום הורים שאומרים שהם בגרף שיפור. נביא שחקנים טובים יותר ממה שצוין פה. השקעה של ספרא תחזיר אותה אם נעפיל לקונפרנס וזה התכנון.
זה היה הגיוני אם היית מציע שחקנים ישראלים במקומם
הקבוצות הטובות לא תשחררנה שחקנים טובים.
יחסית למה שראיתי מרוב הקבוצות, השחקנים שלנו הם הרבה מעל הממוצע.
דאפה הוא דוגמה לשחקן שקנית בהרבה כסף ולא היה שווה אותו. ככה למחוק?
צריך לתת לו הזדמנויות לעלות מהספסל ובסופו של דבר זה ישתלם.
כנ"ל כל האחרים.
אם אתה מוצא שחקן ישראלי מעולה לקנייה, אז אפשר לחשוב על מכירה של שחקן באותה עמדה.
בעיקרון התקציב המשודרג צריך להביא בעיקר זרים תותחים.
נערך לאחרונה על ידי its-sick ב 24 מאי 2026, 16:09, נערך פעם 1 בסך הכל.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

adom4 כתב: 24 מאי 2026, 14:42
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 14:36
נועם שחם כתב: 24 מאי 2026, 13:55

איך אפשר להכניס את אלקוקין וליידנר במשפט אחד עם עומר סניור וליעד רמות? בחיאת
בקלות. כל הארבעה האלה לא עשו שום דבר שמצדיק את זה שיהיו שחקנים בסגל של הפועל תל אביב. רק פמפומים על כישרון ופוטנציאל במשך שנים ובפועל כלום ושום דבר. ברור שאלקוקין וליידנר הם רמה מעל השניים האחרים, אבל גם הרמה מעל הזאת היא חלשה מאוד. ושוב אני אומר, ליידנר זה היחיד שאולי אולי אולי יצא ממנו משהו.
אני אפילו לא כזה מחזיק מאלקוקין אבל להשוות אותו לרמות וסניור זה מאוד מעליב בשביל אלקוקין
לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

נועם שחם כתב: 24 מאי 2026, 14:41 בעיני זו אמירה שמצביעה על חוסר הבנה מינימלי בכדורגל אבל זכותך.
אז בוא תסביר לי עובדתית מספרית מה אלקוקין וליידנר תרמו להפועל בכל השנים שהם אצלנו. אני באמת באמת אשמח לגלות שאני טועה וששווה להשאיר אותם
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

"כל השנים"?

ליידנר למיטב זכרוני חזר השנה אחרי 3 שנים של נדודים, היה פצוע לא מעט. מבחינת יכולת אין ספק שהוא צריך לתת יותר, אבל מזכיר גם שאנחנו מדברים על שחקן בן 24 שסבל מלא מעט פציעות ועדין נחשב לכשרון גדול.

אלקוקין עונה שניה בבוגרים ושנה ראשונה בליגת העל. היו לו כמה משחקים מצויינים וגם משחקים פחות טובים. הוא רחוק מלהיות שחקן חלש. לא יציב, לא פיזי מספיק, זה כן, אבל אלו דברים שאפשר לשפר. בטח אצל שחקן בן 22.
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

פומפה כתב: 24 מאי 2026, 16:09
adom4 כתב: 24 מאי 2026, 14:42
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 14:36

בקלות. כל הארבעה האלה לא עשו שום דבר שמצדיק את זה שיהיו שחקנים בסגל של הפועל תל אביב. רק פמפומים על כישרון ופוטנציאל במשך שנים ובפועל כלום ושום דבר. ברור שאלקוקין וליידנר הם רמה מעל השניים האחרים, אבל גם הרמה מעל הזאת היא חלשה מאוד. ושוב אני אומר, ליידנר זה היחיד שאולי אולי אולי יצא ממנו משהו.
אני אפילו לא כזה מחזיק מאלקוקין אבל להשוות אותו לרמות וסניור זה מאוד מעליב בשביל אלקוקין
לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
איך יהיו צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד שעל כל מהלך לא טוב יש חכמולוגים כמוך ביציע שמחכים להם בפינה?
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

נועם שחם כתב: 24 מאי 2026, 17:01
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 16:09
adom4 כתב: 24 מאי 2026, 14:42
אני אפילו לא כזה מחזיק מאלקוקין אבל להשוות אותו לרמות וסניור זה מאוד מעליב בשביל אלקוקין
לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
איך יהיו צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד שעל כל מהלך לא טוב יש חכמולוגים כמוך ביציע שמחכים להם בפינה?
מזל שהם שחקני כדורגל שאמורים להיות מספיק חזקים מנטלית להתמודד עם חכמולוגים כמוני בפורום אוהדים או ביציע. אה אופס כנראה שהם לא מספיק ובגלל זה הם נראים כמו שהם נראים. תסלח לי אבל שיחפשו מקצוע אחר אם הם לא מסוגלים להתמודד עם ביקורת (סופר מוצדקת). או שפשוט יבואו אלייך לקבל ליטופים בפעוטון
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

כן, מי היה מאמין שדורשים מאוהד הוא לתמוך בשחקנים צעירים במקום לרדת עליהם ולשבור אותם מנטלית.

שחקני כדורגל הם בני אדם ולא מכונות. חוסן מנטלי זה גם תהליך שנבנה בטח אצל שחקנים צעירים, והשחקנים הגדולים ביותר לפעמים קורסים מנטלית, על אחת כמה וכמה שחקנים צעירים בתחילת דרכם. לא כולם זכרי אלפא חסונים מנטלית כמוך.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

נועם שחם כתב: 24 מאי 2026, 17:58 כן, מי היה מאמין שדורשים מאוהד הוא לתמוך בשחקנים צעירים במקום לרדת עליהם ולשבור אותם מנטלית.

שחקני כדורגל הם בני אדם ולא מכונות. חוסן מנטלי זה גם תהליך שנבנה בטח אצל שחקנים צעירים, והשחקנים הגדולים ביותר לפעמים קורסים מנטלית, על אחת כמה וכמה שחקנים צעירים בתחילת דרכם. לא כולם זכרי אלפא חסונים מנטלית כמוך.
חבל שאתה הופך דיון שמנסה לדבר מקצועית על שחקנים בקבוצת כדורגל למשהו אישי. אני פחות בקטע הזה אז אעצור כאן. אם תרצה להמשיך לנהל שיח מקצועי על השחקנים הצעירים בהפועל ובכללי שחקנים צעירים בקבוצות ספורט בשמחה.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

פומפה כתב: 24 מאי 2026, 16:09
adom4 כתב: 24 מאי 2026, 14:42
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 14:36

בקלות. כל הארבעה האלה לא עשו שום דבר שמצדיק את זה שיהיו שחקנים בסגל של הפועל תל אביב. רק פמפומים על כישרון ופוטנציאל במשך שנים ובפועל כלום ושום דבר. ברור שאלקוקין וליידנר הם רמה מעל השניים האחרים, אבל גם הרמה מעל הזאת היא חלשה מאוד. ושוב אני אומר, ליידנר זה היחיד שאולי אולי אולי יצא ממנו משהו.
אני אפילו לא כזה מחזיק מאלקוקין אבל להשוות אותו לרמות וסניור זה מאוד מעליב בשביל אלקוקין
לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
לדבר בתיאוריה זה מאד יפה.
אז עכשיו אחרי ששחררת כמעט את כל השחקנים הישראלים שלנו ויש עדיין מגבלת זרים
איזה צעירים (לפי מה שכתבת אנחנו צריכים איזה 6-7 כאלה) אתה מביא שגם נתנו כבר מספרים בליגת העל,
גם חזקים פיזית ומנטלית וגם לא חתומים לשנים הבאות במכבי/ב"ש/חיפה/בית"ר?
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

בני12 כתב: 24 מאי 2026, 18:25
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 16:09
adom4 כתב: 24 מאי 2026, 14:42
אני אפילו לא כזה מחזיק מאלקוקין אבל להשוות אותו לרמות וסניור זה מאוד מעליב בשביל אלקוקין
לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
לדבר בתיאוריה זה מאד יפה.
אז עכשיו אחרי ששחררת כמעט את כל השחקנים הישראלים שלנו ויש עדיין מגבלת זרים
איזה צעירים (לפי מה שכתבת אנחנו צריכים איזה 6-7 כאלה) אתה מביא שגם נתנו כבר מספרים בליגת העל,
גם חזקים פיזית ומנטלית וגם לא חתומים לשנים הבאות במכבי/ב"ש/חיפה/בית"ר?
נתחיל בזה שלא אמרתי שהם צריכים להיות צעירים. אני רוצה שחקנים טובים, אם הם גם צעירים זה מעולה.
נמשיך בזה שאם אתה באמת רוצה להיאבק על תארים אז הגיע הזמן שתשלם על שחקנים ותיקח אותם מקבוצות מובילות דוגמת אלה שציינת. אם הם לא רוצים לבוא או שהקבוצות לא רוצות לשחרר זה משהו אחר אבל תציע להם קודם הצעה שתגרום להם בכלל להתלבט. ובוא אתן לך רשימה של שחקנים ישראלים טובים: קלר מנתניה, עוז בילו, מאור לוי, עדן שמיר, רועי דוד, אופק ביטון, פלקוצנקו, סער פדידה, גיא חדידה, אבו רומי, אבו פרחי וזה ככה בשלוף מבלי להכיר יותר מדי כי זה גם לא התפקיד שלי להיות סקואטר - בשביל זה יש אנשי מקצוע למועדון. אני כאוהד מסתכל על מה שיש וחושב שאלקוקין, אל ים וליידנר הם לא שחקנים מספיק טובים להפועל. לגבי ליידנר אני שוב אומר שהוא היחיד מבין הצעירים האלה שכן יכול לצאת מהם משהו.
ארצל אני חושב הוא שחקן מצוין וורסטילי והוכיח העונה שמגיע לו להיות בסגל ולהיאבק על ההרכב. האחרים לא הראו את זה.
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

האמת שאני לא לחוץ להשאיל שחקן כזה או אחר כאן ועכשיו כמו שהייתי רוצה שיווצר מנגנון כזה ששחקנים שעולים מהנוער הולכים להשאלה ובמקביל מחזירים שחקנים שכבר היו בה שראויים להצטרף לסגל. אז עכשיו אין לנו את מי להחזיר מהסיבה שלא עבדנו בצורה כזו אלא ישר מהנוער לבוגרים ומה שייתפס ייתפס אבל אני חושב שבמצב כזה שחקנים כמו אלקוקין למקין אל ים וכו' לא אמורים להיות כרגע חלק מסגל של קבוצה עם שאיפות גבוהות. לא חושב שבמכבי או באר שבע הם קרובים אפילו להיות חלק מהסגל. אגב האחרון שציינתי פותח עונה רביעית או חמישית נראה לי בבוגרים. רבאק יש עוד ילדים מהנוער שצריכים לקבל הזדמנות
רדיוס לבית"ר!
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

יפה שלמקין שרק סיים גיל נוער נמצא אצלך על אותה סקאלה של אל ים שזו עונה רביעית שלו בבוגרים.

או אלקוקין שכבר עשה עונה כמושאל בלאומית אבל למה שתדע דבר כזה.

וזורק פה שמות של שחקנים כמו סער פדידה. בוא, אתה ליצן.
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  595 לייקים

היחס לשחקנים פה ותרבות הפוטבול מנג׳ר היא בלתי נסבלת. איזה כותרת מגעילה.
סליחה על ההשוואה, אבל זה קצת מזכיר את היחס לנשים בתרבות הפורנו. חברים - לא הכל אפשרי, לא הכל בר השגה, החיים נראים אחרת ממה שאתם רואים במסך שלכם.
אי אפשר לשחרר את כולם ולהעמיס חדש פה במשקל.
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1589 לייקים

ונרקומן כתב: 25 מאי 2026, 11:29 היחס לשחקנים פה ותרבות הפוטבול מנג׳ר היא בלתי נסבלת. איזה כותרת מגעילה.
סליחה על ההשוואה, אבל זה קצת מזכיר את היחס לנשים בתרבות הפורנו. חברים - לא הכל אפשרי, לא הכל בר השגה, החיים נראים אחרת ממה שאתם רואים במסך שלכם.
אי אפשר לשחרר את כולם ולהעמיס חדש פה במשקל.
כבר העמסנו שחקנים במשקל בעבר, ראינו לאן זה הוביל
יאללה הביתה!!!
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

לשחרר ולהשאיל סה"כ 3-6 שחקנים שחלקם שאריות מליגה שניה, עבור קבוצה שרוצה להתמודד על האליפות זה כזה אגרסיבי?
רדיוס לבית"ר!
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

להשאיר את דאפה ארצל ובוסקילה.
למקין להשאיל
השאר לשחרר ויאללה ביי
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

למה לשחרר ? כולם ילדים אדומים עם יכולות להתפתח, אולי לא יהיו טופ כישרונות אבל גם להתפתח בהשאלות או לפחות לתת להם אפשרות להגיע למקסימום פוטנציאל זה אחלה.
יש מספיק דוגמאות של שחקנים שפרצו מאוחר,ואנחנו המועדון שצריך לדעת את זה הכי טוב - רוב הפריצות המאוחרות של הילדים שלנו הלכו ונתנו את המיטב דווקא לצד השני של העיר.
נגמרו הזמנים שמוכרים או זורקים כל מה שמכביד על התקציב, אפשר קצת סובלנות, במיוחד עם ילדים שגדלו בוולפסון


Sent from my iPhone using Tapatalk
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

פומפה כתב: 24 מאי 2026, 18:50
בני12 כתב: 24 מאי 2026, 18:25
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 16:09

לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
לדבר בתיאוריה זה מאד יפה.
אז עכשיו אחרי ששחררת כמעט את כל השחקנים הישראלים שלנו ויש עדיין מגבלת זרים
איזה צעירים (לפי מה שכתבת אנחנו צריכים איזה 6-7 כאלה) אתה מביא שגם נתנו כבר מספרים בליגת העל,
גם חזקים פיזית ומנטלית וגם לא חתומים לשנים הבאות במכבי/ב"ש/חיפה/בית"ר?
נתחיל בזה שלא אמרתי שהם צריכים להיות צעירים. אני רוצה שחקנים טובים, אם הם גם צעירים זה מעולה.
נמשיך בזה שאם אתה באמת רוצה להיאבק על תארים אז הגיע הזמן שתשלם על שחקנים ותיקח אותם מקבוצות מובילות דוגמת אלה שציינת. אם הם לא רוצים לבוא או שהקבוצות לא רוצות לשחרר זה משהו אחר אבל תציע להם קודם הצעה שתגרום להם בכלל להתלבט. ובוא אתן לך רשימה של שחקנים ישראלים טובים: קלר מנתניה, עוז בילו, מאור לוי, עדן שמיר, רועי דוד, אופק ביטון, פלקוצנקו, סער פדידה, גיא חדידה, אבו רומי, אבו פרחי וזה ככה בשלוף מבלי להכיר יותר מדי כי זה גם לא התפקיד שלי להיות סקואטר - בשביל זה יש אנשי מקצוע למועדון. אני כאוהד מסתכל על מה שיש וחושב שאלקוקין, אל ים וליידנר הם לא שחקנים מספיק טובים להפועל. לגבי ליידנר אני שוב אומר שהוא היחיד מבין הצעירים האלה שכן יכול לצאת מהם משהו.
ארצל אני חושב הוא שחקן מצוין וורסטילי והוכיח העונה שמגיע לו להיות בסגל ולהיאבק על ההרכב. האחרים לא הראו את זה.

רועי דוד זה ילד שלא עשה כלום, ארי כהן בכ"ס עשה לא פחות...
אבו רומי זה עוד שחקן לכנף ימין עם רגל שמאל איפה שיש לך את טוריאל / לואיזו / קורין לא ממש יעזור לך.
אופק ביטון, פדידה, חדידה זה לחזור להפועל של הניסנובים אבל בדיוק מיחזור שמות של שחקנים מתקופות חשוכות, לא הם יקפיצו אותך למעלה. כנ"ל פלקוצ'נקו.
אני גם בעד קלר אבל עם חוסר הכשירות של לידנר היית סומך עליונלחצי עונה? מה הוא עשה מלבד להוביל את נתניה לפלמאוף תחתון? וכמובן שאתה תמיד יכול להביא שחקנים ממכבי...

חוץ מניים דרופינג חסר מודעות לא אמרת כלום, אז על איזה דיון מקצועי אתה רוצה?


כמו שאמרתי כבר אין כרגע ישראלים בכירים או מוכחים שניתן להביא, השוק מאוד מצומצמם ודל.
כתור התחלה משחרר את בואטנג וסילבה.

1. הייתי מביא את אליאס שהוא כרגע בלי חוזה.
2. מנסה לקחת את מלמד מחיפה שיהיה חלוץ פותח עם דאפה מחליף.
3. מביא 1 מבין ספורי / יוספי
4. מביא 1 מבין את עופרי ארד / עלי מוחמד.
5..משחק עם 8 זרים
6. מבין מגן שמאל וכנף שמאל / 10 זרים.

ככה אתה יכול לשחק
צור
זר ציקו מיאמבו קוקו (לידנר + פיבן + ארד + ארצ'ל)
פלקאו + מוחמד + ספורי (ארד + קרייב + יוספי + אליאס)
זר + מלמד + לואיזו (בוסקילה + אלטמן + דאפה + טוריאל)

במצב הזה אתה יכול להשאיל חלק מהילדים אבלצעד אז שיאשארו אצלך. אבל זה אחריצ6 שחקנים חדשים
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

El dudernio כתב: 26 מאי 2026, 06:56
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 18:50
בני12 כתב: 24 מאי 2026, 18:25

לדבר בתיאוריה זה מאד יפה.
אז עכשיו אחרי ששחררת כמעט את כל השחקנים הישראלים שלנו ויש עדיין מגבלת זרים
איזה צעירים (לפי מה שכתבת אנחנו צריכים איזה 6-7 כאלה) אתה מביא שגם נתנו כבר מספרים בליגת העל,
גם חזקים פיזית ומנטלית וגם לא חתומים לשנים הבאות במכבי/ב"ש/חיפה/בית"ר?
נתחיל בזה שלא אמרתי שהם צריכים להיות צעירים. אני רוצה שחקנים טובים, אם הם גם צעירים זה מעולה.
נמשיך בזה שאם אתה באמת רוצה להיאבק על תארים אז הגיע הזמן שתשלם על שחקנים ותיקח אותם מקבוצות מובילות דוגמת אלה שציינת. אם הם לא רוצים לבוא או שהקבוצות לא רוצות לשחרר זה משהו אחר אבל תציע להם קודם הצעה שתגרום להם בכלל להתלבט. ובוא אתן לך רשימה של שחקנים ישראלים טובים: קלר מנתניה, עוז בילו, מאור לוי, עדן שמיר, רועי דוד, אופק ביטון, פלקוצנקו, סער פדידה, גיא חדידה, אבו רומי, אבו פרחי וזה ככה בשלוף מבלי להכיר יותר מדי כי זה גם לא התפקיד שלי להיות סקואטר - בשביל זה יש אנשי מקצוע למועדון. אני כאוהד מסתכל על מה שיש וחושב שאלקוקין, אל ים וליידנר הם לא שחקנים מספיק טובים להפועל. לגבי ליידנר אני שוב אומר שהוא היחיד מבין הצעירים האלה שכן יכול לצאת מהם משהו.
ארצל אני חושב הוא שחקן מצוין וורסטילי והוכיח העונה שמגיע לו להיות בסגל ולהיאבק על ההרכב. האחרים לא הראו את זה.

רועי דוד זה ילד שלא עשה כלום, ארי כהן בכ"ס עשה לא פחות...
אבו רומי זה עוד שחקן לכנף ימין עם רגל שמאל איפה שיש לך את טוריאל / לואיזו / קורין לא ממש יעזור לך.
אופק ביטון, פדידה, חדידה זה לחזור להפועל של הניסנובים אבל בדיוק מיחזור שמות של שחקנים מתקופות חשוכות, לא הם יקפיצו אותך למעלה. כנ"ל פלקוצ'נקו.
אני גם בעד קלר אבל עם חוסר הכשירות של לידנר היית סומך עליונלחצי עונה? מה הוא עשה מלבד להוביל את נתניה לפלמאוף תחתון? וכמובן שאתה תמיד יכול להביא שחקנים ממכבי...

חוץ מניים דרופינג חסר מודעות לא אמרת כלום, אז על איזה דיון מקצועי אתה רוצה?


כמו שאמרתי כבר אין כרגע ישראלים בכירים או מוכחים שניתן להביא, השוק מאוד מצומצמם ודל.
כתור התחלה משחרר את בואטנג וסילבה.

1. הייתי מביא את אליאס שהוא כרגע בלי חוזה.
2. מנסה לקחת את מלמד מחיפה שיהיה חלוץ פותח עם דאפה מחליף.
3. מביא 1 מבין ספורי / יוספי
4. מביא 1 מבין את עופרי ארד / עלי מוחמד.
5..משחק עם 8 זרים
6. מבין מגן שמאל וכנף שמאל / 10 זרים.

ככה אתה יכול לשחק
צור
זר ציקו מיאמבו קוקו (לידנר + פיבן + ארד + ארצ'ל)
פלקאו + מוחמד + ספורי (ארד + קרייב + יוספי + אליאס)
זר + מלמד + לואיזו (בוסקילה + אלטמן + דאפה + טוריאל)

במצב הזה אתה יכול להשאיל חלק מהילדים אבלצעד אז שיאשארו אצלך. אבל זה אחריצ6 שחקנים חדשים
לעלי מוחמד וגיא מלמד יש עוד שנה בחוזה, מה שאומר שאתה תאלץ לשלם סכום לא קטן על שחקנים בני 30 פלוס שלך תדע מה תקבל מהם, בעיקר עלי מוחמד שחוזר מפציעה קשה. אתה בכלל בונה פה סגל מאוד מבוגר גם עם ספורי. קבוצות גדולות לא סתם נמנעות ממלמד. הוא לא מתאים למשחק לחץ, ואתה כבר משחק עם טוריאל בחלק הקדמי שגם הוא לא לוחץ משהו, או לפי ההרכב שלך, עם ספורי שבגילו אני בספק אם הוא משחק לחץ. כל אחד מהם בנפרד הוא החתמה מעולה. כולם ביחד זה שילוב בעייתי.
אם כבר הייתי משאיל את סטיוארט, שגם ככה מחפשים להפתר ממנו, עם אופציה לרכישה.
אני בספק אם סטיאווה תשחרר את ארד, והוא בטח לא יגיע כדי לשבת על הספסל בהפועל. אם בכלל יש אפשרות להביא אותו, והלוואי ויש, הוא שחקן הרכב.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

בוודאי שארי כהן בכפר סבא עשה פחות מרועי דוד העונה
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

טכנית לארז כתב: 21 מאי 2026, 10:06 שנה הבאה הפועל ר"ג עולה ליגה כנראה.
לפני שמאירי משתלט גם עליהם עם כל מיני זבל של רוי נאווי ואוראל באהייה וכל הטאלנטים ה"חריגים" שלו והופך גם אותם לקבוצת בת, עדיף שאנחנו נשתף איתם פעולה ונשאיל להם כמה שחקני בית שלנו שברור שצריכים את הדקות האלה ואולי שם יש להם סיכוי טוב יותר לקבל אותן.
הנה
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

טכנית לארז כתב: 26 מאי 2026, 09:31
טכנית לארז כתב: 21 מאי 2026, 10:06 שנה הבאה הפועל ר"ג עולה ליגה כנראה.
לפני שמאירי משתלט גם עליהם עם כל מיני זבל של רוי נאווי ואוראל באהייה וכל הטאלנטים ה"חריגים" שלו והופך גם אותם לקבוצת בת, עדיף שאנחנו נשתף איתם פעולה ונשאיל להם כמה שחקני בית שלנו שברור שצריכים את הדקות האלה ואולי שם יש להם סיכוי טוב יותר לקבל אותן.
הנה
!!!
הייתי מכניס לשתפ את הפועל פתח תקווה
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

El dudernio כתב: 26 מאי 2026, 06:56
פומפה כתב: 24 מאי 2026, 18:50
בני12 כתב: 24 מאי 2026, 18:25

לדבר בתיאוריה זה מאד יפה.
אז עכשיו אחרי ששחררת כמעט את כל השחקנים הישראלים שלנו ויש עדיין מגבלת זרים
איזה צעירים (לפי מה שכתבת אנחנו צריכים איזה 6-7 כאלה) אתה מביא שגם נתנו כבר מספרים בליגת העל,
גם חזקים פיזית ומנטלית וגם לא חתומים לשנים הבאות במכבי/ב"ש/חיפה/בית"ר?
נתחיל בזה שלא אמרתי שהם צריכים להיות צעירים. אני רוצה שחקנים טובים, אם הם גם צעירים זה מעולה.
נמשיך בזה שאם אתה באמת רוצה להיאבק על תארים אז הגיע הזמן שתשלם על שחקנים ותיקח אותם מקבוצות מובילות דוגמת אלה שציינת. אם הם לא רוצים לבוא או שהקבוצות לא רוצות לשחרר זה משהו אחר אבל תציע להם קודם הצעה שתגרום להם בכלל להתלבט. ובוא אתן לך רשימה של שחקנים ישראלים טובים: קלר מנתניה, עוז בילו, מאור לוי, עדן שמיר, רועי דוד, אופק ביטון, פלקוצנקו, סער פדידה, גיא חדידה, אבו רומי, אבו פרחי וזה ככה בשלוף מבלי להכיר יותר מדי כי זה גם לא התפקיד שלי להיות סקואטר - בשביל זה יש אנשי מקצוע למועדון. אני כאוהד מסתכל על מה שיש וחושב שאלקוקין, אל ים וליידנר הם לא שחקנים מספיק טובים להפועל. לגבי ליידנר אני שוב אומר שהוא היחיד מבין הצעירים האלה שכן יכול לצאת מהם משהו.
ארצל אני חושב הוא שחקן מצוין וורסטילי והוכיח העונה שמגיע לו להיות בסגל ולהיאבק על ההרכב. האחרים לא הראו את זה.

רועי דוד זה ילד שלא עשה כלום, ארי כהן בכ"ס עשה לא פחות...
אבו רומי זה עוד שחקן לכנף ימין עם רגל שמאל איפה שיש לך את טוריאל / לואיזו / קורין לא ממש יעזור לך.
אופק ביטון, פדידה, חדידה זה לחזור להפועל של הניסנובים אבל בדיוק מיחזור שמות של שחקנים מתקופות חשוכות, לא הם יקפיצו אותך למעלה. כנ"ל פלקוצ'נקו.
אני גם בעד קלר אבל עם חוסר הכשירות של לידנר היית סומך עליונלחצי עונה? מה הוא עשה מלבד להוביל את נתניה לפלמאוף תחתון? וכמובן שאתה תמיד יכול להביא שחקנים ממכבי...

חוץ מניים דרופינג חסר מודעות לא אמרת כלום, אז על איזה דיון מקצועי אתה רוצה?


כמו שאמרתי כבר אין כרגע ישראלים בכירים או מוכחים שניתן להביא, השוק מאוד מצומצמם ודל.
כתור התחלה משחרר את בואטנג וסילבה.

1. הייתי מביא את אליאס שהוא כרגע בלי חוזה.
2. מנסה לקחת את מלמד מחיפה שיהיה חלוץ פותח עם דאפה מחליף.
3. מביא 1 מבין ספורי / יוספי
4. מביא 1 מבין את עופרי ארד / עלי מוחמד.
5..משחק עם 8 זרים
6. מבין מגן שמאל וכנף שמאל / 10 זרים.

ככה אתה יכול לשחק
צור
זר ציקו מיאמבו קוקו (לידנר + פיבן + ארד + ארצ'ל)
פלקאו + מוחמד + ספורי (ארד + קרייב + יוספי + אליאס)
זר + מלמד + לואיזו (בוסקילה + אלטמן + דאפה + טוריאל)

במצב הזה אתה יכול להשאיל חלק מהילדים אבלצעד אז שיאשארו אצלך. אבל זה אחריצ6 שחקנים חדשים
השחקנים שרשמתי לא רשמתי לפי הצורך של הפועל אלא ישראלים שבעיניי טובים בכלל התפקידים במגרש.
ספורי עופרי ארד ויוספי לא רשמתי כי הם לא משחקים בארץ אבל בהחלט חיזוק מצוין שהייתי שמח לראות בהפועל.
לא מסכים בכלל עם מה שרשמת לגבי רועי דוד. אחלה שחקן שנתן מספרים יפים מאוד בליגת העל והיה בורג משמועתי בעלייה של פתח תקווה לפלייאוף העליון. ארי כהן לא היה קרוב למשהו כזה.

לא מסכים גם עם מה שרשמת שכל שאר השחקנים לא יקפיצו אותנו. עדן שמיר ופלקוצנקו אלה שחקנים טובים ומוכחים בליגת העל. לפלקונצקו יש ראיית משחק ובעיטה מהטובות בליגה. עדן שמיר יכול בכיף להחזיק לנו את האמצע ביחד עם אחד הזרים בהנחה ה שהשני ישוחרר.
גיא חדידה נתן עונה מדהימה והוא חיזוק מעולה להתקפה. שחקן עם מספרים.
אופק ביטון זה שחקן שגם בהפועל היה טוב. זה כמובן לא אבו פאני אבל בהחלט שחקן חיזוק ראוי לסגל.
מגן שמאלי ישראלי טוב זה בהחלט משהו שקשה מאוד למצוא. וכן, רותם קלר עדיף בעיניי על שחקן שעובדתית פצוע כ-60% מהעונה.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

D&3 כתב: 26 מאי 2026, 07:52 בוודאי שארי כהן בכפר סבא עשה פחות מרועי דוד העונה
ארי כהן בגיל 20 הבקיע 8 שערים ב 7 משחקים והשאיר את כס בלאומית
דוד בגיל 22 הבקיע8 ובישל 2 רובם בגארבג טיים (6 שערים ו 2 בישוחים מינואר) ב31 משחקים

לא שופט אותו כשחקן אבל פרופורציות.
לשם השוואה אלקוקין באותו גיל עם 4 ו4... תחושה שאם הוא בהפועל פ"ת ומקבל קצת יותר במה הופכים אותו פה לשחקן העונה....
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

טכנית לארז כתב: 26 מאי 2026, 09:31
טכנית לארז כתב: 21 מאי 2026, 10:06 שנה הבאה הפועל ר"ג עולה ליגה כנראה.
לפני שמאירי משתלט גם עליהם עם כל מיני זבל של רוי נאווי ואוראל באהייה וכל הטאלנטים ה"חריגים" שלו והופך גם אותם לקבוצת בת, עדיף שאנחנו נשתף איתם פעולה ונשאיל להם כמה שחקני בית שלנו שברור שצריכים את הדקות האלה ואולי שם יש להם סיכוי טוב יותר לקבל אותן.
הנה
אחרי כל מה שקרה עם מורבוס הם יסכימו?
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

אסון למכבי כתב: 26 מאי 2026, 12:08
טכנית לארז כתב: 26 מאי 2026, 09:31
טכנית לארז כתב: 21 מאי 2026, 10:06 שנה הבאה הפועל ר"ג עולה ליגה כנראה.
לפני שמאירי משתלט גם עליהם עם כל מיני זבל של רוי נאווי ואוראל באהייה וכל הטאלנטים ה"חריגים" שלו והופך גם אותם לקבוצת בת, עדיף שאנחנו נשתף איתם פעולה ונשאיל להם כמה שחקני בית שלנו שברור שצריכים את הדקות האלה ואולי שם יש להם סיכוי טוב יותר לקבל אותן.
הנה
אחרי כל מה שקרה עם מורבוס הם יסכימו?
בסוף יש חיבור טבעי בין המועדונים.
לתת גם להם ליפול לידיים של מאירי יהיה מחדל.
כבר שלחו לי היום כתבה שהוא הולך לדחוף להם כל מיני יהלומים עם הפקל יחצ.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

El dudernio כתב: 26 מאי 2026, 11:29
D&3 כתב: 26 מאי 2026, 07:52 בוודאי שארי כהן בכפר סבא עשה פחות מרועי דוד העונה
ארי כהן בגיל 20 הבקיע 8 שערים ב 7 משחקים והשאיר את כס בלאומית
דוד בגיל 22 הבקיע8 ובישל 2 רובם בגארבג טיים (6 שערים ו 2 בישוחים מינואר) ב31 משחקים

לא שופט אותו כשחקן אבל פרופורציות.
לשם השוואה אלקוקין באותו גיל עם 4 ו4... תחושה שאם הוא בהפועל פ"ת ומקבל קצת יותר במה הופכים אותו פה לשחקן העונה....
1. קבוצת פלייאוף עליון בליגת העל >>>>>>>> קבוצת פלייאוף תחתון בלאומית
2. ממתי ינואר\פברואר זה גארבג' טיים?


וחוץ מזה, ארי כהן משחק באותה הפועל פתח תקווה החל מאותו ינואר, ובאותו הגיל, והוא הרבה מתחת לדוד ברוטציה (ובתרומה).
סמל אישי של משתמש
פוגודין
הצטרף: 06 יולי 2022, 00:52
קיבל.ה  306 לייקים

אסון למכבי כתב: 26 מאי 2026, 12:08
טכנית לארז כתב: 26 מאי 2026, 09:31
טכנית לארז כתב: 21 מאי 2026, 10:06 שנה הבאה הפועל ר"ג עולה ליגה כנראה.
לפני שמאירי משתלט גם עליהם עם כל מיני זבל של רוי נאווי ואוראל באהייה וכל הטאלנטים ה"חריגים" שלו והופך גם אותם לקבוצת בת, עדיף שאנחנו נשתף איתם פעולה ונשאיל להם כמה שחקני בית שלנו שברור שצריכים את הדקות האלה ואולי שם יש להם סיכוי טוב יותר לקבל אותן.
הנה
אחרי כל מה שקרה עם מורבוס הם יסכימו?
הם החליפו בעלות לקבוצת רכישה שהעומד בראשה הוא לא אחר מבלם העבר אבי יחיאל
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

D&3 כתב: 26 מאי 2026, 12:15
El dudernio כתב: 26 מאי 2026, 11:29
D&3 כתב: 26 מאי 2026, 07:52 בוודאי שארי כהן בכפר סבא עשה פחות מרועי דוד העונה
ארי כהן בגיל 20 הבקיע 8 שערים ב 7 משחקים והשאיר את כס בלאומית
דוד בגיל 22 הבקיע8 ובישל 2 רובם בגארבג טיים (6 שערים ו 2 בישוחים מינואר) ב31 משחקים

לא שופט אותו כשחקן אבל פרופורציות.
לשם השוואה אלקוקין באותו גיל עם 4 ו4... תחושה שאם הוא בהפועל פ"ת ומקבל קצת יותר במה הופכים אותו פה לשחקן העונה....
1. קבוצת פלייאוף עליון בליגת העל >>>>>>>> קבוצת פלייאוף תחתון בלאומית
2. ממתי ינואר\פברואר זה גארבג' טיים?


וחוץ מזה, ארי כהן משחק באותה הפועל פתח תקווה החל מאותו ינואר, ובאותו הגיל, והוא הרבה מתחת לדוד ברוטציה (ובתרומה).
1. פ"ת לא באמת קבוצת פליאוף עליון. היא הראשונה בפליאוף התחתון.
2. מהרגע שרינה ירדו בנובמבר וטבריה התחננו שלא יורידו אותם בבית המשפט. פ"ת מינואר משחקת על הכסף של אחרים.

אני לא בא להגיד שארי כהן היופ עדיף על רועי דוד, אבל להגיד אחרי עונה 1 סבירה בקבוצה בלי יומרות בגיל 22 שהוא שחקן שישדרג אותך זה בדיחה. וכן זה לא יותר טוב מארי כהן שבגיל 20 הבקיע אותה כמות בחמישית מהמשחקים גם אם זה בליגה השניה. שיתמיד כוד שנה שישחק תחת מאמן אחר ואז נדבר. צעירים שהראו פוטנציאל יש לך מספיק בסגל (אלקוקין, למקין, דאפה, ארצ'ל, בוסקילה ועוד...)
שליחת תגובה