באקיץ׳

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

כנראה יחתום אצלנו



מיכאל יוכין הכין גם עליו תחקיר



אלכסנדר בולייביץ’ נחשב לעילוי בגיל צעיר מאוד הוחתם באיינדהובן, אבל לא מימש את הפוטנציאל, הלך לאיבוד בבלגיה ומגיע לישראל בתקווה לשקם את הקריירה. וסיליה באקיץ’ ממש לא היה מועמד להתפתח לכוכב ולמעשה הוא אלמוני מאוד במדינתו – חלק נכבד מהעיתונאים הסרביים לא יודעים עליו דבר מלבד עצם קיומו, ורבים מהאוהדים כלל לא שמעו את שמו מעולם.

הוא בן 22, צעיר משמעותית מבולייביץ’ וההרפתקה בצד האדום של תל אביב תהיה הראשונה שלו מחוץ לארצו. המטרה היא לא לחזור לפסים הנכונים, אלא לאתר את הפסים האלה מלכתחילה – כי באקיץ’ טרם מצא אותם. מדובר בבלם שגדל באחת האקדמיות הטובות ביותר בסרביה – זו של צ’וקאריצ’קי, מועדון צנוע למדי מבלגרד שנהנה לטפח גאווה מקומית. באקיץ’ הגיע אליה מ-BSK בורצ’ה, אשר ידועה בעיקר כקבוצה שטיפחה בתחילת דרכו את סטפן סאביץ’, כוכב אתלטיקו מדריד בימים אלה.

.
באופן טבעי, באקיץ’ חלם ללכת בדרכו, אבל מצא לעצמו מודל עוד יותר מפורסם לחיקוי – נמניה וידיץ’. הנער ניסה לעשות הכל כמו אליל מנצ’סטר יונייטד לשעבר, כולל התספורת הקצרה והיו שראו דמיון מסוים בכל הקשור לעוצמה פיזית. באקיץ’ תמיד היה גבוה וחסון יותר מבני גילו והתאפיין גם במשחק ראש משובח. לעומת זאת, שליטה טכנית בכדור לא היוותה יתרון יחסי בלשון המעטה ולכן בצ’וקאריצ’קי החליטו בסופו של דבר שאינו מתאים לקידום.


“היו לבאקיץ’ מספר שנים לא רעות באקדמיה, במהלכן אף קיבל זימונים לנבחרות עד גיל 16 ועד גיל 17, אבל המעבר לסגל הבוגר לא הצליח. הוא שותף במספר משחקי אימון והוחלט לשחררו. ווז’דובאץ, שניזונה בעיקר מפליטים מאקדמיות אחרות, היוותה עבורו יעד הגיוני בשלב זה”, מספר העיתונאי הסרבי ולדימיר נובאקוביץ’.

ווז’דובאץ היא מועדון צנוע נוסף מבלגרד, שמדורג בדרך כלל במרכז הטבלה ועשוי להוות קרש קפיצה לא רע לצעירים. באקיץ’ היה נלהב מאוד להצטרף אליו בקיץ 2019, כשהיה בן 19 והשתוקק להתחיל את דרכו בליגה הבכירה. ואולם, משחק הבכורה שלו התברר כקטסטרופלי. הקבוצה הובילה 0:2 בדקה ה-87 מול סורדוליצה, כשבאקיץ’ דחק לשערו כדור פשוט שניתז מהעמוד. הפעולה המגושמת הזו הצטרפה למספר איבודי כדור שביצע במהלך ההתמודדות והיא אף עלתה ביוקר רב, כי היריבה השוותה ל-2:2 בזמן פציעות, בעוד הבלם הצעיר לא שומר על איש ברחבה בהתקפה האחרונה. לכן, ההתחלה הזו הייתה גם פחות או יותר הסוף. באקיץ’ שותף פעמיים נוספות בלבד במדי ווז’דובאץ ושוחרר בקיץ 2020.

בשלב זה הוא הצטרף למועדון קטן יותר – אינג’ייה, שם שיחק בהרכב בתדירות סבירה, ונחשב לאחד השחקנים היציבים במערך. הקבוצה התדרדרה לתחתית העמוקה וירדה ללא קרב בגלל עם מאזן הגנה מחפיר, אבל עם באקיץ’ בהרכב היא נראתה טוב יותר ואפילו הצליחה לשמור על רשת נקיה ב-6 מ-22 משחקיו בהרכב הפותח. איתו, היא הובסה באמת רק במפגשים מול הכוכב האדום ופרטיזן, בהם מלכתחילה לא היה לה סיכוי קלוש.

הבלם הצעיר הפגין בעיקר משחק ראש טוב וקשיחות, או ליתר דיוק סגנון קצת אלים מדי שהוביל ל-12 כרטיסים צהובים והרחקה אחת. “זה אופייני לליגה – גם מבצעים פה הרבה עבירות, וגם השופטים שורקים על כל נגיעה. לכן לשחקני הגנה רבים יש בעיה כאשר הם עוברים לשחק במקומות אחרים ונדרשת הסתגלות”, מספר נובאקוביץ’.

אחרי הירידה, העדיף באקיץ’ באופן טבעי לעזוב. דיאן ג’ורג’ביץ’, מאמן העולה החדשה קולובארה, הציע לו להצטרף לסגל שהתכונן לעונה הראשונה בתולדות המועדון בליגה הבכירה. מדובר בקבוצה קטנה עד כדי כך שהיא לא מסוקרת בתקשורת הסרבית כלל – אין עיתונאים שמלווים אותה והיא לא מעניינת כמעט אף אחד פרט למאות האוהדים שמאכלסים את יציעי האצטדיון המיושן. באתר האינטרנט, שנראה חובבני למדי, נפלה טעות בציון שנת הלידה של באקיץ’ ואף אחד לא טרח לתקן אותה במשך שנה וחצי.

שם, הרחק מאור הזרקורים, ללא סיקור וללא ציפיות, היה לבאקיץ’ קל יותר להתקדם, ומאמנו בעונה שעברה היה מאושר מהשיפור ביכולתו. “ואסיליה היה אחד השחקנים הטובים שלנו. יש לו רגל שמאל טובה והוא למד לפתח את המשחק מאחור. הוא לוחם על המגרש ומצוין בקרבות אוויריים. יש לו חלק נכבד בכך שהקבוצה הצליחה לשרוד בליגה. כולם ניבאו שנפסיד בכל המשחקים, אבל זה לא קרה”, מספר ג’ורג’ביץ’ שעזב את קולובארה באפריל האחרון.

לגבי חסרונותיו של חניכו, מעיד הבוס לשעבר: “באקיץ’ לא מהיר במיוחד, גם אם לא איטי. הוא יכול להיות קצת עצלן וצריך לדחוף אותו קדימה כל הזמן. אני יודע שהיו קבוצות סרביות בכירות שהתעניינו בו, אבל זה לא הוביל לשום דבר. ווייבודינה נובי סאד שקלה להחתים אותו והיו גם שיחות עם הכוכב האדום, אבל זה היה עלול להיות צעד גדול מדי. יש שם יותר מדי לחץ. באקיץ’ העדיף לטעום את הכדורגל מחוץ לסרביה וישראל יכולה להיות יעד מושלם מבחינתו. זה העיתוי הנכון להתקדם, כי יש לו כבר 3 שנות ניסיון בליגה הסרבית”.

“במדי קולובארה, באקיץ’ באמת פרח באופן יחסי”, אומר נובאקוביץ’. וזה אכן נמדד בהשוואה לציפיות, כי הנתונים היבשים לא מזהירים במיוחד. לקבוצה היה מאזן ההגנה הגרוע בליגה והבלם סיים את העונה שעברה עם 12 כרטיסים צהובים ואדום ישיר אחד. מצד שני, הוא כבש 3 שערים, כולל שניים קריטיים שהובילו לשני ניצחונות 0:1, בזכות הצטרפותו היעילה במצבים הנייחים, במיוחד בקרנות.

גם העונה נלחמת קולובארה כצפוי בתחתית, עם 35 שערי חובה ב-19 משחקים. אפשר להבין מדוע מעדיף באקיץ’ לשנות אווירה, במיוחד ללא המנטור ג’ורג’ביץ’ שלקח אותו כפרויקט אישי בזמנו. מעטים מאוד בסרביה ישימו לב למעבר הזה, אבל באקיץ’ עצמו מקווה מאוד שיצליח לקבל תשומת לב גדולה קצת יותר בישראל. הוא רגיל לשחק בקבוצות תחתית, גם אם אווירת המשבר התמידי בהפועל תל אביב עלולה להיות קצת קיצונית אפילו בסטנדרטים שלו.

מבחינתו, מדובר באמת ובתמים בצעד משמעותי קדימה ויש להניח שמוטיבציה לא תחסר לו – אך המוטיבציה הזו עלולה להיות מתורגמת גם לשלל כרטיסים שהוא צפוי לספוג. מעבר לכך, הוא יקווה מאוד לא לכבוש שער עצמי בבכורה.
הפוסט קיבל לייק אחד7even
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  3665 לייקים

פשוט הזוי איפה איציק ניסנוב מוצא את השחקנים האלה ועוד רכשנו אותו ב-100 אלף יורו.
הוא והקרואטי פשוט החתמות הזויות בהתחשב במצבנו בטבלה, מילא בקיץ כבר התרגלנו לכל מיני בלופים והנחתות של איציק, אבל בינואר שאנחנו מרחק יריקה מירידת ליגה?
מה אני אגיד לכם, רק בריאות ומקווה מאוד שזאת ההחתמה האחרונה של איציק ניסנוב בהפועל תל אביב.
הפוסט קיבל 6 לייקיםJoshdinoNiroRed GhostאדוםKingAlpaca
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

לכאורה זר שני שהביאו רק כדי להגיד הביאו
נקווה לטוב. גם לגביו וגם לגבי איליץ׳ אין ציפיות מיוחדות.

כן בהחלט איציק ניסנוב צריך כבר להבין שאין לו עין לכדורגל
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  510 לייקים

נקווה לטוב, אבל שוב רכש חסר היגיון
מצד שני זה רכש ניסמוב קלאסי
האדס
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 08:53
קיבל.ה  2918 לייקים

מקווה שהאמריקאים יחקרו את כל ההעברות הזרים.
מי הסכונים, מי המתווכים, כמה עמלות המועדון שילם ולמי.
מי נהנה מכל הטוב הזה.
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  847 לייקים

האדס כתב: 28 ינואר 2023, 10:05 מקווה שהאמריקאים יחקרו את כל ההעברות הזרים.
מי הסכונים, מי המתווכים, כמה עמלות המועדון שילם ולמי.
מי נהנה מכל הטוב הזה.
ואווו, פתאום יוצאת הודעת מועדון שנראית כמו תחקיר של החדשות על הדבר הזה
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
Charmander
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 10:26
קיבל.ה  349 לייקים

הדר יעקובי מפרסמת את הסיבה לעיכוב בחתימה שלו:
החתמת באקיץ׳, הבלם הסרבי שאמור להצטרף להפועל תל אביב, מתעכבת בשל חילוקי דעות לגבי אורך החוזה. מקורבים לעסקה משתפים כי השחקן הגיע ארצה במחשבה שיחתום על חוזה ארוך טווח לכמה שנים, אך בארץ התברר לו כי מדובר על חוזה עד סוף העונה עם אופציה. השחקן וסוכנו מסרבים לחוזה עד סוף העונה בלבד ועל כן החתימה מתעכבת. למרות זאת, ההערכה היא כי הצדדים יגיעו בסופו של דבר להבנות והשחקן יצטרף למועדון.
המצב בהפועל לא יכול להיות יותר גרוע מזה
הניסנובס: "Hold my beer"
האדס
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 08:53
קיבל.ה  2918 לייקים

לא נשמע מתאים להם. איך הוא לא ידע? אצלנו הכל פתוח.
הפוסט קיבל לייק אחדNiro
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

מי ישמע, בן 22 שלא שמעו עליו אפילו במולדתו שלו
בר קולמוסא
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:05
קיבל.ה  558 לייקים

dino כתב: 29 ינואר 2023, 13:49 מי ישמע, בן 22 שלא שמעו עליו אפילו במולדתו שלו
גם ילד בן 22 לא רוצה לעבור לקבוצת תחתית במדינה זרה עם שפה זרה לחודשיים וחצי
Red Ghost
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:25
קיבל.ה  408 לייקים

אגב, האם לזובאס ובולייביץ׳ יש אופציה להארכה מעבר לחצי העונה הזו?
סמל אישי של משתמש
De Niro
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:53
קיבל.ה  828 לייקים

Red Ghost כתב:אגב, האם לזובאס ובולייביץ׳ יש אופציה להארכה מעבר לחצי העונה הזו?
לפי הודעת המועדון:
לגבי השוער יש אופציה
לגבי הקשר לא נכתב על אופציה
הפוסט קיבל לייק אחדRed Ghost
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  3665 לייקים

מוזר לשלם 100 אלף יורו על בלם אלמוני בחוזה לחצי עונה.
בוא נניח שהוא גם משתכר עד סוף העונה 40 אלף יורו (פורסם שקונטה מרוויח 80 אז עשיתי חצי) והאמריקאים לא ירצו לממש את האופציה - יוצא שבזבזנו 140 אלף יורו כדי שיגיע בלם אלמוני בן 22 מקבוצה אלמונית בסרביה כדי להעביר פה חצי עונה בזמן שאנחנו מנסים להישאר בליגה.
זאת אולי ההחתמה הכי בזיונית בעידן ניסנוב כי היא פשוט צורחת גזירת קופון.
הפוסט קיבל לייק אחדRed Ghost
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  622 לייקים

אם יש תנאי של הרוכשים שלא יחתמו חוזים מעבר לשנה הזו אז אין מה לעשות. נשמע סביר.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  312 לייקים

רדפוקס כתב: 29 ינואר 2023, 14:36 מוזר לשלם 100 אלף יורו על בלם אלמוני בחוזה לחצי עונה.
בוא נניח שהוא גם משתכר עד סוף העונה 40 אלף יורו (פורסם שקונטה מרוויח 80 אז עשיתי חצי) והאמריקאים לא ירצו לממש את האופציה - יוצא שבזבזנו 140 אלף יורו כדי שיגיע לשחק פה בלם אלמוני בן 22 מקבוצה אלמונית בסרביה כדי להעביר פה חצי עונה בזמן שאנחנו מנסים להישאר בליגה.
זאת אולי ההחתמה הכי בזיונית בעידן ניסנוב כי היא פשוט צורחת גזירת קופון.
ד"ש מאולריך מלקה.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  3665 לייקים

redrony כתב: 29 ינואר 2023, 14:41 אם יש תנאי של הרוכשים שלא יחתמו חוזים מעבר לשנה הזו אז אין מה לעשות. נשמע סביר.
התנאי סביר, לרכוש שחקן בהינתן התנאי זה מה שלא סביר.

את מלקה השאלנו במחיר דמי השאלה של 80 אלף יורו ואופציית רכישה של 40 אלף יורו ואחרי שנת השאלה בבני לוד בחרנו לא לממש.
ברור שזאת גם עסקה הזויה אבל זאת של באקיץ יותר.
הפוסט קיבל לייק אחדNiro
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  622 לייקים

רדפוקס כתב: 29 ינואר 2023, 14:42
redrony כתב: 29 ינואר 2023, 14:41 אם יש תנאי של הרוכשים שלא יחתמו חוזים מעבר לשנה הזו אז אין מה לעשות. נשמע סביר.
התנאי סביר, לרכוש שחקן בהינתן התנאי זה מה שלא סביר.

את מלקה השאלנו במחיר דמי השאלה של 80 אלף יורו ואופציית רכישה של 40 אלף יורו ואחרי שנת השאלה בבני לוד בחרנו לא לממש.
ברור שזאת גם עסקה הזויה אבל זאת של באקיץ יותר.
הבעיה האחרונה שלנו. שיגזרו קופון, שיעשו מה שהם רוצים כל עוד יילכו מפה וכל עוד הרוכשים החדשים הם באמת נקיים ולא יהיה להם שום קשר להנהלה הנוכחית
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  847 לייקים

הדר יעקבי מדווחת שהוא לא רוצה חוזה לחצי שנה אז העסקה על סף פיצוץ וכנראה מחר בבוקר חוזר הביתה
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
ר.ש
הצטרף: 01 פברואר 2022, 14:28
קיבל.ה  372 לייקים

אני מעדיף שקונטה יישאר. אנחנו בסכנת ירידה, וזה לא הזמן לנסות שחקנים צעירים ולא מוכחים. קונטה לא רע בעיניי, ואפילו עדיף על שאר החלופות בהגנה ובכנף.
רואה שחורות המקורי
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  1570 לייקים

יהיה השחקן הזר השלישי שמגיע לפה העונה ולא חותם אם אכן כך יקרה, אחרי הבלם ממונטנגרו וטיידי.
אם איליץ' גם לא ישחק, יהיו 4 שחקנים זרים שהגיעו לארץ לחתום בהפועל ובפועל לא שיחקו בה.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
סמל אישי של משתמש
De Niro
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:53
קיבל.ה  828 לייקים

אולי הם חשבו לשכנע את האמריקאים וזה לא צלח.
בר קולמוסא
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:05
קיבל.ה  558 לייקים

איך בנאדם מגיע לארץ כשדבר כל כך בסיסי כמו משך החוזה בכלל לא מוסכם?
דווקא נשמע לי שהסוכן פה עשה שטות
סמל אישי של משתמש
Gili
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:02
קיבל.ה  398 לייקים

אם יש 120-140 אלף יורו לשים על חצי שנה, אפשר למצוא משהו הרבה יותר טוב.
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  622 לייקים

טכנית לארז כתב: 29 ינואר 2023, 15:01 יהיה השחקן הזר השלישי שמגיע לפה העונה ולא חותם אם אכן כך יקרה, אחרי הבלם ממונטנגרו וטיידי.
אם איליץ' גם לא ישחק, יהיו 4 שחקנים זרים שהגיעו לארץ לחתום בהפועל ובפועל לא שיחקו בה.
בע״ ה צרות של העבר
סמל אישי של משתמש
De Niro
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:53
קיבל.ה  828 לייקים

כתבה מוואלה! ספורט, נציגי איליץ' זועמים: הפועל תל אביב מציעה אותו לקבוצות בלאומית

https://sports.walla.co.il/item/3554818
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  3665 לייקים

De Niro כתב: 29 ינואר 2023, 16:01 כתבה מוואלה! ספורט, נציגי איליץ' זועמים: הפועל תל אביב מציעה אותו לקבוצות בלאומית

https://sports.walla.co.il/item/3554818
ניסנוב קלאסי, איציק משאיר אחריו כמה שיותר בלאגן חורבן והרס.
נותן פה חלון ינואר לפינתאון עם כל התחלואים והלהיטים האהובים מפעם.
אני כל כך אשמח שהוא ואחיו יהיו רחוקים מפה לא יכול לחכות כבר לזה.
הפוסט קיבל 3 לייקיםdinoRon.Tהסבתא של הפועל
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

החלון בהחלט מראה למה אנחנו ממש לא צריכים את הניסנובס בחיינו
סמל אישי של משתמש
De Niro
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:53
קיבל.ה  828 לייקים

ככה זה כשפועלים בלחץ.
עדיף לא להביא אף שחקן מאשר להתחייב לשחקנים שלא ישדרגו אותנו.
שחר
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1342 לייקים

האמת?
זה קצת עצוב..בסוף מאחורי השמות האלה יש בני אדם,
אפשר לצחוק על הניסנובים , אבל הם מכתימים את השם של המועדון שלנו, אף שחקן או סוכן זר לא יודע מי זה "ניסנוב"..הפועל תל אביב דווקא כן.
הפוסט קיבל 5 לייקיםסומךRed Ghostהסבתא של הפועלEl dudernioKingAlpaca
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  312 לייקים

אני מקווה שיום אחד נזכה לגלות אם אותם "גורמים" בהנהלה הם בבונים אידיוטים עם אפס יחסי אנוש ואפס תהליך למידה כלשהו, או שזה הכל מסך עשן שמאפשר לשנורר עמלות.
ר.ש
הצטרף: 01 פברואר 2022, 14:28
קיבל.ה  372 לייקים

שחר כתב: 29 ינואר 2023, 17:37 האמת?
זה קצת עצוב..בסוף מאחורי השמות האלה יש בני אדם,
אפשר לצחוק על הניסנובים , אבל הם מכתימים את השם של המועדון שלנו, אף שחקן או סוכן זר לא יודע מי זה "ניסנוב"..הפועל תל אביב דווקא כן.
טוב נו. זה לא שאינטגריטי הוא המדד הכי חשוב להצלחה של חברה או משהו…
רואה שחורות המקורי
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  656 לייקים

נשמע שהוא לא חיזוק לעומת למקין או ישראלוב
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  379 לייקים

יאללה דיי עם הניסנוב האלה שש שנים והם הולכים אחורה לא ראיתי דבר כזה כמה טיפש אפשר להיות. ריסקו את המועדון שלנו לגורמים. בהצלחה לאמריקאים בשיקום לא יהיה להם קל. לא יותר קל להשאיל שחקנים למשל אנסה אפשר להשאיל לחצי שנה להוסיף קצת מהירות שחסרה, בלם טוב לא יגיע אז למה להביא בלם פחות טוב ממלקין וישראלוב. אנחנו במצב שהיינו צריכים להביא בחלון שחקנים רק בהשאלה אף שחקן רציני לא יבוא לחצי עונה אז למה להיות חמור ולא לעשות את זה.
הפוסט קיבל לייק אחדChegi
סמל אישי של משתמש
Chegi
הצטרף: 29 ינואר 2021, 13:51
קיבל.ה  1484 לייקים

דווקא היה נראה בלם טוב על פי הנתונים בניגוד לשאר הנגרים שהם אוהבים להביא. חבל.. בטח ריינה או משהו יקחו אותו עכשיו
"ואז, בתוך החושך הגדול, היה הדרבי בכדורסל. הפועל ניצחה 66:78 והחיים פתאום נהיו יפים" א. איינשטיין.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  3665 לייקים

Chegi כתב: 29 ינואר 2023, 20:43 דווקא היה נראה בלם טוב על פי הנתונים בניגוד לשאר הנגרים שהם אוהבים להביא. חבל.. בטח ריינה או משהו יקחו אותו עכשיו
מה אהבת בנתונים שלו? שהוא משחק שנתיים בנס ציונה הסרבית שחטפה שנה שעברה הכי הרבה שערים בליגה?
הפוסט קיבל לייק אחדRed Ghost
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  736 לייקים

מתחביביי הניסנובים - להנחית כאן שחקנים (בדגש על בלמים) ליום-יומיים ולשלוח אותם חזרה למולדתם אחרי טיול.
ניסנוב tours
modag
הצטרף: 27 מאי 2021, 07:36
קיבל.ה  317 לייקים

מדהים שגם חודשים ספורים לפני שהם עוזבים, ניסנובס אף פעם לא מפספסים הזדמנות לצאת ניסנובס ולהשאיר תביעות לבאים בתור אחריהם, וכמובן להתנהל כמו שוק ולחשוב שכולם אדיוטים. רק שיעזבו ולא יתקרבו לפה יותר לעולם
רגש שלא נגמר גם כשהלב נשבר
הפוסט קיבל לייק אחדRed Ghost
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  656 לייקים

נגיד והתחרטתם. מה הבעיה להודות בזה? הרי הוא הגיע להתרשמות
למה לשנות סעיפים בחוזה ולצאת שמןקים
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

ספורט5

בסביבתו של הבלם טוענים שהפועל תל אביב שינתה את התנאים היום. לפי נציגיו, סוכם על חוזה ארוך טווח, כשכעת במועדון רוצים שיחתום עד לסיום העונה עם אופציה להארכת ההסכם. סוכנו ניקולה ג'והני מסר: "לא רצינו לשנות את פרטי החוזה שהם חתמו איתנו בינואר, ועל פיו הסכמנו לבוא לתל אביב. האנשים האלה הם לא אנשים מהכדורגל, הם לא ראויים לנהל מועדון כמו הפועל תל אביב".

"הם הורסים את המוניטין של המועדון הענק הזה. דחינו את התנאים החדשים שהם הציעו. באקיץ' התרשם מישראל ועד כמה האנשים פה אוהבים כדורגל. הם לא יהרסו את הרושם הטוב שלנו מישראל. אנחנו נגיש תביעה נגד המועדון בוודאות".



עוד הוסיף ג'והני: "הבנו שהאנשים האלו איבדו את הדרך שלהם בכדורגל ושהם בבתי משפט כל הזמן עם שחקנים, כי הם לא עומדים במה שהם חותמים עליו. הדבר היחידי בהפועל שהוא באמת בטופ זה האוהדים שלה".
הפוסט קיבל לייק אחדKingAlpaca
שליחת תגובה