המגפון של מכבי זה זוועה שהתחילה לדעתי אצל מכבי חיפה ומאוד מקווה שלא יגיע אלינו
יש מספיק דרכים ליצור תיאום בין היציעים, בעקר סימנים עם הגוף - מחיאות כפיים, צעיפים וכו' וזה עובד אחלה
הצעדה לדעתי משפיעה יותר על העידוד כי אנשים הגיעו למגרש מותשים מהשמש וצרודים
מצד שני הצעדה זה אחד הדברים המרגשים ביום של משחק גדול אז יש פה דילמה
UH99
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אני חושב שבסוף הצעדות האלה זה דבר יפה שמושך אוהדים ולכן חשוב להמשיך איתן.. באמת שזה נותן פה איזה תחושה של ״גאוות יחידה״ שלא קיימת אצל אף קבוצה בארץסומך כתב: ↑10 מאי 2026, 16:06 המגפון של מכבי זה זוועה שהתחילה לדעתי אצל מכבי חיפה ומאוד מקווה שלא יגיע אלינו
יש מספיק דרכים ליצור תיאום בין היציעים, בעקר סימנים עם הגוף - מחיאות כפיים, צעיפים וכו' וזה עובד אחלה
הצעדה לדעתי משפיעה יותר על העידוד כי אנשים הגיעו למגרש מותשים מהשמש וצרודים
מצד שני הצעדה זה אחד הדברים המרגשים ביום של משחק גדול אז יש פה דילמה
דעתי בקשר לאבוקות והתפאורות אני לא ממש נגד האבוקות כל עוד הן ביציע אבל גם לי מתחיל להרגיש שזה קצת צפוי וחוזר על עצמו
תמיד רציתי שהפועל יעשו פעם אחת תפאורה של אלפי דגלים מנייר שיחלקו אותם משער 2 ועד 8 בשביל ליצור רצף דגלים עצום עם תוספת של קונפטי אדום לבן ואולי איזה מנואלה בהתחלה/משפט כמו שהיה אתמול
אף לא צעד לאחור 
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
זה פשוט נוראי
מזכיר את הקהל של חיפה שהתחילו עם החרא הזה.
דווקא יש אווירה מצויינת ובניגוד לעבר זקנים, ילדים, זקנות, נשים וכלבים כולם שרים ולא כמו פעם שהרוב רק מחאו כפיים בשירים.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
זה נחמד זה מוסיף צבע ועניין ומשלהב את הקהל. פשוט זה נהיה קצת תחרות למי יש יותר גדול ומי מקבל יותר לייקים וזה מה שמיותר.
אתמול זה שלא זרקו למגרש זה היה אחלה למשל
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1201 לייקים
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
-
Segev
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 20:00
- קיבל.ה 510 לייקים
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
חד משמעית לגבי המגפון. לגבי הצעדה - בפעם הקודמת זה היה מושלם, כי עשינו את הצעדה אחרי נצחון בדרבי, וביום של משחק מול נתניה. מקווה לצעדות משמחות כאלו בחיים אחרי הישגים, לא ביום של מפגש דרמטי. אלא אם זה משחק חוץ גורלי, ועושים צעדת חוץ כדי לשדר דומיננטיות. אבל היה ממש ממש מרגש ועוצמתי בצעדה, כיף להיות חלק מהמשפחה הזאת.סומך כתב: ↑10 מאי 2026, 16:06 המגפון של מכבי זה זוועה שהתחילה לדעתי אצל מכבי חיפה ומאוד מקווה שלא יגיע אלינו
יש מספיק דרכים ליצור תיאום בין היציעים, בעקר סימנים עם הגוף - מחיאות כפיים, צעיפים וכו' וזה עובד אחלה
הצעדה לדעתי משפיעה יותר על העידוד כי אנשים הגיעו למגרש מותשים מהשמש וצרודים
מצד שני הצעדה זה אחד הדברים המרגשים ביום של משחק גדול אז יש פה דילמה
- Shacham
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 13:51
- קיבל.ה 1119 לייקים
נגד בית"ר היה עידוד טוב מאוד.
אתמול הרגיש חלש, כמו תמיד אחרי צעדות, במיוחד כשהצעדה חמש שעות לפני המשחק. ואיכשהו כל פעם שיש צעדה זה ביום חם שעוד יותר שובר את כולם.
אתמול הרגיש חלש, כמו תמיד אחרי צעדות, במיוחד כשהצעדה חמש שעות לפני המשחק. ואיכשהו כל פעם שיש צעדה זה ביום חם שעוד יותר שובר את כולם.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
לתחושתי, במשחק מול נתניה היה עידוד מהחלשים ביותר העונה.Mendelson כתב: ↑10 מאי 2026, 19:08חד משמעית לגבי המגפון. לגבי הצעדה - בפעם הקודמת זה היה מושלם, כי עשינו את הצעדה אחרי נצחון בדרבי, וביום של משחק מול נתניה. מקווה לצעדות משמחות כאלו בחיים אחרי הישגים, לא ביום של מפגש דרמטי. אלא אם זה משחק חוץ גורלי, ועושים צעדת חוץ כדי לשדר דומיננטיות. אבל היה ממש ממש מרגש ועוצמתי בצעדה, כיף להיות חלק מהמשפחה הזאת.סומך כתב: ↑10 מאי 2026, 16:06 המגפון של מכבי זה זוועה שהתחילה לדעתי אצל מכבי חיפה ומאוד מקווה שלא יגיע אלינו
יש מספיק דרכים ליצור תיאום בין היציעים, בעקר סימנים עם הגוף - מחיאות כפיים, צעיפים וכו' וזה עובד אחלה
הצעדה לדעתי משפיעה יותר על העידוד כי אנשים הגיעו למגרש מותשים מהשמש וצרודים
מצד שני הצעדה זה אחד הדברים המרגשים ביום של משחק גדול אז יש פה דילמה
למעט השירי השחקנים
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
זה גדול שעכשיו הרמאים גם מעודדים עם מגפון, יש משהו שהם לא מרמים בו?
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
לא יודע אם זה בהכרח קשור אבל זה מאוד הגיוני, ובלי קשר לא באתי לצעדה בגלל זה.. למה לעשות צעדה שמובילה אותך לבלומפילד ב17:00 שהמשחק ב 20:30.
וזה מאוד הגיוני מה שאתה אומר גם החום, גם אנשים שותים הרבה לפני ובמשחק הם ״בדאון״.
אידיאל זה אם משחק ב20:30 ועושים צעדה להגיע לסביבת בלומפילד ב 18:30 ויש לך עוד שעה פלוס בחוץ והתארגנויות עד שירי שחקנים
- רועי גווארה
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
- מיקום: שורה 9 וחצי
- קיבל.ה 580 לייקים
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
https://www.facebook.com/share/r/1CwWDZfZ7V/
אני היחיד ששם לב שאין התאמה בין האודיו לוידאו בסרטון הויראלי הזה?
לדעתי לקחו את האודיו מהצעדה לפני נתניה והדביקו על הוידאו החולני הזה.
שימו לב לקצב התיפוף ולרעש יריית הזיקוק (?) לקראת הסוף, שבצעדה לפני הדרבי לא בוצע, אבל נגד נתניה כן.
אני היחיד ששם לב שאין התאמה בין האודיו לוידאו בסרטון הויראלי הזה?
לדעתי לקחו את האודיו מהצעדה לפני נתניה והדביקו על הוידאו החולני הזה.
שימו לב לקצב התיפוף ולרעש יריית הזיקוק (?) לקראת הסוף, שבצעדה לפני הדרבי לא בוצע, אבל נגד נתניה כן.
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
הוידאו הזה צולם עם רחפן של DJI (היו שניים כאלו שריחפו שם מקדימה, אחד נמוך ואחד הרבה יותר גבוה, אם שמת לב), וככזה הוא מצלם בלי סאונד. אז הגיוני שהדביקו סאונד מתאים ממקור אחר.אונישנקו כתב: ↑11 מאי 2026, 16:53 https://www.facebook.com/share/r/1CwWDZfZ7V/
אני היחיד ששם לב שאין התאמה בין האודיו לוידאו בסרטון הויראלי הזה?
לדעתי לקחו את האודיו מהצעדה לפני נתניה והסביבה על הוידאו החולני הזה.
שימו לב לקצב התיפוף ולרעש יריית הזיקוק (?) לקראת הסוף, שבצעדה לפני הדרבי לא בוצע, אבל נגד נתניה כן.
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
כבוד גדול לאולטראס הפועל, שמילאו את החלל שהשאירו הגורמים האחראים על השאטלים, ודאגו לאסוף אנשים מגן החיות התנכ"י לטדי.
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
גם אחלה תפאורה עם הפונט של הליכוד
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
למי שפספס
עקיצה לקבוצה של השלטון


עונה אדירה אדירה לאולטראס הפועל
כבוד
כבוד

