פומפה כתב: ↑24 מאי 2026, 18:50
בני12 כתב: ↑24 מאי 2026, 18:25
פומפה כתב: ↑24 מאי 2026, 16:09
לא אמרתי שהם שווים אלקוקין עוד איכשהו תרם פה ושם גול ובישול וברור שהוא רמה מעליהם. אבל כולם חלשים זאת השורה התחתונה. אני רוצה שחקנים צעירים שיטרפו את הדשא בלי פחד ולא כל פעם שהכדור מגיע אליהם לבעיטה או לדריבל יתקפו פאניקה.
המשותף לכולם שהם שחקנים רכים, אנמיים, רובם חלשים פיזית ומנטלית ואין להם מספרים. חלקם אף עושים נזק ומקבלים אדומים על ימין ועל שמאל.
לדבר בתיאוריה זה מאד יפה.
אז עכשיו אחרי ששחררת כמעט את כל השחקנים הישראלים שלנו ויש עדיין מגבלת זרים
איזה צעירים (לפי מה שכתבת אנחנו צריכים איזה 6-7 כאלה) אתה מביא שגם נתנו כבר מספרים בליגת העל,
גם חזקים פיזית ומנטלית וגם לא חתומים לשנים הבאות במכבי/ב"ש/חיפה/בית"ר?
נתחיל בזה שלא אמרתי שהם צריכים להיות צעירים. אני רוצה שחקנים טובים, אם הם גם צעירים זה מעולה.
נמשיך בזה שאם אתה באמת רוצה להיאבק על תארים אז הגיע הזמן שתשלם על שחקנים ותיקח אותם מקבוצות מובילות דוגמת אלה שציינת. אם הם לא רוצים לבוא או שהקבוצות לא רוצות לשחרר זה משהו אחר אבל תציע להם קודם הצעה שתגרום להם בכלל להתלבט. ובוא אתן לך רשימה של שחקנים ישראלים טובים: קלר מנתניה, עוז בילו, מאור לוי, עדן שמיר, רועי דוד, אופק ביטון, פלקוצנקו, סער פדידה, גיא חדידה, אבו רומי, אבו פרחי וזה ככה בשלוף מבלי להכיר יותר מדי כי זה גם לא התפקיד שלי להיות סקואטר - בשביל זה יש אנשי מקצוע למועדון. אני כאוהד מסתכל על מה שיש וחושב שאלקוקין, אל ים וליידנר הם לא שחקנים מספיק טובים להפועל. לגבי ליידנר אני שוב אומר שהוא היחיד מבין הצעירים האלה שכן יכול לצאת מהם משהו.
ארצל אני חושב הוא שחקן מצוין וורסטילי והוכיח העונה שמגיע לו להיות בסגל ולהיאבק על ההרכב. האחרים לא הראו את זה.
רועי דוד זה ילד שלא עשה כלום, ארי כהן בכ"ס עשה לא פחות...
אבו רומי זה עוד שחקן לכנף ימין עם רגל שמאל איפה שיש לך את טוריאל / לואיזו / קורין לא ממש יעזור לך.
אופק ביטון, פדידה, חדידה זה לחזור להפועל של הניסנובים אבל בדיוק מיחזור שמות של שחקנים מתקופות חשוכות, לא הם יקפיצו אותך למעלה. כנ"ל פלקוצ'נקו.
אני גם בעד קלר אבל עם חוסר הכשירות של לידנר היית סומך עליונלחצי עונה? מה הוא עשה מלבד להוביל את נתניה לפלמאוף תחתון? וכמובן שאתה תמיד יכול להביא שחקנים ממכבי...
חוץ מניים דרופינג חסר מודעות לא אמרת כלום, אז על איזה דיון מקצועי אתה רוצה?
כמו שאמרתי כבר אין כרגע ישראלים בכירים או מוכחים שניתן להביא, השוק מאוד מצומצמם ודל.
כתור התחלה משחרר את בואטנג וסילבה.
1. הייתי מביא את אליאס שהוא כרגע בלי חוזה.
2. מנסה לקחת את מלמד מחיפה שיהיה חלוץ פותח עם דאפה מחליף.
3. מביא 1 מבין ספורי / יוספי
4. מביא 1 מבין את עופרי ארד / עלי מוחמד.
5..משחק עם 8 זרים
6. מבין מגן שמאל וכנף שמאל / 10 זרים.
ככה אתה יכול לשחק
צור
זר ציקו מיאמבו קוקו (לידנר + פיבן + ארד + ארצ'ל)
פלקאו + מוחמד + ספורי (ארד + קרייב + יוספי + אליאס)
זר + מלמד + לואיזו (בוסקילה + אלטמן + דאפה + טוריאל)
במצב הזה אתה יכול להשאיל חלק מהילדים אבלצעד אז שיאשארו אצלך. אבל זה אחריצ6 שחקנים חדשים