לקראת ק"ש - שבת ב 17:00 בנתניה

פורום אוהדי הפועל תל אביב
היחיד שנלחם
הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
קיבל.ה  73 לייקים

בחייאת פספסתי את הגול של אלקוקין מישהו יכול לעלות אותו לתת לי קישור ? אולי מישהו העלה בסטורי או בטוויטר?
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

ואו צור
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

מה היה הדבר הזה עכשיו עם הקרן?
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

הפועל קריית שמונה היא רצינית
איזה איש עילג, כואבות לי האוזניים מלשמוע אותו
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

Mendelson כתב: 13 דצמבר 2025, 17:39 מה היה הדבר הזה עכשיו עם הקרן?
חוק חדש שאם השוער מחזיק את הכדור מעל כמה שניות (אני לא בטוח אם זה 8 אבל זכור לי 8) אז יש קרן.
זאת הפעם הראשונה והאחרונה שיאכפו את זה בטח
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

זה נראה רצועות בברך
אני מקווה שאני טועה
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1202 לייקים

חתיכת מטומטם הדאפה הזה
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

ללאאאאאאאאאא
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

נראה כמו צולבת. אלוהים ישמור.
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

דאפה לתת פס לא מסוגל
אתה רוצים שיתן גול
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1202 לייקים

יופי טורי חזר
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

ירדה לי שנה מהחיים ויאי
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

למה לא חובשים לו את הברך בשביל אקסטרה תמיכה? זה משגע אותי.
נערך לאחרונה על ידי Mendelson ב 13 דצמבר 2025, 17:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

amorphis כתב: 13 דצמבר 2025, 17:37 אני מתעב את טורק , נראה לי מעדיף אפילו את טל בן מתים
לא יכול לשמוע אותו
דביל בלתי נסבל
אל באנדי
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 06:41
קיבל.ה  557 לייקים

אדום כתב: 13 דצמבר 2025, 17:43 יופי טורי חזר
לא נראה שחזר טוב עם הרגל
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

אני מאוד מקווה שהוא לא נפצע ושהןא לא משחק עכשיו פצוע נטו על האדרנלין
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
Backu465
הצטרף: 12 יולי 2025, 23:28
קיבל.ה  4 לייקים

אלוהים שם תמיכה לטוריאל בנפילה שם
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

אנחנו קבוצה נאיבית
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

joshsoos כתב: 13 דצמבר 2025, 17:36
Spiderman כתב: 13 דצמבר 2025, 17:29
דל פיירו כתב: 13 דצמבר 2025, 17:28

תוסיף עוד ח׳ חסר קצת.
כל פעם שהוא ב-10 אנחנו משחקים טוב
איך היה הגול?
מהלך אישי? גול מרשים או שגם אתה כובש?
הוא משחק מזוויע. הכי חלש בהפועל אחרי פיבן.
אפילו את הכדור חוץ שנסאר הוציא לו הוא נתן נגיעה הרג אותו. משחק לאט ומגיב לאט למהלכים, רך מאוד ולא יודע איפה לעמוד טקטית.
אין לך מושג מצטער.
ח
לא, לך יש. אפס מושג בכדורגל. שלא לדבר על הפה המסריח שלך שבכל מקום אחר כבר מזמן היית עף מפה
אתה יכול למצוץ לי
נערך לאחרונה על ידי Red Wolf ב 13 דצמבר 2025, 19:50, נערך פעם 1 בסך הכל.
סיבה: המשתמש קיבל אזהרה על הודעה זו
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

חבל על המתפרצות הלא מנוצלות האלו
ועדיין טוריאל לדעתי לא כשיר וצריך להוציא אותו
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1202 לייקים

בכמה מצבים יכולנו לעשות יותר, מבאס
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

לואיזו עשה כמה פעולות ענקיות. ומאיימבו לב שלי.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

איך הדחיפה הזאת לא שווה צהוב?
היחיד שנלחם
הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
קיבל.ה  73 לייקים

מישהו יכול למצוא לי את הגול של אלקוקין?? מת לראות אותו פספסתי ולא רוצה לחכות לתקציר בסוף המשחק
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

כל נגיעה הם מקבלים שריקה.
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

Spiderman כתב: 13 דצמבר 2025, 17:45
joshsoos כתב: 13 דצמבר 2025, 17:36
Spiderman כתב: 13 דצמבר 2025, 17:29
איך היה הגול?
מהלך אישי? גול מרשים או שגם אתה כובש?
הוא משחק מזוויע. הכי חלש בהפועל אחרי פיבן.
אפילו את הכדור חוץ שנסאר הוציא לו הוא נתן נגיעה הרג אותו. משחק לאט ומגיב לאט למהלכים, רך מאוד ולא יודע איפה לעמוד טקטית.
אין לך מושג מצטער.
ח
לא, לך יש. אפס מושג בכדורגל. שלא לדבר על הפה המסריח שלך שבכל מקום אחר כבר מזמן היית עף מפה
אתה יכול למצוץ לי
לפריזר
OMG עווופררר
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

טוריאל יושבת לכמה חודשים לדעתי
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

היחיד שנלחם כתב: 13 דצמבר 2025, 17:49 מישהו יכול למצוא לי את הגול של אלקוקין?? מת לראות אותו פספסתי ולא רוצה לחכות לתקציר בסוף המשחק
תכף יהיה במחצית. אני לא מכיר שמעלים איפשהו
OMG עווופררר
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

Niro כתב:מי אחראי בצ׳רלטון על זה שנותנים לטורק העילג לפרשן משחקים? מישהו יודע מה שמו? אשמח לקלל אותו באופן אישי ולא בכלליות
והיום בנוסף לזה הוא גם צרוד,שזה עוד מוסיף לסבל ממנו.
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

אופ טופיק
ג׳ימי טורק הוא לא העפרון הכי מחודד באנדרסטיימנט
פרשן מזעזע
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

יכולנו לגמור את המשחק

מקווה מאוד שזה לא יחזור אלינו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

היו הרבה דקות טובות, עם משחק שוטף. ועדיין לא עושים מספיק לחץ חזק גבוה, בפעם היחידה שעשינו את זה דפאה רשם החמצה כואבת.

משחק מעולה של טוריאל, אם יש ספק לגבי הברך שלו הוא חייב לרדת. גם לואיזו מעולה. מאיימבו וצור הצילו אותנו כמה פעמים.
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

אלקוקין שחקן פחות.
פיבן גם נוראי.
לויזו סביר בשמאל לא יותר.
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

אם באמת טוריאל בסכנת פציעה, שירד לספסל, שיעביר את לואיזו לימין ויכניס את בוסקילה
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

לויזו ענק , פלקאו ענק .
חייב להוציא את טוריאל כדי לא להחמיר את מה שיש לו שם ולהעביר את לויזו ימינה ולשים את בוסקילה /קורין שמאלה
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

מחצית טובה כל עוד טוריאל לא נפצע
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

Spiderman כתב: 13 דצמבר 2025, 17:54 אלקוקין שחקן פחות.
פיבן גם נוראי.
לויזו סביר בשמאל לא יותר.
זו כאילו ביקורת שאתה מביא מהבית? השחקן פחות שלך אחראי לזה שאתה עם שער יותר. פיבן במשחק מצוין היום, לקח כמה פעמים עימותים קשים. לואיזו עושה להם בית ספר בשמאל בחצי השעה האחרונה, כולל הכמעט בישול לדפאה.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8935 לייקים

Spiderman כתב: 13 דצמבר 2025, 17:45
joshsoos כתב: 13 דצמבר 2025, 17:36
Spiderman כתב: 13 דצמבר 2025, 17:29
איך היה הגול?
מהלך אישי? גול מרשים או שגם אתה כובש?
הוא משחק מזוויע. הכי חלש בהפועל אחרי פיבן.
אפילו את הכדור חוץ שנסאר הוציא לו הוא נתן נגיעה הרג אותו. משחק לאט ומגיב לאט למהלכים, רך מאוד ולא יודע איפה לעמוד טקטית.
אין לך מושג מצטער.
ח
לא, לך יש. אפס מושג בכדורגל. שלא לדבר על הפה המסריח שלך שבכל מקום אחר כבר מזמן היית עף מפה
אתה יכול למצוץ לי
איכס. מה זה?
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

Mendelson כתב:על מה טורק מדבר?
אפילו הוא לא יודע
שליחת תגובה