לקראת ק"ש - שבת ב 17:00 בנתניה

פורום אוהדי הפועל תל אביב
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

אם לא מבטלים את זה צריך לרדת מהמגרש
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

שופט שיכור.
נערך לאחרונה על ידי Mendelson ב 13 דצמבר 2025, 18:58, נערך פעם 1 בסך הכל.
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

סעמק ערס
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

מאירי בואר יבטל?
כוס אמא של כולם
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

בחוץץץץץץ
אל באנדי
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 06:41
קיבל.ה  557 לייקים

פנדל לא יבטלו בחיים
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

זה בחוץץץץץ
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

אנחנו צריכים לרדת מהמגרש
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

אם הואר לא מבטל..
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

בחיים לא פנדל
גם בחוץ
גם התחזה
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

מהמהמהמהמהמהמהמה מ מ מ מהמ מהממהממה

יבי ץץני זונותתתתת

איךךךך זה בפניפפפ
אדום נחמד
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:29
קיבל.ה  353 לייקים

אנחנו בתהליך כתב:
אדום נחמד כתב: 13 דצמבר 2025, 18:42 העניין פה הוא הואר.
ברגע שהם מחליטים לבדוק ולראות לשוםט, אין לו ברירה.
מה שמעצבן זה כששחקן של קרית שמונה עלה לכדור גובה עם המרפק ופרק ל(לא זוכר) את הפרצוף במחצית הראשונה,לא בדקו את זה בכלל

Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk
ברור שיש לי ברירה
יש לו עיניים והוא קובע
לא חסר מקרים ששופטים לא קיבלו את המלצות הוואר
לא קשור. הרים רגל גבוה ופגע ביריב. זה מה יש

Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk

Charlie
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
קיבל.ה  1237 לייקים

זה לא היה אדום
וזה לא היה פנדל

אבל הואר אישר אדום
יאשר את הפנדל

שערוריה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

רדו מהמגרשששששז
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  534 לייקים

לא יאמן
לקחו לנו עוד 2 נקודות
לסגור את הליגה הזאת
שופטים משטרה התאחדות כולם עלינו
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8936 לייקים

די. אי אפשר להמשיך ככה.
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

מהההההההה???????
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

לרדת מהמגרש
הכל פה מכור די נמאס
סמל אישי של משתמש
בז'רנו
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
קיבל.ה  931 לייקים

נסאר זה שחקן ליגה שנייה.השופטים מזיינים אותנו בלי בושה.לא מאמין למה שאני רואה
אדום נחמד
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:29
קיבל.ה  353 לייקים

OrCohen כתב:בחיים לא פנדל
גם בחוץ
גם התחזה
נפילה ברמה של הדר מוכתר

Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk

Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אני לא מאמין. אמיתי. מזה הדבר הזה? אין לי מילים
סמל אישי של משתמש
SickleCell
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 00:56
קיבל.ה  664 לייקים

לא היה לי ספק שה-var לא מבטל את הפנדל. בושה וחרפה. אם יש צדק (ואין), צור עוצר.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2305 לייקים

הבדיחה על חשבוננו
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

רק נגדנו זה יכול להיות
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

מהההה איך זה פנדל
בושה וחרפה
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

איזה מהמר חתיכת שרמוטה, גם אחרי היום אף אחד לא ידבר במועדון הזה
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

הכי מכור שיש
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

שיהיה קצר בניידת ואר שיישרפו שם כולם
מזה?!
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1093 לייקים

איך זה פנדל איך??????????
long live the zapta
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1202 לייקים

רדו מהמגרש יסמרטוטים
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3199 לייקים

בני זונות
נערך לאחרונה על ידי רק הפועל ב 13 דצמבר 2025, 19:01, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1708 לייקים

הליגה הזאת היא לא מקצוענית, זה חוג.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

חייבים לרדת מהמגרש. זה מכור
יאללה הביתה!!!
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

הזוי הזוי הזוי
לא היה דבר כזה
שערוריה
זה בחוץ 2000000 אחוז
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

מי הנאצי בואר?
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

לא היה פנדל והשופט שדד אותנו. אבל יזן זה חתיכת מפגר שאין דברים כאלה
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  534 לייקים

מי שישב בואר חבל פספסו אותך ב7.10
להקיא
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

לא היה אדום
לא היה צריך להוסיף 10 דקות
לא היה פנדל

למה אנחנו עולים לשחק בכלל?
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

די,די נמאס מהכדורגל בארץ
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

its-sick כתב: 13 דצמבר 2025, 19:01 הליגה הזאת היא לא מקצוענית, זה חוג.
לא קשור לחוג, זה פשוט מכור.
רק חסר שיחליטו שהפועל יורדת ליגה וזהו
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
שליחת תגובה