אוהדי מכבי - אלימות בסדרת הגמר

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  572 לייקים

טכנית לארז כתב: 15 יוני 2023, 11:44 הכוח הכי גדול של מכבי לדעתי זה הפרופגנדה שלהם.
כלי התקשורת פה הם לחלוטין כלי הנדסת תודעה ומקור כוח.

בקטן זה מביא אולי לזה שאנחנו מקבלים עונשים כבדים והם עושים מה שבא להם, או שמדברים רק על רגב פנאן ולא על אלימות פיזית שלהם.
בגדול זה מהנדס תודעה לטווח רחוק וקריטי יותר, מה שנותן להם שליטה בלעדית על כך הענף.

הרי אם בוואן למשל היו עושים למשל גם ראיונות עם רמי כהן ואונואקו על האלימות הפיזית שחוו, על איזה בושה שהמנהל שלהם יורק באמצע משחק על שחקן, מראיינים את טועמה על איך שנים קוראים לו מחבל, או באופן כללי שמים על המוקד גם את הגועל שלהם, הם לא היו בעמדה של לעשות מה שבא להם, כי יש דעת קהל.

אבל הם שולטים פה בכל כלי התקשורת, אז הם כן עושים מה שבא להם, ואז אתה מקבל כרטיסים ביום רביעי ב-14:00 או שלמשחק מכריע שאמור להיעך עם 50 אוהדים מכל צד כי יש קורונה, פתאום נכנסים איזה 200 ילדים עם תופים. כי אף אחד לא יצייץ מילה.


המלחמה היא במכונת התעמולה שלהם, לא "תראו אבל גם הם עשו".
!!!

אנשים חושבים שזה נגמר בסיקור תקשורתי אבל זה מגיע עד למגרש למצב שהשופטים מאשרים ואפילו לא הולכים לבדוק במוניטור סל מכריע אליפות מכדור שיצא אחרי הזמן מהידיים של שחקן שלהם בקלות דעת ויש דממה מוחלטת אחרי זה.
שימון עוד עומד בדוכן חלוקת המדליות בסוף עם חולצה צהובה של אלופת המדינה כדי לנעוץ לנו את המסמר האחרון של המערכה הזו. הפועל חייבת לשבור פה את הכלים!
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  1617 לייקים

אז כשאתה תשים על השולחן את העניין שכל גופי התקשורת פה הולכים תמיד, אבל תמיד, לפי דף המסרים של מכבי, אז אולי כשהבן 40 מקרית ארבע יקרא עוד איזה ראיון מרתק עם לירון פנאן או ציטוט בווואן של מזרחי "אני מאוים", אולי במקום לאכול ישר את מה שמאכילים אותו, הוא יגיד לעצמו, "טוב באמת הפועל אמרו שהם מכונת דפי מסרים, אולי זה נכון".
זה לוקח זמן וזה לא קורה ביום וגם לא בשנה, אבל אם אתה רוצה להילחם בהם באמת אתה צריך להילחם בדברים שרצים פה כבר 60 שנה, והתעמולה שלהם זה לגמרי אחד מהם.

כל הדברים הבלתי אפשריים וההזויים האלה שתיארת, הם קורים בגלל שאין שום לחץ ציבורי ושום ביקורת עליהם. וזה מתאפשר נטו בזכות יחסי ציבור ושטיפות מוח. בזה צריך להילחם.

הרי אם הפועל למשל הייתה זו שמכניסה את האולטראס למשחק מספר 3 ההוא בקורונה, עד היום היו מדברים על זה. זה ברור לכולם. אבל זה היה מכבי, אז אפילו באותו יום לא ציינו את זה, או שציינו בקושי.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
הפוסט קיבל לייק אחדסומך
שליחת תגובה