פרנאן מאיימבו

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

Hapolo כתב: 07 מאי 2026, 01:37 באסה שאין לו את הערך המוסף של שערים בנגיחות. הוא ממש כושל בזה.
ומה שהוא עשה שם בגול הזיה.
לא הזוי, יש שני שחקני בית"ר שרצים לתוך הרחבה ומאיימבו וקוקו היחידים שעומדים מאחור לעצור אותם ובנוסף גם צריך לעצור את קאלו אחרי שצ'יקו נתן לו את הכדור במתנה ונשאר מאחור.
הוא לא הצליח להחליט אם הוא רוצה יותר לסגור את קאלו או את אופציות המסירה שלו ובגלל זה הוא עומד בין לבין.
לא אשמתו.
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

רדפוקס כתב: 07 מאי 2026, 01:50
Hapolo כתב: 07 מאי 2026, 01:37 באסה שאין לו את הערך המוסף של שערים בנגיחות. הוא ממש כושל בזה.
ומה שהוא עשה שם בגול הזיה.
לא הזוי, יש שני שחקני בית"ר שרצים לתוך הרחבה ומאיימבו וקוקו היחידים שעומדים מאחור לעצור אותם ובנוסף גם צריך לעצור את קאלו אחרי שצ'יקו נתן לו את הכדור במתנה ונשאר מאחור.
הוא לא הצליח להחליט אם הוא רוצה יותר לסגור את קאלו או את אופציות המסירה שלו ובגלל זה הוא עומד בין לבין.
לא אשמתו.
השחקן השלישי של ביתר פחות רלוונטי או לכל הפחות סבירות הרבה יותר נמוכה לגול מאשר איך שהוא השאיר את השחקן של ביתר לבד מול השער
רדיוס לבית"ר!
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

עוד משחק שאף אחד לא זוכר את החלוץ של היריבה כי מאיימבו.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

הבלם הכי טוב בליגה בפער.
יוחנן
הצטרף: 07 דצמבר 2022, 08:23
קיבל.ה  39 לייקים

כמה לב ונשמה הבנאדם הזה משאיר על הדשא. מספר אחד על המגרש היום.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

עוד יום במשרד
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

יוחנן כתב: 09 מאי 2026, 23:02 כמה לב ונשמה הבנאדם הזה משאיר על הדשא. מספר אחד על המגרש היום.
אחרי קוקו, פלקאו וליוזו הוא מספר אחד
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

אוהב מאוד ומוקיר הרבה
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

מעולה, רק שיפסיק לשחק עם הכדור ושהוא מוצא את עצמו ליד הרחבה של היריבה פעם בעונה עדיף למסור ולא לבעוט.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

הגנתית היה מעולה אין מה להוסיף

חייב לעבוד על משחק ראש הוא מגיע למצבים וודאים של שער
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

בלם ענק
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

מפלצת הגנתית. תענוג של שחקן
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

מת לקבל ממנו כבר שער בנגיחה מקרן
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

רדפוקס כתב: 10 מאי 2026, 00:46 מעולה, רק שיפסיק לשחק עם הכדור ושהוא מוצא את עצמו ליד הרחבה של היריבה פעם בעונה עדיף למסור ולא לבעוט.
בדיוק,
זה היה מצב שהיו לו 2 שחקנים פנויים והגנה דלילה. הבעיטה לאחר דריבל שח כ 50 מטר היתה האופציה הכי גרועה שבחר!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

מפלצת של בלם
הרכש הכי טוב ויציב העונה
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

טוב מאוד, יציב מאוד. כל הכבוד.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

מת עליו, והוא בלם אדיר.

באסה שאי אפשר ללמד בגילו לנגוח טוב לשער. הוא הגיע ל- 300 נגיחות העונה, ולא הבקיע אחת מהן.
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  784 לייקים

האמת הקטע של הנגיחות באמת מוגזם
הוא מגיע להמון הזדמנויות, מצליח להשתחרר, מנתר גבוהה וראשון, תנועה ומיקום, אבל ברגע האמת נוגח על השוער או מחטיא
נכון שבלם שמכניס גולים זה בונוס (געגועים לדה סילבה) אבל באמת מרגיש לי שהעונה היה צריך להיות לו לפחות 3 גולים

בכל מקרה משחק הגנתי מעולה שלו היום
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

בלם על במשחק לא מזהיר הגנתית.

נוגח בהתקפה לרשת שמעל השערים במקום ללבנה הקטנה.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

הבקשה היחידה שלי ממנו לעונה הבאה זה שילמד לנגוח
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

איזה ראיון של קפטן יא אללה התרגשתי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

מרגש לאללה האיש הזה. החיוך לא ירד לי מהפנים.

סה"כ הקפטן הזר השני שלנו אי פעם, הראשון היה מיחאי פינטילי. שניהם היו בעונת הבכורה שלהם. מזל שמאיימבו לא גמר כמו פינטילי בוא נגיד
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

קפבלנקה כתב: 21 יוני 2026, 21:13 מרגש לאללה האיש הזה. החיוך לא ירד לי מהפנים.

סה"כ הקפטן הזר השני שלנו אי פעם, הראשון היה מיחאי פינטילי. שניהם היו בעונת הבכורה שלהם. מזל שמאיימבו לא גמר כמו פינטילי בוא נגיד
זה לא נכון, בלאומית הקפטן שלנו היה אנטוניץ.
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

רדפוקס כתב: 21 יוני 2026, 21:23
קפבלנקה כתב: 21 יוני 2026, 21:13 מרגש לאללה האיש הזה. החיוך לא ירד לי מהפנים.

סה"כ הקפטן הזר השני שלנו אי פעם, הראשון היה מיחאי פינטילי. שניהם היו בעונת הבכורה שלהם. מזל שמאיימבו לא גמר כמו פינטילי בוא נגיד
זה לא נכון, בלאומית הקפטן שלנו היה אנטוניץ.
וואלה צודק.
גם בעונת בכורה אגב
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

מתי מגיירים את הבחור הנחמד הזה.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

RedDrifter כתב: 21 יוני 2026, 20:44 איזה ראיון של קפטן יא אללה התרגשתי
באיזה אתר?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

למה לא שאלו אותו כמה פעמים ביום הוא מדבר עם דיארה?
מה הוא כותב לו לו לפני השינה?
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

בונדר כתב: 21 יוני 2026, 23:38
RedDrifter כתב: 21 יוני 2026, 20:44 איזה ראיון של קפטן יא אללה התרגשתי
באיזה אתר?
באפליקציה של הפועל/ערוץ היוטיוב של הפועל
שליחת תגובה