לאחר שרכשתי בחנות המקוונת של המועדון(כדורגל), עלו לי מספר שאלות בנוגע למוצרים שרכשתי, ניסיתי לפנות תחילה במייל שהיה מצורף בקבלה ולא קיבלתי תשובה.
לאחר מכן שלחתי הודעה בפייסבוק לעמוד הרשמי של המועדון והתשובה שקיבלתי הייתה פשוט זלזול בי כאוהד/לקוח ודי מבזה באופן כללי.
יצא לי לשוחח עם כמה חברים על נושא השירות של המועדון וגם על החנות וכולם היו באותה התחושה ששתי המחלקות מתנהלות רע מאוד.
כבר כמה זמן שאני הולך עם התחושה המבאסת הזאת, ועכשיו כשמתפנה לי קצת זמן החלטתי לבדוק את הנושא טיפה יותר לעומק ולבצע מדגם קטן.
אני עדיין לא יודע בדיוק מה אעשה עם הנתונים שאני אוסף, יש בי תקווה שבעתיד אציג אותם למישהו מהמועדון ואולי זה יוביל לשינוי (או שלא)
בכל מקרה, אני מצרף כאן את השאלון. השאלון באמת קצר (לוקח מקסימום שתי דקות למלא אותו), אשמח לשיתוף פעולה וגם להערות/עצות

https://forms.gle/R9tdkC4h5ZcBiTFR9