הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
תמשיכו עם הטוריאל שלכם
נמשיך להתענג על ספטמבר
נמשיך להתענג על ספטמבר
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1549 לייקים
תקללו תקללו את אל ים יא מהונדסי תודעה עלובים. עלאק אדום, השחקן שלהם דחף תרגל בסוף הגליץ של אל ים מה הןא היה אמור לעשות?
כמה דקות אחרי זה קרייב (נראה לי) הציל לעצמו את הקרסול והקריירה שברח מגליץ של גדראני, זה לא אדום??? למה, כי אין נעיצה?! מהונדסי תודעה תמישיכו לקלל.
כמה דקות אחרי זה קרייב (נראה לי) הציל לעצמו את הקרסול והקריירה שברח מגליץ של גדראני, זה לא אדום??? למה, כי אין נעיצה?! מהונדסי תודעה תמישיכו לקלל.
OMG עווופררר
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
לא נרגע מזה
עולים עם קנצפולסקי שוב
טפי על הפרצוף שלנו ועל המאמן הזין הזה שהחזיר את האפס הזה מהמתים
רואה את הפרצוף הדבילי של קנצפולסקי ואני רואה את ימי הניסנובים
עד מתי נסתפק במועט? עד מתי נעלה מפוחדים לכל משחק מול הגדולות?
עולים עם קנצפולסקי שוב
טפי על הפרצוף שלנו ועל המאמן הזין הזה שהחזיר את האפס הזה מהמתים
רואה את הפרצוף הדבילי של קנצפולסקי ואני רואה את ימי הניסנובים
עד מתי נסתפק במועט? עד מתי נעלה מפוחדים לכל משחק מול הגדולות?
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
טוריאל דופק אותנו פעמיים
גם גרוע וגם לוקח ללויזו את העמדה שלו
גם גרוע וגם לוקח ללויזו את העמדה שלו
-
אדום נחמד
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:29
- קיבל.ה 353 לייקים
כל משחק. כל משחק.
נמאס
Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk
נמאס
Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
חרא עלייך ציקו
חרא עלייך אל ים
חרא עלייך ברדה
חרא עלייך אל ים
חרא עלייך ברדה
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
גול על ציקו
מאיימבו לא סגר טוב
לא הבנתי למה אסף צור הסתכל על הכדור
מאיימבו לא סגר טוב
לא הבנתי למה אסף צור הסתכל על הכדור
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8920 לייקים
באמת שיש לנו את השחקנים הטיפשים ביקום.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
ברדה עד עכשיו לא הגיב לאדום, מי אמור לשחק עכשיו קשר אמצע?
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
טוב מחצית סתיו להעיף תעלה את אלטמן ושים את לויזו בימין
- בז'רנו
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
- קיבל.ה 931 לייקים
אני בשער 13 עם הילד.
למטה יש מלא אוהדי בית"ר.
בני אלף שרמוטות מי שמכר להם כרטיסים.
חלאס עם החרא הזה.לעשות מנוי עם שם ותמונה
למטה יש מלא אוהדי בית"ר.
בני אלף שרמוטות מי שמכר להם כרטיסים.
חלאס עם החרא הזה.לעשות מנוי עם שם ותמונה
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2035 לייקים
איזה סיוט. הגול על צ'יקו כמובן אבל לא הבנתי למה מאיימבו סגר את האמצע במקום לצאת על השחקן עם הכדור שלהם ששם את הגול
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
כבר כתבתי קודם - אם היה מוריד את למקין ומכניס את ארצ׳ל ל- 6, ומשחק עם 3 בלמים, לא היינו יורדים בפיגור. אבל לשחק בילד אפ מול הקבוצה שחוטפת הכי הרבה כדורים בליגה בשליש האחרון, כשאתה עם שחקן פחות, ועם מגן שמאל שהוא לא מגן שמאל - זו התאבדות.
הבאסה שזה בסוף קרה לצ׳יקו, כי זה לא מגיע לו. אבל הכל כולל הכל על ברדה.
הבאסה שזה בסוף קרה לצ׳יקו, כי זה לא מגיע לו. אבל הכל כולל הכל על ברדה.
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2035 לייקים
אגב זכור לי שאל ים באופן מסורתי מקבל כרטיסים אדומים נגד ביתר, אני צודק?
כמה כואב שאנחנו מגישים לארורים האלה את האליפות. כוסאמא של כולם
כמה כואב שאנחנו מגישים לארורים האלה את האליפות. כוסאמא של כולם
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
טוב הכי חשוב זה לא להתבזות ושלויזו לא יקבל אדום
כי לא נצא מכאן עם נקודות
כי לא נצא מכאן עם נקודות
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
אפשר לקפל את המשחק הזה ולהתכונן לשבת
התרשמתי מספיק מהמאמן הזה
מהטאלנט טוריאל שכל משחק עושה פה סיבובי אליפות בשיר שחקן שלו ולא עוצר כדור. הבן אדם נראה כמו לירן רוטמן כבר חודשיים וחצי.
וכמובן משחקן הנוער המשובח שמצליח באורך פלא לקבל בדקה 27 כרטיס אדום כזה בתוך חלק המגרש של היריב
התרשמתי מספיק מהמאמן הזה
מהטאלנט טוריאל שכל משחק עושה פה סיבובי אליפות בשיר שחקן שלו ולא עוצר כדור. הבן אדם נראה כמו לירן רוטמן כבר חודשיים וחצי.
וכמובן משחקן הנוער המשובח שמצליח באורך פלא לקבל בדקה 27 כרטיס אדום כזה בתוך חלק המגרש של היריב
-
chimpfive
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
- קיבל.ה 509 לייקים
נתזבה כי ברדה חסר מושגאנחנו בתהליך כתב: ↑06 מאי 2026, 20:21 טוב הכי חשוב זה לא להתבזות ושלויזו לא יקבל אדום
כי לא נצא מכאן עם נקודות
-
אדום נחמד
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:29
- קיבל.ה 353 לייקים
יגמר 4
סעמק
Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk
סעמק
Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
רק בכדורגל הישראלי אדום זה אירוע שאף אחד לא ראה או שם לב בלייב כולל השופט על הדשא אבל זה אדום 100 אחוז כשמוציאים לך פריים בודד בואר
-
htafan99
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
- קיבל.ה 192 לייקים
פלקאו על האמצע כל השאר קדימה, רק עליו אני סומך
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
- SickleCell
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 00:56
- קיבל.ה 664 לייקים
מאיימבו גם הטעה את אסף צור כי הוא רץ ונדמה היה שיגלוש ואז פתאום עצר ובילבל את אסף צור. כמו שכתבו כאן זה מגוחך שקרייב מציל לעצמו את הקרסול אז זה לא עבירה של אדום ואצילי מרים רגל ומוותרים לו. המשחק עוד לא אבוד.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
- SickleCell
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 00:56
- קיבל.ה 664 לייקים
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
